Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája


142 Budapest-Lajosmizse- Kecskemét

Budapest-Nyugati (100, 2, 273, 70, 71)
Városligeti elágazás (100)
Zugló (100)
Ferencz József laktanya (100)
Kőbánya-Teher (100)
Kőbánya alsó (100)
Kőbánya-Kispest (100, 150)
Kispest
Pestszentimre felső
Pestszentimre
Gyál felső
Gyál
Felsőpakony
Ócsa
Ócsai szőlők
Ócsai szőlők régi
Inárcsi szőlőtelep
Inárcs-Kakucs
Dabas
Gyón
Hernád
Örkény
Táborfalva (242T)
Felsőlajos
Lajosmizse
Lajosmizse alsó
Klábertelep
Felsőméntelek
Méntelek
Alsóméntelek
Nagynyír
Hetényegyháza (943)
Belsőnyír
Úrihegy
Miklóstelep
Máriakápolna
Széktó
Kecskemét-Máriaváros
Kecskemét alsó (152)
Kecskemét (140, 146, 152)




Gyorsüzi
Minden jog fenntartva.
© 2017

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció




    Képek a netrőlKéptárHozzászólások


Kecskemét-Máriaváros

állomás
142 Budapest-Lajosmizse- Kecskemét

Fotó: Szente-Varga Domonkos [szvdom]


  Az állomás földrajzi koordinátái:
N46.901285° E19.675763° | N46° 54' 4.62" E19° 40' 32.74"
A koordinátákra kattintva a hely megtekinthető a Google Maps térképen.


Az állomás közvetlen közelében található a Kecskeméti Élményfürdő és Csúszdapark.

Megszűnt


2009. december 13-tól (menetrendváltással) a vasútvonalon megszűnt a személyforgalom. A 2009. év végi vasútvonalbezárásokról készült összeállításunk itt található:
A 2009-ben megszűnt állomások

Újra megnyitva


2010. július 4-től újra járnak a személyvonatok a megszüntetett vasútvonalon.
A menetrend az alábbi linken megtalálható:
http://www.mav-start.hu/res/netre_julius_4_mellekvonalak.pdf






Képtár - Kecskemét-Máriaváros

A közelmúltban talpfacseréket végeztek az állomás kitérőinél. A képen egy frissiben beépített darab látható.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.05.16.
A kiépített talpfák elszállításra várva.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.05.16.
Az állomás III. vágánya, amit már nem használnak, még 34 kilós sínekkel készült. A képen a kitérő 48 kilogrammos és a vágány sínjeinek kapcsolata látható.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.05.16.
A tölgy őszinte fa.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.05.16.
A felvételi épület a vágányok felől nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.05.16.
A mellékhelyiségek épülete.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.05.16.
Utcafront.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.09.05.
A felvételi épület a vágányok felől nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.09.05.
Pillantás a peronról Kecskemét alsó felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.09.05.
Pillantás a peronról Miklóstelep felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.09.05.
A raktárépület a vágányok felől.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.09.05.
Kezdőponti váltókörzet. Jobbra iparvágány ágazik ki.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.09.05.
Ide fut be.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.09.05.
A mellékhelyiségek épülete kiégett, használhatatlanná vált.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.09.05.
A felirat a síngerincen: DIÓSGYŐR. 1894. B.A.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.09.05.
A raktárépület utcafrontja.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.09.05.
Megújult a mellékhelyiségek (WC és széntároló.) épülete. Fotó: Kőváry Antal
Dátum: 2010.10.19.
Az I. vágány is koros. Sín a vonal építésének idejéből. Fotó: Kőváry Antal
Dátum: 2010.10.19.
Érkezés Kecskemét alsó felől.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.23.
Az épület tetőszerkezete megroggyant, de hamarosan felújítják.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.23.
A kémények körül jól látható, hogy a tető berogyott.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.23.
A kordonon belül veszélyes lehet.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.23.

Fotó: Szente-Varga Domonkos
Kilátás a felvételi épület eresze alól. Fotó: Kőváry Antal
Dátum: 2010.09.09.
A magasan álló talajvíz miatt olyan a kép mintha árvíz sújtotta volna az állomást. Fotó: Kőváry Antal
Dátum: 2010.09.11.
Ez csupán talajvíz. Fotó: Kőváry Antal
Dátum: 2010.09.11.
DIÓSGYŐR 1892 B.A. Fotó: Kőváry Antal
Dátum: 2010.10.23.
Van idősebb is. Fotó: Kőváry Antal
Dátum: 2010.10.23.
Meg fiatalabb, 1915-ös kiadású. Ez martinacélból készült. Fotó: Kőváry Antal
Dátum: 2010.10.23.
Egykor volt szép világító neonbetűk. Fotó: Kőváry Antal
Dátum: 2011.04.21.
A tető felújítása során az épületet körbekerítették. Fotó: Kőváry Antal
Dátum: 2011.04.29.
A munkálatok során a tetőt ideiglenes fóliaborítást kapott. Fotó: Kőváry Antal
Dátum: 2011.04.29.
A vétel zavartalan. Fotó: Kőváry Antal
Dátum: 2011.04.29.
Az utcafront képe a tető felújítása során. Fotó: Kőváry Antal
Dátum: 2011.04.29.
Szerencsére jó idő volt. Fotó: Kőváry Antal
Dátum: 2011.04.29.
Ideiglenes tető a kijárat mellett. Fotó: Kőváry Antal
Dátum: 2011.07.22.
Azért az időjárás nem volt mindig kegyes. Fotó: Kőváry Antal
Dátum: 2011.08.03.
Tető nélkül. Fotó: Kőváry Antal
Dátum: 2011.10.02.
A csend szinte tapintható. Fotó: Kőváry Antal
Dátum: 2013.01.10.
Már majdnem tavasz van. Háttérben az uszoda épülete. Fotó: Kőváry Antal
Dátum: 2013.03.25.
Simogató napfény. Fotó: Kőváry Antal
Dátum: 2013.04.22.
A talpfák illata. Fotó: Kőváry Antal
Dátum: 2013.05.09.
Csendélet. Fotó: Kőváry Antal
Dátum: 2013.05.20.
2010-04-04 01
Fotó: Vásárhelyi Dániel
Dátum: 2010.04.04.
2010-04-04 02
Fotó: Vásárhelyi Dániel
Dátum: 2010.04.04.
2010-04-04 03
Fotó: Vásárhelyi Dániel
Dátum: 2010.04.04.
2010-04-04 04
Fotó: Vásárhelyi Dániel
Dátum: 2010.04.04.
2010-04-04 05
Fotó: Vásárhelyi Dániel
Dátum: 2010.04.04.
2010-04-04 06
Fotó: Vásárhelyi Dániel
Dátum: 2010.04.04.


Képek a netről - Kecskemét-Máriaváros

RAILWAY STATION 1
Fotó: Obsits
Dátum: 2010.04.04.
http://www.panoramio.com/photo/33981442
[Tárolt változat]
 
Hozzászólások:
 
Ha te is szeretnél hozzászólást küldeni az állomáshoz, kattints ide: hozzászólás küldése
Az elküldött hozzászólás kizárólag ennél az állomásnál jelenik majd meg.
Az oldal szerkesztőjének küldendő üzeneted ne ide írd, azt továbbra is Gyorsüzi formájában
egyenesen a szerkesztőnek címezd.
Hozzászólások


aXe
e-mail: n.kukac.n.hu
elfogadott hozzászólás 29054
2014.12.14. 00:15.14
A rakodó épületét raktárként bérlik. A szemközti épület a sportcsarnok.

Markus
e-mail: markusdodo.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 26779
2013.07.03. 14:39.57
@Magyarnaba: Már csak egy peronszerűség kellene, hogy ne a Bz hasa alól kelljen felmászni.

Magyarnaba
e-mail: magyarnaba.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 26712
2013.06.19. 14:16.13
Az állomás mögötti iparvágányról letakarították a bozótot és az építési törmeléket. Harminc éve utazok a vonalon, de nem emlékszem, hogy a máriavárosi rakodót használták volna, nincs is már a környéken olyan vállalkozás, amely itt árut föladhatna. Ennek ellenére most új térvilágító kandellábert állítottak.


Magyarnaba
e-mail: magyarnaba.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 22952
2012.01.27. 19:33.47
Tegnap délután jártam az állomáson. A tető felújítása teljesen befejeződött, a peronzárat feloldották, az ideiglenes védőtetőket elbontották. Szép munkát végeztek.

A Lajosmizse felőli oldalon kiágazó iparvágányról gondos kezek letermelték az erdőt. Talán elbontják az évtizedek óta használaton kívüli vágányt?

Magyarnaba
e-mail: magyarnaba.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 22401
2011.10.23. 21:11.18
Elkészült Máriaváros állomás új teteje, az elmúlt héten fölkerültek a cserepek. Az állomás gyönyörű, sötétpiros tetőt kapott. Az épület körüli utasperont még zárva tartják.

Magyarnaba
e-mail: magyarnaba.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 21016
2011.05.15. 10:23.21
Az állomás tetejét az elmúlt napokban leszedték és új szigetelőfóliát húztak fel rá. Még nem tudom, hogy a régi cserepek kerülnek az épület tetejére vissza, vagy újakat tesznek fel.

Lennon15
e-mail: kispiros093.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 15232
2010.01.08. 13:29.41
Az 1943-as menetrendben ezek a megállók vannak Kecskemét-Máriaváros és Hetényegyháza(Kisnyír) között:
Széktó mh
Máriakápolna mh
Miklóstelep mh
Kunszentmiklósi út mh
Kuti erdő mh

Bence
e-mail: ipacsb.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 13442
2009.09.01. 21:57.18
Az állomáson váltókezelői szolgálat van.

Hozzászólás küldése ehhez az állomáshoz
Hozzászólások





Kecskemét-Parasztfőiskola

Kecskemét

Kecskéd alsó

Kecskéd

Kecel-Szilos