|
Útátjáró közvetlenül az iparvágány kiágazása előtt.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.07.
|
|
A vonal kezdőpontja (Hatvan) irányába tekintve az említett útátjáróban állva. Szemben az elbontott kitérő a rakodóvágányokhoz vezetett.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.07.
|
|
A megszüntetett kitérő
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.07.
|
|
Ami a kitérő hajtóműből maradt
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.07.
|
|
Az elágazás mellől visszatekintve (Jászfényszaru) a szomszédos állomás irányába. Háttérben az útátjáró, előttünk a tisztító/szerelőaknával ellátott csonkavágány.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.07.
|
|
Tisztító-szerelő akna, szinte sosem használták.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.07.
|
|
A kép bal szélén a 82-es vonal. Előttünk kissé távolabb a bozótosban a váltójezők ismerhetőek fel.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.07.
|
|
Hátunk mögött a csonkavágány, előttünk pedig a harmadik vágány folytatódik a fűben. Kissé hátrább a második és az első vágányt összekötő kitérő váltójelzője látszik
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.07.
|
|
Az első és második vágány kitérője közelebbről. A természet visszahódította, ami az övé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.07.
|
|
Visszatekintve a pályaelágazásra
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.07.
|
|
A vagontöltő berendezés ma már régóta használaton kívül
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.07.
|
|
A kavicsbánya még működik. Ma már teherautókon szállítják a kitermelt anyagot.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.07.
|
|
Az első vágány tengelyében állva, visszatekintve a rakodó felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.07.
|
|
Egy kicsit tisztább rész, ahonnan többet látni a gaztól.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.07.
|
|
A kép előterében a harmadik, közepén a második vágány, míg a háttérben az első vágány sejlik fel a fűben.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.07.
|
|
Az első és a második vágány találkozása a túlsó (Hatvan felé eső) végen. Balra a harmadik vágány. A kép bal szélén a 82-es vonal egy része látható.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.07.
|
|
A két kitérő örökre elveszve a bozótban.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.07.
|
|
Az utolsó kitérő a kihúzóvágány előtt
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.07.
|
|
Ami a felsővezeték tartó oszlopból maradt.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.07.
|
|
Az egykori komoly forgalom és a nehéz rakott kocsik nyoma azért még látszik.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.07.
|
|
Diósgyőrben hengerelt martinacél sínek 1970-ből. 48,5 kg-os felépítmény.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.07.
|
|
A kihúzóvágány, végében a földkúppal. Balra a 82-es vonal.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.07.
|
|
Hátunk mögött az előbbi képen látható földkúp. A vágányokat feltépték. Mindent felszámoltak.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.08.12.
|
|
A kitérőre csupán a keresztaljak emlékeztetnek már.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.08.12.
|
|
A vizsgálóakna maradványai.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.08.12.
|
|
Kihúzóvágány.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.07.
|
ROCOman
e-mail: antal.sandor67.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 32029
2019.02.10 08:18.52
|
Boldog megállóhely kapott külön oldalt. Van esetleg bármilyen irat, fénykép az egykori megállóhelyről, annak forgalmáról?
|
|
Szekeres
e-mail: szekeress.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 32028
2019.02.09 19:00.25
|
Az iparvágányok megépítése előtt sok évtizedig itt Boldog megállóhely volt! Térközjelzőkkel, személypoggyászt is felvettek! Sok primőrárut szállítottak innen, Hatvan, Salgótarján célállomásra.
|
|
Feri74
e-mail: torma.ferenc.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 22559
2011.11.24 22:38.23
|
2011.11.22.-én jártam a vonalon és szomorúan láttam hogy a vágányokat,felsővezetéket és a betonaljakat elbontották. A vasút nyomait a betonaljak helyéből lehet kikövetkeztetni és az ott maradt pár darab betonaljból. A váltó talpfáit,betonaljait meghagyták mementónak.
|
|