Ferenctelep
Kiss József, 2014.05.01 09:55.35 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Anyai nagyszüleim (Kopi Zsigmond és Horváth Anna) Ferenctelep lakói voltak, ott élték le egész életüket és alusszák örök álmukat is. Édesanyám és testvérei a helyi elemi iskolában végeztek! Gyermekkoromban nyaranta sok időt töltöttem nagynénémnél, aki élete végéig a település lakója volt. Sokat játszottunk a váróteremnek kialakított régi vasúti kocsiban. Szép idők voltak! Kár, hogy elmúltak azok az évek!
|
|
Tárnok
Adani, 2014.04.30 16:24.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az kb. reális ár, 1 km kétvágányú villamosított 160-as vasúti pálya kb. ennyibe kerül, pláne ha azt vesszük, hogy kb. teljesen új pálya épült a régi nyomvonalon, mert minden felépítményt elbontottak, alépítményen is komoly munkák voltak. Meg ugye mindenhol emelt viacoloros peron, perontetővel, digitális kijelzők, aluljárók, lift stb, meg ugye a közúti alul és felüljárók is ebbe mennek bele. Az megint más kérdés, hogy tényleg fletétlenül kell-e mindez, nem lenne-e jobb több vonalon csak a nyílt pályát átépíteni így, aztán majd ha már nincs lassújel vagy nem olyan sok fővonalakon majd akkor jöhet az aluljáró, emelt peron, lift stb.
|
|
Csikéria
Tibi, 2014.04.30 09:03.31 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Februárban jelent meg a Magyar Közlönyben a miniszterelnök felhatalmazása a Szeged–Szabadka–Bácsalmás vasútvonal felújításáról szóló megállapodás létrehozására. A választások után sajnos elég nagy lett a csönd, nemhogy Csikériáról, de a 150-es vonal grandiózus újjáépítéséről sem igen hallani...
|
|
Esztergom
Tibi, 2014.04.30 09:01.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nem áll jól a Budapest - Esztergom vasútvonal felújítása, amely joggal nevezhetnénk a leginkább elszúrt, elügyetlenkedett beruházás díjára. A telekkisajátítások miatt több mint egy éves csúszásban lévő rekonstrukció Pilisvörösvár - Budapest szakasza 25,4 milliárd forintba kerül, így az kilométerenként 2 milliárd forintunkba fáj (összehasonlításképpen: az első TGV Párizs- Lyon szakaszának kilométere 870 millió forintba került, de a híres gyorsvasúthálózat legújabb, 2011-ben átadott szakasza sem került többe 3 és félmilliárd forintnál, viszont ott egy alagutat és 7 viaduktot is megépítettek). Az Észak-Buda közösségi közlekedését nagymértékben akadályozó szerencsétlenkedés miatt bosszankodás és kényelmetlenség okozta anyagi és nem anyagi kárról nem is beszélve.
|
|
Tárnok
Tibi, 2014.04.30 08:53.31 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Tárnok - Székesfehérvár közötti 67 kilométer hosszú vasúti pályát "potom" 135 milliárdból hozták ki. Jó kérdés, hogy vajon mi került kilométerenként 2 - 2 és fél milliárd forintba. De legalább elmondhatjuk, hogy elkészültek.
|
|
Selyp
Willis, 2014.04.29 14:04.30 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Mindenhol elbontották a második vágányt, csak később építették ki újra, Selypig.
|
|
Rákosrendező
lassujel, 2014.04.28 20:33.19 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Hosszú idő után múlt pénteken este (április 25.) végre ismét láttam tehervonatot Rendezőn. 10-15 db gabonaszállító Uagps kocsi (CFR) vesztegelt mozdonyra várva.
|
|
Gyökérkút
VT22, 2014.04.27 22:08.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Még megvannak a romjai. Tető nincs, a megmaradt falak is rommá vannak verve.
|
|
Rákoshegy
Imike, 2014.04.27 18:18.18 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Rákoshegy állomás felvételi épülete 2014.04.27.
|
|
|
Poprádi tó
MAVfan, 2014.04.27 09:09.02 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Poprádi-tó állomásépülete 2.
|
|
|
Poprádi tó
MAVfan, 2014.04.27 09:08.22 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Poprádi-tó állomásépülete
|
|
|
Felsőerdőfalva
MAVfan, 2014.04.27 08:54.24 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Stara Lesna állomásépülete
|
|
|
Horný Smokovec
MAVfan, 2014.04.27 08:51.07 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A mh. ismét Lomnic felől nézve
|
|
|
Horný Smokovec
MAVfan, 2014.04.27 08:49.33 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A megálló Ótátrafüred felől nézve
|
|
|
Horný Smokovec
MAVfan, 2014.04.27 08:46.57 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A megállóhely Tátralomnic felől nézve
|
|
|
Tatranská Lesná
MAVfan, 2014.04.27 08:44.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomásépület
|
|
|
Tatranská Lesná
MAVfan, 2014.04.27 08:44.02 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Tátralomnic felől nézve
|
|
|
Tatranská Lesná
MAVfan, 2014.04.27 08:43.14 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ótátrafüred felől nézve
|
|
|
Nová Lesná
MAVfan, 2014.04.27 08:40.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ótátrafüred felől nézve
|
|
|
Nová Lesná
MAVfan, 2014.04.27 08:39.22 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nová Lesná állomásépülete 2.
|
|
|
Nová Lesná
MAVfan, 2014.04.27 08:36.13 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nová Lesná állomásépülete
|
|
|
Szegfű
VT22, 2014.04.26 23:02.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kép az egykori Szegfű megállóhelyről:
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=75575902&t=9166155
A google utcanézettel beazonosítható a kép készítésének a helye:
http://goo.gl/maps/HqK8S
|
|
Gödöllő HÉV
Imike, 2014.04.26 20:40.03 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ez pedig az épület tetején lévő utastájékoztató hangszóró. Működik, de mivel az épületben és az állomás környékén nincs szolgálat (lehet, hogy van csak én nem vettem észre, a forgalmi irodában nincs) ezért nem tudom honnan vezérlik.
(Elnézést a képek minőségéért, telefonnal készültek)
|
|
|
Gödöllő HÉV
Imike, 2014.04.26 20:36.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ezt látta a telefonom kamerája a felvételi épület ajtajából 2014.04.26-án
|
|
|
Gödöllő HÉV
Imike, 2014.04.26 20:34.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ezt látta a telefonom kamerája a felvételi épület ajtajából 2014.04.26-án.
|
|
|
Pusztapó
tonyezramirez, 2014.04.26 17:42.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Igen ,megközelíthető. Mezőtúrról kijössz a Szolnoki úton. Lesz egy lehajtó Csugar felé,utána egy másik Kétpó felé és az út végén Pusztapó. Azért írom,hogy az "út végén",mert onnan már csak földút vezet tovább.
|
|
Nagyszalók
MAVfan, 2014.04.26 16:32.28 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az Ótátrafüredi váltókörzet
|
|
|
Nagyszalók
MAVfan, 2014.04.26 16:31.08 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Poprád felőli váltókörzet, balra kihúzóvágány, jobbra Poprád felé.
|
|
|
Nagyszalók
MAVfan, 2014.04.26 16:29.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nagyszalók állomásépülete
|
|
|
Terebő
MAVfan, 2014.04.26 16:26.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Terebő esőbeállója
|
|
|