Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 187 ] [ 188 ] [ 189 ] [ 190 ] [ 191 ] [ 192 ] [ 193 ] [ 194 ] [ 195 ] ...   Utolsó Következő

Mahóca    daemon20, 2014.05.05 00:34.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Május 2-án bejártuk pár barátommal a vonalat, teljes erővel megkezdődött Mahócáig a vonal helyrehozatala. Bár még munka van, de úgy tünik hamarosan újra visszaállíthatjátok a státuszt megszüntről üzemelőre :)
 
Hosszúhetény    Imola, 2014.05.04 21:20.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ennek a bedeszkázásnak sok értelme nincsen, mert akik az üvegeket is kitörték, az OSB lapokat is könnyű szerrel szét fogják törni. Inkább adnák bérbe szociális lakásnak, vagy valami értelmes funkciót találhatnának neki.
 
Zalavég    Tóth Edit, 2014.05.04 17:00.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves Magdi! Nem tudom k vagy de én is pusztai gyerek voltam és úgy látszik az élményeink közösek :)
 
Pécs felső    Cshaweska, 2014.05.04 16:38.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Újhegy felé tovább.
2014.05.03.
 
Pécs felső    Cshaweska, 2014.05.04 16:37.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez itt a Forgalmi iroda bejárata (lenne).
 
Pécs felső    Cshaweska, 2014.05.04 16:36.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2014.05.03.
 
Pécs-Vasas    Cshaweska, 2014.05.04 16:34.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hird felől érkezve,a bejáratnál található felüljáró.
2014.05.03.
 
Hosszúhetény    Cshaweska, 2014.05.04 16:32.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az eredeti WC tartja magát a Gesztenyefák mögött.
 
Hosszúhetény    Cshaweska, 2014.05.04 16:31.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pár hete bepozdorjázta a MÁV a nyílászárókat.
 
Dombay-tó    Cshaweska, 2014.05.04 16:29.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2014.05.03.
 
Jánoshegy    petranyikaroly, 2014.05.04 15:49.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nosztalgia motorvonat érkezett Hûvösvölgy felöl és indul Széchenyihegyre
 
Pásztó    petranyikaroly, 2014.05.04 15:40.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Usgyi érkezett Somoskőújfalu felöl és indul tovább Hatvanba
 
Banova Jaruga    VT22, 2014.05.04 11:42.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A felvételi épület típusa megegyezik Dugo Seloéval, annak tükörképe.
 
Tiszaug régi    Adani, 2014.05.04 10:28.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ha jól láttam pénteken a vonatból fel lett újítva az épület, gondolom lakója lett. megnézem van-e róla értékelhető kép és ha van rakom fel.

Az őrhely megvan még, csak a nyílások vannak OSB lappal befedve
 
Zsédeny-Rózsamajor    Sanya, 2014.05.04 05:03.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Zsédeny-Rózsamajor épületét, 2014 márciusában eldózerolták.
 
Csikéria    fizolt, 2014.05.03 21:30.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A 150-es esetében a Budapest és Kiskunhalas között még egyszerű terelési lehetőség is lenne(Budapest-Cegléd-Kiskunfélegyháza-Kiskunhalas), de itt nem ilyen egyszerű: A vonal gyakorlatilag Belgrádig tart, felújítását is párhuzamosan tervezik, tehát hiába lehet kerülőúton eljutni Szabadkára, nem oldaná meg a vonal kiesését. A vágányzár: magyar viszonyok között általában nem rövid, teljes kizárásos felújítások a jellemzők, hanem a lassan, állomásról állomásra haladó vágányzár, ami a 100-as, 120-as vonal átépítésénél is megfigyelhető.
 
Csikéria    Train Station, 2014.05.03 19:23.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szerintem a Subotica-Bácsalmás(-Baja) vonal megérdemelhetné azt ami a 44-es vonallal történt.Így Baja,Bátaszék,Dombóvár/Sárbogárd útirányon juthatnának el a tehervonatok Nyugat-Európába.Így tehermentesülnének a budapesti teherpályaudvarok.
Ez persze egyéni vélemény csak.
 
Börgöndpuszta    Balázs, 2014.05.03 17:22.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Végül mégsem lett vasúti megállónk Börgöndpusztán. Valaha még van remény rá , hogy mégis lesz? a szfvári vasútállomásra 15 kmert kell utaznom minden alkalommal hogy ugyanebbe az irányba visszavonatozzak. ez plusz idő, mivel a helyi 42 es számi busz csak 2 óránkért jár és nem is megy a vasutállomásra szóval át is kell szállni, ez 1200 ft és 1 óra buszozás csak azért hogy egyeltalán eljussak a vasutállomásra Ez nagyon nem jo így, nagyon kényelmetlen és koltséges ...
 
Csikéria    VT22, 2014.05.02 20:44.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szerintem nem lenne tarthatatlan, ha előtte felúítják a Szeged-Szabadka vonalat.
 
Gara felső    kenderfi, 2014.05.02 19:00.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Garától északra ,valóban csak megálló volt és ennyi maradt belőle. Egy betonalap /nem az épületé - mert az nem volt/ hanem vsz. egy viztöltő alapja.
 
Ókeresztúr    kenderfi, 2014.05.02 18:53.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A melléképület megmaradt, mögötte az állomásépületből csak az alapja látható.
 
Tiszasziget-Újszentiván    kenderfi, 2014.05.02 18:47.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A gyönyörűen felujitott épület a "vágányok" felől.
 
Gyála    kenderfi, 2014.05.02 18:45.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az épületet nagyon régen elbontották. Kb. 100 méterre van a határtól, az alapja még látható.
 
Szécsény    Imre, 2014.05.02 18:34.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szisztok. Szécsény állomáson nincs jegykiadás, s büfé sem üzemel. /2014.04.27. -én jártam ott/
 
Kimle    Harpi, 2014.05.02 17:54.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Érdekesség,hogy ez az állomás tulajdonképpen Károlyháza területén található!Kimle innen több mint 3 kilométerre van.
 
Sárszentmihály    Imre, 2014.05.02 17:54.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez az állomás sem szűnt meg még. Hasonló a helyzet, mint a szomszédos állomással: Csór-Nádasdladánnyal.
 
Csór-Nádasdladány    Imre, 2014.05.02 17:45.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Jelen pillanatban is még állomás, mivel én itt dolgozom. Valószínűleg akkor szűnik meg, ha két vágányú lesz a pálya. Jelen pillanatban szükség van rá, a forgalom miatt. Személyszállító vonattalálkozás is van az állomáson. A képek elég régiek. A vonalat több éve villamosították. Az épület kisebb korszerűsítésen átesett: fűtés, ablakcsere, festés, stb.
 
Dejtár    pmksz, 2014.05.01 16:08.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valóban egy kicsit messze van a falu szélétől (2 km), bár az új területrendezés úgy tudom kitolta a közigazgatási határt, ezért gyakorlatilag ez már nem igaz. Hogy honnan tudom mindezt, oda nősültem.
 
Csikéria    fizolt, 2014.05.01 10:18.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A 150-essel kapcsolatban azt hallottam, hogy a kínai építőcég, amivel a tárgyalások folytak, két év teljes vágányzár alatt újjáépítette volna a vonalat, de jelenleg viszonyok között tarthatatlan lenne, ha a fővonal évekre kiesne, így egyelőre nincs megegyezés.
 
Ferenctelep    Kiss József, 2014.05.01 09:55.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Anyai nagyszüleim (Kopi Zsigmond és Horváth Anna) Ferenctelep lakói voltak, ott élték le egész életüket és alusszák örök álmukat is. Édesanyám és testvérei a helyi elemi iskolában végeztek! Gyermekkoromban nyaranta sok időt töltöttem nagynénémnél, aki élete végéig a település lakója volt. Sokat játszottunk a váróteremnek kialakított régi vasúti kocsiban. Szép idők voltak! Kár, hogy elmúltak azok az évek!
 
Előző Első    ... [ 187 ] [ 188 ] [ 189 ] [ 190 ] [ 191 ] [ 192 ] [ 193 ] [ 194 ] [ 195 ] ...   Utolsó Következő