fizolt
e-mail: fizolt.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 28493
2014.08.08 22:08.42
|
Berekhát megállóhely gyakorlatileg egy mindkét irányból bekötött iparvágánykiágazás területén található. Itt forgatták a Vonali Kulcsos berendezések című oktatófilm iparvágánykiágazást bemutató jeleneteit.
|
|
|
MAVfan
e-mail: hadnagy.robika.kukac.yahoo.com
|
elfogadott hozzászólás 26731
2013.06.26 17:08.52
|
És az állomás előtt van egy már nem használt második vágány.
|
|
Makra Zoltán
e-mail: makra.kukac.tvnetwork.hu
|
elfogadott hozzászólás 16060
2010.02.14 10:11.46
|
A természeti környezet megóvása Svájc esetében példaértékű.A legszebb , túristák tömegét vonzó helycsúcsaikat pl. a Matternhornt, csak keskenynyomközű villamosvontatású vonattal lehet megközelíteni. A természeti károkat okozó autókat a vezetőiknek az óirjás parkolókban kell hagyniuk. A turizmus Svájc gazdaságának húzó ágazata. Van mit valódi szépségében megmutatniuk.A Dácia járműbeszerzés a hosszútávú pazarlás jellemző példája, de a Bz-k beszerzése, majd "átalakítása" sem volt takarékos megoldás. Ja és azt kívánom, hogy a Bz-én mozdonyvezetőként ne szolgáljon, csak ha előtte már a túlélő táborok akadályait sikeresen vette. Sok leányvállalat, prostitúciós lehetőségekkel. Ki-ki magának kapar és elfeledkeznek a közös célról az utasok és a fuvaroztatók kiszolgálásól. A MÁV történéseinek utolsó 50 évére a permanencia a meghatározó, már ami az átszervezések folyamát illeti.Homogén pálya, ehhez illeszkedő járműbeszerzés, a buszokénál kedvezőbb menetrend és az utast, fuvaroztatót hatékonyan kiszolgáló (nem keverendő össze a szolgasággal), az egységes MÁV érdekeit szem előtt tartó vasutasságra van szüksége az országnak. Várható eredménye kiszámítható.
|
|
Kulcsár Imre
e-mail: kulcsarimre.kukac.vipmail.hu
|
elfogadott hozzászólás 15949
2010.02.08 10:05.48
|
Én ifjúként innen indultam újra és újra legyőzni, de legalább is meghódítani a világot. Az,hogy nem sikerült, szomorú emlék, de mindíg fogódzót adott a biztonság a vonatról itt leszállva : ITTHON VAGYOK.
|
|
ROCOman
e-mail: antal.sandor.kukac.pr.hu
|
elfogadott hozzászólás 15868
2010.02.06 10:44.09
|
Talán már hozzád is eljutott a híre annak, hogy a vasút több vállalatból áll. Külön pályavasút, vontatás, személy- és teherszállítás, stb. Értelmetlen széthúzásról beszélni különböző vállalatok esetében... A rossz járműbeszerzésekről, na meg arról, hogyan vált Svájc a vasút révén a világ leggazdagabb államává, szívesen olvasnék még!
|
|
Makra Zoltán
e-mail: makra.kukac.tvnetwork.hu
|
elfogadott hozzászólás 15867
2010.02.06 09:58.51
|
Berekhát megálló megszüntetése tipikus esete a MÁV "SZORGOSKODÁSÁNAK". Nincsen homogén sebességű pálya, tehát gyors-gyors, lassú-lassú van -elpártol az utas. Rossz csatlakozások-nem kell a vasút. Rossz járműbeszerzések-mással közlekedek inkább. Nincsen kínálat-megyek azzal ami jön. Széthúzó, nem szolgáló vasutasság- kell a fenének. A visszaszoktatást a vasútra még ha akarnák is majdnem lehetetlen.De higgyék el nekem a svájci vasút példa lehet, igaz a világ egyik leggazdagabb országa Svájc, de a vasútjával vált azzá. Nálunk is úgy legyen!
|
|