|
Pillantás Meggyespele felé.
Fotó: Srajber Károly
Dátum: 2009.05.21.
|
|
A felvételi épület a vágányok felől, a vonal végpontja, Szolnok irányából nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
A felvételi épület szemből.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
A felvételi épület a vágányok felől, a vonal kezdőpontja, Hatvan irányából nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
Kijárat az állomásról a buszmegállóhoz. Egyenesen tovább kerékpárút vezet a városközpontba.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
Utcafront buszmegállóval és kerékpártárolóval..
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
Utcafront II.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
Utcafront III. Néhány autónak is van parkolóhely az épület előtt.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
Bejárat a felvételi épületbe.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
Mindkét ajtó a várótermekbe vezet. Vonatunkat azonban a padokon ülve várhatjuk csak.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
Pénztárablak. Az ajtón át a vágányokhoz juthatunk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
A vágányokon át a peronhoz mehetünk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
Az előtető alatt is van néhány pad.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
Emléktábla az épület falán. A kisebb felirata: vasúti műemlék.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
Az újságos. A falfirkálókat elkapták még a "művük" sem száradt meg a falon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
A mellékhelyiségek.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
Jellegzetes padláslépcső az épület északi végén.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
Egy kis park a felvételi épület mellett.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
A III. vágány mellett állva a kezdőpont irányába tekintünk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
A végpont felé tekintve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
A rakodóvágány kiágazása az I. vágányból.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
A raktárépület a vágányok felől nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
A raktárépület frontoldala. A rács mögött árupénztár volt egykor.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
Részlet. Ablakok.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
Részlet. A lépcsőfokok vasúti sínből vannak.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
Eleink ácsmunkája mai szemmel nézve is lenyűgöző.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
A raktárépület utcafrontja. Az előtte lévő terület a P+R parkoló.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
A raktárépület utcafrontja II.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
A volt Borforgalmi Vállalat raktárépülete.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
A volt Borforgalmi Vállalat raktára melletti csonkavágány homlokrakódó rámpában végződik.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
A homlokrakodó tetején állva láthatjuk igazán mekkora rakodóterülete van az állomásnak.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
Itt is állt egy épület. A háttérben az Aprítógépgyár épületei.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
A rakodóterület szélén állunk a kezdőpont irányába nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
Vágányhídmérleg.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
Kezdőponti kijárati jelzők.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
A kezdőponti oldalon is volt vízdaru a IV. és az V. vágány között.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
Itt állt a kezdőponti őrház.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
Kezdőponti váltókörzet I.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
Kezdőponti váltókörzet II.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
Tovább a kezdőpont irányába. Balra a 82-es vonal, jobbra a kihúzóvágány.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
A Zagyva hídján állunk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
A Zagyva hídja alulnézetből. Alatta lustán csordogál a folyó.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
A hűtőgépgyári iparvágány kiágazás. Egyenesen tovább Hatvan.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
A kihúzóvágányból ágazik ki az Aprítógépgyár iparvágánya.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
Az Aprítógépgyár iparvágánya. A vágányzáró sorompó már rég eltűnt...
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
...s a vörös négyzetek a kapun is azt jelzik nincs forgalom.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
Az aprítógépgyári iparvágányok madártávlatból.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
Ivóvízkút (volt).
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
A kapcsolókert kiegészült a váltók fűtését biztosító transzformátorral.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
A gőzösvilág egy újabb emléke a szabvány 100 köbméteres víztorony. Tőle balra egy kisebb raktár, jobbra transzformátorház.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
Az épületben valaki tüzet gyújtott.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
A víztorony belülről.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
Még egy melléképület karnyújtásnyira a víztoronytól.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
A biztosítóberendezés épülete.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
A HungaroControl rádió irányadójának épülete a biztosítóberendezési épület mögött bújik meg.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
A rádió irányadó épülete az utca felől nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
A MÁV Kereskedelmi Hivatal és a Pft. laktanya épülete.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
Vízdaru a végponti oldalon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
Tüzelőtároló és pályakocsi szín a végponti oldalon. Ezt az épületet 2012. decemberének utolsó napjaiban lebontották.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
Lakóőrház a végponti oldalon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
A 31-es út átjárója a végponton.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
A végponti váltókörzet az útátjáróból nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
Az egykori ágyúrakodó -később ÁFOR iparvágány - helyén ma egy rövid csonkavágány van a végponti oldalon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
Az I. vágányon 20km/h-s lassújel. Szép virágos állomás!
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
Az útátjáróban állva a nyílt vonal felé tekintünk. Balra a volt Gabonaforgalmi iparvágánya, egyenesen tovább Szolnok, míg jobbra a TüzÉp telep.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
Balra a TüzÉp telep, jobbra a volt Gabonaforgalmi felé futnak a vágányok.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
A TüzÉp telepre vezető vágány. Vágányzáró sorompó és siklasztósaru is biztosítja. Forgalom azonban nincs.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
Az iparvágány a szelvényezés tanúsága szerint 1km hosszan fut párhuzamosan a 82-es vonallal.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
Az iparvágányon az útátjárót csak andráskereszt biztosítja.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
A háttérben a gabonasilók.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
Bepillantás.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
Az iparvágányok madártávlatból.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
A forgalmi szolgálattevő munkahelye.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
Szépen kidolgozott oszlopok tartják az előtetőt.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
Legelésző lovak. Nem mindennapi látvány egy állomáson.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
Felirat a síngerincen: DIOSGYOR 1918 M.A
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.02.
|
|
A kerékpártárolót néha-néha használják is.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.11.12.
|
|
Frissen felújított peronrész vágányszámmal.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.11.12.
|
|
Fotó: Tóth Márton
Dátum: 2010.02.28.
|
|
Az Aprítógépgyár iparvágányai.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.05.23.
|
|
V42 527 Jászberényben egy fotós különvonattal.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.05.23.
|
|
Utcai nézet
Fotó: Vekker András
Dátum: 2017.10.21.
|
|
Váróterem
Fotó: Vekker András
Dátum: 2017.10.21.
|
|
Jászberény
Fotó: Vekker András
Dátum: 2017.10.21.
|
|
A felvételi épület a vágányok felől nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2020.09.27.
|
|
A felvételi épület a vágányok felől, a vonal végpontja Újszász irányából nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2022.07.16.
|