|
A felvételi épület a vágányok felől nézve I.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.06.
|
|
A felvételi épület a vágányok felől nézve II.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.06.
|
|
Utcafront
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.06.
|
|
Balra a jegypénztárak, szemben velünk kijárat a peronokhoz. A padon pihenő hajléktalan úgy tűnt, mindennapos dolog.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.06.
|
|
Az állomás előtti tér
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.06.
|
|
Emléktábla az épület falán I.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.06.
|
|
Emléktábla az épület falán II.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.06.
|
|
Emléktáblák az épület falán.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.06.
|
|
Az I. vágány a felvételi épülettől jobbra. Autóval egészen a peronig lehet hajtani. Pár lépés és máris a vonaton ülhet az ember.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.06.
|
|
A III. vágány peronján állva a kezdőpont, Budapest Nyugati pályaudvar felé tekintünk. A fák mögött bújik meg az állomásépület.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.06.
|
|
A III. vágány peronján állva a végpont, Szolnok felé tekintünk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.06.
|
|
Pillantás a kezdőpont felé a peron végén állva. Jobbra az első vágányon helyi személyvonat.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.06.
|
|
A peron végén állva a végpont felé tekintünk. Jobbról, balról zajvédő falak övezik a vágányokat.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.06.
|
|
Lejárat a vágányokhoz
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.06.
|
|
Kerekesszék szállító lift a lépcső tetején
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.06.
|
|
Óra a felvételi épület falán
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.06.
|
|
Az aluljáró falait összefirkálták
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.06.
|
|
Távműködtetésű kapcsolókert
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.06.
|
|
Padok és szemétgyűjtő a peronon
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.06.
|
|
Üvegezett esőbeálló a peronon
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.06.
|
|
Bizt. ber. szakasz épület a felvételi épülettel átellenben.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.06.
|
|
A VI. főpályamesteri szakasz épülete
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.06.
|
|
Beépítésre váró bontott és új anyagok.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.06.
|
|
Leszerelt fényjelzők a Pft. épület mellett
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.06.
|
|
Kijárati jelző a végponton a főlap alatt kiegészítő jelzéssel
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.06.
|
|
Az állomás látképe a végpont felől nézve
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.06.
|
|
Végponti váltókörzet I.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.06.
|
|
Végponti váltókörzet II. A kijárati jelző egy áthaladó gyorsvonatnak mutat szabad jelzést.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.06.
|
|
Végponti váltókörzet III.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.06.
|
|
Nagysugarú kitérő a végponti oldalon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.06.
|
|
A rakodóvágány és a Pft. csonka kiágazása.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.06.
|
|
Lakatlan épület a végponti váltókörzet mellett.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.06.
|
|
Egykor rakodóterület volt amit az mutat, hogy térvilágító reflektorok vannak a rácsos oszlopok tetején. Ma P+R parkolóként funkcionál.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.06.
|
|
Siklasztósaru és törpe fény tolatásjelző a csonkavágányon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.06.
|
|
Az állomás egyetlen kézi állítású kitérője. Egyenesen tovább a rakodóterület, illetve a volt magtár felé, míg balra a betonkeverő üzembe visznek a vágányok.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.06.
|
|
A rakodóvágányon ütközőbak jelzi: eddig tart.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.06.
|
|
A rakodóvágány folytatása
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.06.
|
|
Rakodóterület használt betonaljakkal burkolva.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.06.
|
|
Iparvágány a betonkeverő üzem (Volt Monori ÁG most Betonút.) felé
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.06.
|
|
A nem használt iparvágány vége
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.06.
|
|
Nem használt raktárépület az állomás kezdőpont felőli végén
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.06.
|
|
Kezdőponti váltókörzet I.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.06.
|
|
Kezdőponti váltókörzet II.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.06.
|
|
Kezdőponti váltókörzet III.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.06.
|
|
Kezdőponti váltókörzet IV.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.06.
|
|
A forgalmi szolgálattevő munkahelye
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.06.
|
|
A monitorokon minden nyomonkövethető
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.06.
|
|
Helyi személyvonat az I. vágányon
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.06.
|
|
Gyorsvonat halad át a IV. vágányon
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.06.
|
|
Zónázó személyvonat érkezett Ceglédről a III. vágányra
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.06.
|
|
Fotó: Tóth Márton
Dátum: 2012.04.14.
|
|
A felvételi épület 2022 októberben.
Fotó: Iváncsics Roland
Dátum: 2022.10.25.
|
|
Fotó: Vekker András
Dátum: 2008.07.
|
cd196
e-mail: david.capras.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 32907
2021.03.19 15:49.05
|
Első menetrend: https://mandadb.hu/tetel/243275/Magyar_Kozepponti_Vasut_naponkenti_indulasok_es_viteldijak_1841
|
|
Karesz0808
e-mail: karesz0808.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 27258
2013.10.15 17:58.43
|
Valaki nem tudja,hogy mikor szünt meg a sebes- és IC forgalom?
|
|
csubi97
e-mail: csubi97.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 24826
2012.08.31 12:24.55
|
Monor
|
|
|
csubi
e-mail: csabivonat.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 24798
2012.08.26 13:01.41
|
Nem igaz hogy nincs teherforgalom. Pár éve beindult az ócskavas rakodás, kisebb mértékben pedig fát is szállítanak az állomásról, valamint ritkán a pft telepre hoznak köves kocsikat.
|
|
csubi
e-mail: csabivonat.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 16272
2010.03.03 15:37.54
|
Mostanában beindult az ócskavas rakodás.
|
|
atosz66
e-mail: atosz66.kukac.vipmail.hu
|
elfogadott hozzászólás 6623
2008.09.23 09:47.07
|
Egy kép a ritkábbak közül. A nagyon szépen felújított Monor állomás felvételi épülete elé emeletes vonat érkezett 2006. október 31-én délidőben.
|
|
|