|
Ahogy a hangosbemondó is mondta: a vonat tovább nem közlekedik.
Fotó: Varga József
Dátum: 2007.03.03.
|
|
Üzemi épület a vágányok felől nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2007.06.18.
|
|
Fotó: Tóth Márton
Dátum: 2009.02.07.
|
|
Váróterem kijelzőkkel. Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.07.13.
|
|
Kijárat a felüljáróhoz. Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.07.13.
|
|
A vágányokhoz itt juthatunk el. Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.07.13.
|
|
A felvételi épület a vágányok felől. Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.07.13.
|
|
A KONZUM épülete a Győri út felől amely magában foglalja a vasút utasforgalmi helyiségeit is.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.08.01.
|
|
Hétvégénként piac van úgy az épületben, mint az előtte lévő téren. A lépcsőn juthatunk fel a váróteremhez, illetve a pénztárakhoz. Mozgáskorlátozottak itt bizony komoly nehézségek elé néznek mivel lift nincs.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.08.01.
|
|
A galambpiszok mindenütt megtalálható ami súlyos közegészségügyi kérdéseket vet fel.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.08.01.
|
|
A mellékhelyiségek. Természetesen fizetős a szolgáltatás.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.08.01.
|
|
Bár a padlót felfestették ez nem tartja távol a galambokat az épülettől. Számos üzlethelyiségég, java részük üresen, található itt.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.08.01.
|
|
Bizony a galambok a váróteremben is mindennapos vendégek.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.06.27.
|
|
A peronokat összekötő felüljáró. Esős időben mindenhol tócsákban áll a víz a padlón.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.06.27.
|
|
A peronokhoz vezető lépcsők. Szinte minden foka mozog vagy lecsorbult.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.06.27.
|
|
Pillantás a IV. vágány peronjáról a vonal kezdőpontja Budapest Déli pályaudvar felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.06.06.
|
|
Pillantás a IV. vágány peronjáról a vonal végpontja Hegyeshalom felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.06.06.
|
|
A peronokon van vízvételi lehetőség. A víz iható. Általában az V.a vágányról indulnak a vonatok Oroszlányba.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.06.06.
|
|
Kezdőponti váltókörzet I.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.06.06.
|
|
Kezdőponti váltókörzet II.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.06.06.
|
|
A kezdőponti oldalon hosszan elnyúlik egy iparvágány ami az ív után a bozótosba veszik.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.06.06.
|
|
Még mindig a kezdőponton. A felüljárón a Dózsa György út ível át a vágányok felett.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.06.06.
|
|
A felüljáró egyik tartóeleme.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.06.06.
|
|
Pillantás a felüljáróról az állomásra.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.06.06.
|
|
Jobbra a KONZUM, középen a gyalogos felüljáró, a háttérben a Vértes Center épülete mely az autóbusz pályaudvarnak is helyet ad.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.06.06.
|
|
A tulajdonképpeni szolgálati épület ahol a forgalmi dolgozók kaptak elhelyezést.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.06.06.
|
|
Pillantás a szolgálati épület erkélyéről az állomásra.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.06.06.
|
|
Pillantás a szolgálati épület erkélyéről az állomásra.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.06.06.
|
|
Pillantás a szolgálati épület erkélyéről az állomásra.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.06.06.
|
|
A forgalmi szolgálattevő munkahelye.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.06.06.
|
|
Még egy iparvágány az állomás közepén. A híd a Galla-patak felett ível át.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.06.06.
|
|
Pályafenntartási telep az állomáson.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.06.06.
|
|
A Train Hungary Sulzere napfürdőzik.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.06.06.
|
|
A pft. telep bejárata.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.06.06.
|
|
Rengeteg bontott és új pályaépítési anyag van felhalmozva a telepen.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.06.06.
|
|
Hosszúsín szállító pőrekocsi árválkodik az egyik mellékvágányon a telep mellett.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.06.06.
|
|
A Pályafenntartási Szakszolgálat épülete.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.06.06.
|
|
Az egykori fűtőház.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.06.06.
|
|
Néhány kisebb raktárépület a kép bal szélén. Mögöttük balra volt a fordítókorong aminek a helyét mára már benőtte a növényzet. A kép közepén hátul a Villamos Vonalfőnökség épületei láthatók.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.06.06.
|
|
A raktárépületek közelebbről. Mindent szépen befutott a repkény.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.06.06.
|
|
A Villamos Vonalfőnökség épülete.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.06.06.
|
|
Alállomási épület.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.06.06.
|
|
Kapcsolókert az alállomáson.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.06.06.
|
|
Emeletes lakóőrház a végponti oldalon az alállomás szomszédságában.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.06.06.
|
|
Pillantás a vonal végpontja felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.06.06.
|
|
Végponti váltókörzet I.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.06.06.
|
|
Végponti váltókörzet II.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.06.06.
|
|
Rakodóterület a végponti oldalon. Az árufeladás rendszeres.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.06.06.
|
|
Vágányhídmérleg és rakminta a végponti oldalon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.06.06.
|
|
Kihúzóvágány a végponti oldalon. Mellette a körmendi vonal.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.06.06.
|
|
Üres szerelvény érkezett az oroszlányi erőműből.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.06.06.
|
|
Az Oroszlányba induló vonat itt most az V. vágányon. WIFI ugyan nincs rajta de legalább jó drága volt.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.06.27.
|
|
Talent az oroszlányi vonalon az állomás utáni ívben.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.08.16.
|
|
A vasútállomás épülete a parkolóból nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.08.24.
|
|
Kilátás a vasútállomásra a Vértes Center teraszárról.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.08.24.
|
|
Fotó: Majlinger Zoltán
Dátum: 2015.10.08.
|
|
Fotó: Majlinger Zoltán
Dátum: 2015.10.08.
|
|
Fotó: Majlinger Zoltán
Dátum: 2015.10.08.
|
|
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2016.06.11.
|
|
Utastájékoztató
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2016.06.11.
|
|
Váróterem
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2016.06.11.
|
|
Fenti kilátás
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2016.06.11.
|
|
Railjet / Tata felé
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2016.06.11.
|
|
Bicske felé
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2016.06.11.
|
|
Iparvágány
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2016.06.11.
|
|
Iparvágány
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2016.06.11.
|
|
A felvételi épület 2022 februárban.
Fotó: Iváncsics Roland
Dátum: 2022.02.10.
|
JasonX
e-mail: jasonx2.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 30732
2017.02.18 14:27.00
|
Tatabánya - Kisbér:
http://nevtelenutazo.blog.hu/2016/12/18/2016_07_18_odusszeia_a_13-as_menten
|
|
ROCOman
e-mail: antal.sandor.kukac.pr.hu
|
elfogadott hozzászólás 29673
2015.08.30 11:17.21
|
Főpályaudvar, mi?
http://vilagfalu.blog.hu/2013/02/25/tatabanya_atveszi_vasutallomasanak_uzemelteteset_a_mav-tol
|
|
ROCOman
e-mail: antal.sandor.kukac.pr.hu
|
elfogadott hozzászólás 29672
2015.08.30 11:11.14
|
Hátha megvalósul:
http://epiteszforum.hu/hidepulet-a-tatabanyai-vasutallomas-felett-pehl-judit-diplomaterve
|
|
ROCOman
e-mail: antal.sandor.kukac.pr.hu
|
elfogadott hozzászólás 29122
2015.01.03 19:03.10
|
Az autóbuszokat gyorsabban el lehet érni a peronokról jövet ha nem a Vértes Centeren keresztül mész. Magyarán ennek a kapcsolatnak semmi értelme. Azt a piacnak nevezett szarkupacot pedig fel kell számolni ott, s máshová telepíteni! A gyalogos felüljárót meg kell hosszabbítani a Dózsakert felé ahogy ez már évtizedek óta tervbe van véve...
http://www.infotatabanya.hu/hir_olvas/permalink:mi-lesz-veled-vasutallomas-2013-03-23-100000/
|
|
ROCOman
e-mail: antal.sandor.kukac.pr.hu
|
elfogadott hozzászólás 28993
2014.11.19 08:32.18
|
A vasútállomás egy szégyen, mind a városra, mind a magyar vasútra nézve. Kosz, szemét mindenhol. Ha esik az eső az amúgy fedett gyalogos felüljáró mindenhol beázik, a földön tócsákban áll a víz. Az ablak betörve, a szél süvít befelé. Évtizedek óta nem történt itt semmilyen fejlesztés, karbantartás. Talán a ma is kihasználatlanul álló Vértes Agorájára elköltött több mint 1,5 mrd forintnak jobb helye lett volna itt. Szokták volt mondani a vasútállomás a település kapuja. Nos, ebből a kapuból jóérzésű ember inkább visszafordul…
|
|
Endre
e-mail: laposkerek.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 25841
2013.02.03 01:02.54
|
Ráció valóban nem sok van benne, de megfelelő lobbierővel sok mindent el lehet érni. A két üzemképes Samuból az egyik jelenleg valóban forda szerint Tatabánya - Oroszlány között ingázik, betétkocsik nélkül, csak vezérlővel. Hétvégén Istvántelken karbantart.
|
|
Lópikula
e-mail: lopi.kukac.kutya.hu
|
elfogadott hozzászólás 25840
2013.02.02 20:45.13
|
Teljességgel logikátlan lenne Oroszlányba ilyen szerelvényt járatni... előbb át kell rágni a kapott infót.
|
|
sinszeg97
e-mail: fatime.kukac.enternet.hu
|
elfogadott hozzászólás 25839
2013.02.02 20:35.29
|
Úgy hallottam, hogy Oroszlány felé Bv mot (Samu) közlekedik. Elmentem az egyik hétvégén hogy kipróbáljam, de Talent volt, nem pedíg Samu!!! :(
|
|
felucca
e-mail: zoldi.peter.kukac.teampannon.hu
|
elfogadott hozzászólás 25492
2012.12.07 15:15.54
|
Khm. Tatabánya-állomásépület nem szocreál, semmi köze sincsen a szocreálhoz.
Egy elég jóízű épület, kisebb posztmodern beütésekkel, eléggé elhanyagoltan. Ki kell takarítani és minden nagyszerű lesz.
|
|
Tibi
e-mail: hegedustibi82.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 24379
2012.07.06 13:14.01
|
Tényleg a leginkább szocreál jellegű állomás. Pedig nagyon szép és forgalmas vonalon van
|
|
Lenin
e-mail: horvath.geza.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 23450
2012.03.22 21:47.00
|
A hegyesi oldal tán legszebb szakaszát a felsőgallai vmh.re Szárliget irányából érkezve láthattuk valamikor régen. Átzötyögtünk a régi bakterház körtefája előtt, át a vashídakon (mind a négyen) aztán a libaköz mellett által a kőbánya betonhídján. A halálszikláról, és a régi solniházról már nem is beszélek. Az állomásra érkezve akrobatákat megszégyenítve érhettünk földet a vaspálya íve miatt 1,5 m re emelkedő vonatlépcsőről. De ennek is megvolt a varázsa. Aztán egyszercsak ez is megszűnt.
|
|
Balazs177
e-mail: balazs177.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 22936
2012.01.24 11:58.44
|
Pedig meghagyhatták volna az 1-es vonal többi lebontott régi épületével együtt.Szépen felújítva nagyon hangulatosak lettek volna.
|
|
Klári
e-mail: vendeghgaborne.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 22931
2012.01.23 19:26.33
|
A régi állomásépület lebontásra került. (sajnos)
|
|
GT-51
e-mail: rudolf.szabo.kukac.yahoo.com
|
elfogadott hozzászólás 21340
2011.07.11 12:16.35
|
Tatabánya állomás a galambjaival, a korrodeált tartószerkezeteivel, a szörnyű állapotú WC-ivel olyan szinten lepusztult, amely nem méltó egy ilyen nagy hagyományú településhez.
|
|
KériPetya
e-mail: keripetyaa.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 20739
2011.03.26 19:24.36
|
Mi történt a régi felvételi épülettel?
|
|
mark_015
e-mail: galovicsmaki.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 20503
2011.02.23 15:28.17
|
Kijárat Komárom felé...2011.02.10
|
|
|
ROCOman
e-mail: antal.sandor.kukac.pr.hu
|
elfogadott hozzászólás 19430
2010.11.21 13:21.57
|
A 13-as vonalról olvashat még itt is: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9166642&la=103832308
|
|
Selkath
e-mail: vasutas1.kukac.invitel.hu
|
elfogadott hozzászólás 16392
2010.03.13 17:19.59
|
A konkrét személypályaudvar a "hosszú épület" első traktusában van, a többi része üzletház. Egy nagy helységben van a váróterem és a személypénztár. Onnan nyílik az üvegfelüljáró a vágányokhoz. A forgalmi dolgozók egy másik, nem messze lévő vöröstéglás épületben szolgálnak. Szerintem az tekinthető az igazi felvételi épületnek. Bár szerintem Tatabányának eme "kettéosztottság" miatt nincsen klasszikus értelemben vett felvételi épülete.
|
|
Joxy
e-mail: jozsefsuveg.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 12031
2009.06.17 15:16.45
|
Az állomás az Újváros városrészben van a Vértes center nevű pláza mellett, a Győri úttal párhuzamosan.
|
|
martin
e-mail: jankamartin.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 11729
2009.05.30 16:25.17
|
Várakozás a Komáromi személyvonatra
|
|
|
Gigi
e-mail: vasgabor2.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 10804
2009.04.01 11:34.53
|
Szerintem nagyon jó Tatabánya csak kissé régi nem ártana 1 kis felújítás csak pénz kérdése de egyépként szuper a dolgozók nagyon kedvesek
|
|
JoHnNy_2263
e-mail: ricsijani.kukac.hotmail.com
|
elfogadott hozzászólás 8530
2008.12.24 22:47.04
|
Talent az 5-ön
|
|
|
Endre
e-mail: laposkerek.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 1406
2007.10.06 12:33.25
|
Röviden (új név/ régi név):
Felsőgalla - Tatabánya-felső
Alsógalla - Tatabánya
Tatabánya - Tatabánya-alsó
Bánhida - Tatabánya-Erőmű
|
|
Kóti Lajos
e-mail: kotilajos.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 1404
2007.10.06 09:29.10
|
Miért nem lehet Tatabánya alsó állomásról semmit találni a neten? Nekem itt kellene leszálni de nincs infó! Létezik T. alsó? Hol? SOS!
|
|
Zsozso
e-mail: borkovszky.kukac.chello.hu
|
elfogadott hozzászólás 1112
2007.08.12 20:57.36
|
2006.11.01.-2006.11.04.-ig közlekedett az emeletes vonat Tatabánya és BP. Déli.P.udvar között.
|
|
|
Csoma Bence László
e-mail: davijones.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 247
2007.02.01 18:17.08
|
az maga az állomás épülete! az épület egész hosszában nyúlik a képen! (moderált üzenet)
|
|
basikele
e-mail: basikele.kukac.freemail.hu?
|
elfogadott hozzászólás 241
2007.02.01 13:27.34
|
Hol az állomás?
|
|