Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája


130 Szolnok-Hódmezővásárhely-Makó

Szolnok (100, 120, 145, 82, 86)
Szajol (100, 120)
Tenyőszállás (120)
Tiszatenyő (120)
Ürgehát
Kengyel
Bagimajor
Martfű
Mariházi
Tiszaföldvár
Homok
Gyügér
Kungyalu
Kungyalu alsó
Kunszentmárton (146)
Kunszentmárton-Érpart
Jaksorpart
Nagytőke
Jámborhalom
Kistőke
Hékéd (147)
Szentes (147)
Berekhát
Szegvár
Kórógyszentgyörgy
Mindszent
Szegfű
Mártély
Tiszai út
Tarjáni út
Hódmezővásárhelyi Népkert (135)
Hódmezővásárhely (135)
Hódmezővásárhely-Újváros
Hódmezővásárhely-Ipartelepek
Katraszél
Gorzsa
Szikáncs
Gajdospuszta
Földeák
Hagymás
Makó-Újváros
Makó-Újvásártér
Makó elágazás (121)
Makó (121)




Gyorsüzi
Minden jog fenntartva.
© 2017

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció




    KéptárHozzászólások


Berekhát

megszűnt megállóhely
130 Szolnok-Hódmezővásárhely-Makó



  Az állomás földrajzi koordinátái:
N46.634601° E20.272844° | N46° 38' 4.56" E20° 16' 22.23"
A koordinátákra kattintva a hely megtekinthető a Google Maps térképen.


A megállóhely Szentes városon belül helyezkedik el, a városközpontból Hódmezőváráshelyre kivezető út és a vasút találkozásánál.

Megnyitás


A megállóhelyet 18 évvel a vasútvonal megnyitása után, 1911. február 5-én adták át, mint feltételes vasúti megállóhely.

1996. évvégén megszűnt a megállóhelyen a szolgálat.
2007. év végi menetrendváltás óta a megállóhely megszűnt, a személyvonatok nem állnak meg.






Képtár - Berekhát


Fotó: Oláh Ferenc
Dátum: 2009.08.12.


 
Hozzászólások:
 
Ha te is szeretnél hozzászólást küldeni az állomáshoz, kattints ide: hozzászólás küldése
Az elküldött hozzászólás kizárólag ennél az állomásnál jelenik majd meg.
Az oldal szerkesztőjének küldendő üzeneted ne ide írd, azt továbbra is Gyorsüzi formájában
egyenesen a szerkesztőnek címezd.
Hozzászólások


fizolt
e-mail: fizolt.kukac.citromail.hu
hozzászólás 28493
2014.08.08. 22:08.42
Berekhát megállóhely gyakorlatileg egy mindkét irányból bekötött iparvágánykiágazás területén található. Itt forgatták a Vonali Kulcsos berendezések című oktatófilm iparvágánykiágazást bemutató jeleneteit.

MAVfan
e-mail: hadnagy.robika.kukac.yahoo.com
elfogadott hozzászólás 26731
2013.06.26. 17:08.52
És az állomás előtt van egy már nem használt második vágány.

Makra Zoltán
e-mail: makra.kukac.tvnetwork.hu
elfogadott hozzászólás 16060
2010.02.14. 10:11.46
A természeti környezet megóvása Svájc esetében példaértékű.A legszebb , túristák tömegét vonzó helycsúcsaikat pl. a Matternhornt, csak keskenynyomközű villamosvontatású vonattal lehet megközelíteni. A természeti károkat okozó autókat a vezetőiknek az óirjás parkolókban kell hagyniuk. A turizmus Svájc gazdaságának húzó ágazata. Van mit valódi szépségében megmutatniuk.A Dácia járműbeszerzés a hosszútávú pazarlás jellemző példája, de a Bz-k beszerzése, majd "átalakítása" sem volt takarékos megoldás. Ja és azt kívánom, hogy a Bz-én mozdonyvezetőként ne szolgáljon, csak ha előtte már a túlélő táborok akadályait sikeresen vette. Sok leányvállalat, prostitúciós lehetőségekkel. Ki-ki magának kapar és elfeledkeznek a közös célról az utasok és a fuvaroztatók kiszolgálásól. A MÁV történéseinek utolsó 50 évére a permanencia a meghatározó, már ami az átszervezések folyamát illeti.Homogén pálya, ehhez illeszkedő járműbeszerzés, a buszokénál kedvezőbb menetrend és az utast, fuvaroztatót hatékonyan kiszolgáló (nem keverendő össze a szolgasággal), az egységes MÁV érdekeit szem előtt tartó vasutasságra van szüksége az országnak. Várható eredménye kiszámítható.

Kulcsár Imre
e-mail: kulcsarimre.kukac.vipmail.hu
elfogadott hozzászólás 15949
2010.02.08. 10:05.48
Én ifjúként innen indultam újra és újra legyőzni, de legalább is meghódítani a világot. Az,hogy nem sikerült, szomorú emlék, de mindíg fogódzót adott a biztonság a vonatról itt leszállva : ITTHON VAGYOK.

ROCOman
e-mail: antal.sandor.kukac.pr.hu
elfogadott hozzászólás 15868
2010.02.06. 10:44.09
Talán már hozzád is eljutott a híre annak, hogy a vasút több vállalatból áll. Külön pályavasút, vontatás, személy- és teherszállítás, stb. Értelmetlen széthúzásról beszélni különböző vállalatok esetében... A rossz járműbeszerzésekről, na meg arról, hogyan vált Svájc a vasút révén a világ leggazdagabb államává, szívesen olvasnék még!

Makra Zoltán
e-mail: makra.kukac.tvnetwork.hu
elfogadott hozzászólás 15867
2010.02.06. 09:58.51
Berekhát megálló megszüntetése tipikus esete a MÁV "SZORGOSKODÁSÁNAK". Nincsen homogén sebességű pálya, tehát gyors-gyors, lassú-lassú van -elpártol az utas. Rossz csatlakozások-nem kell a vasút. Rossz járműbeszerzések-mással közlekedek inkább. Nincsen kínálat-megyek azzal ami jön. Széthúzó, nem szolgáló vasutasság- kell a fenének. A visszaszoktatást a vasútra még ha akarnák is majdnem lehetetlen.De higgyék el nekem a svájci vasút példa lehet, igaz a világ egyik leggazdagabb országa Svájc, de a vasútjával vált azzá. Nálunk is úgy legyen!

Hozzászólás küldése ehhez az állomáshoz
Hozzászólások





Borosjenő

Borosznó-Garamszentandrás

Brekov

Berlistye

Beremend felső