Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája


140 Cegléd-Szeged

Cegléd (100, 945)
Ceglédi szállások
Nyársapát
Nagykőrös
Fekete
Katonatelep
Kecskemét
Kecskemét-Parasztfőiskola
Kiskunfélegyházi út
Városföld
Kunszállás
Pákai-tanyák
Kiskunfélegyháza (145, 147, 155)
Selymes
Petőfiszállás
Petőfiszállási tanyák
Szeged-Feketehalom
Csengele
Kisteleki szőlők
Kistelek
Kapitányság
Balástya
Őszeszék
Vilmaszállás
Szatymaz
Jánosszállás
Szegedi halastó
Kiskundorozsma
Szeged-Rendező (135)
Szeged (135, 136, 790, 835)

142 Budapest-Lajosmizse- Kecskemét

Budapest-Nyugati (100, 2, 273, 70, 71)
Városligeti elágazás (100)
Zugló (100)
Ferencz József laktanya (100)
Kőbánya-Teher (100)
Kőbánya alsó (100)
Kőbánya-Kispest (100, 150)
Kispest
Pestszentimre felső
Pestszentimre
Gyál felső
Gyál
Felsőpakony
Ócsa
Ócsai szőlők
Ócsai szőlők régi
Inárcsi szőlőtelep
Inárcs-Kakucs
Dabas
Gyón
Hernád
Örkény
Táborfalva (242T)
Felsőlajos
Lajosmizse
Lajosmizse alsó
Klábertelep
Felsőméntelek
Méntelek
Alsóméntelek
Nagynyír
Hetényegyháza (943)
Belsőnyír
Úrihegy
Miklóstelep
Máriakápolna
Széktó
Kecskemét-Máriaváros
Kecskemét alsó (152)
Kecskemét

146 Kecskemét-Kunszentmárton

Kecskemét
Műkert
Alsóúrrét
Kisfái
Nyárlőrinci szőlők
Nyárlőrinc
Nyárlőrinc alsó
Kohárykertek
Nyárjas
Világoshegy
Szikra
Árpádszállás (145)
Lakitelek (145)
Tiszaug régi
Tiszaug-Tiszahídfő
Tiszaug
Tiszasas
Csépa
Szelevény
Istvánháza
Kunszentmárton (130)

152 Fülöpszállás-Kecskemét

Fülöpszállás (150)
Uzovicstelep
Izsák
Agárdytelep
Ágasegyházi tanyák
Ágasegyháza
Galambház
Köncsög
Ballószög
Helvécia
Beretvástelep
Korhánköz
Kecskemét alsó (142)
Kecskemét




Gyorsüzi
Minden jog fenntartva.
© 2024

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció




    Éjszakai képekRégi képekKépek a netrőlKéptárHozzászólások


Kecskemét

állomás
140 Cegléd-Szeged
142 Budapest-Lajosmizse- Kecskemét
146 Kecskemét-Kunszentmárton
152 Fülöpszállás-Kecskemét

A felvételi épület 2023 szeptemberben.
2023.09.11.
Fotó: Iváncsics Roland [IRHZ]


  Az állomás földrajzi koordinátái:
N46.913664° E19.700776° | N46° 54' 49.19" E19° 42' 2.79"
A koordinátákra kattintva a hely megtekinthető a Google Maps térképen.


Az állomás 1853-ban létesült az Osztrák Délkeleti Államvasút jóvoltából. 1940-ben az épületet korszerűsítették és átépítették [1].

[1] MÁV Zrt. A magyar vasút krónikája a XX. században

Szelvénykő 325




Régi képek - Kecskemét

Kecskemét felvételi épülete korabeli képeslapon az utca felől. Ebben az épületben született Kodály Zoltán. Az épületet 1940-ben átalakították. (forrás: Mezei István: A 150 éves magyar vasút 1846-1996, MÁV Rt. Vezérigazgatósága)
 
Kecskemét az Osztrák-Magyar Államvasút egyik legnagyobb vidéki állomásépülete, épült 1853-ban (forrás: Dr. Kubinszky Mihály: Régi magyar vasútállomások, Corvina 1983.)
 
Az előbbi képeslap impozánsabb, utánszínezett változata
Forrás: Almási Zoltán gyűjteménye
 
Kecskemét vasútállomás utcafront felőli képe egykor. Forrás: korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Kecskemét állomás felvételi épületének utcafront felőli képe régen. Forrás: profila.hu korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Az állomás vágányok felőli képe egykor. Forrás: korabeli képeslap. A képen az ÁVT IVm osztályú gőzmozdonya mutatkozik.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Kecskemét állomásépülete egykor. Forrás: http://keptar.oszk.hu
  Feltöltötte: Sándor Antal

A felvételi épület utcafront felőli képe.Forrás:korabeli képeslap
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Kecskemét.Pályaudvar.Forrás:korabeli képeslap
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Kecskemét. Forrás: www.post-card.hu
  Feltöltötte: Sándor Antal

Forrás: http://kecskemetivarosfejleszto.hu
  Feltöltötte: Sándor Antal

Kecskemét. A vasútállomás város felőli oldala a park részletével. Forrás: http://bedo.hu/
  Feltöltötte: Sándor Antal

Forrás: http://postcards.arcanum.hu/
  Feltöltötte: Sándor Antal



Képtár - Kecskemét

fotó: Károly Szabolcs
Dátum: 2006.08.14.
fotó: Gargya Tamás
Dátum: 2006.12.

Fotó: Balla László
Dátum: 2007.08.19.
Érdekes felirat egy az állomásépületben található szemestesládán.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2010.08.26.

Fotó: Gombaszögi Róbert
Dátum: 2011.05.18.

Fotó: Gombaszögi Róbert
Dátum: 2011.05.18.

Fotó: Gombaszögi Róbert
Dátum: 2011.05.18.

Fotó: Gombaszögi Róbert
Dátum: 2011.05.18.

Fotó: Gombaszögi Róbert
Dátum: 2011.05.18.

Fotó: Tóth Márton
Kerékpáros szemmel a Kecskeméti MÁV épület, a régi időkből itt maradt szemlélet még 2010-ben is látható
Fotó: Kecskeméti Kata
Dátum: 2010.11.14.
Fűtőház.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
Üzemanyag tároló.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
Vízház és váltóállító torony.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
A kocsivizsgálók telephelye.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
Kazánház.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
Raktárépület a vágányok felől nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
Emléktábla a felvételi épület falán.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
Utcafront.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
A felvételi épület utcafrontja szemérmesen bújik meg a fák lombja mögött.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
Az épület középső traktusa a bejárattal.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
Visszapillantás a bejárattól a város világhíres szülöttéről, Kodály Zoltánról elnevezett térre. Jobbra van az autóbusz pályaudvar.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
Utastájékoztatás, jegypénztárak és a mellékhelyiségek az épületben.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
Büfé az egyik oldalszárnyban. Finom a kávé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
A felvételi épület a vágányok felől nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
Kijárat a vágányokhoz.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
Névfelirat I.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
Névfelirat II.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
Pillantás a peronról a vonal kezdőpontja, Budapest Nyugati pályaudvar felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
Pillantás a peronról a vonal végpontja, Szeged felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
Útban a kezdőpont felé üzemi épületek mellett sétálunk el.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
Ez is üzemi épület.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
A peron kezdőpont felőli végén állunk. Kijárati jelzők, a fűtőház épületegyüttese, illetve néhány kitérő látható a képen.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
A fűtőház ma már használaton kívül van.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
Egy nyomkarima kenő berendezés a vágányok között.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
Iparvágány a Gallfood Kft. telephelyére.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
Gyalogos aluljáró a kezdőponti oldalon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
Az első kezdőponti kitérő egy nagysugarú íves váltó. Jobbra a kihúzóvágány.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
Még ötven méter a földkúpig.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
Útátjáró a kezdőponti oldalon. A város felől érkezvén.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
Az egykori őrház a kezdőponti végen. A kép bal szélén a bejárati jelző.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
A bejárati ív a kerékpárút mellől nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
A kitérő állítóművei.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
Itt volt egykoron az átjáró.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
A fűtőház épületegyüttese.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
Vízdaru. A gőzösvilág emléke.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
A MÁV Trakció külső szolgálati helyének épülete.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
Kisvasúti emlék az épületek között.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
Az Anyaggazdálkodási Főnökség Kecskeméti Részlegének épületei.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
A vízház épületének hátsó frontja.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
Visszapillantás a fűtőházi vágányokra.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
A fűtőházból az üzemanyagtöltőhöz és a fordítókoronghoz vezetnek a vágányok.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
Kis szertár épületek a vágányok mellett.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
Üzemanyag lefejtő- és töltő állások.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
A fordítókorong.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
A fordítókorong medencéje valódi medence vízzel, növényekkel és békákkal.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
A felvételi épület középső része egy kicsit távolabbról nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
Jelzők és kitérők ameddig a szem ellát.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
A Schenker Rail Hungária mozdonya a tárolóvágányon napozik.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
A raktárépület a vágányok felől nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
Még egy raktárépület.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
A Szolnoki út itt bújik át az állomás alatt.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
A látszat csal. A sínek nem a melegtől ilyen girbe-gurbák.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
A tárolóvágányok végpont felőli kitérői.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
Iparvágány.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
Balra újabb iparvágányok, jobbra a gurítódomb.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
Iparvágányok. Az állomáshoz igen kiterjedt iparvágány hálózat kapcsolódik.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
A gurítódomb tetején állva az állomás felé tekintünk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
A végponton. Egyenesen tovább Szeged, jobbra a fülöpszállási vonal vágánya látható.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
Végponti váltókörzet I. Korszerű betonaljas kitérők.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
Végponti váltókörzet II.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
Végponti váltókörzet III.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
Szolgálati lakás a végponton.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
A végponti jelzők sorfalát kitérőalkatrészek halmai törik meg.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
A raktárakhoz, illetve a rakodóterületre vezető vágányok I.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
A raktárakhoz, illetve a rakodóterületre vezető vágányok II.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
Oldal- és homlokrakodó.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
Az egyik...,
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
illetve a másik raktárépület együttes utcafrontja.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
Visszatértünk az állomásra. A fejépületben a a Rail Cargo Hungária, a DB Schenker Rail Hungária Kft. kirendeltsége, irodái és a MÁV nyugdíjasok szakszervezete kapott helyet.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
A MÁV Zrt. Pályafenntartási Alosztályának épülete a felvételi épület tőszomszédságában található.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2013.09.08.
Kecskemét
Dátum: 2004.06.
A víztoronyból a pálya.
Fotó: Vásárhelyi Dániel
Dátum: 2010.07.26.
A pályáról a víztorony.
Fotó: Vásárhelyi Dániel
Dátum: 2010.04.21.
Kecskemét állomás 2017 októberben
Fotó: Kacz Tamás
Dátum: 2017.10.12.
Városföld-Szeged felé
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2018.03.10.
Katonatelep-Cegléd felé
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2018.03.10.
A felvételi épület 2023 szeptemberben.
Fotó: Iváncsics Roland
Dátum: 2023.09.11.


Képek a netről - Kecskemét


Dátum: 2006.05.28.
http://img.index.hu/imgfrm/1/9/7/6/IMG_0001591976.jpg
[Tárolt változat]
 
Hozzászólások:
 
Ha te is szeretnél hozzászólást küldeni az állomáshoz, kattints ide: hozzászólás küldése
Az elküldött hozzászólás kizárólag ennél az állomásnál jelenik majd meg.
Az oldal szerkesztőjének küldendő üzeneted ne ide írd, azt továbbra is Gyorsüzi formájában
egyenesen a szerkesztőnek címezd.
Hozzászólások


ROCOman
e-mail: antal.sandor67.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 32862
2021.02.21 08:04.17
"A magyar királyi államvasutak Budapest-balparti üzletvezetőségének kezelése alá tartozó kecskemét-lajosmizsei helyiérdekű vasút és ennek kisnyir-kerekegyházai szárnyvonala Kecskemét, Kecskemét alsó pályaudvar, Kisnyir, Lajosmizse és Kerekegyháza állomásokkal, továbbá Méntelek, Klabertelep rakodó állomásokkal, Kecskemét-Máriaváros megálló-rakodóhellyel s Széktó, Máriakápolna, Miklóstelep, Kunszentmiklósi ut, Nagynyir, Alsó-Méntelek, Felső-Méntelek, Szt.-Lajos, Hetényegyháza, Szarkás és Móczártelep feltételes megállóhelyekkel folyó évi január hó 16-án a nyilvános forgalomnak átadatott." Vasuti és közlekedési közlöny; 1905.

ezmiez
e-mail: rge.kukac.fefw.net
elfogadott hozzászólás 30539
2016.11.09 13:39.53
Üdv!
Tudja valaki, hogy ez mi lehet ?
http://www.vpe.hu/takt/szh.php?id=100094674
A 2014/2015-ös menetrendtől van, 146-os vonalon, majd a következő menetrendi évtől a 145-ösön lesz.
http://www.vpe.hu/takt/szh.php?id=100116058
Gondolom, új megálló, de még semmit nem találtam róla. Nem tudom, ott lesz-e, mint a megszűnt Műkerti megálló volt, így inkább ide írom.

ROCOman
e-mail: antal.sandor.kukac.pr.hu
elfogadott hozzászólás 28247
2014.05.23 19:17.07
A világító névfeliratot ma lecserélték a szabványos táblára.

KériPetya
e-mail: keripetyaa.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 20585
2011.03.05 15:09.44
1961. Március 1. Megszűnik a forgalom a Kecskemét Rávágy tér-Kecskemét átrakó keskeny nyomtávolságú vasútvonalon.
http://web.archive.org/web/20041206080232/www.trafipax.hu/index.php?akt_menu=113

pumpolini
e-mail: liqui.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 18914
2010.09.13 18:26.44
Borovszky Samu, Magyarország vármegyéi, Pest–Pilis-Solt-Kiskun monográfia 1910.

Kecskemét állomásairól, vasúti állapotáról

"...A város belterületén van három állomás : Kecskemét pályaudvar, Alsópályaudvar és Máriaváros ; a külterületeken 14 állomás és 16 megállóhely. A város az utóbbi két évtized alatt egy millió koronát költött helyiérdekű vasutakra. Újabban még a következő két h. é. vasút építése van tervbe véve : Kecskemét, Orgovány, Szabadjakabszállás,
Bugacz, Móriczgát, Szánk, Kiskunmajsa, Mérges, Ötömös. Átokháza, Tompa és Szabadka ; továbbá Budapest, Soroksár, Alsónémedi. Bugyi, Felsöpeszérpuszta, Középpeszérpuszta. Középadacspuszta, Dinnyéshalom, Felsővári major, Vágójárás, Kisnyir és Kecskemét között..."

Pezsman17
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 18003
2010.07.06 12:15.09
Új információ az utastájékoztatón 2010. július 4-én.

Pezsman17
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 18002
2010.07.06 12:10.44
Személyvonat érkezett Lajosmizséről az első üzemnapon. A Bz a két forduláson kívül egész nap nem csinál semmit.

Rbatka
e-mail: rbatka.kukac.vipmail.hu
elfogadott hozzászólás 14407
2009.11.14 14:36.59
Bár most nincs naprakész tudásom, de a köztünk járó Vásárhelyi Dániel -Kecskemét főépítésze- elkészítette a több, mint 100 éve áhított új vasútállomás tervét. Azt hiszem egy látványtervet mindenki nagyon szívesen venne itt is, és az Index Fórum Kunsági dízel rovatában is.

bakosphoto
e-mail: gaborbakos.kukac.yahoo.com
elfogadott hozzászólás 12482
2009.07.20 01:13.43
"Kecskemét, Kecskemét állomás. Köszöntjük kedves utasainkat."

bakosphoto
e-mail: gaborbakos.kukac.yahoo.com
elfogadott hozzászólás 12481
2009.07.20 01:11.26
Üzemanyagkutak. Az elmúlt 2-3 évben kerülhettek ide a fedett kutak, előtte tartálykocsik álldogáltak kint a szabadban.

bakosphoto
e-mail: gaborbakos.kukac.yahoo.com
elfogadott hozzászólás 12480
2009.07.20 01:10.01
Kocsivizsgálók tartózkodója.

bakosphoto
e-mail: gaborbakos.kukac.yahoo.com
elfogadott hozzászólás 12479
2009.07.20 01:07.54
Kodály emléktábla. (A képek 2009. július 11-én készültek.)

bakosphoto
e-mail: gaborbakos.kukac.yahoo.com
elfogadott hozzászólás 12478
2009.07.20 01:05.33
Az állomás kívülről.

EPITESZ_531021
e-mail: vasarhelyi.daniel.kukac.t-online.hu
elfogadott hozzászólás 11685
2009.05.29 19:49.19
2009-05-29 16

EPITESZ_531021
e-mail: vasarhelyi.daniel.kukac.t-online.hu
elfogadott hozzászólás 11684
2009.05.29 19:48.16
2009-05-29 15

EPITESZ_531021
e-mail: vasarhelyi.daniel.kukac.t-online.hu
elfogadott hozzászólás 11683
2009.05.29 19:47.22
2009-05-29 14

EPITESZ_531021
e-mail: vasarhelyi.daniel.kukac.t-online.hu
elfogadott hozzászólás 11682
2009.05.29 19:46.14
2009-05-29 13

EPITESZ_531021
e-mail: vasarhelyi.daniel.kukac.t-online.hu
elfogadott hozzászólás 11681
2009.05.29 19:44.57
2009-05-29 12

EPITESZ_531021
e-mail: vasarhelyi.daniel.kukac.t-online.hu
elfogadott hozzászólás 11680
2009.05.29 19:44.17
2009-05-29 11

EPITESZ_531021
e-mail: vasarhelyi.daniel.kukac.t-online.hu
elfogadott hozzászólás 11679
2009.05.29 19:43.26
2009-05-29 10

EPITESZ_531021
e-mail: vasarhelyi.daniel.kukac.t-online.hu
elfogadott hozzászólás 11678
2009.05.29 19:42.21
2009-05-29 09

EPITESZ_531021
e-mail: vasarhelyi.daniel.kukac.t-online.hu
elfogadott hozzászólás 11677
2009.05.29 19:41.37
2009-05-29 08

EPITESZ_531021
e-mail: vasarhelyi.daniel.kukac.t-online.hu
elfogadott hozzászólás 11676
2009.05.29 19:40.59
2009-05-29 07

EPITESZ_531021
e-mail: vasarhelyi.daniel.kukac.t-online.hu
elfogadott hozzászólás 11675
2009.05.29 19:40.05
2009-05-29 06

EPITESZ_531021
e-mail: vasarhelyi.daniel.kukac.t-online.hu
elfogadott hozzászólás 11674
2009.05.29 19:39.16
2009-05-29 05

EPITESZ_531021
e-mail: vasarhelyi.daniel.kukac.t-online.hu
elfogadott hozzászólás 11673
2009.05.29 19:38.03
2009-05-29 04

EPITESZ_531021
e-mail: vasarhelyi.daniel.kukac.t-online.hu
elfogadott hozzászólás 11672
2009.05.29 19:37.23
2009-05-29 03

EPITESZ_531021
e-mail: vasarhelyi.daniel.kukac.t-online.hu
elfogadott hozzászólás 11671
2009.05.29 19:36.00
2009-05-29 02

EPITESZ_531021
e-mail: vasarhelyi.daniel.kukac.t-online.hu
elfogadott hozzászólás 11670
2009.05.29 19:34.53
2009-05-29 01

szvdom
e-mail: szvdom.kukac.eet.bme.hu
elfogadott hozzászólás 9547
2009.02.01 19:37.14
Köszi a dátumokat!
Kecskemét-Fülöpszállás: 1895, lásd a térképek alatt, vasútvonal megnyitások és bezárások térképe.

lennon15
e-mail: kispiros093.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 9355
2009.01.26 09:12.32
Az állomáshoz tartozó vasútvonalak átadásai:
Cegléd-Kiskunfélegyháza: 1853. szeptember 3.
Kecskemét-Lakitelek: 1896
Kecskemét-Lajosmizse: 1905 február 6.
Kecskemét-Fülöpszállás: ennek dátumát nem tudom.

Domján György
e-mail: domjan.kukac.bp-erdo.hu
elfogadott hozzászólás 3242
2008.03.12 14:19.51
Igaz, hogy nem a szocializmusban építették át, de a régi a képeslapok szerint szebb volt.

siofok35
e-mail: siofok35.kukac.c2.hu
elfogadott hozzászólás 3229
2008.03.11 14:29.54
Úgy néz ki mint Az "ojjektum" :-)

brumi
e-mail: brumi011.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 1792
2007.11.22 13:31.00
Kecskemét állomás épülete a város felől

Sabee
e-mail: v63-023.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 48
2006.12.25 13:23.47
Kecskemét állomás felvételi épülete 2006. augusztus 14-én.

Hozzászólás küldése ehhez az állomáshoz
Hozzászólások





Kecel

Kecskemét alsó

Kecskemét-Parasztfőiskola

Kecskemét-Máriaváros

Kecskéd alsó