Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája


280q Mezőkeresztes-Mezőnyárád - Bükkábrány

Mezőkeresztes-Mezőnyárád
Bükkábrány

80 Budapest-Hatvan- Miskolc-Sátoraljaújhely

Budapest-Keleti (1, 120, 150, 273)
Kőbánya felső (120, 273)
Rákos (120)
Budapest-Városszéli telep
Rákoskeresztúr
Rákosliget
Rákoscsaba-Újtelep
Rákoscsaba
Pécel
Isaszeg
Gödöllő-Állami telepek
Gödöllő (972)
Máriabesnyő
Máriabesnyő régi
Máriabesnyői kolostor
Bag
Aszód (77, 78)
Hévízgyörk
Galgahévíz
Tura
Hatvan Rendező pu.
Hatvan (81, 82)
Hatvani vásártér
Hort-Csány
Vámosgyörk (85, 86)
Adács
Karácsond
Ludas
Nagyút (280S)
Kál-Kápolna (102, 84)
Füzesabony (108, 87a)
Szihalom
Mezőkövesd-Hőfürdő
Mezőkövesd
Mezőkövesd felső
Klementina
Mezőkeresztes-Mezőnyárád
Csincse
Emőd
Nyékládháza (88, 89)
Kistokaj (88, 89)
Miskolc-Rendező pu. (202, 293k)
Miskolc-Tiszai (202, 88, 89, 90, 92, 94)
Felsőzsolca (90)
Hernádnémeti-Bőcs
Tiszalúc
Taktaharkány (490)
Taktaszada
Szerencs (100c, 491, 98)
Mezőzombor (100c)
Bodrogkeresztúr
Szegi
Erdőbénye
Olaszliszka-Tolcsva
Bodrogolaszi
Sárospatak (433, 434, 436)
Sátoraljaújhely (689, 690, 691)




Gyorsüzi
Minden jog fenntartva.
© 2017

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció




    Régi képekKéptárHozzászólások


Mezőkeresztes-Mezőnyárád

állomás
280q Mezőkeresztes-Mezőnyárád - Bükkábrány
80 Budapest-Hatvan- Miskolc-Sátoraljaújhely



  Az állomás földrajzi koordinátái:
N47.845153° E20.669602° | N47° 50' 42.55" E20° 40' 10.56"
A koordinátákra kattintva a hely megtekinthető a Google Maps térképen.

Szelvénykő 1468
Szelvénykő 0




Régi képek - Mezőkeresztes-Mezőnyárád

1950-es évek.
  Feltöltötte: Bartók Sándor



Képtár - Mezőkeresztes-Mezőnyárád


Az egyik felvételi épület utcafrontja.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.07.07.
A másik felvételi épület utcafrontja. Ebben az épületben van a váróterem és a pénztár is.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.07.07.
Ezzel az épülettel átellenben volt egy BÜFÉ is.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.07.07.
A váróterem.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.07.07.
Pénztárak.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.07.07.
A felvételi épület a vágányok felől nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.07.07.
Pillantás a peronról a vonal kezdőpontja, Budapest-Keleti pályaudvar felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.07.07.
A raktárépület a vágányok felől nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.07.07.
Kezdőponti váltókörzet I.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.07.07.
Kezdőponti váltókörzet II.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.07.07.
A felvételi épület a vágányok felől nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.07.07.
Pillantás a peronról a vonal végpontja, Sátoraljaújhely felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.07.07.
Fél- és fénysorompóval biztosított útátjáró a végponti oldalon.
Fotó: Sándor Antal
Innen vezet be az út az állomásra.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.07.07.
Pillantás az átjáróból a nyíltvonal felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.07.07.
Pillantás az útátjáróból az állomás felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.07.07.
Végponti kijárati jelzők.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.07.07.

 
Hozzászólások:
 
Ha te is szeretnél hozzászólást küldeni az állomáshoz, kattints ide: hozzászólás küldése
Az elküldött hozzászólás kizárólag ennél az állomásnál jelenik majd meg.
Az oldal szerkesztőjének küldendő üzeneted ne ide írd, azt továbbra is Gyorsüzi formájában
egyenesen a szerkesztőnek címezd.
Hozzászólások


husonyiczagabor
e-mail: husonyicza.perkupa.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 29073
2014.12.21. 21:19.51
Hozzászólásával gyarapodott a Magyarország vasútállomásait ért légitámadások jegyzéke,érdeklődve olvastam a történetet.köszönöm.

Kelecsényi Zoltánné
e-mail: edit1023.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 29068
2014.12.18. 19:48.33
1944.10.23.-án egy légitámadás alatt, a forgalmi irodában születtem meg. Egy német sebesültszállító szerelvényt bombáztak, és édesanyámat, meg engem egy német belgyógyász orvos látott el. Édesapám pályamesterként egy vonali pályamesteriszakasszalszintén a légitámadást végig élte.

ROCOman
e-mail: antal.sandor.kukac.pr.hu
elfogadott hozzászólás 26927
2013.08.03. 08:08.01
Szeretettel várjuk ama képeslapot.

Vigh M.
e-mail: vmiki38.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 26926
2013.08.02. 19:51.20
Van 1db képes levelezőlap amin a Mezőkeresztesi vasútállomás képe van.
A levlapon a posta 1908 ápr.10 dátuma van.

bartoksandor
e-mail: bartoksandor.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 25677
2013.01.02. 18:01.58
Forgalmi iroda 2013.01.02.

Domján György
e-mail: domjan.kukac.bp-erdo.hu
elfogadott hozzászólás 21548
2011.08.22. 15:01.11
Tudom, hogy a fórumon lenne a helye, de Szajol oldalán látszik, hogy nem a felvétetli épület dőlt össze 1994-ben (és már akkor sem az eredeti épület volt), Szolnok: a II. világháború 1945-ben véget ért, a mostani felvételi épületet 1975-ben adták át, 30 évig ezekszerint még jó volt a "helyreállíthatatlanul" lebombázott épület. Bp-Nyugati: már az 1960-as években le akarták bontani, végül az 1970-es években felújították.

ROCOman
e-mail: antal.sandor.kukac.pr.hu
elfogadott hozzászólás 21544
2011.08.21. 20:59.12
"Ez így tulajdonképpen nem igaz." © Dr. Torgyán József. Számos, korábban vasúti épület került magánkézbe melyek a mai napig kiváló egészségnek örvendenek. A vasútvonalak felújítása kapcsán építenek új, funkciójukban az egykori felvételi épületeknek megfelelő épületeket. Mint ahogy újítanak is fel állomásépületeket. Számos épület ma már vasúti műemlék, amit sem lebontani, sem átalakítani nem lehet.

magyarnaba
e-mail: magyarnaba.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 21542
2011.08.21. 16:04.45
Demonstratív céllal lehet egyet érteni Domján úr véleményével.

A pusztítás sajnos korábban, a Horthy-rendszerben elkezdődött. (lásd pl. Kecskemét, Kiskunfélegyháza.) Szerencsétlenségünkre a rombolás a rendszerváltás után is folytatódik. Napjainkban se szeri, se száma a lebontott vasúti épületeknek. Hovatovább, ezen épületek helyett már újakat sem építenek, a megmaradók pedig sokszor katasztrofális állapotban vannak. Tekinthetjük ezeket hangsúlyosan a _kapitalizmus áldozatainak_?

Van értelme a rendszerek szerinti címkézésnek?

ROCOman
e-mail: antal.sandor.kukac.pr.hu
elfogadott hozzászólás 21533
2011.08.18. 15:10.00
No azért ne mossunk össze dolgokat! Szolnok épülete a háborúban helyreállíthatatlanul megsérült, Szajol felvételi épületét pedig ama súlyos baleset döntötte majdnem romba. Ezeket nem lehet a "cocializmus" számlájára írni, csakúgy, mint a Nyugati bontási tervét, hisz az már a gengszterváltás utáni idők ötlete...

Domján György
e-mail: domjan.kukac.bp-erdo.hu
elfogadott hozzászólás 21532
2011.08.18. 13:53.13
Kedves Ehh!

Azért nem hinném, hogy a Budapest-Miskolc vonalon Tura, Füzesabony és Miskolc-Tiszai pu. kivételével az összes állomást lebombázták volna. Aszód és Hatvan igen, de Gödöllő, Mezőkövesd, Nyékládháza a szocializmusnak esett áldozatúl,mint pl.: Törökbálint, Herceghalom, Bicske, Szár(Szárliget), Tatabánya (Tatabánya-alsó, Bánhida),Almásfűzítő, de akár Sopron-GYSEV,Tokaj, Vasvár,Szolnok, Balatonboglár, Salgótarján, Fülöpszállás..., Ha nincs az Unokáink sem fogják látni műsor akkor a szegedi pályaudvart is lebontják,egyébként a Nyugatinak is ez a sors volt szánva, és Kelenföldet sem szabad elfelejteni. Bár ezutóbbit mostanában szeretné a MÁV eltüntetni és mindent meg is tesz annak érdekében, hogy az állomás magától összedőljön. Nem bontották le, de Makó, Gyula, Hódmezővásárhely, Baja,Szajol... felvételi épületeit nagyon elcsúfították. Ezután gondoljon csak a sok HÉV épületre!


ehh
e-mail: csiki.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 21526
2011.08.16. 16:15.56
Kedves Domján György!
Nem tudom, csak feltételezem, de biztos, hogy nem lebontásra került a régi épület, még inkább lebombázás áldozata lett, mint megannyi magyarországi vasúti épület.

bartoksandor
e-mail: bartoksandor.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 16087
2010.02.18. 18:34.43
Forgalmi iroda

bartoksandor
e-mail: bartoksandor.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 14369
2009.11.11. 20:01.13
Mezőkeresztes-Mezőnyárád takodó ill. raktár

CzuPe
e-mail: czpeti.kukac.map.elte.hu
elfogadott hozzászólás 3684
2008.04.09. 18:59.13
És akkor még egy 3. épület is lenne itt. A jegypénztár, váróterem ugyanis ebben van:

Domján György
e-mail: domja.kukac.bp-erdo.hu
elfogadott hozzászólás 3666
2008.04.09. 14:08.14
Ahogy elnézem az "új épületet" se nem nagyobb, se nem jobb mint az eredeti volt. Akkor miért kellett azt lebontani, ráadásul a mostani még ronda is. Szerintem felelősségre kellene vonni azokat akik ezt hagyták. Országszerte elég sok példát lehetne találni az eszetlenségre. Ez volt a szocialista fejlődés, mert én inkább igényteleségnek nevezném.

ehh
e-mail: csiki.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 1433
2007.10.08. 17:17.15
hát igazad van...nekem csak a buszközlekedéssel van a gondom ,mivel a buszok nem nagyon vannak hozzáhangolva a vonatokhoz Pl:busz indul 12:15, vonat érkezik 12:27,12:34 na errre varjatok gombot, 10 percet kén várni grr

Ibi
e-mail: beboibi.mail.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 6
2006.12.04. 12:39.53
Már nem is így néz ki! Gyertek el, fotózzátok le. Már ez a múlt. Most látnátok, minden reggel ott fagyunk meg. És ez csak az egyik fele, ott a fehér ház is. Ahol megkérdezik, ha kell, ha nem, hogy kell-e jegy. Ha kéne meg nincs bent a pénztáros, és bánt. Koszos, és igénytelen minden, ez is bánt. Még egy normális resti sincs a környéken. Messze van, és nincs közlekedés, órákat kell várni, oda-vissza, nincs busz. Na, kössz, ja és telefonon sem lehet elérni őket, csak tútútútúútú-zik a vonal. Tiszteletem

Hozzászólás küldése ehhez az állomáshoz
Hozzászólások





Mezőhídvég

Mezőkovácsháza felső

Mezőkovácsháza

Mezőkecsed község

Mezőkövesd-Hőfürdő