Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája


120 Budapest-Szolnok- Békéscsaba-Lőkösháza-Arad

Budapest-Keleti (1, 150, 273, 80)
Budapest-Józsefváros (150)
Kőbánya felső (273, 80)
Rákos (80)
Rákoshegy
Rákoskert
Ecser
Maglód
Maglódi Nyaraló
Gyömrő
Gyömrő-Tófürdő
Mende
Pusztaszentistván
Sülysáp
Szőlősnyaraló régi
Szőlősnyaraló
Magdolnatelep
Tápiószecső
Szentmártonkáta
Nagykáta
Tápiószentmárton
Farmos
Tápiószele
Tápiógyörgye
Pokoltanya
Újszász (82, 86)
Zagyvarékas (82, 86)
Abonyi út (82, 86)
Szolnok (100, 130, 145, 82, 86)
Szolnok-Alcsi régi (100)
Szajol (100, 130)
Tenyőszállás (130)
Tiszatenyő (130)
Pusztapó
Kétpó
Csugar
Mezőtúr (125, 974)
Nagylapos
Gyomai elágazás (127)
Gyoma (127)
Csárdaszállás
Mezőberény
Murony (129)
Mezőmegyer
Békéscsaba (121, 128, 135, 420, 422)
Szabadkígyós (121)
Kétegyházi tanyák (121)
Kétegyháza (121, 953)
Országút
Bánhidymajor
Lőkösháza (492)
— országhatár —
Mácsa kitérő
Kürtös
Sofronya
Arad (710, 711, 715, 716, 720, 733)




Gyorsüzi
Minden jog fenntartva.
© 2024

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció




    Régi képekKéptárHozzászólások


Mezőberény

állomás
120 Budapest-Szolnok- Békéscsaba-Lőkösháza-Arad

2006.12.09.
Fotó: Tóth Márton [Pocok]


  Az állomás földrajzi koordinátái:
N46.814708° E21.012946° | N46° 48' 52.94" E21° 0' 46.6"
A koordinátákra kattintva a hely megtekinthető a Google Maps térképen.

Szelvénykő 683




Régi képek - Mezőberény

Mezőberény állomásépülete egy régi felvételen. A képen még jól látszanak a Tiszavidéki Vasútnál alkalmazott vakolatdíszítések (rojtok), melyeket mára már lecsupaszítottak az épületről.
  Feltöltötte: Kovács Viktor

Mezőberény vasútállomás felvételi épülete egy, az állomás előtti téren álló információs táblára kihelyezett régi felvételen (lefotózva).
  Feltöltötte: Bánszky Szabolcs
Dátum: 2009.09.04.

46. őrház
  Feltöltötte: Komócsin Imre
Dátum: 1914.



Képtár - Mezőberény


Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2010.08.25.
A mezőberényi állomás utcai homlokzata.
Fotó: Koska János
Dátum: 2011.04.09.
A mezőberényi állomás melletti "házikók". A 2 ablakos valószínűleg egykoron a wc lehetett.
Fotó: Koska János
Dátum: 2011.04.09.
Mezőberény állomás Csárdaszállás felől nézve.
Fotó: Koska János
Dátum: 2011.04.09.
Az állomás melletti raktárépület az utca felől fényképezve.
Fotó: Koska János
Dátum: 2011.04.09.
Közúti felüljáró építés
Fotó: Komócsin Imre
Dátum: 2012.07.02.
Az állomás végpont felőli kijárata
Fotó: Komócsin Imre
Dátum: 2012.07.19.
Közúti felüljáró építés kezdődött
Fotó: Komócsin Imre
Dátum: 2012.06.28.
Az állomás a végpont felől nézve
Fotó: Komócsin Imre
Dátum: 2012.05.20.

Fotó: Tóth Márton
Dátum: 2006.12.09.
Az elbontott pályamesteri épület helye.
Fotó: Komócsin Imre
Dátum: 2013.06.20.
Az egykori utasbüfé maradványa.
Fotó: Komócsin Imre
Dátum: 2013.06.20.
Mezőberény állomás a kezdőpont felől nézve.
Fotó: Komócsin Imre
Dátum: 2013.06.19.
Mezőberény állomás kezdőpont felőli bejárata
Fotó: Komócsin Imre
Dátum: 2013.06.19.
Mezőberény - Csárdaszállás közötti szakasz végpont felől fotózva.
Fotó: Komócsin Imre
Dátum: 2013.06.19.
Az új felüljáró az állomásterületén.
Fotó: Komócsin Imre
Dátum: 2013.06.08.
Az épülő aluljáró
Fotó: Komócsin Imre
Dátum: 2014.01.14.
Hamarosan indul a rekonstrukció
Fotó: Komócsin Imre
Dátum: 2014.04.11.
A mozgáskorlátozottak aluljárója közvetlenül a parkolók mellett van.
Fotó: Sós János
Dátum: 2015.06.25.
Gyalogos aluljáró.
Fotó: Sós János
Dátum: 2015.06.25.
Személyvonat érkezik Békéscsaba felől. Az állomáson hangos utastájékoztatás is van, láthatóak a hangszórók az oszlopon.
Fotó: Sós János
Dátum: 2015.06.25.
Mozgáskorlátozott/kerékpáros aluljáró. Mondjuk azért lehet hajtani a kerekesszéket, viszont ez nem romlik el, mint a liftek.
Fotó: Sós János
Dátum: 2015.06.25.
Biciklitároló és parkoló Mezőberényben.
Fotó: Sós János
Dátum: 2015.06.25.
Az állomás utca felőli homlokzata.
Fotó: Sós János
Dátum: 2015.06.25.
Mezőberény állomás felújított felvételi épülete.
Fotó: Sós János
Dátum: 2015.06.25.

Fotó: Komócsin Imre
Dátum: 2014.11.12.

Fotó: Komócsin Imre
Dátum: 2014.11.08.

Fotó: Komócsin Imre
Dátum: 2014.11.06.

Fotó: Komócsin Imre
Dátum: 2014.11.01.

Fotó: Komócsin Imre
Dátum: 2014.10.12.

Fotó: Komócsin Imre
Dátum: 2014.09.17.

Fotó: Komócsin Imre
Dátum: 2014.08.27.

Fotó: Komócsin Imre
Dátum: 2014.07.20.

Fotó: Komócsin Imre
Dátum: 2014.05.29.

Fotó: Komócsin Imre
Dátum: 2014.05.12.
Mezőberény megállóhely
Fotó: Komócsin Imre
Dátum: 2014.05.08.
A felvételi épület vasút felőli oldala.
Fotó: Komócsin Imre
Dátum: 2014.11.19.
A felújított felvételi épület
Fotó: Komócsin Imre
Dátum: 2014.12.11.
Peronok Békéscsaba felé.
Vajon miért csak három teljes értékű vágányt hagytak meg, kétvágányúra átépített pályán a négy vágány értelmesebb lenne...
Fotó: Sós János
Dátum: 2015.06.25.
Méretes konténervonat haladt kifelé Békéscsaba felé, hogy aztán megfogja a kijárati jelző. A peron rendkívül hosszú, szinte nem is értem...Háttérben a 47-es út új felüljárója.
Fotó: Sós János
Dátum: 2015.06.25.
Mezőberény peronjai, indulásra váló személyvonattal.
Fotó: Sós János
Dátum: 2015.06.25.
Az öreg tölgy utolsó napja.
Fotó: Komócsin Imre
Dátum: 2017.09.07.

Fotó: Komócsin Imre
Dátum: 2017.09.07.
A felújított állomás. Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán.
Dátum: 2017.08.26.

 
Hozzászólások:
 
Ha te is szeretnél hozzászólást küldeni az állomáshoz, kattints ide: hozzászólás küldése
Az elküldött hozzászólás kizárólag ennél az állomásnál jelenik majd meg.
Az oldal szerkesztőjének küldendő üzeneted ne ide írd, azt továbbra is Gyorsüzi formájában
egyenesen a szerkesztőnek címezd.
Hozzászólások


Mopat
e-mail: sos.janos.kukac.hunep.hu
elfogadott hozzászólás 29553
2015.07.11 00:30.46
Üdvözletem. A felüljáró Mezőberény állomás felett autós szemmel furcsa volt nekem. Elrémisztően meredeknek tűnik. Oldalról fotózva annyira nem láttam pedig annak. Optikai csalódás lenne, mint a legalább húsz négytengelyes személyvagonra méretezett peron? Amit A-Dani is írt,lásd a feltöltött tehervonatos képemet viszonyításnak.

Adani
e-mail: adssa.kukac.aa.hu
elfogadott hozzászólás 28791
2014.09.26 18:34.46
Az új peronokat is mesterien helyezték el, jó messze az épülettől, a hátsó peron vége a felüljárón túl már szinte Muronynál van. Mit gondoltak a tervezők, hogy mindenki ennyire imás gyalogolni?

karesz
e-mail: kar-oly-47.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 28790
2014.09.26 13:12.32
nagyon jól kitalálta az az értelmes épitész hogy hova kell tenni az eső beállot remélem mindennap szét ázik az esőben az a baj hogy ő nem utazik minden nap

Adani
e-mail: a-dani.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 26720
2013.06.21 11:39.09
Kérdés mi lesz a büfé sorsa, arrébbteszik vagy megszüntetik.

A 3. vágány lévő lakóházat elkezdték bontani a hírek szerint a mellette lévő nagy fát is ki kell vágni.

manó
e-mail: muci.hu.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 26719
2013.06.21 09:11.14
. Sajnos most már büfé is elkerült, még újságot és innivalót sem lehet venni..

Adani
e-mail: a-dani.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 26602
2013.05.21 09:28.14
Tegnap már nem voltak meg a padok az épület előtt, nem értem miért vitték el, jó volt ,hogy van hová leülni, ameddig avonatra vár az ember. Az Utas büfé is bezárt a felirat szerint a felújítás miatt.

Adani
e-mail: a-dani.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 24618
2012.08.03 15:18.22
Látom már kép is van róla, akkor igaz a hír megkezdték a 47-es úti felüljáró építését, ez egyben azt is jelenti, hogy folytatódik a vasútvonal felújítása, a hírek szerint még ebben a hónapban nekikezdenek a Gyoma-Csárdaszállás szakaszon a bal vágánynak.

Adani
e-mail: a-dani.kukac.fremeail.hu
elfogadott hozzászólás 15282
2010.01.11 14:29.14
Némi fejlődésként lehet elkönyvelni ,h pár hete már gépi jegykiadás van itt is.

Adani
e-mail: saq.kukac.fg.hu
elfogadott hozzászólás 4252
2008.05.15 23:20.07
Arra én is kíváncsi leszek. De nem mostanában lesz az még. Gyomáig 2009-ben ér el a felújítás majd utána haladnak lefelé. Még M?ezőtúrt sem kezdték el csinálni. Először a pályát újítják, azt se vmi hű, de gyorsan. Mezőtúr-Nagylapos között pár nap alatt felszedték az egyik vágányt, de még mindig nem sikerült visszaépíteni. Gyománál is csak felszedték a vésztői vonal sínjeit a leendő nyíltvonali becsatlakozásig, de visszaépíteni már majd 2 hónap is kevés volt.

Bátori Péter
e-mail: batori.kukac.szarvasnet.hu
elfogadott hozzászólás 4250
2008.05.15 19:16.06
A mezőberényi állomást nemsokára felújítják,átépítik.Jó lenne az előtetőt helyreállítani a sínek felőli oldalon,az eső ellen és a meleg ellen is védelmet nyújtana.Köszönöm.Péter

Ádám
e-mail: hektor376.kukac.mailbox.hu
elfogadott hozzászólás 2163
2008.01.08 23:15.45
Nagyon szép állomás.Az épületen csak az emeleti ablakokhoz képest alacsony ajtó rontja el az összképet.

Hozzászólás küldése ehhez az állomáshoz
Hozzászólások





Myjava

Muzsla

Mezőcsát

Mezőfalva

Mezőhegyes