Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája


80 Budapest-Hatvan- Miskolc-Sátoraljaújhely

Budapest-Keleti (1, 120, 150, 273)
Kőbánya felső (120, 273)
Rákos (120)
Budapest-Városszéli telep
Rákoskeresztúr
Rákosliget
Rákoscsaba-Újtelep
Rákoscsaba
Pécel
Isaszeg
Gödöllő-Állami telepek
Gödöllő (972)
Máriabesnyő
Máriabesnyő régi
Máriabesnyői kolostor
Bag
Aszód (77, 78)
Hévízgyörk
Galgahévíz
Tura
Hatvan Rendező pu.
Hatvan
Hatvani vásártér
Hort-Csány
Vámosgyörk (85, 86)
Adács
Karácsond
Ludas
Nagyút (280S)
Kál-Kápolna (102, 84)
Füzesabony (108, 87a)
Szihalom
Mezőkövesd-Hőfürdő
Mezőkövesd
Mezőkövesd felső
Klementina
Mezőkeresztes-Mezőnyárád (280q)
Csincse
Emőd
Nyékládháza (88, 89)
Kistokaj (88, 89)
Miskolc-Rendező pu. (202, 293k)
Miskolc-Tiszai (202, 88, 89, 90, 92, 94)
Felsőzsolca (90)
Hernádnémeti-Bőcs
Tiszalúc
Taktaharkány (490)
Taktaszada
Szerencs (100c, 491, 98)
Mezőzombor (100c)
Bodrogkeresztúr
Szegi
Erdőbénye
Olaszliszka-Tolcsva
Bodrogolaszi
Sárospatak (433, 434, 436)
Sátoraljaújhely (689, 690, 691)

81 Hatvan-Somoskőújfalu-Fülek

Hatvan
Mátravidéki Erőmű
Lőrinci
Selyp (281L)
Apc-Zagyvaszántó
Jobbágyi
Szurdokpüspöki
Pásztó
Mátraszőlős-Hasznos
Tar
Mátraverebély
Nagybátony
Kisterenye (84)
Kisterenye-Bányatelep
Vizslás
Zagyvapálfalva
Salgótarján külső (281M)
Salgótarján
Somoskőújfalu
— országhatár —
Sátorosbánya
Ragyolc
Béna
Fülek (665, 671)

82 Hatvan-Szolnok

Hatvan
Kavicsbánya iparvágány
Boldog
Jászfényszaru
Pusztamonostor
Jászberény
Meggyespele
Portelek
Jászboldogháza-Jánoshida
Tápiómajor
Újszász (120, 86)
Zagyvarékas (120, 86)
Abonyi út (120, 86)
Szolnok (100, 120, 130, 145, 86)




Gyorsüzi
Minden jog fenntartva.
© 2017

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció




    Régi képekKéptárHozzászólások


Hatvan

állomás
80 Budapest-Hatvan- Miskolc-Sátoraljaújhely
81 Hatvan-Somoskőújfalu-Fülek
82 Hatvan-Szolnok

2009.03.15.
Fotó: Szente-Varga Domonkos [szvdom]


  Az állomás földrajzi koordinátái:
N47.663621° E19.67141° | N47° 39' 49.03" E19° 40' 17.07"
A koordinátákra kattintva a hely megtekinthető a Google Maps térképen.


A települést a XIX. század második felében érte el a vasút. 1867. március 31-én indult meg
a vasúti forgalom, amikor átadták a Magyar Északi Vasút által megkezdett, később a MÁV kezelésébe
(1868. július 1.) került Pest-Hatvan, majd május 19-én a Hatvan-Salgótarján vasútvonalakat.
Füzesabonyon át Miskolcra három évvel később, 1870. január 9-én, míg Szolnokra
1873. március 10-én indulhatott el az első vonat. E vonalak megépítésével és forgalomba
állításával Hatvan vasúti gócpont lett, és megváltozott az akkori nagyközség arculata is.
Az elsõ hatvani állomásfõnök 1867-ben Méhes Károly, a vasúti hivatalnokok pedig Egedy Lajos
és Róth Miksa voltak. A Vasútépítészeti Igazgatóság hatvani osztálymérnökségének vezetõje
Ludvigh Gyula volt, aki dolgozott a Hatvan-Szolnok vonal előmunkálatain is. A vasút rohamos
fejlõdésének köszönhetően az 1880-as években már két osztálymérnökség működött Hatvanban.
1888-ban Baross Gábor utasítására megnyitották a második vágányt Aszód és Miskolc között.
Ennek következtében bõvítették a hatvani vasútállomás vágányhálózatát is.

Az 1867-ben átadott, és 1890-ben kibővített régi indóház öt évig üzemelt.
1895-ben épült meg az a nagyobb állomásépület, amely a II. világháborúban, 1944. szeptember
20-án egy súlyos bombatámadás során megsemmisült. A mai épület átadására 1956. január 20-án
került sor. Az 1894-ben kiépített hatvani rendező pályaudvart már a következő esztendőben
bővítették. Ezekben az években Scarpa Henrik volt a hatvani állomásfõnök. A rendező pályaudvar
építésekor szenzációs régészeti leletekre bukkantak, melyek ma is a Magyar Nemzeti Múzeum
raktáraiban vannak. Az 1877-ben épített ideiglenes fûtõház helyén 1895-ben 12 állásos fûtõház
létesült, majd 1930-ban megépült az 1944-ben lebombázott új fûtõház. A XIX. század végén
és a XX. század elején fokozatosan kiépült Hatvanban a MÁV kertészet (1886), a tanmûhely,
a szertár, a pályafentartási szolgálat, a vontatási fõnökség, a távközlõ központ és a villamos
vonalfõnökség. Az ötvenes években újjáépített szocreál stílusú épület áll ma is az eredeti helyén.

Hatvan a Budapest-Miskolc vonal egyik legnagyobb állomása. Maga a pályaudvar és a vasútvonalak
nagyjából két részre osztják a várost. A felvételi épület mérete illik a csomópont rangjához.
Rendelkező forgalmi szolgálattevő teljesít szolgálatot itt. Menetjegykiadás, váróterem van.
A kitérők, egy-két kivételtől eltekintve, motoros állításúak. Az állomás fényjelzőkkel biztosított.
A személypályaudvaron részben fedett magasperonokat találunk, melyeket aluljárón át
lehet megközelíteni. A túloldalra pedig gyalogos felüljárón keresztül juthatunk. Sajnos működő
büfé nincs, pedig elkelne! A felüljáróról szemügyre vehető az állomás teljes valójában.
Minden tiszta és rendezett képet mutat. Látszik, hogy az itt dolgozók magukénak érzik a
területet és nagy részét gondozzák is. Igen sűrű személyforgalom és jelentős teherforgalom
is bonyolódik. A rendező pályaudvar is működik. Néhány korábban használt szolgálati hely
ma már zárva. Rengeteg látnivalóval szolgál az ide látogató számára az állomás.
Kocsimosó, villamos fűtőgép, fűtőház, teherkocsi javító, stb. Mindezeket szemügyre
lehet venni a gyalogos felüljáróról. A felvételi épülettől távolabb raktárak, üzemi épületek
helyezkednek el. Egyik-másik szemre használaton kívül állhat már jóideje.
Ugyancsak nem használják a tárolóvágányokat a személypályaudvar Budapest felé eső végén.
A rakodóvágányok jórésze úgyszintén használaton kívül van, némelyiket szinte teljesen ellepi
a megerősödött fű. Az állomással szemben találjuk a cukorgyárat (1889),
pontosabban azt, ami még megmaradt belőle. (képek és szöveg: Sándor Antal)

Korszerűsítés 2006-ban


2006. Július 20-án a sajtó nyilvánossága előtt adták át Hatvan vasútállomásának új utastájékoztató
rendszerét, a korszerűsített állomási irányító berendezéseket, valamint a térfigyelő kamerákat,
ahogy azt a VEKE oldalán olvashatjuk.

Autóbusz kapcsolat


A felvételi épület mögül az alábbi célállomásokra indulnak helyi autóbuszjáratok: Szolnoki útelágazás,
Esze T. u., Hegyalja u., Ipari Park, TESCO áruház. Helyközi járatok a következő településekre
indulnak: Petőfibánya, Ecséd, Csány*, Jászfényszaru*, Boldog. (A csillaggal jelölt településekre
vonattal is el lehet jutni.)


Szelvénykő 662




Régi képek - Hatvan

Hatvan eredeti állomásépülete régi képeslapon. Az épület a második világháborúban megsemmisült. (forrás: http://www.brody.iif.hu/kepesl/HTOLD/hkar.htm)
 
Hatvan állomás ma is álló, 1954-ben épített állomásépülete az utca felől. Tervezők: Nagy Béla Zoltán és Félix Vilmos. A felvétel a téren álló autóbuszokból ítélve a hetvenes, nyolcvanas években készülhetett. (forrás: Mihály Kubinszky, György Gombár: Bahnhöfe in Ungarn 1846-1988, 1989.)
 
Régi váltóállító őrház Hatvanban (forrás: Mihály Kubinszky, György Gombár: Bahnhöfe in Ungarn 1846-1988, 1989.)504
 
Az épület megegyezik az előző képen láthatóval, azonban az oromzaton már fa díszítéseket is láthatunk, melyek az 1900-as évekre jellemző stílusjegyeket mutatják. A képekből arra következtetünk, hogy a díszek utólag kerültek az épületre. A képeslap dátuma 1927-es.
  Feltöltötte: Kovács Viktor


  Feltöltötte: Kovács Viktor

Küldő: Sütőné, Nagybátony
 
Hatvan állomás régi felvételi épülete: Forrás: profila.hu korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

A régi hatvani pályaudvar peronja és vágányai. Forrás: profila.hu korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Hatvan állomás vágányok felőli képe egykor. Forrás: korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Hatvan állomás vágányok felőli képe régen. Forrás: korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Egy régi képeslap.

  Feltöltötte: Gyimesi Pál

Hatvan-M.Á.V. személyzeti laktanya. Beküldő: Knau.
 
Hatvan. Pályaudvar. A képeslap postai bélyegzése 1909-es.
Beküldő: Knau.
 
Hatvan. Pályaudvar belső része. A lap posta bélyegzése 1916-os. Beküldő: Knau.
 
Aamot Hatvanban. Forrás: http://indafoto.hu/multidaru/image/9650197-3607b891
  Feltöltötte: Sándor Antal

Hatvan az átadás idején. Forrás: http://fortepan.hu/?view=query&lang=hu&q=vas%C3%BAt&x=10&y=6
  Feltöltötte: Sándor Antal

Hatvan az átadás idején. Forrás: http://fortepan.hu/?view=query&lang=hu&q=vas%C3%BAt&x=10&y=6
  Feltöltötte: Sándor Antal

Hatvan. Forrás: http://www.bedo.hu/
  Feltöltötte: Sándor Antal

Hatvan vasútállomás egy régi képeslapon.Forrás:korabeli képeslap

  Feltöltötte: Kővári Balázs

Hatvan állomás egy régi képeslapon.Forrás:korabeli képeslap
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Hatvan.Vasúti szálloda,és vendéglő.Forrás:korabeli képeslap
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Hatvan vasútállomás
  Forrás: http://axioart.com/index.php?op=live_item&id=558686
Feltöltötte: Szente-Varga Domonkos


  http://foto.arcor-online.net/palb/alben/97/630297/...
Feltöltötte: Sándor Antal

Hatvan. Forrás: http://post-card.hu/
  Feltöltötte: Sándor Antal

Hatvan. Forrás:http://postcards.arcanum.hu
  Feltöltötte: Sándor Antal


  Forrás: http://www.fortepan.hu/?view=query&lang=hu&img=60659
Feltöltötte: Sándor Antal
Dátum: 1969.

A második világháborúban lebombázott vasútállomás helyett ideiglenesen épített állomásépület 1955 januárjában
  http://hatvantortenete.blog.hu/2014/06/09/a_barakk-palyaud...
Feltöltötte: Sándor Antal
Dátum: 1955.01.

A II. Világháborúban lebombázott állomásépület helyett ideiglenesen létesített felépítmények 1954-ben, a gyalogos felüljáróról
  Forrás: http://hatvantortenete.blog.hu/2014/06/09/a_barakk-palyaud...
Feltöltötte: Szente-Varga Domonkos
Dátum: 1954.



Képtár - Hatvan

A felvételi épület a vágányok felől nézve
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.02.
Utcafront I. Az épület Nagy Béla Zoltán és Félix Vilmos (UVATERV) tervei alapján épült.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.02.
Utcafront II.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.02.
Lejárat a vágányokhoz.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.02.
Pénztárak
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.02.
A felvételi épület előtti út a Cukorgyárba vezető vágányt keresztezi
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.02.
A Cukorgyárba vezető iparvágányok egy munka nélkül maradt A26-ossal
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.02.
Használaton kívüli raktárépület a felvételi épülettől jobbra. Párját ritkító kőműves és ácsmunka
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.02.
Üzemi és raktárépületek az állomás Miskolc felé eső végén
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.02.
A peronon állva gyakorta ez a kép tárul az utazó szeme elé
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.02.
Ritkán ilyen üres az állomás. Szombat délelőtti csendélet
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.02.
Budapest-Szolnok irányába pillantva a felüljáróról
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.02.
Miskolc-Somoskőújfalu felé pillantva a felüljáróról
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.02.
A déli napsütésben sütkérező mozdonyok a fűtőház előtt a felüljáróról nézve
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.02.
A személykocsi mosó a felüljáró lépcsőjéről nézve
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.02.
A gőzösvilág emléke. Vízház használaton kívül
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.02.
A személypályaudvar tárolóvágányai a háttérben a gyalogos felüljáró
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.02.
Valamikor gőzmozdony volt a fűtőgép. Ma ezt a feladatot egy Leó látja el
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.02.
Teherkocsi javító
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.02.
Modern gázolajkút kármentővel
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.02.
Hótörő ekék és bakdaru a fűtőház mögött
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.02.
Laktanyaépület a fűtőház mögött
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.02.
Fűtőházi bejáróvágány
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.02.
A fűtőház látképe
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.02.
A kijáró vágányok a fűtőház mögött
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.02.
A személypályaudvar és a rendező kapcsolódása
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.02.
Érkezés Szolnok felől
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.02.
Kezdőponti váltókörzet
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.02.
Jobbra a személypályaudvar, balra a fűtőház felé a rendezőből
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.02.
Balra a fűben elveszve tárolóvágányok. Középen balra kihúzóvágány. Középen Szolnok felé. Középen jobbra Budapest felé, a kép jobb szélén pedig a rendezőbe futnak a vágányok
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.02.
Váltóőrhely a kezdőpont felőli oldalon. Szolgálaton kívül.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.02.
A végponti őrházat benőtték a bokrok. A vágányok felől nem is látható az épület
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.02.
Érkezés Miskolc felől
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.02.
Érkezés Somoskőújfalu felől
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.02.
Balra Somoskőújfalu, középen Miskolc, jobbra az alállomás felé ágaznak el a vágányok
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.02.
Végponti váltókörzet
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.02.
Deltavágány a 80-as és a 82-es vonal között
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.02.
A személypályaudvar vágányhálózati rajza
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.02.
FMK-002 itt éppen Hatvan állomáson
Fotó: Mi (M&C)
Dátum: 2008.08.17.
Hatvani fűtőháznál FMK-004
Fotó: Mi (M&C)
Dátum: 2009.04.30.
A Magyar Magánvasút Zrt. új szerzeményű Bobója Hatvan állomáson.
Fotó: Iváncsics Gergely
Dátum: 2009.06.16.
Valaha egy 442-es sorozatú gőzmozdony (psz. 013) állt a felvételi épület vágányok felé eső oldalán. A fotó egy képeslapról készült a X. Vasútmodell kiállításon Hatvanban.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.10.18.
Az első kiállított gőzmozdony Hatvan állomáson. Forrás: http://www.flickr.com/photos/42309484@N03/4314746797/sizes/l/in/set-72157622196109889/
Fotó: Sándor Antal
Dízelállomány a fűtőházban.
Fotó: Kókai Erik
Dátum: 2011.02.05.
Kilátás a peronról Budapest felé.
Fotó: Kókai Erik
Dátum: 2011.02.05.
2010. december közepére elkészült és átadták az új autóbusz pályaudvart az állomás végponti oldalán.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.06.18.
Az állomásépület a felüljáróról.
Fotó: Németh Adrián
Dátum: 2012.08.15.

Fotó: Szente-Varga Domonkos
Dátum: 2009.03.15.
520.075. Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán.
Dátum: 2014.05.09.
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán.
Dátum: 2014.05.09.
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán.
Dátum: 2014.05.09.
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.05.09.

 
Hozzászólások:
 
Ha te is szeretnél hozzászólást küldeni az állomáshoz, kattints ide: hozzászólás küldése
Az elküldött hozzászólás kizárólag ennél az állomásnál jelenik majd meg.
Az oldal szerkesztőjének küldendő üzeneted ne ide írd, azt továbbra is Gyorsüzi formájában
egyenesen a szerkesztőnek címezd.
Hozzászólások


Nagy Nándor
e-mail: hatvantori.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 30481
2016.09.23. 21:58.54
Üdvözlet! Galéria a régi hatvani vasúti pályaudvar elleni bombatámadásról (1944. szeptember 20.):
http://hatvantortenete.blog.hu/2016/09/21/galeria_1944_szept

Magyarnaba
e-mail: magyarnaba.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 30351
2016.07.20. 19:34.49
A hatvani állomás területén forgatták az "X polgártárs" című film több jelenetét is. A filmben a Csikatilo néven ismert szovjet sorozatgyilkos a hatvani állomás várótermében választja ki áldozatait.

ROCOman
e-mail: antal.sandor.kukac.pr.hu
elfogadott hozzászólás 29911
2015.12.28. 09:04.20
Az állomás történetét feldolgozó honlap: http://users.atw.hu/szemafor/?p=hatvan_allomas

ROCOman
e-mail: antal.sandor.kukac.pr.hu
elfogadott hozzászólás 29601
2015.08.08. 10:38.39
A pályaudvar történetével foglalkozó honlap: http://hatvantortenete.blog.hu/2014/01/20/a_hatvani_vasuti_palyaudvar

Imike
e-mail: tothimrebalint.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 29271
2015.03.01. 14:26.52
A vonatmosót használják még? Mert egész jó állapotban van. Aki tud információt, jellezze. Köszönöm

Nagy Nándor
e-mail: hatvantori.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 28326
2014.06.10. 09:53.04
Két ritkaság-fénykép az 1945-1956 közötti átmeneti hatvani vasútállomás korszakából:
http://hatvantortenete.blog.hu/2014/06/09/a_barakk-palyaudvar

Nagy Nándor
e-mail: hatvantori.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 28034
2014.04.08. 10:07.17
Összedobtam egy rövid összefoglalót a jelenlegi hatvani vasúti pályaudvar történetéről, ajánlom az érdeklődőknek:

1. rész: http://goo.gl/I2aQwG
2. rész: http://goo.gl/OIhvfe

Petrás Bence
e-mail: petrbence.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 27657
2014.01.23. 11:58.09
Itt forgatták 1966-ban a Princ, a katona című sorozat Bernáth tizedes menyasszonyai című epizódjának egyik jelenetét, továbbá egy jelenetet az egri állomáson is.

cd196
e-mail: david.capras.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 27259
2013.10.16. 10:51.39
A védelem jó hír. Egy cikk az épületről: http://erdokerulo.blog.hu/2012/08/26/hatvan_vasutallomas

„Ez szocreál (szocialista realista), ami kb. az ötvenes évek második felében volt építészeti stílus, lásd Székesfehérvár, Győr, Debrecen, Dunaújváros felvételi épületeit! (Vagy pl. a Műegyetem R, T, H, G, V1 épületeit, de még a Miskolci Egyetem [RMNME] nagyja is ide tartozik; lakóépületből: Budapesten a Kerepesi úti lakótelep [Róna utca és Örs vezér tere között] és a lágymányosi ltp. nyugati, azaz régebbi fele), és maga Dunaújváros legkorábbi negyedei, a főiskola főépülete.

Az utána következők semmiképp, az inkább szocmodern, a kettő és ég és föld: előbbi pl. a klasszicizmusból építkezik. És nem is lóg ki a hazai építészetből, lásd a Bécsi úti vagy Nagyszombat utcai városi házakat: az 1920-as években épült, és kísértetiesen hasonló a szocreállal.”

Magyarnaba
e-mail: magyarnaba.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 24929
2012.09.22. 19:11.27
Hatvan vasútállomásának szocialista realista stílusú felvételi épülete, illetve a mellette lévő rendőrségi és postaépület a 24/2012. (IX. 14.) EMMI rendelet szerint 2012. szeptember 17-e óta műemléki védelmet élveznek.

szander
e-mail: szander7.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 22663
2011.12.19. 16:24.26
Hatvani bizber d70

Train Station
e-mail: 60as_vonal.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 14247
2009.11.05. 15:04.52
"Személyvonat érkezett Somoskőújfaluról.Hatvan,Hatvan állomás.Köszöntjük Utasainkat!"

Norbert1073
e-mail: v43-1073.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 14161
2009.10.27. 21:25.42
Hatvan felvételi épülete az esti fényekben.

Karl
e-mail: l.karoly.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 4894
2008.06.24. 22:05.17
egy szép találkozó..

Knau
e-mail: javszer.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 4331
2008.05.24. 17:30.29
442-013 mozdony a hatvani állomás előtt.

Knau
e-mail: javszer.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 4330
2008.05.24. 17:29.47
A Magyar Keleti Vasút Társaság rendelésére a Georg Sigl Lokomotiv Fabrik műhelyeiben készült 1872-ben 67 200 Ft 80 krajcárért. 1867-től a 269., 1891-től a 2095-ös pályaszámot kapja. 1911-től egy újabb átszámozás után 335 095-ös számú lesz. Az 1960-as évektől 1984-ig a hatvani állomáson volt kiállítva egy fiktív, 2001-es pályaszámmal.

fcs
e-mail: faltuszcsaba.kukac.vipmail.hu
elfogadott hozzászólás 3279
2008.03.18. 09:57.38
Sziasztok!

Az állomásépület mellett a régi szép raktár épület tetőszerkezetét megkezdte az időjárás vagy a helyi "erő". Nem nagyon törekednek az épület megvédésére!!!!Aki arra jár kérem fotózza le és küldje el ide a hozzászólásokba. Köszönjük előre is!!

Gabi
e-mail: kgabi.kukac.mailbox.hu
elfogadott hozzászólás 3013
2008.02.24. 19:46.29
A Gépészeti Főnökség és a kocsimosó.

Gabi
e-mail: kgabi.kukac.mailbox.hu
elfogadott hozzászólás 3012
2008.02.24. 19:44.55
A vágányok között.

Gabi
e-mail: kgabi.kukac.mailbox.hu
elfogadott hozzászólás 3010
2008.02.24. 19:41.33
Az aluljáró.

Gabi
e-mail: kgabi.kukac.mailbox.hu
elfogadott hozzászólás 3007
2008.02.24. 19:38.15
Ezen a helyen valaha egy gőzmozdony állott, amit egy kiállításra évekkel ezelőtt elvittek. Azóta sem hozták vissza.

Gabi
e-mail: kgabi.kukac.mailbox.hu
elfogadott hozzászólás 3005
2008.02.24. 19:35.59
A fényújságos menetrendtájékoztató

Gabi
e-mail: kgabi.kukac.mailbox.hu
elfogadott hozzászólás 3004
2008.02.24. 19:33.49
Küldök néhány mai képet Hatvanról. A jegypénztárak

Zagyi Patrik
e-mail: www.zagyipatrik.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 1468
2007.10.13. 14:03.01
Szép, tiszta, rendezett, nagyforgalmat lebonyolító állokmás.

Sabee
e-mail: v63-023.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 50
2006.12.25. 13:29.05
Hatvan állomás felvételi épülete 2006. augusztus 15-én.

Hozzászólás küldése ehhez az állomáshoz
Hozzászólások





Hatvan Rendező pu.

Hatmajor

Hodony

Hegykő

Hegedűs-puszta