Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája


64 Pécs-Bátaszék

Pécs (40, 60, 65, 963)
Pécs-Külváros (65)
Pécs-Gyárváros
Pécsújhegy régi
Pécsújhegy
Pécs felső
Pécs-Vasas
Vasas-Hird (264V)
Hosszúhetény
Dombay-tó
Pécsvárad
Nagypall
Erdősmecske
Feked
Szebény
Véménd
Palotabozsok
Leperdpuszta
Báta
Bátaszék (154, 46, 50, 9001)




Gyorsüzi
Minden jog fenntartva.
© 2024

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció




    KéptárHozzászólások


Pécs-Gyárváros

megszűnt megállóhely
64 Pécs-Bátaszék

Pécs-Gyárváros megállóhely
2019.03.01.
Fotó: Györkő Zsombor [Zsozso94]


  Az állomás földrajzi koordinátái:
N46.081364° E18.261313° | N46° 4' 52.91" E18° 15' 40.72"
A koordinátákra kattintva a hely megtekinthető a Google Maps térképen.


2009. januárjában a mellékhelység és raktár épületét elbontották.

Megszűnt


2009. december 13-tól (menetrendváltással) a vasútvonalon megszűnt a személyforgalom. A 2009. év végi vasútvonalbezárásokról készült összeállításunk itt található:
A 2009-ben megszűnt állomások


Szelvénykő 34




Képtár - Pécs-Gyárváros

Bakterház a Mohácsi út átjárójánál.Az átjáróban korábban tekerős sorompó üzemelt.Lakott,karban van tartva.
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2010.10.23.
Bz indul Pécs felé.Vajon mikor készülhet újra ilyen felvétel?
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2010.10.23.
Pécs-Gyárváros magányos épülete. Lakott, de a megálló környéke elhanyagolt.
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2011.01.24.
A Gyár u. felől. A gazdasági épületeknek 2009. januárjában nyoma veszett.
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2011.01.24.
A rakodó macskakövei. (Valaki elkezdte felszedni őket).
A rakodórámpa maradványa fellelhető a lámpaoszlop közelében.
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2011.01.24.
Az egykori rakodóvágány helyén állva.A kép jobb oldalán volt egykoron az Utas WC mellette a raktár.
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2011.08.20.

Fotó: Tóth Márton
Dátum: 2007.11.23.
Pécs-Gyárváros megállóhely
Fotó: Györkő Zsombor
Dátum: 2019.03.01.
Pécs-Gyárváros megállóhely
Fotó: Györkő Zsombor
Dátum: 2019.03.01.
Pécs-Gyárváros megállóhely.
Fotó: Györkő Zsombor
Dátum: 2019.05.23.
Külváros felé nézve a Mohácsi úti átjáróból.
A pályát lezáró elemeket számos átjáróban eltávolították.
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2020.03.12.
Az egykori őrhely helye a Mohácsi úti átjáró mellett.
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2020.03.12.
Egy (?)talpfa sorsa: elrohadás.
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2020.03.12.
Gyárváros megálló épülete.
Lakott.Állapota nem sokat változott az elmúlt 10 év alatt.
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2020.03.12.
Az egykori melléképületek (Utas WC,Kisraktár)
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2020.03.12.
Sajnos még az Álmos utcai híd előtt elveszik a pálya a gazban.
Innen a Borbála hídig (Felüljáró) járhatatlan a pálya.
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2020.03.12.
Pedig ez lakott területen van,nem a Mecsek lábainál...
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2020.03.12.
Vissza nézve a megállóba a járhatatlan szakasz elejétől.
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2020.03.12.
Oszlop még van,lámpatest már nincs...
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2020.03.12.
Az egykori rakodótér napjainkban.
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2020.03.12.
A megálló mögötti (Gyár) utca alsó szakasza még a békebeli időket idézi a macskakővel.
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2020.03.12.
A megállóhely 2020 februárban.
Fotó: Iváncsics Roland
Dátum: 2020.02.22.

 
Hozzászólások:
 
Ha te is szeretnél hozzászólást küldeni az állomáshoz, kattints ide: hozzászólás küldése
Az elküldött hozzászólás kizárólag ennél az állomásnál jelenik majd meg.
Az oldal szerkesztőjének küldendő üzeneted ne ide írd, azt továbbra is Gyorsüzi formájában
egyenesen a szerkesztőnek címezd.
Hozzászólások


Cshaweska
e-mail: bacskavasut.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 32006
2019.01.22 22:28.03
Az épület a rakodótér felől.
Előtte 10 éve még egy utas wc és egy kisraktár állott.
2019.01.22

Cshaweska
e-mail: bacskavasut.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 32005
2019.01.22 22:27.11
A néhai felvételiépület a vágányok felől.
2019.01.22

Cshaweska
e-mail: bacskavasut.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 32004
2019.01.22 22:25.53
Csendélet egy megszűnt megállóban.
2019.01.22

Cshaweska
e-mail: bacskavasut.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 32003
2019.01.22 22:25.06
A néhai Gazdasági udvar és a padlásra vezető "létra".
2019.01.22.

Cshaweska
e-mail: bacskavasut.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 32002
2019.01.22 22:24.20
Érkezés a macskaköves Gyár utcában a megállóhoz.

Cshaweska
e-mail: bacskavasut.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 32001
2019.01.22 22:23.45
A néhai Bakterház helye a Gyár utcából nézve

Train Station
e-mail: cshaweska92.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 31493
2018.04.22 23:01.56
A napokban eltünt az egykori bakterház,tegnap már csak a néhai melléképület torzója állt.
Kár érte :(

Train Station
e-mail: cshaweska92.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 30605
2016.12.10 17:40.55
A Mohácsi úti átjárót nemrégiben felszámolták,a pályát betonaljakkal lezárták.Pécs-Külváros felé nem lehet közlekedni.
Eddig tartott a pécsváradi szakasz IPV státusa...

bottobalazs
e-mail: bottobalazs.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 30580
2016.11.28 16:57.56
Kb. 1,5 hónapja meglepve tapasztaltam a mohácsi úti átjáróban, hogy az átjáró előjelző tábláit leszerelték és csak egy "Egyenetlen úttest" tábla került ki mindkét irányból. Az út két oldalán pedig betonaljak a síneken keresztben... :(

Zoli
e-mail: kitchen.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 26928
2013.08.04 00:03.25
Gábor hozzászólásában látható épületben (2008.03.04. 17:47.41) a külső felújítás előtt a városrész egyik legnagyobb putrija volt. Persze illegális foglalókkal.
Aztán őket elküldték a toltál vizes épületből. Bevakolták, úgy vizesen, aztán egy cég raktára volt benne. Gondolom milyen öröm lehetett olyan szagokban dolgozni ami ott volt. Aztán egyik napról a másikra (minden előzmény nélkül) lebontották.

Dávid.
e-mail: david.intercars.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 26246
2013.03.28 11:03.02
Én azt halottam hogy Pécs-Felsőig újra fognak járni a tehervonatok, mert a Biokom újra rakodni fog. A Mohácsi úti kereszteződésben egyik nap már dolgoztak valamin. Valoszinü az ellopott hevedereket tették vissza.

kadajo
e-mail: kadajo92.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 26240
2013.03.26 23:59.41
Tehervonatok se. Pécs-Külváros - Pécsvárad szakasz a forgalomból ki van zárva. A vonal további része pedig a szüneteltetett forgalmú vonalból átkerült a megszűnt vonal kategóriába. Hivatalosan Pécsváradtól Bátaszék Vázkerámia iparvágányig NINCS vasútvonal.

Dávid
e-mail: david.intercars.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 24169
2012.06.05 19:20.14
Akkor ez azt jelenti hogy teher vonatok fognak itt közlekedni??? Nem nagyon hiszem. Sajnos ennek a vonalnak vége, úgy érzem. :(

Train Station
e-mail: bacskavasut.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 24160
2012.06.03 18:14.28
A Pécs-Pécsvárad vonal Pécs-Külváros és Pécsvárad közti szakasza "Iparvágány" státust kapott az NKH-tól.
Ezért is számolták fel a fény- és félsorompókat a vonalon.(Ellentétben a 2007-ben bezárt Harkány állomás körzetében,ahol a mai napig üzemelnek a fénysorompók)

Dávid
e-mail: david.intercars.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 24102
2012.05.28 13:50.24
Leszerelték (kiszedték) a fénysórompókat a megálló előtt. Sajnos ez is azt támasztja elő hogy többé nem jár majd vonat a 64-es vonalon!! :((

Dávid
e-mail: david.intercars.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 24006
2012.05.17 21:02.39
Szép kis gaz, és pipacs tenger van már a sínek között. Nem mostanában fog erre vonat közlekedni. :(

Train Station
e-mail: bacskavasut.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 18830
2010.09.08 12:10.29
Az útátjáró előjelzője Pécs-Külváros felől.Az égőket kilopták.

Train Station
e-mail: bacskavasut.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 18774
2010.09.05 21:54.09
Az iparvágány kiágazásoknál még látszanak a védelmi munkák nyomai.
Homokzsákokkal védték a pályát.(A homok végül a pályán kötött ki.)
Háttérben az újhegyi elágazás előjelzője.

Train Station
e-mail: mav_usgyi.kukac.citromail.hu
Módosított hozzászólás [fcs]
elfogadott hozzászólás 17503
2010.05.30 20:04.51
Az árvíz hozta hordalékok még mindig a pályán vannak.A 33-as szelvénykő alig látszik ki a mocsokból.
A vonalon műszaki szempontból fel vehető a forgalom.(a hirdi és hetényi kábel lopások nem akadályozzák a fogalom újraindítását!)
A képet az indexről szedtem le.

Tádé
e-mail: kisskr82.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 16728
2010.04.09 11:23.09
Train Station-nek!
Nem véletlenül Pécs-Újhegyre gondoltál?onnan volt jó néhány iparvágány kiágazás.
Egy fotó a vágányokról:2010 04.04.
Erre sem mostanában járt szerelvény...

Train Station
e-mail: mav_usgyi.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 16387
2010.03.12 15:56.21
http://ballal.gofree.hu/G/Ps-Bz_helyzetrajz.jpg
Ezen kép szerint Mecsekszabolcs[Pécs-felső] és Pécs-Külváros között nem lett volna állomás.Pécs-Gyárváros állomást a Szénosztályzóhoz tervezték.

Train Station
e-mail: mav_usgyi.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 16252
2010.03.01 17:11.23
Vajon kinek, és mire kelhetett a hirdetmény...?

Train Station
e-mail: mav_usgyi.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 16251
2010.03.01 17:10.29
A három nagy fa alatt.

Train Station
e-mail: mav_usgyi.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 16157
2010.02.23 18:23.28
Hát igen...ez a kép bizonyítja hogy a MÁV a 64-esen a személyfogalom mellett a teherforgalmat is megszüntette.(bocsánat "szünetelteti")

Train Station
e-mail: mav_usgyi.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 15945
2010.02.07 21:15.13
A háromszög.Pécs-Külváros - Pécs-Gyárváros - Pécsújhegy - Pécsbánya-Rendező között.(Ezek közül a Rendező-Pécsújhegy szakasz járhatatlan)

Endre
e-mail: laposkerek.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 15800
2010.02.04 22:54.20
A MÁV levéltárból vannak az információk.

Train Station
e-mail: mav_usgyi.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 15766
2010.02.02 15:52.35
Köszi,amúgy megkérdezhetem hogy honnan szerzed ezeket az infókat?Mert mindig fel vagy készülve jó infókkal.

Endre
e-mail: laposkerek.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 15749
2010.02.01 20:09.52
Gyárváros áruforgalmát 1978.12.31.-ével szüntették meg, a rakodóvágány elbontására 1980 körül került sor.
1979 decemberében adták át az AS 32 fénysorompót, a feleslegessé vált sorompókezelői őrhelyet elbontották, a szolgálat (s vele a pénztár) megszünt.

Train Station
e-mail: mav_usgyi.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 15746
2010.02.01 15:05.56
Írás a Dombay IC-ről.
http://trains.hu/magazin/utazas/100128-dombay/index.html

Train Station
e-mail: 64es_vonal.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 15125
2010.01.03 18:53.15
"Baranya kelet-nyugati fővonalából ennyi maradt... Illetve ennyi sem...
1997-ben szüntették meg „ideiglenesen” a vonatközlekedést a kanyargós fővonal karbantartatlanul tengődő Pécsvárad- Palotabozsok szakaszán.
Hihetetlennek tűnt, hogy egy közép- és hosszútávon is mérvadó fővonalon egyik pillanatról a másikra és véglegesen megszűnhet a forgalom.
A vonal jelentőssége visszaesett: „vakvágánnyá” vált, egyszerű mellékvonallá. Teherforgalma is 2004-ben megszűnt, az utolsó szénvonattal. Pécs városának előző vezetése a vasútvonal városi szakaszának közúttá alakításában látott fantáziát, ez ellen a vasúttársaság sem küzdött nagyon.
A nem-kínálati menetrend, rapszódikus vonatközlekedés, csatlakozásmulasztás és a párhuzamos autóbuszközlekedés fejlesztése mind-mind hozzájárult a vonal feleslegessé válásához. Ne feledjük, hogy 2000-ben a Pécs-Pécsvárad vonat, Pécsvárad-Palotabozsok pótlóbusz, Palotabozsok-Bátaszék vonat tökéletes láncolatát egy rossz fodrász mintájára ide-oda nyiszálva megvágták: hol az egyik, hol a másik láncszemet törölték a menetrendből.
A Palotabozsok-Bátaszék szakaszon a 2003. január 23-i Bz motorkocsi leállítást követően nem indult újra a forgalom, de a szétszabdalt, összefüggéstelen menetrend, a palotabozsoki végállomásozások megmaradtak.A dél-baranyai korridor bevégeztetett."
Forrás:http://balint.cyberhungary.net/hirek/hir09026.htm

Train Station
e-mail: 64es_vonal.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 14808
2009.12.14 12:55.54
Az egykori állomásvégből vissza nézve a megállóra.

Train Station
e-mail: 64es_vonal.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 14806
2009.12.14 12:54.28
Itt WC és raktár állott pár éve...

Train Station
e-mail: 64es_vonal.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 14804
2009.12.14 12:52.29
Elkeserítő hír a megálló egyetlen lámpaoszlopán.

Train Station
e-mail: 64es_vonal.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 14213
2009.11.01 19:02.42
Pécs-Gyárváros 2009.Október.23-án

Gyárváros Train Station (Cshaweska)
e-mail: 64es_vonal.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 12697
2009.08.02 13:06.58
A bakterház.Egy idős férfi lakja.

Gyárváros Train Station (Cshaweska)
e-mail: 64es_vonal.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 12695
2009.08.02 13:04.58
"Aki szomjas,igyék!"
Valamikor még meglehetett ízlelni itt is a csodálatos pécsi vizet! 2009.07.25

Cshaweska
e-mail: 64es_vonal.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 12686
2009.08.02 12:54.13
Az egykori váltótól nézve Pécsvárad felé.2009.07.25

Cshaweska
e-mail: 64es_vonal.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 12685
2009.08.02 12:53.35
Bizonyíték az egykori kiágazásra.Ezt általában a váltókhoz helyezik el.(A pécsváradi vég néz nem találtam ilyet.)2009.07.25

Cshaweska
e-mail: 64es_vonal.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 12679
2009.08.02 12:46.20
Pécsvárad felöl fotózva.2009.07.25

cshaweska
e-mail: 64es_vonal.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 12677
2009.08.02 12:44.33
A Pécs-Külváros felöli bakterház.
2009.07.25

Gábor16
e-mail: 64es_vonal.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 9313
2009.01.23 13:26.57
A melléképületek hült helye a megálló mögötti dombról fotózva!

Gábor16
e-mail: 64es_vonal.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 9216
2009.01.16 20:06.58
Pécs-Gyárváros Vmh. épületét jelenleg lakják.A megálló környéke viszont elhanyagolt.(Bele értve a melléképületeket is [WC,Raktár])

Gábor16
e-mail: 64es_vonal.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 8367
2008.12.13 12:20.47
Ahol régebben kutyás őrzés volt ott nyáron gaztenger van.Szörnyű így látni egy olyan megállót amit kiskoromban rengetegszer "látogattam" Bácsalmásra menve.

Kiss Zoltán
e-mail: kitchen.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 7505
2008.10.27 13:27.19
A megálló utáni szakasz mára teljesen elhanyagolt lett.
A jelzőberendezések összes kábelét ellopták, a talpfák a szerény 70 kilóm alatt mozognak már. A jelzőkből már csak az oszlop és a karok maradtak.
Sajnos ennek is vége.

Zoli
e-mail: Kitchen.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 5583
2008.07.28 15:16.22
Ill. anyit helyesbítek, hogy nem az építésnél, hanem később, néha szeret az öreg nagyokat mondani.

janilla
e-mail: janilla.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 5220
2008.07.12 21:22.50
A 64-es a legszebb vasútvonal!Végig zöldövezetbe!Ilyen vezetőink vannak ide juttatják az országot is ahová ezt a vonalat !A templomok összedölnek a sínek tönkremenek!Ezek tudjátok nem hoznak hónap alatt milliókat nekik!Szarházi banda!Szegény öregek ezrei kubikolták ki talicskával lapátokkal a nyomvonalat ezek a klimatizált heylségbe egy tolvonással lerendezik a sorsát!Dehát ez van nálunk mi mindent eltűrűk!

Gábor15
e-mail: kovacsgabesz15.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 4813
2008.06.21 08:55.59
Atok raktárak voltak!
Meg 1 VELUX bolt is!Az emeletesház meg lakatlan!Bevoltak falazva az ablakok már évekóta!
Lehet h idén is járnakmajd erre MD-k!

pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 4810
2008.06.20 18:40.18
Gábor15 említette a megállóval szemben álló épületeket. Azok pontosan mik voltak? Mi volt a funkciójuk? Egyébként szerintem nem baj, hogy a mostani tulajdonos befalazta a várótermet. Így legalább biztosan lakják az épületet és nem fogják elbontani.

Karl
e-mail: l.karoly.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 4268
2008.05.18 22:14.38
2008.05.18

Gábor15
e-mail: 64es_vonal.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 4097
2008.05.03 20:22.04
Az azóta már elbontott épületek a vasút mögött!
A kép 2005-ösés SAJÁT

Gábor15
e-mail: kovacsgabesz15.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 3158
2008.03.04 17:57.56
a felvételiépülettel szemben lévő épület 2008-ban!

Gábor15
e-mail: kovacsgabesz15.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 3156
2008.03.04 17:54.39
Bizonyítja ha Gyárvároson tekerős sorompó volt!!!
A drót"árok".

Gábor15
e-mail: kovacsgabesz15.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 3155
2008.03.04 17:52.57
a romos raktárépület belülről!
Nagyon lehangoló!!!

Gábor15
e-mail: kovacsgabesz15.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 3154
2008.03.04 17:51.19
Bizonyíték az egykori váróterem bejáratára!
Azóta sincs kultúrált váro hely csak az eresz alatt lehet várni a kis Bz-t

Gábor15
e-mail: kovacsgabesz15.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 3152
2008.03.04 17:47.41
Ime néhány kép a rémisztő állapotokról(!):

A pár éve külsőleg felújított épületet bonatni kezdték!!!

Gábor15
e-mail: kovacsgabesz15.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 2583
2008.02.02 09:21.44
A gyárvárosi vasut utca (Gyár u.)
A Bakterház mögött!!!

Gábor15
e-mail: kovscagabesz15.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 2581
2008.02.02 09:19.03
Egy utolsó pillantás a felvételiépület felé!!

Gábor15
e-mail: kovacsgabesz15.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 2579
2008.02.02 09:15.31
"szemtől-szembe"
A Pécs-Gyárváros Mh. Pécsfelöli bakterháza!!!Manapság is lakott és szép állapotban van!!!

Gábor15
e-mail: kovacsgabesz15.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 2576
2008.02.02 09:09.07
2008.01.28-ai képek következnek:-D
A képen az egykori vároterem bejárata!
Csak a lakók önkényesen befalazták!
Csak a lépcső emlékeztet arra h ott ajtónak kéne lennie!

Gábor15
e-mail: mecske.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 2529
2008.01.27 18:21.42
Ebben a "gödörben" ált (a fénysorompó bekötéséig)a sorompókezelő szerkezet!
Gyárvároson 1 sorompókezelő volt aki (Mint Hirden)Jegyet is árusított!!!
Kár h megszünt itt a szolgálat mert talán akkor még ma is lenne itt váróterem és a melléképületek se lenne ilyen rosz állapotban!!!

VBO Petya
e-mail: strabekpeter.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 2497
2008.01.26 08:52.39
Szia Gabor15. Egy kis pontosítást írnék az egyik képedhez-a képen szereplő jelzőtábla ugyanis nem használhatatlan váltókra, hanem helyszíni őrzés alatt nem álló, nem biztosított váltóra hívja fel a mozdonyvezető figyelmét, melyek megközelítését az F.1. -jelzési utasítás szabályozza.

Gábor15
e-mail: mecske.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 2495
2008.01.25 21:04.07
A képen a gyárvárosi átjáró működését jelzője látható!
A kép az Álomos úti felüljáróról készült!Itt a lejárót lezáró kaput vasgyüjtök elvitték!Ezáltal lelehet menni a vsaúthoz!!

Gábor15
e-mail: mecske.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 2485
2008.01.25 20:38.34
A ritka menetrend ellenére is érdemes fotózgatni itt!
A képemen a pécsújhegyi "kijárat" látható!a tábla a közel lévő haszánhatatlan váltókat jelzi!!!
A távolban 1 telefon oszlop is látható

Gábor15
e-mail: mecske.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 2483
2008.01.25 20:31.56
Ma csináltam a képet!
Eléggé szívfacsaró látvány a megálló pusztulása!
Viszont öröm az ürömben h a nagy bozótot 2 éáve a gyárvárosi épületben lakók kiirtották!
A képen a szétbombázott WC lát6ó

Emeric
e-mail: emeric80.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 1882
2007.12.05 11:50.55
Pécsvárad-Pécs között heti 2 alkalommal van tehervonat. Mindig délelőtt közlekedik.Pécs felsőn kereszt is szokott lenni.Menetbe 38017-el,jövet 38014-el.

Emeric
e-mail: emeric80.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 1881
2007.12.05 11:44.16
Pécs felsőn amiket láttál azok a Biokom papírhulladékait szállítják a nagyállomás felé kb heti rendszerességgel.

pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 1859
2007.12.01 17:03.57
Igen, én is láttam teherkocsikat (nem lepusztult selejt) Pécs felsőn, és a pécsváradi állomás mögött van egy telep, ahol állt egy teherkocsi. Igaz, ez az iparvágány vágányzáró sorompóval volt lezárva.


Emeric
e-mail: emeric80.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 1857
2007.12.01 14:01.57
Nem valós, hogy a vonalon megszűnt a teherforgalom 2000-óta.

pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 1745
2007.11.17 21:25.48
És hogy lehetne harcolni? Beszéltem ottani vasutasokkal, akik nagyon valószínűsítik a megszűnést. Egyébként innen egyik önkormányzat sem jelentette, hogy kell nekik, mint térségi vasút. Más kérdés, hogyha a vonal teljes hosszában üzemelne, akkor valószínű, hogy nem lenne a listán. Egyébként rossz döntés volt elkezdeni felszámolni. Lényegében a vonal már akkor megszűnt, amikor felújításra hivatkozva bezárták az első szakaszt.

Gábor15
e-mail: mecske.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 1730
2007.11.16 15:47.22
2006-os kép

Kovács Gábor
e-mail: mecske.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 1601
2007.11.03 12:09.49
ez a kép kb 1 éve készült

P
e-mail: ssss33.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 1508
2007.10.20 16:23.51
igazad van.. Ezek a retkesek nem tudják, hogy mit csinálnak, vagy nagyon is jól tudják.

Kovács Gábor
e-mail: gboor.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 880
2007.07.01 08:00.49
Ma is had beszéljek kedvenc mh-ről!
A tanév alatt BZ-vel jártam haza és itt száltam le mert közel van hozzán kez a megálló.A raktárt is ki belezték
keleti fala bezúzva és a beton "kerítés"t is megbontották!!!
[...]

Kovács Gábor
e-mail: gboor.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 841
2007.06.30 13:49.19
Baba koromban sokat utaztam a 64-es vonalon nagyszüleimhez Bácsalmásra...

Pécs-Gyárvároson száltunk fel a Bz-re!
[...]

Hozzászólás küldése ehhez az állomáshoz
Hozzászólások





Pécsbánya-Rendező

Podravska Bistrica

Pécs-Külváros

Pusztacsalád

Pécs felső