|
A felvételi épület a vágányok felől.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.07.12.
|
|
Az utcafront. Első pillantásra bármire inkább tippelne a szemlélő, mint vasútállomásra.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.07.12.
|
|
Kijárat.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.07.12.
|
|
Mellékhelyiségek.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.07.12.
|
|
Jegypénztár és váróterem.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.07.12.
|
|
Fedett előtér.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.07.12.
|
|
Büfé, lángossütő és kerékpártároló a felvételi épület mellett. Itt vizet is vehetünk magunkhoz a csapból.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.07.12.
|
|
Kis irodaépület a raktár és a felvételi épület között.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.07.12.
|
|
Raktárépület oldalrakodóval.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.07.12.
|
|
A raktárépület utcafrontja.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.07.12.
|
|
Pillantás a peronról a kezdőpont irányába.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.07.12.
|
|
Pillantás a peronról a végpont felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.07.12.
|
|
Kezdőponti váltókörzet I.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.07.12.
|
|
Kezdőponti váltókörzet II. Jobbra a 130-as vonal, balra a növényolajgyárba vezető vágány.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.07.12.
|
|
Balra iparvágány, jobbra 130-as vonal.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.07.12.
|
|
A növényolajgyár iparvágányát a Bagimajor felé vezető út keresztezi.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.07.12.
|
|
A növényolajgyár bejárata.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.07.12.
|
|
Az iparvágány az állomásra vezet. Balra, a kép szélén, a 130-as vonal fut. Hátunk mögött a nöyényolajgyár.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.07.12.
|
|
Váltóőrhely a kezdőponton.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.07.12.
|
|
Ismét a kezdőponton. Az I. vágány kiágazása.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.07.12.
|
|
A cipőgyárba vezető iparvágány keresztezi a 442 sz. utat.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.07.12.
|
|
Csak havonta egyszer vált pirosra amikor az iparvágány kitérőjét kell karbantartani. Ilyenkor muszáj a vágányzáró sorompókat nyitni, illetve a fénysorompót tilosra állítani.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.07.12.
|
|
A cipőgyárba vezető vágány elveszik a gazban.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.07.12.
|
|
Útátjáró a végponton.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.07.12.
|
|
Pillantás a végponti útátjáróból a nyílt vonal felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.07.12.
|
|
Végponti váltókörzet az útátjáróban állva. Jobbra a fák között a váltóőrhely épülete bújik meg.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.07.12.
|
|
A végponti váltókörzet.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.07.12.
|
|
Az I. vágány kiágazása a végponti oldalon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.07.12.
|
|
Régen itt volt egy csapórudas sorompóval bizosított átjáró. Ma medvecsapás.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.07.12.
|
|
Valaha iskola volt, ma étterem.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.07.12.
|
|
A gőzösvilág emléke a végponton. Valaha itt vízdaru állt. Pontosan ugyan ilyen van a kezdőponti oldalon is.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.07.12.
|
|
Virágtartó a peronon. A használt gumiabroncs újrahasznosításának egyik formája.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.07.12.
|
|
Személyvonat érkezett a II. vágányra.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.07.12.
|
|
Rakodóterület. Láthatóan hosszú ideje nem használták annyira tiszta.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.07.12.
|
|
Fotó: Szente-Varga Domonkos
|
|
A felvételi épület 2022 októberben.
Fotó: Iváncsics Roland
Dátum: 2022.10.26.
|