Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 365 ] [ 366 ] [ 367 ] [ 368 ] [ 369 ] [ 370 ] [ 371 ] [ 372 ] [ 373 ] ...   Utolsó Következő

Ukk    pezsman, 2011.08.25 19:00.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem értem, miért virít az "Ukk állomás" felirat a névtáblákon. Az állomás megnevezés hosszabb, mint maga a településnév, ráadásul szerintem az "Ukk" szó elég beszédes lenne, minden utas tudja, hogy nem repülőtéren vagy vidámparkban van, hanem egy vasútállomáson.
 
Börgöndpuszta    Kempelen, 2011.08.25 15:33.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Train Station-nek:
Ez az új dinnyési megállóhely. Börgöndpusztánál még semmi sincs...
 
Velencefürdő    Train Station, 2011.08.25 13:34.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Velencefürdő Vmh.
 
Börgöndpuszta    Train Station, 2011.08.25 13:25.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Börgöndpuszta Vmh.
 
Szalkszentmárton    trenck, 2011.08.25 08:03.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A régi képet nézve, mintha valami rövid név lenne írva a homlokzatra. Biztos, hogy ez a kép (a felirat ellenére) a szalki vasútállomásról készült? Egyébként tudja valaki, hogy mikor épült az épület? A szárnyvonalat, ha jól tudom 1902-ben adták át.
 
Eger    Chrys87, 2011.08.25 00:11.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Volt Egervines "Borcsonka" iparvágány is 2011 Augusztusáig.
 
Eger    Chrys87, 2011.08.25 00:10.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Volt Egervines "Borcsonka" iparvágány is 2011 Augusztusáig.
 
Árpádhalom    ROCOman, 2011.08.24 19:52.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Menetrend 1972-73-ból. Forrás: iho.hu.
 
Árpádhalom    ROCOman, 2011.08.24 19:51.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Menetrend 1931-32-ből. Forrás: iho.hu.
 
Barcs felső    kamlac, 2011.08.24 16:16.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Talán még mindig jobb helye lenne a világítótest oszlopán!Igaz hogy most már kéznél van! Persze amíg megvan!Kár érte!Ez a kép 2011 08.09-én készült
Kámán László
 
Őrihódos    Sanya, 2011.08.24 07:23.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2011 08 22.
Átépítés és villamosítás.
 
Ódinnyés    szvdom, 2011.08.23 11:21.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Javitottam az allomasnevet.
 
Cegléd    atis, 2011.08.22 19:54.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Köszönet az állomáson dolgozó vasutas hölgynek aki segített telefon útján megkeresni az elvesztett csomagomat,és köszönet a vonatok személyzetének!!!
 
Tócóvölgy    ROCOman, 2011.08.22 19:48.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Köszönjük a kiegészítést. :-)
 
Tócóvölgy    csabailena, 2011.08.22 16:01.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ha már így "napvilágra került" a tény, akkor egy picit helyesbítenék: Sz. Jambrik Ilona néven írtam alá a terveket anno. :-)
A többi pontosnak tűnik.
Még annyi hozzátartozik az igazsághoz, hogy az épület vázlattervét - a megvalósultnál kisebb tervezési programmal és tömegforma vázlattal - B. Mészáros Éva építész készítette 1986-ban. Az én tervem mindenképpen annak továbbfejlesztése, - a bővített programnak megfelelő újragondolása.
...és akkor legyen egy képecske is 1991-ből, az utascsarnokról - az átadás idején készítettem.
 
Mezőkeresztes-Mezőnyárád    Domján György, 2011.08.22 15:01.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tudom, hogy a fórumon lenne a helye, de Szajol oldalán látszik, hogy nem a felvétetli épület dőlt össze 1994-ben (és már akkor sem az eredeti épület volt), Szolnok: a II. világháború 1945-ben véget ért, a mostani felvételi épületet 1975-ben adták át, 30 évig ezekszerint még jó volt a "helyreállíthatatlanul" lebombázott épület. Bp-Nyugati: már az 1960-as években le akarták bontani, végül az 1970-es években felújították.
 
Báta    bango5, 2011.08.22 10:59.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás, most! 2011.05.29
 
Bodajk    Pft.p 626, 2011.08.21 21:57.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igen van még hangos tájékoztatás..legalábbis ma hallottam
 
Mezőkeresztes-Mezőnyárád    ROCOman, 2011.08.21 20:59.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
"Ez így tulajdonképpen nem igaz." © Dr. Torgyán József. Számos, korábban vasúti épület került magánkézbe melyek a mai napig kiváló egészségnek örvendenek. A vasútvonalak felújítása kapcsán építenek új, funkciójukban az egykori felvételi épületeknek megfelelő épületeket. Mint ahogy újítanak is fel állomásépületeket. Számos épület ma már vasúti műemlék, amit sem lebontani, sem átalakítani nem lehet.
 
Rákhát    rosa, 2011.08.21 18:26.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
10 ev koruli gyerekkent sokszor megcsodaltam a VONATOT,esemeny volt amikor jott.Amolyan "magyar narancs "termeszto videk volt ez a Rakosi korszakban, gyapotot szedtunk es rizst gyomlaltunk az iskolai szunetben, es persze orultunk amikor lattuk a vonatot elhaladni a termofoldek mellett, amig neztuk,pihentunk.
 
Mezőkeresztes-Mezőnyárád    magyarnaba, 2011.08.21 16:04.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Demonstratív céllal lehet egyet érteni Domján úr véleményével.

A pusztítás sajnos korábban, a Horthy-rendszerben elkezdődött. (lásd pl. Kecskemét, Kiskunfélegyháza.) Szerencsétlenségünkre a rombolás a rendszerváltás után is folytatódik. Napjainkban se szeri, se száma a lebontott vasúti épületeknek. Hovatovább, ezen épületek helyett már újakat sem építenek, a megmaradók pedig sokszor katasztrofális állapotban vannak. Tekinthetjük ezeket hangsúlyosan a _kapitalizmus áldozatainak_?

Van értelme a rendszerek szerinti címkézésnek?
 
Zádor    Train Station, 2011.08.20 18:26.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Zádorig van egyben a pálya.Kissé gazos,de járható.Zádortól Középrigócig járhatatlan a vonal.Sín- ,Síncsavar- és Hevederhiány miatt.
 
Sümegi bazaltbánya    Train Station, 2011.08.20 18:12.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Úgy értettem,hogy a mellékvágányokon nincs közelekedés (mivel azokat kikötötték a vonalból).Személyforgalom természetesen van a Tapolca-Ukk vonalon.
 
Hódmezővásárhely    Kispala, 2011.08.20 11:30.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Villamosítanák már egy jó ideje. De én úgy vagyok vele, hogy HISZEM, HA LÁTOM.
 
Eger    Chrys87, 2011.08.20 11:30.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Eger állomás egykori vízvételező kútja.Balra tőle felfedezhetőek a fordítókorong, jobbra pedig a betömött vizsgálóakna nyomai. Jövője kérdéses, mivel intermodális közlekedési csomópontot terveznek a területre
 
Horgásztanyák    Railwayman, 2011.08.19 18:39.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Siófok35 képén látható padoknak pótolták a hiányzó deszkáit.
 
Karcag    András, 2011.08.19 13:51.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Elbontották az iparvágányt, mert az egész volt téglagyárat elbontják. A nagy kémény pár napja még állt, de minden valószínűség szerint annak is felrobbantás lesz a sorsa.
 
Harkakötöny    S.Ágost, 2011.08.19 08:49.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomást egy tehetségtelen
tervező a bővítés során teljesen tönk-
retette, annak eredeti karaktere
eltűnt.
 
Karcag    Gyarmati Szabolcs, 2011.08.19 08:13.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás páros végén becsatlakozó volt téglagyári iparvágányt az ipartelep kapuján belül 2011. augusztus hónapban elbontották.
 
Mezőkeresztes-Mezőnyárád    ROCOman, 2011.08.18 15:10.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
No azért ne mossunk össze dolgokat! Szolnok épülete a háborúban helyreállíthatatlanul megsérült, Szajol felvételi épületét pedig ama súlyos baleset döntötte majdnem romba. Ezeket nem lehet a "cocializmus" számlájára írni, csakúgy, mint a Nyugati bontási tervét, hisz az már a gengszterváltás utáni idők ötlete...
 
Előző Első    ... [ 365 ] [ 366 ] [ 367 ] [ 368 ] [ 369 ] [ 370 ] [ 371 ] [ 372 ] [ 373 ] ...   Utolsó Következő