Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 366 ] [ 367 ] [ 368 ] [ 369 ] [ 370 ] [ 371 ] [ 372 ] [ 373 ] [ 374 ] ...   Utolsó Következő

Mezőkeresztes-Mezőnyárád    ROCOman, 2011.08.18 15:10.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
No azért ne mossunk össze dolgokat! Szolnok épülete a háborúban helyreállíthatatlanul megsérült, Szajol felvételi épületét pedig ama súlyos baleset döntötte majdnem romba. Ezeket nem lehet a "cocializmus" számlájára írni, csakúgy, mint a Nyugati bontási tervét, hisz az már a gengszterváltás utáni idők ötlete...
 
Mezőkeresztes-Mezőnyárád    Domján György, 2011.08.18 13:53.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves Ehh!

Azért nem hinném, hogy a Budapest-Miskolc vonalon Tura, Füzesabony és Miskolc-Tiszai pu. kivételével az összes állomást lebombázták volna. Aszód és Hatvan igen, de Gödöllő, Mezőkövesd, Nyékládháza a szocializmusnak esett áldozatúl,mint pl.: Törökbálint, Herceghalom, Bicske, Szár(Szárliget), Tatabánya (Tatabánya-alsó, Bánhida),Almásfűzítő, de akár Sopron-GYSEV,Tokaj, Vasvár,Szolnok, Balatonboglár, Salgótarján, Fülöpszállás..., Ha nincs az Unokáink sem fogják látni műsor akkor a szegedi pályaudvart is lebontják,egyébként a Nyugatinak is ez a sors volt szánva, és Kelenföldet sem szabad elfelejteni. Bár ezutóbbit mostanában szeretné a MÁV eltüntetni és mindent meg is tesz annak érdekében, hogy az állomás magától összedőljön. Nem bontották le, de Makó, Gyula, Hódmezővásárhely, Baja,Szajol... felvételi épületeit nagyon elcsúfították. Ezután gondoljon csak a sok HÉV épületre!


 
Börgönd    VT22, 2011.08.18 01:16.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szia!
A Budapest-Székesfehérvár vonalon zajló átépítések miatt több tapolcai vonat kerülő útirányon közlekedik, ezek Székesfehérvárt sem érintik.
 
Egervár    VT22, 2011.08.18 00:10.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egervár a rekorder abban, hogy az országban itt a legnagyobb a távolság a falu és a nevét viselő vasútállomás között :)
 
Börgönd    ID24, 2011.08.17 19:29.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Üdv.
Azért találtam meg ezt az oldalt, mert hétvégén Szabadbattyántól délre bicikliztünk, és nagy meglepetésemre a Börgönd-Szabadbattyán vonalon egy lassan döcögő kb. 6-7 kocsiból álló személyvonatot láttam. Kíváncsi voltam, hogy miért járnak ismét vonatok ezen a vonalon.
 
Ádánd    pezsman, 2011.08.17 19:10.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
http://www.sonline.hu/somogy/kozelet/igy-vag-a-mav-szazeves-gesztenyefait-siratja-adand-395203
 
Jászárokszállás    Railwayman, 2011.08.17 15:03.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A vasútállomás területén egy jelzőberendezés dobozát feszítették ki az elkövetők, hogy a benne lévő transzformátorból a tekercseket ellopják, melyek értéke kb. 50.000 Ft. A rendőrök széleskörű adatgyűjtésbe kezdtek és hamarosan az elkövetők nyomára bukkantak. Mint kiderült, két helybéli gyermekkorú fiú lopta el a tekercseket.
police.hu
 
Mezőkeresztes-Mezőnyárád    ehh, 2011.08.16 16:15.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves Domján György!
Nem tudom, csak feltételezem, de biztos, hogy nem lebontásra került a régi épület, még inkább lebombázás áldozata lett, mint megannyi magyarországi vasúti épület.
 
Cserhát    MDmot_3026, 2011.08.15 14:36.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A pályát nem rég megcsinálták Vásártértől idáig, igy 60 km/órával járható. Karcag felé tekintve:
 
Cserhát    MDmot_3026, 2011.08.15 14:34.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tovább Berekfürdő felé. Itt jelenleg 40km/óra a pályasebesség Berekfürdőig.
 
Cserhát    MDmot_3026, 2011.08.15 14:31.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt állhatott egykoron az épület.
 
Cserhát    MDmot_3026, 2011.08.15 14:30.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Készítettem pár jobb minőségű képet Cserhát mh-ről. Itt Berekfürdő felé nézünk az egykori épület helyéneél.
 
Tóhát    ROCOman, 2011.08.14 19:47.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Örömmel várjuk a képet!
 
Tasnád    gery92, 2011.08.13 22:27.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A tasnádi állomás
 
Nagyszalonta    gery92, 2011.08.13 22:12.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A képet 2010-ben készitettem a vonatból, jó állapotban van az épület
 
Tóhát    feri, 2011.08.13 19:26.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez a kép nem a Tóhát (egykori) megállóhelyet ábrázolja! Évek óta szándékomban áll elküldeni Tóhát fényképét, a közeljövőben megteszem.
 
Gyömrő-Tófürdő    Pifta, 2011.08.13 11:39.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
attól még nem téves :)
 
Mezőcsát    iparvasút, 2011.08.11 11:08.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
amelyik régen járt vonat a vonalon az már tiszaújvárosba jár
 
Nagycsécs    dízel, 2011.08.11 10:52.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
de sajnos megint ellopták a táblát és így csak1 peron van.
 
Tarcal    k66zsolt, 2011.08.09 23:49.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pályarekonstrukció munkálatai a kezdőpont előtt, Szerencs irányában.A fotó a második emeletről készült.Sajnos, nem sikerült közelebbi képet készíteni a lakótelep mellett lévő-1980-ban megszüntetett -régi pályaív és az új pályaív között kialakult nádas,mocsaras terület miatt.
Ekkora volumenű munkálatok itt 1980-ban voltak utoljára ezen a területen, amikor az új -régi kanyart levágó-pályaív épült.
Akkor innen(második emelet) nem lehetett volna még fényképezni , hiszen akkor Tarcalon a lakótelep sem épült még meg.
A kanyar levágását az indokolta, hogy a vasútvonal Tarcal egész hosszában szorosan a házak mellett haladt, és az akkor is igen jelentős forgalom zavarta a lakók nyugalmát.
 
Tarcal    k66zsolt, 2011.08.09 23:31.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A pályafelújító szerelvény bevetés előtt, a kihúzó csonka vágányon.
 
Tarcal    k66zsolt, 2011.08.09 23:28.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A háttérben látható szerelvények szállították a felújításhoz a zúzottkövet.
 
Tarcal    k66zsolt, 2011.08.09 23:25.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Munka közben.
 
Tarcal    k66zsolt, 2011.08.09 23:22.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás mellett tornyosulnak ma felújításhoz előkészített zúzottkő hegyek.
 
Tarcal    k66zsolt, 2011.08.09 23:15.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Érkezés.
 
Tarcal    k66zsolt, 2011.08.09 23:14.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A kezdőpont látképe felújítás közben.A távolban éppen a kavicságyat terítik Szerencs irányában.
 
Tarcal    k66zsolt, 2011.08.09 23:08.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A kezdőponti átjáró a korszerűsítés után.
 
Tarcal    k66zsolt, 2011.08.09 23:07.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A kihúzó csonka vágány képe a felújítás megkezdésekor.
 
Tarcal    k66zsolt, 2011.08.09 23:01.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az ideiglenes átjáróhoz vezető elkerülő út előkészítése az aszfalt terítéséhez.
 
Tarcal    k66zsolt, 2011.08.09 22:59.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A kezdőponti átjáró felújításának időtartamára mellette ideiglenes átjárót létesítettek.A kép az aszfalt terítése előtt készült.
 
Előző Első    ... [ 366 ] [ 367 ] [ 368 ] [ 369 ] [ 370 ] [ 371 ] [ 372 ] [ 373 ] [ 374 ] ...   Utolsó Következő