Balatonrendes
Oldalborda, 2010.06.24 22:51.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Régi és új tábla.
|
|
|
Torontál utca
matteo, 2010.06.24 19:10.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A megálló a '83/84-es menetrendben Atragyár néven szerepel.
|
|
Timót utca
matteo, 2010.06.24 19:10.06 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A megálló az 1983/84-es menetrendben Lámpagyár néven szerepel.
|
|
Egyetemi Tangazdaság
matteo, 2010.06.24 19:07.31 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szigetcsép és Szigetszentmárton között volt még egy megálló:Egyetemi tangazdaság.A megálló a 2003/'04-es menetrendben még szerepel de nem sok vonat állt meg a maegállóban.
|
|
Szigetmajor
matteo, 2010.06.24 19:03.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Tököl és Szigetcsép között volt még egy megálló: Szigetmajor. Nemrégiben ott ütközött egy traktor a HÉV-vel. Illetve a megálló a 2003/'04-es menetrendben még szerepel, de a vonatok már nem állnak meg a megállóban.
|
|
Ábrahámhegy
Oldalborda, 2010.06.24 17:35.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az itt található kiírás szerint 1925. május 5-én nyitották meg a megállóhelyet. Kiállítás is működik, a kulcs azonban számomra nem derült ki, hol szerezhető be. A megállóhelyen szombaton nem tartózkodott illetékes.
|
|
Hernádnémeti-Bőcs
francziszti János, 2010.06.24 07:47.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kérem,ha valaki Danko János Urrol tájékoztatna valamikor itt szolgált. 1962-ben végzet Szegeden a vasutforgalmi technikumba együtt jártunk.Köszi: francziszti János
|
|
Dinnyés
Cseke Zoltán, 2010.06.24 00:22.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Személyvonat érkezik Budapest-Déli pályaudvarról
2010. 06. 23.
|
|
|
Dinnyés
Cseke Zoltán, 2010.06.24 00:19.25 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Székesfehérvár felé tekintve
2010. 06. 23.
|
|
|
Dinnyés
Cseke Zoltán, 2010.06.24 00:17.10 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Budapest felé tekintve
2010. 06. 23.
|
|
|
Dinnyés
Cseke Zoltán, 2010.06.24 00:12.56 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Budapest felőli peron
2010. 06. 23.
|
|
|
Dinnyés
Cseke Zoltán, 2010.06.24 00:08.23 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Székesfehérvár felőli peron
2010. 06. 23.
|
|
|
Szatina-Kishajmás
Endre, 2010.06.23 21:19.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Megnyilt 1923.12.01.-én.
|
|
|
Sárszentmiklós
Endre, 2010.06.23 21:16.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Megnyilt 1922.03.01.-én.
|
|
|
Kisfástanya
Oláh Imre, 2010.06.23 11:25.30 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sajnos a fotó kissé elavult, mert az állomás és környéke az aljnövényzettől már szinte ki sem látszik!!!Illő volna rendet tenni hisz már lassan egy vagyont kell fizetni a jegyért!!! A váróterem naaa az hagy némi kívánnivalót maga után!! Jó lenne tudni ki is valójában a gazdája???? Miért nincs rendben tartva hisz a XXI. sz.-ba élünk!!
|
|
Kaposszentjakab
Train Station, 2010.06.23 11:15.43 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Innen/idáig szedték fel a szigetvári vicinálist.
2010.06.12.
|
|
|
Kaposszentjakab
Train Station, 2010.06.23 11:14.07 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A szigetvári vicinális nyoma.
2010.06.12-én.
|
|
|
Tótkomlós
Francziszti János, 2010.06.23 09:02.19 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Uraim! Nagyon meghatot a képek megtekintése mivel 1962.jun.24-töl ott szolgáltam mint vasutforgalmi technikumot végzett.Állomásfönök:SzakálGyörgy, Forgalmiszolgálattevők:Gyurkovics Pál,Tokovics Jozsef,Német István. Áruforgalmipénztáros:Topolszki Erzsi.Raktáros:Magyar János,málházo:Gyivicsán Pál voltak. Mais boldogan gondolok azokra az idökre. köszi:Francziszti
|
|
Győr
Oldalborda, 2010.06.23 08:22.11 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szia,
én erre a létesítményre gondolok. Azt hiszem három sínpár vezet be ebbe a garázs-szerűségbe, balra van az állomás, majdnem a fűtőház vonalában vagyunk. Jobbra még néhány méter megmaradt, egy udvarra vezethettek be anno a sínek.
|
|
|
Pacsmag
Rácz Gergely, 2010.06.23 02:46.26 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2007-ben csak a vonatpótló buszok szűntek meg, és nem március 3-án, hanem április 1-jén.
Az utolsó személyvonat viszont 1990. április 1-jén ment el a vonalon. Ezzel együtt megszűnt a Tamási - Dombóvár vonalszakaszon is a vasúti személyszállítás.
|
|
Kémes
Cseke Kata, 2010.06.22 20:28.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ez az állomás szebb napokat is meg élt,nagyon szép volt,virágokkal parkosított.Sajnos nincs képem róla. Nagyon sokan utaztak a vonattal, amíg volt, munkahely.A nagy rendszerváltás óta rohamosan tönkretették.A MÁV semmit nem tett,hogy megóvja,mert különben nem így nézne ki!!!
|
|
Pacsmag
ROCOman, 2010.06.22 19:04.18 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A vonalat 1893. november 29-én nyitották meg és 2007. március 03-a óta szünetel a forgalom.
|
|
Mesterháza-Tompaládony
Lõrincz Sándor Nyugdijas (Forgalmi szolgálattevõ), 2010.06.22 17:51.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
1973 Október 26 késő este. Mesterháza Tompaládony--Hegyfalu állomások között, ahol a 84-es főútvonali útátjáró volt, történt egy szerencsés kimenetelű autóbuszos baleset. A busz Hegyfalu felől érkezett és a vonat utolsó kocsijával ütközött. Személyi sérülés nem történt.Anyagi kár jelentéktelen volt. Autóbusznak az első szélvédője törött ki, a vonat utolsó kocsijának lépcsője hajolt meg. Rendőri helyszínelés után, ( nem tartott 30 percig) az autóbusz és vonat folytatták útjukat. Az autóbusz osztrák rendszámmal rendelkezett. Sajnos ebben az útátjáróban sok baleset történt, és nem mindegyik volt ilyen szerencsés kimenetelű.
|
|
Pacsmag
kiskopi, 2010.06.22 16:18.12 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
mikor szűnt meg ez a vonal
|
|
Kisbér
kiskopi, 2010.06.22 14:00.10 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Július negyedike a nagy nap amikor a Székesfehérvár-Komárom a Lajosmizse-Kecskemét a Pápa-Csorna és a Karcag-Tiszafüred közötti vaspályákon jár majd újra a vonat
|
|
Debrecen
Itep84, 2010.06.22 13:45.13 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Jellemzőem a kereki oldalban járnak MD-k. Ezenkívül munkanapokon a Debrecenből 5:26-kor Füzesabonyba induló személyvonat vége az, ami leakad Hortobágyon, és 6:20-kor visszaindul. 17:12-kor Debrecenből Nyírábrány felé is MD megy, ami 18:09-kor indul vissza (az egyébként Nagyváradról jövő vonat végén). Azt hiszem egy vonatpár van Mátészalka felé is, de azt nem tudom, mikor.
|
|
Bakonyszentlászló
Veszprém27, 2010.06.22 11:10.06 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A buszok menetrendje Győrbe:
4:10,6:15,7:15,12:05.15:05,20:05.
A vonatok menetrendje Győrbe:
4:11,5:16,6:07,8:07,9:06,12:06,16:04,18:07,20:09.
Egy kicsit durva, hogy az összes busz a vonatoktol max 5 perces távolságban indul.Ez így nem működhet.
|
|
Ravazd
Veszprém27, 2010.06.22 11:02.18 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ezt fogom benyújtani az egyesület vezetőségének:
"Az écsi megállóhelyen napi 4 vonatpár megállítása indokolt,ezzel szemben a ravazdi megállóhely kerüljön végleges felszámolásra,valamint a bakonypéterdi megállónál is csak 4 vonatpár megállása lenne indokolt."
|
|
Rábapatona
Endre, 2010.06.21 21:25.37 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Hirdetmény a megállóhely megnyitásáról, 1921-ből.
|
|
|
Lovasberény
sinszeg97, 2010.06.21 20:39.06 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Valakitől azt hallottam,hogy hétvégénként járnak erre túristavonatok Székesfehérvár-Lovasberény viszonylatban! Valaki tudja,hogy igaz-e ez?
|
|