|
Fotó: Szente-Varga Domonkos
|
|
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2010.08.23.
|
|
Fotó: Neumann István
Dátum: 2011.07.15.
|
|
Fotó: Neumann István
Dátum: 2011.07.15.
|
|
Nyugati váltókörzet felől, a második (hátsó) épület az állomás
Fotó: Neumann István
Dátum: 2011.07.15.
|
|
Fotó: Neumann István
Dátum: 2011.07.15.
|
|
A felújítás halad is, meg nem is.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.03.
|
|
De inkább nem. Az elmúlt egy évben semmi változás nem történt az épülten. A peronszegélyt átfestették.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.06.16.
|
|
Utcafront.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.04.12.
|
|
Mellékhelyiségek.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.04.12.
|
|
Biztosítóberendezési épület.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.04.12.
|
|
Pillantás a peronról a végpont felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.04.12.
|
|
Pillantás a peronról a kezdőpont felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.04.12.
|
|
Lakóőrház a kezdőponti végen.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.04.12.
|
|
Biztosítóberendezési épület.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.06.16.
|
|
Gyalázatos pályaállapotok. Ráfér már a felújítás.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.06.16.
|
|
Emeletes lakóőrház a végponti oldalon is.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.06.16.
|
|
Az V. vágányt már évtizedek óta nem használják.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.06.16.
|
|
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2014.09.28.
|
|
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2014.09.28.
|
|
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2014.09.28.
|
|
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2014.09.28.
|
|
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2014.09.28.
|
|
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2014.09.28.
|
|
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2014.09.28.
|
|
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2014.09.28.
|
|
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2014.09.28.
|
|
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.09.21.
|
|
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2016.04.02.
|
|
A felvételi épület a peronról nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2020.09.06.
|
|
Az V. vágány megszüntetésével, illetve a IV. vágány vágánytengely elhúzásával alakították ki a széles peron helyét. Vizuális utastájékoztatás és gépi bemondás is van.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2020.09.06.
|
|
Sajnos a felújítás során történt kivitelező váltás, illetve jelentős késés megtette a magáét. A korlát állagának megóvására már sem idő, sem szándék, de talán már pénz sem jutott, így állapota romlik. Mégy egy, két év és ki is dől magától.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2020.09.06.
|
|
A felvételi épület 2023 márciusban.
Fotó: Iváncsics Roland
Dátum: 2023.03.04.
|
fizolt
e-mail: Fizolt .kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 30436
2016.08.28 16:11.38
|
Az itteni sebességkorlátozások okai között talajproblémák is vannak. A MÁV - pályavasút tájékoztatása: "A Nagykáta-Újszász vonalszakasz sebességkorlátozásainak felszámolását - a rendelkezésre álló források keretein belül - kiemelt feladatként kezeljük és tervezzük az elkövetkező években. Tápiógyörgye állomás felújítását, átépítését 2017. évre tervezzük, amely az állomási sebességkorlátozások megszüntetését, (alépítmény megerősítését, felépítmény cseréjét, víztelenítés kiépítését, stb) így a szolgáltatási színvonal növekedését eredményezné."
|
|
Sanya
e-mail: Lorincz5.kukac.invitel.hu
|
elfogadott hozzászólás 30322
2016.07.10 19:30.30
|
OLDAL VÉDELEM
|
|
|
Tastam
e-mail: tastam.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 29046
2014.12.08 16:22.07
|
A Ceglédi Újság 1910. július 17-iki számában olvastam: "Nagy Zoltán tápiógyörgyei állomásfőnök f. hó 14-én Szolnokon az állomás épület egyik félreeső helyén forgópisztolyával a szájába lőtt; azonnal meghalt. Tettét pillanatnyi elmezavarában követte el.
|
|
ROCOman
e-mail: antal.sandor.kukac.pr.hu
|
elfogadott hozzászólás 28161
2014.05.08 18:11.00
|
Adalék a pályaállapotokhoz:
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=130216997&t=9119288
|
|
András
e-mail: szoljhozza.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 26707
2013.06.17 09:50.34
|
Ilyen korábban a székesfehérvári pályaudvaron is volt, forgalomból nem kizárt vágány mellett, a budapest felőli oldalon. Nem tudom, megvan-e még, elég idétlenül nézett ki.
|
|
ROCOman
e-mail: antal.sandor.kukac.pr.hu
|
elfogadott hozzászólás 26705
2013.06.16 14:44.19
|
Az ország talán egyetlen fából készült felsővezeték tartó oszlopa a 661-es szelvénykőnél a forgalomból kizárt V. vágány mellett.
|
|
|
Adani
e-mail: a-dani.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 24872
2012.09.09 15:37.34
|
Reméljük az átmenő vágányokhoz is hozzányúlnak, a 30-as sebesség egy nemzetközi fővonalban égő, pláne, hogy azt a két nyamvadt vágányt azért ki lehetne pofozni, hasonló állapotok voltak Érden és ott EU meg mindenféle más csodára várás helyett egy két napos vágányzár alatt megcsinálták.
|
|
ROCOman
e-mail: antal.sandor.kukac.pr.hu
|
elfogadott hozzászólás 24869
2012.09.09 14:49.46
|
A felvételi épület felújítása megrekedt. A négy hónappal ezelőtti állapothoz képest semmi változás. Jó hír viszont, hogy az állomáson nagy mennyiségű zúzottkövet halmoztak fel annak jeleként, hogy a Tápiógyörgye-Újszász szakasz munkálatai megkezdődtek..
|
|
Adani
e-mail: daa.kukac.aaas.hu
|
elfogadott hozzászólás 23931
2012.05.07 08:44.00
|
Szép és jó, hogy az épületet felújítják ,de igazán kezdhetnének valami a két átmenő vágánnyal is, mert szégyen, hogy egy fővonalon 30 km/h-s lassújel van az átmenőn.
|
|
ROCOman
e-mail: antal.sandor.kukac.pr.hu
|
elfogadott hozzászólás 23896
2012.05.04 17:37.46
|
Bár a felújítási munkák a kivitelező csődje miatt most épp állnak, reméljük a végeredmény nem marad el a vonal többi, felújított állomásától. A kép 2012. május 03.-án készült.
|
|
|
ROCOman
e-mail: antal.sandor.kukac.pr.hu
|
elfogadott hozzászólás 23895
2012.05.04 17:34.12
|
Az előző állapot. A kép 2008. április 12.-én készült.
|
|
|
ROCOman
e-mail: antal.sandor.kukac.pr.hu
|
elfogadott hozzászólás 23827
2012.04.28 10:14.17
|
Figyelemre méltó határozat a település honlapjáról: http://tapiogyorgye.hu/online/hu/kepviselotestulet.html (2011. május 16., 9. napirendi pont).
|
|
Sokorói betyár
e-mail: halalihulla.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 317
2007.02.10 20:22.17
|
Tápiógyörgye
|
|
|