Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája


1 Budapest - Hegyeshalom - Bruck-Királyhida

Budapest-Keleti (120, 150, 273, 80)
Budapest-Déli (30, 40)
Kelenföld (30, 40)
Kőérberek
Budaörs
Törökbálint
Biatorbágy
Biatorbágy régi
Herceghalom
Bicske alsó
Bicske (906)
Szár régi
Szár
Szárliget
Alsógalla
Felsőgalla (12)
Tatabánya (12, 13)
Vértesszőlős
Tóvároskert
Tata
Almásfüzitő (4)
Almásfüzitő felső (4)
Szőny (4)
Komárom
Ács
Nagyszentjános
Győrszentiván (201G)
Győri ipartelepek
Győr-Gyárváros (10, 11)
Győr (10, 11, 8)
Abda
Öttevény
Lébény-Mosonszentmiklós
Kimle
Mosonmagyaróvár
Levél
Hegyeshalom (16)
— országhatár —
Miklóshalma
Zurány
Pándorfalu (503, 601)
Parndorf Ort (503)
Bruck-Királyhida

4 Esztergom-Komárom

Esztergom (2)
Esztergomi tábor (2)
Esztergom-Kertváros (2)
Tokod (905)
Tát
Tát régi
Mogyorósbánya
Nyergesújfalu
Nyergesújfalu felső
Eternitgyár
Lábatlan
Piszke
Süttő (401)
Süttő felső
Neszmélyi téglagyár
Várhegyalja
Neszmély
Dunaalmás
Almásfüzitő (1)
Almásfüzitő felső (1)
Szőny (1)
Komárom

5 Székesfehérvár-Komárom

Székesfehérvár (20, 29, 30, 44, 45, 906)
Szárazrét
Moha
Moha-Rakodó (935a)
Fehérvárcsurgó
Bodajk (934a)
Csókakő
Mór (934)
Sövénykút
Bakonysárkány
Kisbér (13)
Ászár
Ászár-Keményítőgyár
Tárkány-Csép
Nagyigmánd-Bábolna
Csémpuszta
Szőny-Déli
Komárom

635 Komárom-Révkomárom-Érsekújvár

Komárom
Komárom-Dunapart
— országhatár —
Komárom északi pu. (631, 636)
Hetény
Ógyalla
Bajcs
Érsekújvár (630, 640, 650, 651)




Gyorsüzi
Minden jog fenntartva.
© 2017

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció




    Régi képekKéptárHozzászólások


Komárom
(Komárom déli pu., Komárom-Ujszőny)*

állomás
1 Budapest - Hegyeshalom - Bruck-Királyhida
4 Esztergom-Komárom
5 Székesfehérvár-Komárom
635 Komárom-Révkomárom-Érsekújvár



  Az állomás földrajzi koordinátái:
N47.749664° E18.114273° | N47° 44' 58.79" E18° 6' 51.38"
A koordinátákra kattintva a hely megtekinthető a Google Maps térképen.


Határátmenet


Komárom Magyarországi (jobb parti) és határon túli (bal parti) oldalát vasúti híd köti össze. A hidat a második világháborúban lebombázták, majd az újjáépített hidat 1954. december 28-án avatta a magyar és csehszlovák közlekedési miniszter. A háborús pusztításnál a híd acélszerkezete, hídfői és pillérei is megsérültek. Tervezését 1952-től, kivitelezését pedig 1953 decemberétől végezték.
Az ötnyílású, többtámaszú 500m-es Barátságnak elkeresztelt híd négy nyílását a MÁVAG, a cseszlovák oldalhoz tartozó nyílást a vitkovcei vasmű szerelte. A 2400 tonnányi vasszerkezet öt hónap alatt került a helyére, a terheléspróbát 1954. december 16-17-én a CSD négy gőzmozdonyával tartották.

Váltóállító torony


1940 körül épült.


Elnevezés
Az állomás (korábbi vagy idegen nyelvű) elnevezései:
- Komárom déli pu. az 1943-as menetrendben így találjuk
- Komárom-Ujszőny az 1886-os menetrendben így találjuk

Szelvénykő 1042 Budapest - Hegyeshalom - Bruck-Királyhida vonal
Szelvénykő 808 Székesfehérvár-Komárom vonal.
Szelvénykő 0 A Komárom-Komárom északi pu.vonal kezdőpontja.
Megnyitás dátuma 1856.08.10.




Régi képek - Komárom

Komárom régi Déli Vasút által emelt felvételi épülete. Forrás: korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

1907. május 30-i keltezésű képeslap.
Rajta Komárom állomás látható.
  Feltöltötte: Kovács Viktor

Régi felvétel az újabb állomásépületről. A háttérben Duna-hidat is fel lehet fedezni.
  Feltöltötte: Kovács Viktor

Komárom állomás régi felvételi épülete és vágányai. Forrás: profila.hu korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Komárom állomás régi felvételi épülete és vágányai. Forrás: korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Komárom állomás vágányai és Déli Vasúti felvételi épülete. Forrás: korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Komárom egy régi képeslapon. Forrás: profila.hu.
  Feltöltötte: Sándor Antal

Komárom állomás régi felvételi épülete látható a képeslap bal felső képén.Forrás:http://www.profila.hu/
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Komárom-Újváros vasúti állomás egy korabeli képeslapon. Forrás: www.vatera.hu
  Feltöltötte: Sándor Antal

Komárom-Újváros.Vasúti állomás.Forrás:post-card.hu
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Komárom.Pályaudvar.Forrás:korabeli képeslap
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Komárom újváros.Vasúti személypályaudvar.Forrás.korabeli képeslap


  Feltöltötte: Kővári Balázs


  http://www.delmagyar.hu/forum/regi_magyarorszagi_kepeket_ide_/...
Feltöltötte: Szente-Varga Domonkos

Komárom. Forrás: http://post-card.hu/
  Feltöltötte: Sándor Antal

Forrás: http://postcards.arcanum.hu/
  Feltöltötte: Sándor Antal
Dátum: 1904.


  Feltöltötte: Sándor Antal
Dátum: 1936.

Forrás: http://postcards.arcanum.hu/
  Feltöltötte: Sándor Antal



Képtár - Komárom

Letekintés az állomás peronjára és vágányaira a felüljáróról a kezdőponti oldal felé.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2006.05.20.
Letekintés az állomás peronjára és vágányaira a felüljáróról a végponti oldal felé.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2006.05.20.
Az Új-Szőny-Győr vasútvonal megnyitásának 140.évfordulóján,1996-ban leleplezett emléktáblája a felvételi épület vágányok felőli oldalán.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.01.08.
Az Újszőny-Székesfehérvár vasútvonal megnyitásának 125. évfordulóján,1985-ben leleplezett emléktáblája a felvételi épület vágányok felőli oldalán.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.01.08.
A Budapest-Új-Szőny vasútvonal megnyitásának 100. évfordulóján,1984-ben leleplezett emléktáblája a felvételi épület vágányok felőli oldalán.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.01.08.
Ma is gyakori vendég az állomáson a ZSR 240 Skoda villamos mozdony.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.01.08.
A fűtőház a felüljáróról, hóban.
Fotó: Vekker András
Dátum: 2011.01.
Székesfehérvár-Komárom hosszszelvény 1942
Fotó: Németh Lajos
Dátum: 2012.10.28.

Nézet az utcafront felől.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.01.08.
A peronokat összekötő gyalogos felüljáró.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.01.08.

Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2016.06.12.

Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2016.06.12.

Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2016.06.12.

Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2016.06.12.

Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2016.06.12.
Az utca felől.
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2016.06.12.
Az 1-es és a 635-ös vonal.
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2016.06.12.
Iparvágány az erődbe.
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2016.06.12.
Iparvágány az erődbe.
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2016.06.12.
Pörgető az állomás épületében.
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2016.06.12.
Lépcső az állomás felé.
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2016.06.12.

Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2016.06.12.

 
Hozzászólások:
 
Ha te is szeretnél hozzászólást küldeni az állomáshoz, kattints ide: hozzászólás küldése
Az elküldött hozzászólás kizárólag ennél az állomásnál jelenik majd meg.
Az oldal szerkesztőjének küldendő üzeneted ne ide írd, azt továbbra is Gyorsüzi formájában
egyenesen a szerkesztőnek címezd.
Hozzászólások


Sanya
e-mail: Lorincz5.kukac.invitel.hu
elfogadott hozzászólás 28942
2014.11.05. 14:11.15
Komárom: Esti fények.

Sanya
e-mail: Lorincz5.kukac.invitel.hu
elfogadott hozzászólás 26430
2013.04.24. 18:49.15
"Skodák" Komáromban 2013 04 24.

Sanya
e-mail: Lorincz5.kukac.invitel.hu
elfogadott hozzászólás 26429
2013.04.24. 18:46.56
Komárom állomás látképe a Duna hídról.

Balazs177
e-mail: balazs177.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 25961
2013.02.23. 13:51.03
Komárom, vasúti híd.Forrás:http://www.fortepan.hu/_photo/display/27045.jpg

konrad33
e-mail: konrad33.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 23261
2012.03.04. 08:30.05
Látkép Komárom felé. (2011.08.02. 17:26)

2Kuvik
e-mail: kovacs_gergely.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 21057
2011.05.25. 16:41.18
http://www.bumm.sk/55853/komaromban-is-megall-majd-az-intercity.html

prozak01
e-mail: prozak01.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 19177
2010.10.09. 23:34.42
További emléktáblák

prozak01
e-mail: prozak01.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 19176
2010.10.09. 23:33.53
Emléktábla

prozak01
e-mail: prozak01.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 19174
2010.10.09. 23:32.36
Mai állapotok: az állomásépület

pumpolini
e-mail: liqui.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 18901
2010.09.13. 17:36.59
Borovszky Samu, Magyarország vármegyéi, Pest–Pilis-Solt-Kiskun monográfia 1910.

"...A Budapest—komárom—bécsi vasút kelenföld—újszőnyi szakasza 1884. július 15-én nyílt meg.
Hossza a vármegyében 46 km és állomásai a következők : Budapest-Kelenföld, Kérberek, Budaörs, Törökbálint, Torbágy és Herczeghalom. E vonalon 8 személy- és 5 gyorsvonat közlekedik mindkét irányban..."


kempelen
e-mail: krkatonka.kukac.t-online.hu
elfogadott hozzászólás 18511
2010.08.13. 07:44.34
Az 520.034 pályaszámú gőzmozdony volt. Ma a Vasúttörténati Park egyik mozdonya.

Johnny006
e-mail: manokam.kukac.msn.com
elfogadott hozzászólás 18510
2010.08.12. 23:24.38
Sziasztok lenne egy kérdésem, nem tudjátok milyen gözmozdony volt anno ki álitva Komáromban, még a 90-es évek elején és mi lett vele utánna. A segitséget előrre is köszönöm.

Edyboy
e-mail: ediboy329675.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 18032
2010.07.07. 11:37.45
424.247 által vontatott szerelvény hagyja el Komárom városát még 2008 nyarán.

pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 16192
2010.02.25. 22:19.39
Úgy tudom, hogy a ČSAD táblája még mindig ott áll az állomás mögött. Érdekesség, hogy az a csehszlovák busztársaság volt, s az ország szétszakadása után is a csehszlovák buszmegálló látta el az említett feladatot.

komaromi
e-mail: n.j.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 16178
2010.02.24. 12:55.46
A két városrész között korábban csak a nemzetközi forgalomban közlekedő expresszvonatok jártak át, a két városrészt összekötő "helyi" forgalom nem volt!! Volt viszont egy buszjárat, a jobbparti városrészben a vasútállomásnál volt a megállója, a "tufélen" meg a buszpályaudvaron, a Rozálián.
Érdekessége volt, hogy a CSAD járta, és a déli oldalon is CSAD buszmegálló-tábla volt!!
A megálló az állomásépületből a főbejáraton át kilépve, balra volt, a személypénztár ablaka után, a kazánház bejárata előtt. A helyijárat megállója meg ez után volt, ott, ahol az állomásépület mellett ki lehet jönni a Gólyahíd felé.

komaromi
e-mail: n.j.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 16176
2010.02.24. 12:21.40
Bocsánat, de ez az "oroszok nem engedték megépíteni a hidat" urban legend!! Korábban már leírta valaki - nagyon helyesen -, hogy az erődhöz tartozott.

komaromi
e-mail: n.j.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 16175
2010.02.24. 12:10.34
Hali, a "szocreál" épületben sosem zajlott személyforgalom. Az az építése óta a rendezőpályaudvar forgalmi épülete volt, illetve itt volt a darabáru, illetve az összes teherforgalmmal kapcsolatos iroda is. Muterom a hatvanas években volt itt a darabáru-pénztárban pár évig, mielőtt átment a személypénztárba.

martin
e-mail: jankamartin.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 15044
2009.12.28. 15:27.05
Szia! Beszéltem a fehérváriakkal, és azt mondták, hogy Bakonysárkány kivételével mindenhol marad a szolgálat!

Johnny006
e-mail: manokam.kukac.msn.com
elfogadott hozzászólás 14871
2009.12.15. 00:17.36
Szia Martin én a teherforgalmat hallottam , hogy Komáromból fogják majd inditani ezeken a vonalakon, de a többiről nem hallotam, csak erről az egyről. De még az is lehet ez is csak egy kósza hír lesz, és be sem vezetik.

martin
e-mail: jankamartin.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 14837
2009.12.14. 15:32.47
Szia Jhonny006! Szerintem mindegyik vonalon megmarad a kiszolgálás mert állítólag az 5-ösön még a forgalmi szolgálatok is megmaradnak az állomásokon. (24 órázni fognak a forgalmisták!)

üdv.: martin

Lennon15
e-mail: kispiros093.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 14758
2009.12.13. 20:18.30
Hirdetmény.

Lennon15
e-mail: kispiros093.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 14757
2009.12.13. 20:17.25
Induló vonatok.

Johnny006
e-mail: manokam.kukac.msn.com
elfogadott hozzászólás 14660
2009.12.10. 23:25.26
Sziasztok, mit hallotatok a csomóponti kiszolgálásról ami Komáromban lesz a 4-5 vonalon?

martin
e-mail: jankamartin.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 14230
2009.11.04. 14:06.36
Szia! Most sem jár személyvonat Révkomáromba és nem is tervezik visszaállítani a forgalmat!

GnA
e-mail: n.heidfeld.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 14211
2009.11.01. 18:45.48
Lessz még Révkomáromba személy közlekedés?

martin
e-mail: jankamartin.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 12796
2009.08.08. 17:25.45
Oldalborda: dezso-nek igaza van: eleinte én sem tudtam de aztán megkérdeztem idősebbeket és ők is monték, hogy valaha ott lóvasút (csillékkel állítólag) volt és azzaé hordák a követ! elvileg a mostani erödparkoloig volt megépítve de de bement volna a kapuig

Oldalborda
e-mail: oldalborda.kukac.yahoo.de
elfogadott hozzászólás 12782
2009.08.08. 09:46.58
Ezek szerint a hídon is volt valamiféle vasúti vonatkozású közlekedés? S ha igen, honnan hova ment, mi maradt belőle?
Vagy ez valóban csak félkész híd volt mindig is?

dezso
e-mail: baranyaid.kukac.mav.hu
elfogadott hozzászólás 12781
2009.08.08. 09:12.32
Nem akarván az oroszok "jó hírnevét" csorbítani, de: a képen látható híd (maradvány) még az u.n. monostori erőd építéséhez (1850 körül!!!) készült a sok kő szállítására épített lóvasúti pálya és a vasúti pálya keresztezéseként (mindkettő stratégiai jelentőséggel bírt, így ilyen szépre sikeredett). A kétoldali hídpillérekben lévő helyiségek az őrség tartózkodó helyiségei voltak. Sajnos később tényleg szükséglakások lettek belőlük. A hidat a vasúti pálya villamosításakor bontották le az űrszelvény biztosításaként.(Forrás: Lovas Gyula: A bakterház)

Lennon15
e-mail: kispiros093.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 12780
2009.08.08. 08:44.07
Az állomás régi elnevezései:
Újszőny, Komárom déli pu.

Oldalborda
e-mail: oldalborda.kukac.yahoo.de
elfogadott hozzászólás 12779
2009.08.08. 07:39.01
Köszönöm... akkor kezd összeállni a kép. Sokat gondolkodtam már rajta, mi lehet az ott...

Johnny006
e-mail: manokam.kukac.msn.com
elfogadott hozzászólás 12778
2009.08.08. 00:22.34
Kedves Oldalborda, a kép amit felraktál az egy félig kész hídnak a képe amit az oroszok nem engedtek megépiteni mert pont lehettet volna látni a kiképző pályát, és így csak az alapjai lettek készen neki.A MÁV bérlakásokat alakított ki belőle mind a két oldalon a dolgozóinak. Mert eredetileg nem keresztezte volna a sínt a fő út hanem átment volna felette pont. Én jártam is az egyikben még anno jó pár éve.

martin
e-mail: jankamartin.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 12065
2009.06.18. 16:08.29
Értem! Amugy én csak az anyukám barátjától tudom hogy fel fogják ujjítani ugyanis ő az erődbe dolgozik

Oldalborda
e-mail: oldalborda.kukac.yahoo.de
elfogadott hozzászólás 12063
2009.06.18. 14:35.22
Martin,
nem, csak elnéztem arrafelé fotózgatni. Amúgy békési vagyok...
Arra az épületre eléggé erős felújítás szükséges...

martin
e-mail: jankamartin.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 12058
2009.06.18. 13:03.58
ja az erődi vágány nem ott végződött ahol most hanem egészen bement az erődbe! azt az épületet fel fogják ujjítani (állítólag)

Oldalborda
e-mail: oldalborda.kukac.yahoo.de
Módosított hozzászólás [ROCOman]
elfogadott hozzászólás 12056
2009.06.18. 12:42.25
Sziasztok,
az erődhöz a vágányt megtaláltam, az épület a végpontnál erősen rohad szét.
Ajándékba kapcsolószekrényt küldök a híd világításával kapcsolatban.
Az emlékműnél jártam fenn, mindkét oldalon megvannak a kis emlékhelyek.

martin
e-mail: jankamartin.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 12051
2009.06.18. 11:34.58
A jobb oldali épületben hajléktalanok laknak/laktak eredetileg ez a Szlovák vonalnak volt valami épülete (-vagy a Monostori Erődhöz tartozott). A bal oldali a Monostori Erődhöz tartozott aluljáró vezetett az erődbe (állítólag). Eredetileg Óvóhely volt a II. világháborúban majd a háború után az Oroszok építettek aluljárót az erődből majd folytadódott(???) volna a városközpont felé de valamiért nem folytatták.(talán azért hogy ne sérüljenek a lakóházak). Amugy a Monostori Erődbe is vezetett egy Iparvágány a háború után az Oroszok használták hadászati célra (tudniillik az erőd az oroszok idején kezében volt fegyvereket hadászati ezközöket [töltetlen (atom)bomba fejeket] tároltak) anno még katonai vonatok jártak be most már csak 424 -essel jár néha nosztalgiavonat!

Oldalborda
e-mail: oldalborda.kukac.yahoo.de
elfogadott hozzászólás 12050
2009.06.18. 07:57.33
Ja bocs, ui.: erről mit lehet tudni? Bal oldalon lenn van valami üreg, ami lehet akár aluljáró is, a másik végén be van falazva. Az egész kupac tetején pedig sinek vannak a földbe verve, hogy ne ugráljanak rá az emberek a felsővezetékre... a jobb oldali rész tetején meg lépcső is van.

Oldalborda
e-mail: oldalborda.kukac.yahoo.de
elfogadott hozzászólás 12049
2009.06.18. 07:54.15
Akkor ez csak egy őrház... nem baj, Komáromhoz tartozik. Egyébként meg akár peron is lehetett a sín mellett... de ha nem, hát nem. Köszönöm a segítséget...
Ez pedig egy másik ház, 73/a jelzéssel, Ács felé. Mellette építik az elkerülő utat, úgyhogy nem tudom, megmarad-e...
A Dunapart környékén nem találtam semmi feltünőt.

martin
e-mail: jankamartin.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 12047
2009.06.18. 07:27.27
Ugyanilyen épület volt annál az átjárónál mikor az 1-es vonal és a Komárnóba vezető vonal vágánya egyszerre keresztezte az 1-es utat de azt már vagy 3 éve elbontották és az is őrház volt onnan tekerték a sorompót! Szóval ez a ház is "sorompós őrház"-ként funkcionált!

martin
e-mail: jankamartin.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 12046
2009.06.18. 07:22.42
Olldalborda ez neked szól: Ez a ház az 1-es út melett a vasútátjáró mellett van és ez egy bakterház! Amugy Komárom-Dunapart mh. a hídnál volt de az épületet lebontották a peron meg fel volt töltve sóderrel de már azt is széthordták.(azért tudok ennyit mert komáromi vagyok). raps ez meg neked szól: Komárom-Rendező még mindíg meg van az a Rendező pályaudvar pár száz méterre van a személypályaudvartól és a rendezőbe (egy hejstzínrajz szerint) járműjavító van, régebben még a fordítókorong is megvolt!

Oldalborda
e-mail: oldalborda.kukac.yahoo.de
elfogadott hozzászólás 12020
2009.06.17. 04:44.55
Íme az épület, a sínek felől. Sajnos jobb képet nem nagyon tudtam csinálni, sok volt a növény körülötte.
Talán valamennyire látszik, hogy a vonat felé van egy kis kiszögellés, ilyet a fótújfalui épületnél láttam, és ott ez a rész a pénztár a mai napig.
Szóval nem tudom, mi ez, a helyiek majd járjanak utána... az Ácsi út átjárónál van, múlt szerdán lőttem.

Oldalborda
e-mail: oldalborda.kukac.yahoo.de
elfogadott hozzászólás 12014
2009.06.16. 16:41.52
Szia,
ez az épület messze áll a Dunaparttól, szerintem legalább 2 km. Ugyanakkor Komárom rendes vasútállomástól hozzávetőlegesen 1.9 km távolságra, egy útátjárónál van...
Havolt valamikor Dunapart megálló Komáromban, az valószínűleg nem ez, azonban elmentem egészen a Dunáig, és más gyanús dolgot nem találtam.
A képeket nemsokára felrakom.

martin
e-mail: jankamartin.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 11762
2009.05.31. 11:54.26
Desiro a fűtőhzában! Ezek a gépek ideiglenesen voltak itt és az esztergomi vonalon jártak...

martin
e-mail: jankamartin.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 11754
2009.05.31. 11:39.54
Az utolsó szlovák "Bz"-k egyike Komáromban! CSak 3-4 utassal érkezett!!

martin
e-mail: jankamartin.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 11753
2009.05.31. 11:38.24
Csaurusz várakozik egy félreeső vágányon. Mostanában sok magánvasúti gép megfordul itt pl.: BoBo kft. mozdonyai vagy a Floyd mozdonyai!!

martin
e-mail: jankamartin.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 11752
2009.05.31. 11:36.13
A Dácsia két Eas-al tolat miközben beérkezik egy szlovák gép!!

martin
e-mail: jankamartin.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 11751
2009.05.31. 11:34.19
FLIRT az ötödiken!!

csaba
e-mail: csabesz8908.kukac.hotmail.com
elfogadott hozzászólás 8586
2008.12.28. 20:34.01
Sajnos Komárom-Komárno között a vasúti személyszállítás megszünt a 08/09 menetrend életbelépésével.

Pezsman17
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 5739
2008.08.07. 12:23.37
Az állomás a gyalogos felüljáróról. Az egyik múltkori feltöltött képemen természetesen nem FLIRT, hanem Talent motorvonat mellett halad el a Taurus.

FANTHOMAS
e-mail: fanthomasrail.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 4179
2008.05.08. 16:43.41
Komáromi vagyok, ez az épület a teherpályaudvar épülete volt mindig is.

Domján György
e-mail: domjan.kukac.bp-erdo.hu
elfogadott hozzászólás 4128
2008.05.05. 11:04.45
Szerintem a komáromiaktól kellene megkérdezni, hogy a vitatott épület milyen funkciót töltött be. De a hídhoz (határátkelő) képesti helyzete miatt nehéz elképzelni, hogy felvételi épület lett volna.

Csoma B. László
e-mail: davijones.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 4119
2008.05.04. 15:58.55
szgnek! lehet, hogy most a rendezőpályaudvar épülete, de valamikor ez (is) volt komárom állomásépülete. egy rendező épülete nem így néz ki, és nem ekkora.

szg
e-mail: davijones.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 4118
2008.05.04. 11:56.35
az egyik kep az nemszocreal alllomas hanem arendezopalyaudvar epulete

Csoma B. László
e-mail: davijones.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 3729
2008.04.11. 22:49.48
Komárom régi szocreál állomása az almásfüzitői váltókörzet közelében!

pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 3380
2008.03.24. 18:30.11
Kis kihagyás után ismét megindult a Komárom- Komárno közötti személyvonatok közlekedtetése. A képen a Komárnóból érkezett 812-es pályaszámú szlovák motorkocsi látható. A vonatról ketten szálltak le...

Kenézy György
e-mail: Kenezygy.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 1938
2007.12.16. 10:36.39
Péntektől nemlesz határellenőrzés Komárom-Révkomárom között személyvonatnak utassának könnyeb lesz.

pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 1898
2007.12.08. 19:47.59
A 2007 decemebri menetrendváltással újra személyvonat közlekedik Komárom és Komárno között.

Hozzászólás küldése ehhez az állomáshoz
Hozzászólások





Komoró

Komló

Komlósi-völgy

Kondoros

Kóny