|
A felvételi épület a vágányok felől.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.27.
|
|
Egy kicsit közelebbről. Bal szélen a forgalmi iroda.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.27.
|
|
Váróterem. Részlet.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.27.
|
|
Jegypénztárak. Csak egy működik.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.27.
|
|
Mellékhelyiségek.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.27.
|
|
Kijárat, mellette a buszmegálló. Levelet is feldobhatunk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.27.
|
|
A felvételi épület utcafrontja.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.27.
|
|
A rakodóterületre vezető út két oldalán parkoló van.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.27.
|
|
Pillantás a II. vágány peronjáról a vonal kezdőpontja (Cegléd) felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.27.
|
|
Pillantás a II. vágány peronjáról a vonal végpontja (Szeged) felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.27.
|
|
A padok mellet üvegezett esőbeállók is vannak a peronon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.27.
|
|
A felvételi épület mellett a kerékpártároló (Csak vasutas dolgozóknak.) és a kapcsolókert között kis park rejtőzik. Itt van az ivóvízkút.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.27.
|
|
A felvételi épület mindkét oldalán egy-egy rakodóvágány ágazik ki az I. vágányból.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.27.
|
|
Vágányhídmérleg.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.27.
|
|
Rakodóterület oldal- és homlokrakodóval.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.27.
|
|
Rakminta.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.27.
|
|
Kezdőponti váltókörzet I. Balra kihúzóvágány, jobbra a nyílt vonal.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.27.
|
|
Kezdőponti váltókörzet II.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.27.
|
|
Nyomkarima kenő berendezés a kezdőponti váltókörzet egyik kitérőjénél.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.27.
|
|
Kezdőponti váltókörzet III. Balra a körüljáró vágány. A háttal álló tábla tanúsága szerint ki van zárva a forgalomból.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.27.
|
|
Kezdőponti váltókörzet IV. Jobbra a vágány a homlokrakodóhoz vezet.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.27.
|
|
Pillantás a vágányokra a peron végéről. A kezdőpont irányába tekintünk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.27.
|
|
Raktárépület a végponti váltókörzet közelében.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.27.
|
|
Pillantás a vágányokra a raktárépület rámpájáról.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.27.
|
|
Az egykori kocsivizsgálói szolgálati épület az üzemi konyhával a raktárépület háta mögött.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.27.
|
|
Szolgálati lakás a raktárépület mögött húzódó szerviz út mellett.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.27.
|
|
Még egy szolgálati lakás.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.27.
|
|
Végponti váltókörzet I.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.27.
|
|
A Pótharaszti út a végponti váltókörzetből nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.27.
|
|
Végponti váltókörzet II. A cukor- és göngyölegraktárhoz vezető vágány.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.27.
|
|
Végponti váltókörzet III. Balra a konzervgyár, jobbra a nyílt vonal.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.27.
|
|
A boltok polcain egykor mindenhol ott voltak a konzervgyár termékei. Az oly ismerős embléma ma rozsdásan mered a világra a gyár kerítésén.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.27.
|
|
A konzervgyárnak is volt saját vágányhídmérlege és raktárai, rámpái ahol közvetlenül lehetett a készterméket, illetve a beérkező alapanyagokat rakodni.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.27.
|
|
A konzervgyár másik vasúti kapuja. Ma itt egy kisebb konzervdoboz gyártó cég működik az egyik épületben.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.27.
|
|
A konzervgyár egyik személyportája.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.27.
|
|
Útátjáró a végponti bejárati jelző közelében.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.27.
|
|
Pillantás az útátjáróból a nyílt vonal felé. A kép közepén háttal a bejárati jelző.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.27.
|
|
Pillantás az útátjáróból az állomás felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.27.
|
|
Személyvonatok az állomáson.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.27.
|
|
Emléktábla a váróterem falán.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.27.
|
|
A forgalmi szolgálattevő munkahelye.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.27.
|
|
A rakodóvágányokban néhol igen régi síneket találhatunk. RESICZA 1911 M:A:
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.27.
|
|
A vasútállomás előtti teret átépítik, felújítják.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.27.
|
|
Az átépített, megszépült tér.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.09.05.
|
|
A parkolóhelyeket nem hétköznapi módon alakították ki.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.09.05.
|
|
Már csak a felvételi épület felújítása hiányzik a tökéletes összképhez.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.09.05.
|
|
|
|
Állomás Kijárati Vagány Csoportja
Fotó: Lengyel Kristóf
Dátum: 2021.11.27.
|
|
Állomás Kijárati Vágány Csoportja
Fotó: Lengyel Kristóf
Dátum: 2021.11.27.
|
|
Váltókörzet 1.
Fotó: Lengyel Kristóf
Dátum: 2021.11.27.
|
|
Váltókörzet 2. / Nyársapát Irányában Tekintve /
Fotó: Lengyel Kristóf
Dátum: 2021.11.27.
|
|
Váltókörzet 3.
Fotó: Lengyel Kristóf
Dátum: 2021.11.27.
|
|
Állomás Egykori Mérlegháza
Fotó: Lengyel Kristóf
Dátum: 2021.11.27.
|
|
Egykori / Vágányhíd / mérleg.
Fotó: Lengyel Kristóf
Dátum: 2021.11.27.
|
|
A felvételi épület 2018 augusztusban.
Fotó: Iváncsics Roland
Dátum: 2018.08.09.
|