Kémes
Cseke Kata, 2010.06.22 20:28.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ez az állomás szebb napokat is meg élt,nagyon szép volt,virágokkal parkosított.Sajnos nincs képem róla. Nagyon sokan utaztak a vonattal, amíg volt, munkahely.A nagy rendszerváltás óta rohamosan tönkretették.A MÁV semmit nem tett,hogy megóvja,mert különben nem így nézne ki!!!
|
|
Pacsmag
ROCOman, 2010.06.22 19:04.18 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A vonalat 1893. november 29-én nyitották meg és 2007. március 03-a óta szünetel a forgalom.
|
|
Mesterháza-Tompaládony
Lõrincz Sándor Nyugdijas (Forgalmi szolgálattevõ), 2010.06.22 17:51.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
1973 Október 26 késő este. Mesterháza Tompaládony--Hegyfalu állomások között, ahol a 84-es főútvonali útátjáró volt, történt egy szerencsés kimenetelű autóbuszos baleset. A busz Hegyfalu felől érkezett és a vonat utolsó kocsijával ütközött. Személyi sérülés nem történt.Anyagi kár jelentéktelen volt. Autóbusznak az első szélvédője törött ki, a vonat utolsó kocsijának lépcsője hajolt meg. Rendőri helyszínelés után, ( nem tartott 30 percig) az autóbusz és vonat folytatták útjukat. Az autóbusz osztrák rendszámmal rendelkezett. Sajnos ebben az útátjáróban sok baleset történt, és nem mindegyik volt ilyen szerencsés kimenetelű.
|
|
Pacsmag
kiskopi, 2010.06.22 16:18.12 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
mikor szűnt meg ez a vonal
|
|
Kisbér
kiskopi, 2010.06.22 14:00.10 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Július negyedike a nagy nap amikor a Székesfehérvár-Komárom a Lajosmizse-Kecskemét a Pápa-Csorna és a Karcag-Tiszafüred közötti vaspályákon jár majd újra a vonat
|
|
Debrecen
Itep84, 2010.06.22 13:45.13 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Jellemzőem a kereki oldalban járnak MD-k. Ezenkívül munkanapokon a Debrecenből 5:26-kor Füzesabonyba induló személyvonat vége az, ami leakad Hortobágyon, és 6:20-kor visszaindul. 17:12-kor Debrecenből Nyírábrány felé is MD megy, ami 18:09-kor indul vissza (az egyébként Nagyváradról jövő vonat végén). Azt hiszem egy vonatpár van Mátészalka felé is, de azt nem tudom, mikor.
|
|
Bakonyszentlászló
Veszprém27, 2010.06.22 11:10.06 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A buszok menetrendje Győrbe:
4:10,6:15,7:15,12:05.15:05,20:05.
A vonatok menetrendje Győrbe:
4:11,5:16,6:07,8:07,9:06,12:06,16:04,18:07,20:09.
Egy kicsit durva, hogy az összes busz a vonatoktol max 5 perces távolságban indul.Ez így nem működhet.
|
|
Ravazd
Veszprém27, 2010.06.22 11:02.18 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ezt fogom benyújtani az egyesület vezetőségének:
"Az écsi megállóhelyen napi 4 vonatpár megállítása indokolt,ezzel szemben a ravazdi megállóhely kerüljön végleges felszámolásra,valamint a bakonypéterdi megállónál is csak 4 vonatpár megállása lenne indokolt."
|
|
Rábapatona
Endre, 2010.06.21 21:25.37 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Hirdetmény a megállóhely megnyitásáról, 1921-ből.
|
|
|
Lovasberény
sinszeg97, 2010.06.21 20:39.06 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Valakitől azt hallottam,hogy hétvégénként járnak erre túristavonatok Székesfehérvár-Lovasberény viszonylatban! Valaki tudja,hogy igaz-e ez?
|
|
Kapostüskevár
Robi, 2010.06.21 16:12.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2010.06.20
|
|
|
Kapostüskevár
Robi, 2010.06.21 16:11.07 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2010.06.07
|
|
|
Kapostüskevár
Robi, 2010.06.21 16:08.32 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kedves Train Station!
Köszi a képeket, a csengő falapját azóta lefestettük és még sok mindent szépítettünk a megállóhelyen:-)
|
|
Somogyjád régi
Robi, 2010.06.21 16:05.31 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Emléktábla
|
|
|
Somogyjád régi
Robi, 2010.06.21 16:04.52 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kiállított hajtány a régi nyomvonalon.
|
|
|
Somogyjád régi
Robi, 2010.06.21 16:03.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Régi épület 2009. március
|
|
|
Somogyjád régi
Robi, 2010.06.21 16:03.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Régi épület 2009. március
|
|
|
Somogyjád régi
Robi, 2010.06.21 16:02.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Régi épület 2009. március
|
|
|
Kaposvár
Robi, 2010.06.21 15:48.50 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kaposvár látkép
|
|
|
Kaposvár
Robi, 2010.06.21 15:47.45 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
376.642 pályaszámú gőzmozdony külső optikai felújításának befejezésének másnapján 2010.06.07
|
|
|
Csikéria
kiskopi99, 2010.06.21 13:34.57 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
szerintem a felvételi épület már nincs meg de ha megis van a dzsumbuj nagyon benőtte
|
|
Csikériai szőlők
kiskopi99, 2010.06.21 13:31.49 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
nyoma sincs a megállónak de egy halvány sejtésem van hogy hol lehetett
|
|
Kunbaja-Bácsalmási szőlők
kiskopi99, 2010.06.21 13:29.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
én egyszer az apámmal bejártam az egész vonalat kivéve a szerb rész. egy valamit nem értek: a régebbi (1960előtti)előtti menetrendben is BÁCSSZŐLLŐS van irva pedig ez a KUNBAJAI úton van a bácsszőllősi út pedig 1-2 kilométerre ágazik le. ezért nem értem hogy miért bácsszőllős az állomás neve
|
|
Győr
kiskopi99, 2010.06.21 13:13.11 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
az a fűtőház,oldalborda
|
|
Győr
kiskopi99, 2010.06.21 13:12.31 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
az a fűtőház,oldalborda
|
|
Nyársapát
ogvmodellbahn, 2010.06.21 10:22.26 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Itt van aaz elkészült felvételi épület már csak a betűk hiányoznak róla
|
|
|
Magyarcsanád mrh.
cebep, 2010.06.21 08:29.23 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
üdv
nem MURA, hanem MAROS !!!
a Mura Dunántúlon van..
üdvözlettel
|
|
Kispest
Aeslan, 2010.06.21 00:47.22 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A fotó 2010. jún. 13-án,~15:13-kor készült.Egy BKV-s rendezvény kapcsán jött az UV villamos az 50-es villamosvonal (Üllői út) felől.
|
|
|
Csajág felső
Oldalborda, 2010.06.20 18:12.07 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nem tudom újdonság-e, de ez a kis tákolmány már nincs meg (legalábbis múlt vasárnap már nem volt meg).
|
|
Törökbálint
Egri Gábor, 2010.06.20 11:13.55 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Gyerekkoromban telkünk volt Törökbálinton, gyakran mentünk oda vonattal. A régi állomásépület a hatvanas évek végén még állt és kitünő állapotban volt, az egész állomás tiszta és rendezett volt, az akkor szokásos módon virágokkal díszitve. Egy érdekesség: Közvetlenül a peron mentén hosszasan egy másfél emelet mély árok húzódott, közepén, a perontól tán tíz méterre egy meglepően nagy méretű, kőböl készült pince vagy ismeretlen rendeltetésű, de nagyon réginek tűnő alagút nyílása kezdődött. Senki sem tudta megmondani, hogy mi lehetett. Néhány éve elmentem megnézni az állomást, már semmi sem maradt meg a régi időkből. Elhanyagoltság, jellegtelenség, firkálmányok.
|
|