Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája


120 Budapest-Szolnok- Békéscsaba-Lőkösháza-Arad

Budapest-Keleti (1, 150, 273, 80)
Budapest-Józsefváros (150)
Kőbánya felső (273, 80)
Rákos (80)
Rákoshegy
Rákoskert
Ecser
Maglód
Maglódi Nyaraló
Gyömrő
Gyömrő-Tófürdő
Mende
Pusztaszentistván
Sülysáp
Szőlősnyaraló régi
Szőlősnyaraló
Magdolnatelep
Tápiószecső
Szentmártonkáta
Nagykáta
Tápiószentmárton
Farmos
Tápiószele
Tápiógyörgye
Pokoltanya
Újszász (82, 86)
Zagyvarékas (82, 86)
Abonyi út (82, 86)
Szolnok (100, 130, 145, 82, 86)
Szolnok-Alcsi régi (100)
Szajol (100, 130)
Tenyőszállás (130)
Tiszatenyő (130)
Pusztapó
Kétpó
Csugar
Mezőtúr (125, 974)
Nagylapos
Gyomai elágazás (127)
Gyoma (127)
Csárdaszállás
Mezőberény
Murony (129)
Mezőmegyer
Békéscsaba (121, 128, 135, 420, 422)
Szabadkígyós (121)
Kétegyházi tanyák (121)
Kétegyháza (121, 953)
Országút
Bánhidymajor
Lőkösháza (492)
— országhatár —
Mácsa kitérő
Kürtös
Sofronya
Arad (710, 711, 715, 716, 720, 733)




Gyorsüzi
Minden jog fenntartva.
© 2024

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció




    KéptárHozzászólások


Tápiógyörgye

állomás
120 Budapest-Szolnok- Békéscsaba-Lőkösháza-Arad

A felvételi épület 2023 márciusban.
2023.03.04.
Fotó: Iváncsics Roland [IRHZ]


  Az állomás földrajzi koordinátái:
N47.324965° E19.949359° | N47° 19' 29.87" E19° 56' 57.69"
A koordinátákra kattintva a hely megtekinthető a Google Maps térképen.

Szelvénykő 657

Képriportok, cikkek

Megkezdődött Tápiógyörgye átépítése
2017.05.07 16:17 - Sándor Antal
Tápiógyörgye állomás felújítása, átépítése elkezdődött. Ez év márciusában Tápiógyörgye és Újszász között végeztek pályafelújítási munkálatokat, s ennek folytatásaként most Tápiógyörgye állomáson...









Képtár - Tápiógyörgye


Fotó: Szente-Varga Domonkos

Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2010.08.23.

Fotó: Neumann István
Dátum: 2011.07.15.

Fotó: Neumann István
Dátum: 2011.07.15.
Nyugati váltókörzet felől, a második (hátsó) épület az állomás
Fotó: Neumann István
Dátum: 2011.07.15.

Fotó: Neumann István
Dátum: 2011.07.15.
A felújítás halad is, meg nem is.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.03.
De inkább nem. Az elmúlt egy évben semmi változás nem történt az épülten. A peronszegélyt átfestették.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.06.16.
Utcafront.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.04.12.
Mellékhelyiségek.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.04.12.
Biztosítóberendezési épület.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.04.12.
Pillantás a peronról a végpont felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.04.12.
Pillantás a peronról a kezdőpont felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.04.12.
Lakóőrház a kezdőponti végen.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.04.12.
Biztosítóberendezési épület.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.06.16.
Gyalázatos pályaállapotok. Ráfér már a felújítás.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.06.16.
Emeletes lakóőrház a végponti oldalon is.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.06.16.
Az V. vágányt már évtizedek óta nem használják.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.06.16.

Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2014.09.28.

Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2014.09.28.

Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2014.09.28.

Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2014.09.28.

Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2014.09.28.

Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2014.09.28.

Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2014.09.28.

Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2014.09.28.

Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2014.09.28.
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.09.21.
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2016.04.02.
A felvételi épület a peronról nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2020.09.06.
Az V. vágány megszüntetésével, illetve a IV. vágány vágánytengely elhúzásával alakították ki a széles peron helyét. Vizuális utastájékoztatás és gépi bemondás is van.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2020.09.06.
Sajnos a felújítás során történt kivitelező váltás, illetve jelentős késés megtette a magáét. A korlát állagának megóvására már sem idő, sem szándék, de talán már pénz sem jutott, így állapota romlik. Mégy egy, két év és ki is dől magától.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2020.09.06.
A felvételi épület 2023 márciusban.
Fotó: Iváncsics Roland
Dátum: 2023.03.04.

 
Hozzászólások:
 
Ha te is szeretnél hozzászólást küldeni az állomáshoz, kattints ide: hozzászólás küldése
Az elküldött hozzászólás kizárólag ennél az állomásnál jelenik majd meg.
Az oldal szerkesztőjének küldendő üzeneted ne ide írd, azt továbbra is Gyorsüzi formájában
egyenesen a szerkesztőnek címezd.
Hozzászólások


fizolt
e-mail: Fizolt .kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 30436
2016.08.28 16:11.38
Az itteni sebességkorlátozások okai között talajproblémák is vannak. A MÁV - pályavasút tájékoztatása: "A Nagykáta-Újszász vonalszakasz sebességkorlátozásainak felszámolását - a rendelkezésre álló források keretein belül - kiemelt feladatként kezeljük és tervezzük az elkövetkező években. Tápiógyörgye állomás felújítását, átépítését 2017. évre tervezzük, amely az állomási sebességkorlátozások megszüntetését, (alépítmény megerősítését, felépítmény cseréjét, víztelenítés kiépítését, stb) így a szolgáltatási színvonal növekedését eredményezné."

Sanya
e-mail: Lorincz5.kukac.invitel.hu
elfogadott hozzászólás 30322
2016.07.10 19:30.30
OLDAL VÉDELEM

Tastam
e-mail: tastam.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 29046
2014.12.08 16:22.07
A Ceglédi Újság 1910. július 17-iki számában olvastam: "Nagy Zoltán tápiógyörgyei állomásfőnök f. hó 14-én Szolnokon az állomás épület egyik félreeső helyén forgópisztolyával a szájába lőtt; azonnal meghalt. Tettét pillanatnyi elmezavarában követte el.

ROCOman
e-mail: antal.sandor.kukac.pr.hu
elfogadott hozzászólás 28161
2014.05.08 18:11.00
Adalék a pályaállapotokhoz:
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=130216997&t=9119288

András
e-mail: szoljhozza.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 26707
2013.06.17 09:50.34
Ilyen korábban a székesfehérvári pályaudvaron is volt, forgalomból nem kizárt vágány mellett, a budapest felőli oldalon. Nem tudom, megvan-e még, elég idétlenül nézett ki.

ROCOman
e-mail: antal.sandor.kukac.pr.hu
elfogadott hozzászólás 26705
2013.06.16 14:44.19
Az ország talán egyetlen fából készült felsővezeték tartó oszlopa a 661-es szelvénykőnél a forgalomból kizárt V. vágány mellett.

Adani
e-mail: a-dani.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 24872
2012.09.09 15:37.34
Reméljük az átmenő vágányokhoz is hozzányúlnak, a 30-as sebesség egy nemzetközi fővonalban égő, pláne, hogy azt a két nyamvadt vágányt azért ki lehetne pofozni, hasonló állapotok voltak Érden és ott EU meg mindenféle más csodára várás helyett egy két napos vágányzár alatt megcsinálták.

ROCOman
e-mail: antal.sandor.kukac.pr.hu
elfogadott hozzászólás 24869
2012.09.09 14:49.46
A felvételi épület felújítása megrekedt. A négy hónappal ezelőtti állapothoz képest semmi változás. Jó hír viszont, hogy az állomáson nagy mennyiségű zúzottkövet halmoztak fel annak jeleként, hogy a Tápiógyörgye-Újszász szakasz munkálatai megkezdődtek..

Adani
e-mail: daa.kukac.aaas.hu
elfogadott hozzászólás 23931
2012.05.07 08:44.00
Szép és jó, hogy az épületet felújítják ,de igazán kezdhetnének valami a két átmenő vágánnyal is, mert szégyen, hogy egy fővonalon 30 km/h-s lassújel van az átmenőn.

ROCOman
e-mail: antal.sandor.kukac.pr.hu
elfogadott hozzászólás 23896
2012.05.04 17:37.46
Bár a felújítási munkák a kivitelező csődje miatt most épp állnak, reméljük a végeredmény nem marad el a vonal többi, felújított állomásától. A kép 2012. május 03.-án készült.

ROCOman
e-mail: antal.sandor.kukac.pr.hu
elfogadott hozzászólás 23895
2012.05.04 17:34.12
Az előző állapot. A kép 2008. április 12.-én készült.

ROCOman
e-mail: antal.sandor.kukac.pr.hu
elfogadott hozzászólás 23827
2012.04.28 10:14.17
Figyelemre méltó határozat a település honlapjáról: http://tapiogyorgye.hu/online/hu/kepviselotestulet.html (2011. május 16., 9. napirendi pont).

Sokorói betyár
e-mail: halalihulla.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 317
2007.02.10 20:22.17
Tápiógyörgye

Hozzászólás küldése ehhez az állomáshoz
Hozzászólások





Tovarnik

Tövis

Tápiómajor

Tápiószecső

Tápiószele