Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája


100 Budapest-Szolnok- Debrecen-Nyíregyháza

Budapest-Nyugati (142, 2, 273, 70, 71)
Városligeti elágazás (142)
Zugló (142)
Ferencz József laktanya (142)
Kőbánya-Teher (142)
Kőbánya alsó (142)
Kőbánya-Kispest (142, 150)
Pestszentlőrinc
Szemeretelep
Ferihegy
Vecsés
Vecsés-Kertekalja
Üllő
Hosszúberek-Péteri
Monor
Monorierdő
Pilis
Albertirsa
Ceglédbercel
Ceglédbercel-Cserő
Budai út
Cegléd (140, 945)
Kecskéscsárda
Abony
Paládicspuszta
Szolnok (120, 130, 145, 82, 86)
Szolnok-Alcsi
Szolnok-Alcsi régi (120)
Millér
Szajol (120, 130)
Pusztaszuri
Törökszentmiklós
Barta
Pusztaszakállas
Fegyvernek-Örményes (480)
Turgony
Kisújszállás (102, 482, 927)
Karcagi puszta
Karcag (103)
Apavára
Püspökladány (101, 128)
Kelenc
Kaba (903)
Benedekvölgy
Hajdúszoboszló
Vérvölgy
Ebes
Ondód
Debrecen (105, 106, 107, 108, 109, 110)
Debrecen-Csapókert (110)
Apafa (110)
Pallagpusztai major
Bocskaikert
Hajdúhadház
Téglás
Kismicske
Újfehértó
Császárszállás
Nyíregyháza (100b, 100c, 112, 113, 116, 117)




Gyorsüzi
Minden jog fenntartva.
© 2024

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció




    Régi képekKéptárHozzászólások


Barta

megszűnt megállóhely
100 Budapest-Szolnok- Debrecen-Nyíregyháza
 

2008.10.
Fotó: Bana Gyula [raps]


  Az állomás földrajzi koordinátái: (pontatlan)
N47.181057° E20.478462° | N47° 10' 51.8" E20° 28' 42.46"
A koordinátákra kattintva a hely megtekinthető a Google Maps térképen.

Szelvénykő 1253




Régi képek - Barta

Váltóállító torony a nagyszüleimmel.
  Feltöltötte: Pósalaki László

Beszkenneltem a vasúti vonatkozású képeket. Mivel Pajtás géppel készültek, ezért túl nagy minőséget ne várjon senki.
Háttérben a vonatfogadó vágányok és a kijárati jelzők.
  Feltöltötte: Pósalaki László



Képtár - Barta

Pillantás a peronról a vonal végpontja felé. A térvilágító lámpákat nyáron újramázolták. Egy olyan megállóhelyen ahol nem áll meg semmilyen személyszállító vonat...
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.12.10.
Pillantás a másik vágány peronjáról a kezdőpont irányába.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.12.10.
A felvételi épület a vágányok felől nézve. Lakott.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.12.10.
Az egykori váróterem bejárata.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.12.10.
A volt váróterem belülről elég lehangolóan fest.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.12.10.
Ivóvízkút a felvételi épület mellett.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.12.10.
Lakóőrház. Ez is lakott a felvételi épülethez hasonlóan.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.12.10.
Postacím.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.12.10.
A lakóőrház másik vége. Háttérben a felvételi épület. A köztük lévő távolság pár lépés csupán.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.12.10.
A felvételi épület lakóőrház felőli oldala.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.12.10.
A felvételi épület típusterv alapján épült, ami tartalmazott pincét is. Ez az épület is alápincézett. Lakója szerint telente bizony elég hideg a pince miatt.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.12.10.
Országos szintezési alappont. Talán ez is hozzájárult, hogy a felvételi épület még mindig áll.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.12.10.
Van egy mérési pont a peronon is.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.12.10.
Melléképület a felvételi épület háta mögött.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.12.10.
A felvételi épület kezdőpont felőli oldala.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.12.10.
Fél- és fénysorompó az egykori állomás kezdőponti végén.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.12.10.
A kezdőponti oldalon valahol itt állt az őrház.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.12.10.
Lakóőrház az útátjáró mellett. A megálló egyéb épületeihez hasonlóan ez is lakott.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.12.10.

Fotó: Bana Gyula
Dátum: 2008.10.

 
Hozzászólások:
 
Ha te is szeretnél hozzászólást küldeni az állomáshoz, kattints ide: hozzászólás küldése
Az elküldött hozzászólás kizárólag ennél az állomásnál jelenik majd meg.
Az oldal szerkesztőjének küldendő üzeneted ne ide írd, azt továbbra is Gyorsüzi formájában
egyenesen a szerkesztőnek címezd.
Hozzászólások


ROCOman
e-mail: antal.sandor67.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 32320
2019.11.11 19:56.53
A felvételi épületet 2019. október 22-én lerombolták...

M62191
e-mail: knorbi825.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 29459
2015.06.20 17:37.15
Az épületből kiköltöztek az ott lakók, hamarosan elbontásra kerül.

bartapuszta
e-mail: bartapuszta.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 24052
2012.05.23 03:29.23
http://bartapuszta.webnode.hu/vasuti-tema/

Judith
e-mail: yukontours.kukac.yahoo.com
elfogadott hozzászólás 15006
2009.12.25 03:14.04
Kedves Vsutrajongok!
Regen nem latogattuk az oldalt!
Remelem, mindenki jol van es kellemesen tolti a Karacsonyi Unnepeket.
Minden Vasutrajongonak Kellemes Karacsonyi Unnepeket es nagyon boldog Uj Esztendot kivanok!

VF
e-mail: vafe.kukac.mail.datanet.hu
elfogadott hozzászólás 11591
2009.05.25 12:45.48
Sziasztok, 2009 06 07 én vasárnap 14 órától a bartai iskolában találkozót tartunk, a Bartából elszármazott és valamikor ott élt ( sűrű dűlő , kuczori dűlő , kis Barta, Barta lapos, Szakállas, Kuncsorba és Szenttamás puszta széle ) stb iskolába járt emberekkel. A vasútról is szó lesz. Várunk minden érdeklődőt és főleg az érintetteket".

matteo
e-mail: mate.97.kukac.t-online.hu
elfogadott hozzászólás 11221
2009.05.03 12:13.49
A 2003/2004-es menetrendben Nyíregyháza felé napi 4(4:48,5:41,7:16,14:12)Szolnok felé is napi 4(6:34,15:32,18:07,21:26)vonat állt meg itt.

posalaki_laszlo
e-mail: posalakil.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 10693
2009.03.22 21:24.14
Kis pontosítás: a képen az állomás páros őrhelye látható.

Judith
e-mail: yukontours.kukac.yahoo.com
elfogadott hozzászólás 10548
2009.03.15 20:38.13
Halas koszonet a szep, regi fotokert a Posalaki csaladnak!
Milyen jo lenne egy \"idoutazast\"tenni es ismet talalkozni a nagyszulokkel!
Minden szepet a csaladtagoknak.

alex_86
e-mail: alex_86.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 10409
2009.03.08 11:43.07
A Jászkun Volán Zrt. menetrendje

szvdom
e-mail: szvdom.kukac.eet.bme.hu
elfogadott hozzászólás 9919
2009.02.13 01:00.59
A képekre nagyon kíváncsiak lennénk!

VF.
e-mail: vafe.kukac.mail.datanet.hu
elfogadott hozzászólás 9806
2009.02.10 12:59.37
Bartába busz minden hétköznap reggel kb 7ó. és du. kb 16ó. körül közlekedik egy iskolabusz, jelenleg sajnos egyetlen iskolás diák van aki állandó utas.Ezenkívül piaci napokon ( tmiklós) szerdán és szombaton indul egy busz 12 körül. Az iskolabusz csak az iskola időszakban közlekedik, a "piaci" egész évben. Pontosabb infót a tmikl. volán ad: 06 56 390 051.
A busz csak érkezik és fordul vissza Bartából, nem várakozik. Javaslom iskola időszakban a szerdai napot, amikor délben ki lehet menni szétnézni és 16ó. vissza tud jönni Tmikl.-ra. Sajnos ma már önmagában a kövesút melletti Barta nem mutatja egykori szépségét, de ha kintebb merészkedik akár a Füzesi erdőig ( több órás túra) megmutatja magát a puszta szépsége, természetes csendje, amit érdemes felkeresni több évszakban. Remélem sikerül a "túra", Üdv, VF.

Johnny
e-mail: johnny1855.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 9783
2009.02.09 20:17.10
Meg tudná mondani valaki, hogy tömegközlekedéssel hogy lehet megközelíteni Bartát, mióta nem állnak itt meg a vonatok? Az internetes menetrendek között nem találtam egyetlen helyközi buszjáratot sem, ami érintené, és ugyanez igaz a törökszentmiklósi helyi járatokra is.

posalakil
e-mail: posalakil.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 9777
2009.02.09 19:08.02
Adalékok Barta történelméhez:

Az állomás négyvágányos volt, alakjelzőkkel. Két váltóállító torony és hozzátartozóan egy-egy iker szolgálati lakás tartozott. Ha minden jól megy fényképekkel tudok szolgálni családi archívumból. Nagyapám mint váltókezelő dolgozott, ebből kifolyólag az állomás mindkét végén laktak. A páratlan végéről a lakóházat a nyolcvanas évek közepén rombolták le, az egyetlen kézzelfogható tanújel egy óriási betongyűrű.

posalakil
e-mail: posalakil.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 9776
2009.02.09 18:54.06
Kedves Judith!

Ezúton is köszönöm érdeklődését családom sorsáról és legalább annyira VF kedves sorait. Megható volt olvasni, hogy nagyszüleim milyen jó emberek voltak. Amennyiben bármilyen kérdése van kérem keressen meg e-mail-ben.

Pósalaki László

Judith
e-mail: yukontours.kukac.yahoo.com
elfogadott hozzászólás 9556
2009.02.02 01:29.51
A vasut a legcsodalatosabb kozlekedesi eszkoz, a vilag minden orszagaban harcolnak a fennmaradasaert.Minden orszag vasut-tortenetenek megvan a maga multja es jelene, biztosan lesz jovoje is.
A mi, magyar elso vasutvonalunk vilaghires es mindenki szamon tartja a vilagon, aki ertekeli a multat. Igenis, kotelesek vagyunk-a mai nemzedek-megorizni az unokainknak es az utana kovetkezo nemzedeknek a szep, regi epuleteket, ezzel nem leszunk elveszve a multban, hanem a mostani, modern technika hasznalata mellett ertekeljuk azokat az embereket, akiknek az eleteben ezek a regi epuletek, a regi mozdonyok, a regi stilusu munkaeszkozok jelentettek a "jelent".
A "mernokocskeket"nem ellenorzik a Mernokok, valamint a lenyeg, hogy a Mernok felveszi a nagy penzt, amit a mernokocske kitapos neki.

Udv.minden Vasutbaratnak, tovabbra is irjuk ki a vasutrombolassal felmerulo gondolatainkat!

Adani
e-mail: sdsaas.kukac.saas.hu
elfogadott hozzászólás 9546
2009.02.01 19:31.43
Csugarról és Pusztapóról hallottam ilyen történetet. Csugaron pl. nem is mentek le a helyszínre csak ránéztek egy régi helyszínrajzra, h ott egy út és oda épült mellé a peron. A régi állomásépülettől jó 300 méterre. Messzebb került a házaktól. Valahol arrafelé pedig egy már nem is létező földútnak csináltak útátjárót sorompóval fénysorompóval és aszfaltozva.

VF.
e-mail: vafe.kukac.mail.datanet.hu
elfogadott hozzászólás 9536
2009.02.01 15:46.33
...mérnök urak, mérnök urak. Valamikor a Balaton mellett készült a vaspálya" és az állomás főnök vállon fogta jól ismert pályamunkását és elmondta mit szeretne az építés során. Amikor végzett, a mondandóját így fejezte be: - "na fiam, csak ügyesen, de nehogy ide engedj nekem valami mérnököt" .....(by. Moldova György)Pedig azok még mindíg inkább mérnökök voltak mint a mai gyakorlatlan mérnöknek nevezett , elhivatottság nélküli mérnököcskék....
Azért egy példa a mából. Folyik a vasútfelújítás és amikor elérte Abonyt , Pesten megtervezték az állomás aluljáróját milliókért, majd lejöttek (utólag)szétnézni.Akkor látták, hogy a tervezett aluljáró helyén van egy hatalmas platán fa ami több mint 150 éves, több mint öt és fél méter a kerülete, nem beszélve arról, hogy gróf Széchenyi István jelenlétében ültették. Emlékére annak, hogy 1847-ben nyílt meg Bp.- Szolnok között a vaspálya ( mint azt az emléktábla is mutatja)tehát bizonyos értelemben védettséget élvez.
Újra tervezték újabb milliókért, de tapsolnunk kell mégis, mert sok helyen inkább kivágták volna a fát.
És még mennyit tudnánk sorolni....
Természetesen nem minden mérnök csak mérnök, vannak mérnök EMBEREK is akikről csak a legnagyobb tisztelettel szabad beszélni!
Azon túlmenően el kell gondolkodnunk, hogy "nyavajgunk" a múlton, vagy haladunk a korral, ám ez mindíg dilemma, mert szeretnénk "maradni" és menni is.....Az amerikai indiánok történetét majdnem mindenki ismeri és legtöbbünk sajnálja, de ha annak idején nem építettek volna vasutat a földjükre ( ami szerintem annyi változást hozott a világnak mint manapság a számítógép)akkor most még lehet, hogy faekével szántanánk.... még ha ez így nem is a legjobb példa.
A lényeg akinek nincs múltja, nincs jövője sem, ám aki csak a múlton kesereg lemarad....
Kerssük a közép utat, ami a legnehezebb...Őrködjünk és alkossunk.
Üdv, VF.

Judith
e-mail: yukontours.kukac.yahoo.com
elfogadott hozzászólás 9503
2009.01.31 01:59.59
Sziasztok Vasutbaratok!

Nezegettem egyes alfoldi vasutallomas epuletet. Kozben raakadtam Hodmezovasarhelyre!Hogy az milyen elhanyagolt allapotban van! A sinek szinte alig latszanak az elhanyagoltsag miatt, valamint \"gratulalok\"annak a \"tervezonek\"aki az egykori, gyonyoru allomasepuletet igy elcsufitotta.
A \"mernok Ur\"biztosan a krasznodari jarasban tanulta a szakmat!Az is jo munkat vegzett, aki elfogadta a tervet!
Irjuk csak ki mi, vasutbaratok, regi epuletek vedelmezoi,hogy egyesek milyen \"szep\'munkat vegeznek!!
Udv.Minden Vasutbaratnak!

csokegyorgy
e-mail: csokegyorgy.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 9108
2009.01.11 09:08.54
Úgy gondolom hogy,jó lenne azon elgondolkodni az illetékes embereknek,hogy a legokosabb megoldás e a rombolás!
Vagy talán egyszerübb,mert így nem lessz vele gond,de az utókornak sem marad semmi ezen a területen.
Vagy talán szétkellene nézni tölünk
nyugatabbra hogyan is lehet egy
ilyen környezetben lévő ingatlant ésszerüen hasznositani.
Ha ez nem megy,akkor keletebbre.
Ime egy kép Erdélyből,köszönet
a köldőnek.

VF
e-mail: vafe.kukac.mail.datanet.hu
elfogadott hozzászólás 8869
2009.01.05 12:54.37
Sziasztok!
Sajnos nem kérdés, az állomás" és az őrház is előbb-utóbb a földdel lesz egyenlő, a kérdés csak a mikoron van, ez pedig függ az uniós vasútépítési támogatástól, talán 2013 körül érnek odáig, amikor a válság is kezd megszünni. Tehát aki képet akar most még megteheti, később már nem.
A Pósalaki család.
Igazi vasutas dinasztia, a szó legjobb értelmében és nem is tudok senkit akit ez oldalon méltóbb lenne említeni, tekintve a vasútbarát oldalra.
A nagyszülők: Bartában laktak nem messze a mai megállóhelytől, a kiserdő" sarkánál ahol most is van térközjelző. Nagyon sokan akik messziről mentek vonathoz oda tették a biciklit, akikhez mindíg volt pár kedves szavuk de én szerencsés voltam abban, hogy az én nagyszüleimmel jó viszonyban voltak, és amikor sokszor elfázva érkeztünk mi is messziről, jól esett átmelegedni, persze mamám sem felejtette el kedvességüket honorálni egy kis túróval, tojással stb. Természetesen nem mi voltunk az egyetlenek de biztos vagyok benne, hogy mindenki szívesen emlékezik Rájuk. Később beköltöztek Törökszentmiklósra az állomás épülete melletti régi állomás épületbe ( sárga ) ami ma is szolgálati lakásoknak ad helyet. Azonban mivel éppen az állomás felöli végén laktak, ott sem felejtettek el bennünket , ha utaztunk és meglátott bennünket mindíg oda jött hozzánk beszélgetni. Sajnos több éve elmentek közülünk és ha jól tudom már az egyik fiuk is meghalt. A másik fiuk akiket személyesen ismerek Örményesen él kedves családjával, ott is volt évekig váltókezelő, aki mellesleg" kertész is, ma már magát jól bíró nyugdíjas.
Az ő lányuk jelenleg pénztáros Szolnokon.
A fiuk, (aki már klotgatyás" korában az apja mellett buddogott a váltók között amikor kenték)Győrben végzett főiskolát, közlekedés mérnök, és nem ismerek senkit aki annyira elkötelezett lenne a vasút iránt ( szívvel lélekkel, munka és hobby )mint Ő. A kör ezzel zárul be, ugyan is a sors jó voltából főiskola után ( és sokszor közben is ha arra járt) nálam volt forgalmi gyakornok mivel én forgalmi szolgálattevő vagyok.Nagyon szerette ezt a munkát, bár messze nagyobb tudással és már valamilyen gyakorlattal ( talán már hozta a vénájában)rendelkezett mint amire itt szükség volt, ám mégis kitöltötte a gyakornoki időt. Akkoriban mondtam is neki:- inni akartál egy pohár tjet és vettél egy tehenet.
Ma már Bp.-en osztályvezető sok-sok tanfolyam és újabb iskolák után, több nyelven beszélve sok helyen képviselte külföldön is a MÁV Zrt.-t. Cegléd közelében lakik családjával. Nagyszüleitől, szüleitől örökölt emberi jó tulajdonsága, hogy amikor felém visz az útja , mindíg kihajolva integet a vonatból, nem feledve a régi szépidőket, néha pedig telefonon beszélünk, nem esünk túlzásba de mindketten tudjuk honnan származunk....és ez összeköt.
Innen kívánok Nekik ís sok szerencsét és jó egészséget.
Ha bárkinek van kérdése valakiről, szívesen válaszolok, vagy utána járok.
Szívében örök Bartasi": Varga Ferenc ( nagyszülők : Szilágyi Kálmánék, Kuczori dül.)

csokegyorgy
e-mail: csokegyorgy.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 8794
2009.01.03 19:38.36
Ezen a képen látható az egykori
Bartai vasútállomás,valaha itt
több vágány is volt,és tudtak
várakozni a szerelvények.
Nagyon sajnálom,hogy senki nem
tesz azért,hogy ez az épitmény
ne legyen az enyészeté.
Gondolom,hogyha megindul a pályatest modernizációja akkor
a földel teszik egyenlővé ezeket
a régi őrházakat és megállókat.
Ha nem igy lessz,én leszek a legboldogabb.

Judith
e-mail: yukontours.kukac.yahoo.com
elfogadott hozzászólás 8741
2009.01.03 03:40.46
Remelem, mindenkinek szep Karacsonya volt es Szep Uj Evet koszonthetett.

Nem tudom, hogy mi lett a sorsa az itt elo Posalaki-csaladnak?!
A gyerekek a bartasi iskolaba jartak, s a csalad sokaig lakott itt. Valaki esetleg tud valamit roluk?
Udv.Judith

Feri
e-mail: elekes60.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 8501
2008.12.23 13:17.57
Ennél az állomásnál is fáj a szívem. 60-as évek közepétől a 70-es évek közepéig Törökszentmiklóson ill. Fegyvernek-Örményes állomáson szálltunk fel- le a vonatról. Emlékszem, Bartán mindig volt le- vagy felszálló utas a nap bármely szakában. Nem is kevés. Hová tűnnek a régi megállók, emlékek...?

VF
e-mail: vafe.kukac.mail.datanet.hu
elfogadott hozzászólás 8471
2008.12.20 13:48.50
Bartapuszta és Pusztaszakállas lakói együtt valóban 40 fő körül van ,évi kb. öt fő +- mozgás ,mert van aki elköltözik és van aki ide, vagy vissza költözik és van néhány vállalkozó akiknél alkalmazott mozgás van, közülük is van aki itt ragad". Talán nem mindenki tudja, Tmiklós másik" oldalán is volt egy megállóhely amit pusztaszúrinak neveztek, az is több mint 10 éve megszünt.Barta m.hely is a munkanélküliség áldozata, nincsenek bejárók", kevés az iskolás, aki van már busszal tud csak bejárni Tmikl.-ra. Régen éjjel-nappal de.-du. voltak vonatok amik megálltak és utas is volt szépszámmal oda-vissza.
Persze a régi szépidők... amikor még bolt, kocsma, iskola, mozi" ,orvosirendelő kijáró orvossal, tejátvétel, működő Tsz, ÁG.,vadászház az erdőben, ..... stb, ma már ez mind a múlté ahogy sok más helyen is. Ezeket már csak az érti aki érzi is, vagy érezte valamikor... A ma embere nem érti nem is értheti ennek az egész tanyasi világnak a naív báját mert nem tudják mit kellene érteni, ők nem tudják mivan a lámpa lángja mögött, a meghitt esték a kemence körül.. esti teázások ....A technika kimerült a laposelemes zseblámpa és a szintén laposelemes SOKOL rádióval, mégsem unatkoztunk soha... Igaz nekünk is könnyebb ma már vissza nézni a városból és nosztalgiázni de amikor ott szenvedtünk, áztunk, fáztunk, küszködtünk.... Olyan ez mintha meleg szobából néznéd , hogy odakint milyen szépen esik a hó, még mások szenvednek kint valahol... mégis szép...
Szívesen veszünk minden hozzászólást, írjonak a témáról, jót is, rosszat" is ami történt, amit éreznek, amit átéltek.. Néhányan még éljük tovább...
Szép Karácsonyt mindenkinek, VF.

peti546
e-mail: szaszakpeter.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 8375
2008.12.13 13:09.21
ha még laknak itt néhányan miért szüntették meg?

Judith
e-mail: yukontours.kukac.yahoo.com
elfogadott hozzászólás 8187
2008.12.04 01:48.50
Udv. Vasutrajongok!
VF, legy olyan kedves-ha tudsz-kojonni az oldalon a lakok kb. szamaval. En mar erre utaltam, de nem vagyok biztos, en velemenyem szerint ugy kb. 30-5o fo, de gondolom jobban tudod a szamokat.
Udv. a bartasi baratoknak, mind a negynek, akiket ismerek.

VF
e-mail: vafe.kukac.mail.datanet.hu
elfogadott hozzászólás 8165
2008.12.03 13:22.59
Az állomás ami már rég csak" megállóhely volt, megszünt ugyan de azért van élet ezen a csendes és gyönyörű tájon, ahol jelenleg a volt iskola megmentése és ezáltal valamennyire az ott lakókat és az oda vágyókat szeretnénk közelebb hozni egymáshoz, több-kevesebb sikerrel, üdv, VF

Judith
e-mail: yukontours.kukac.yahoo.com
elfogadott hozzászólás 8162
2008.12.03 02:46.25
Uzenet a lakok szamarol:Szerintem kb. ugy 30-50 fo lakik, de pontosan is megtudhatom, elnek ott ismeroseim, regen ott laktak a nagyszuleim is es mi is.Hat, meg akkor a lista/ami nalam van/ hatalmas volt, egymast ertek a tanyak es meg emlekszek a lakoikra.
Udv.

Adani
e-mail: asa.kukac.sas.hu
elfogadott hozzászólás 8140
2008.12.01 12:40.58
Hányan laknak most Bartán és Pusztaszakállason?

Judit
e-mail: yukontours.kukac.yahoo.com
elfogadott hozzászólás 8138
2008.12.01 03:28.23
Kedves Olvasok!
Hozaszoltam a szomszedos, pusztaszakallasi megallonal.Mivel ezek kozel vannak egymashoz, itt is sokat utaztam. Mindig visszajarok a bartapusztai volt iskolamhoz, ha valaki kozuletek odajart, irjon.
Elkerultem 9 evesen, 1964-ben, de mindig visszajarok iskolatalalkozokra.Ha valaki felismerne a nevemet, irjon.Odajart testverem is, Toth Orban.
Szep volt az Allomasepulet korabban, kar, hogy minden tonkrement.
Mentsuk meg meg az Iskola epuletet!
Udv.Judith

raps
e-mail: blau13.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 7644
2008.10.30 17:52.01
Barta megszűnt megállóhely épülete. Az épületet nem lakják, elhanyagoltan álldogál míg, le nem bontják. A főbejárat befalazva.Az itt élőkkel beszélgettem szomorú a helyzetük.....

raps
e-mail: blau13.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 7643
2008.10.30 17:48.45
Barta megszűnt megállóhely. Az állomásépület melletti ház. Lakják.Még..........

raps
e-mail: blau13.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 7642
2008.10.30 17:45.20
Barta. Megszűnt megállóhely. Az épület előtti peronon állva...

Hozzászólás küldése ehhez az állomáshoz
Hozzászólások





Bors

Baranyaszentistván

Bártfa

Brateni

Bartos