|
Fotó: Tóth Márton
Dátum: 2006.02.26.
|
|
Tatabánya-Pápa között közlekedő utolsó személyvonatok egyike
Fotó: Varga József
Dátum: 2007.03.03.
|
|
A kisbériek ajándéka az utolsó vonatnak (39416).
Fotó: Varga József
Dátum: 2007.03.03.
|
|
Csapórudas sorompó a pápai vonalon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.18.
|
|
A felvételi épület a vágányok felől nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.19.
|
|
Utcafronti részlet.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.19.
|
|
A buszmegálló a bejárattal szemben az út túloldalán van.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.19.
|
|
Váróterem. Az asztalterítő külön figyelmet érdemel.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.19.
|
|
Pénztárablak.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.19.
|
|
A felvételi épületből kilépve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.19.
|
|
A felvételi épület a vágányok felől nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.19.
|
|
Pillantás a peronról a kezdőpont irányába.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.19.
|
|
A peronon állva a vonal végpontja felé tekintünk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.19.
|
|
Az egykori 13-as vonal útátjárója a Széchenyi utcán.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.19.
|
|
Az átjáróban állva az állomás felé tekintünk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.19.
|
|
Az átjáróban állva Pápa irányába nézünk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.19.
|
|
Ez az átjáró is a Széchenyi utcán van, itt azonban az 5-ös vonal keresztezi az utat.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.19.
|
|
Az egykori sorompókezelői őrház.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.19.
|
|
Az átjáróban állva Komárom felé tekintünk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.19.
|
|
Az átjáróban állva az állomás irányába nézünk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.19.
|
|
Itt a Perczel Mór utcát keresztezi az egykori 13-as vonal.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.19.
|
|
Végponti váltókörzet.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.19.
|
|
Váltókezelői szolgálati hely a végponton.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.19.
|
|
Rakodóterület a végponti oldalon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.19.
|
|
A raktárépület utcafrontja.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.19.
|
|
Kombinált oldal- és homlokrakodó.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.19.
|
|
A raktárépület a vágányok felől nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.19.
|
|
A vízház.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.19.
|
|
A vízház mellett egy Pft. telepet találunk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.19.
|
|
A kezdőponti váltókezelői szolgálati hely.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.19.
|
|
Az állomás a kezdőpontról nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.19.
|
|
Kezdőponti váltókörzet I.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.19.
|
|
Kezdőponti váltókörzet II.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.19.
|
|
Csapórudas sorompó a kezdőponti oldalon, a Deák Ferenc utcán.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.19.
|
|
Az átjáróban állva az állomás felé nézünk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.19.
|
|
Az átjáróban állva a nyílt vonal felé tekintünk. Balra Tatabánya, jobbra Székesfehérvár.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.19.
|
|
A 26-os számú őrház.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.19.
|
|
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2015.10.25.
|
|
Vágány Tatabánya felé
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2015.10.25.
|
|
Elágazás Pápa és Komárom felé
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2015.10.25.
|
|
Elágazás Tatabánya és Székesfehérvár felé
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2015.10.25.
|
|
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2015.10.25.
|
|
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2015.10.25.
|
|
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2015.10.25.
|
|
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2015.10.25.
|
|
Az állomás az utca felől
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2016.05.08.
|
|
Váróterem
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2016.05.08.
|
|
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2016.05.08.
|
|
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2016.05.08.
|
|
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2016.05.08.
|
|
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2016.05.08.
|
|
Ez valami régi állomástábla lehet, a torony melletti udvarban
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2016.05.08.
|
|
Az idei első szerelvény Kisbéren, ezúttal pontosan. Egy évvel ezelőtt még valahol félúton járt, és végül másfél órás késéssel ért be.
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2018.01.01.
|
|
Raktárépület. Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán.
Dátum: 2016.12.02.
|
|
Kisbér Komárom felőli oldala
Fotó: Kaszap Álmos
Dátum: 2022.08.28.
|
|
Kisbér Székesfehérvár felőli oldala
Fotó: Kaszap Álmos
Dátum: 2022.08.28.
|
|
Megfeküdt szerelvény Kisbéren
Fotó: Kaszap Álmos
Dátum: 2022.08.28.
|
|
Kisbér állomás felvételi épülete
Fotó: Kaszap Álmos
Dátum: 2022.08.28.
|
|
A felvételi épület 2022 októberben.
Fotó: Iváncsics Roland
Dátum: 2022.10.03.
|
mohai_unoka
e-mail: szeleczkypancsi.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 32009
2019.01.28 11:05.09
|
Kisbér 1941—42 telén Horthy kormányzó és kísérete vadászni indult az Árpád sínautóval. Keleti pályaudvar, Bánhida, Kisbér, Veszprémvarsány felé, Gic-Hathalomba. Kisbér fölött már gyülekeztek a hófelhők. Előtte 2 nappal is komoly havazás volt. Rakk Kálmán volt a forgalmi szolgálattevő, és az állomásfőnök távollétében neki kellett intézkednie. Felhívta a Keleti pályaudvar ügyeletes tisztét, és az Igazgatóságot, hogy ne induljon el a különvonat, mert 2 óra múlva olyan hóvihar lesz arra, hogy a sínautó nem tud áttörni. Nem hittek neki, mert Budapesten sütött a nap, és a Meteorológiai Intézet sem jelezte. Egy óra múlva akkora hóesés volt Kisbéren, Bakonysárkányon, a másik oldalon Ete, Császár, Szák-Szend, Dad állomásokon, egész Bánhidáig, hogy leállt a vonatközlekedés. A sok telefonálás ellenére elindult az Árpád sínautó. Bakonysárkány és Kisbér között beleszaladtak a kétméteres hóba. Rakk Kálmán a kisbéri méntelep katonaságát riadóztatta. Azok ásták ki a félig megfagyott kormányzó urat, meg az okoskodó kíséretét. Szánokkal, pokrócokba, bundákba csavarva vitték be őket a méntelepre. Pár nap múlva, mire kiásták a vasútvonalat minden irányba, akkor tudtak visszaindulni Budapestre. A Kabinet Iroda bűnbakot keresett. A kisbéri forgalmistát felelősségre vonták, hogy nem értesítette Keletit és az Igazgatóságot. Szerencsére táviraton is leadta a hójelentést, bizonyítani tudta, hogy értesítette őket. „Józan paraszti ésszel” a telefonbeszélgetést távírda szalagon leadta. Így, megúszta a büntetést.
|
|
JasonX
e-mail: jasonx2.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 30731
2017.02.18 14:23.13
|
Tatabánya - Kisbér:
http://nevtelenutazo.blog.hu/2016/12/18/2016_07_18_odusszeia_a_13-as_menten
|
|
JasonX
e-mail: jasonx2.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 30729
2017.02.18 14:21.21
|
Kisbér - Románd:
http://nevtelenutazo.blog.hu/2017/01/30/2016_09_03_tehermentesites_a_13-ason
|
|
JasonX
e-mail: jasonx2.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 30226
2016.05.08 21:17.57
|
https://youtu.be/0lI7OdeX1YE
|
|
dani
e-mail: kdani329.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 26884
2013.07.23 21:58.19
|
Fehérvári vagyok így gyakran van lehetőségem végigutazni ezt a csodás vonalat.Sosem unom meg,ha egy hónapig kéne mindennap beutaznom még akkor se unnám meg.Száguldani azzal az egy szem piroskával,néha egy kis döcennő,majdnem leesünk a sínről :-).Ez és még a sárbogárdi is a szívemhez nőtt.Szeretnék majd róla egy filmet készíteni.Ha kész lesz majd átküldöm linkben,had lássameg mindenki milyen gyönyörű vonal ez :-)
|
|
Veszprém27
e-mail: veszprem27.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 26880
2013.07.23 13:16.05
|
Bz suhan komárom felé, 2012 december 29-én.
|
|
|
fizolt
e-mail: Fizolt .kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 26699
2013.06.15 09:58.51
|
Elméletileg M40-es vontatta, amúgy pótdíj nélkül igénybe vehető gyorsvonat
|
|
dani
e-mail: dani.mici.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 26698
2013.06.15 07:19.01
|
Köszönöm.Egyébként ez a vonat gyors vonat-e? És bzmot?
|
|
Petrás Bence
e-mail: petrbence.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 26697
2013.06.14 22:48.38
|
Igen az! Komáromból meg reggel 7:29-kor indul Fehérvár felé.
|
|
dani
e-mail: dani.mici.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 26694
2013.06.14 12:04.39
|
Az elvirán találtam egy 20:30-kor fehérvárról induló vonatot komárom felé.Talán az lehet?
|
|
Petrás Bence
e-mail: petrbence.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 26693
2013.06.13 18:20.34
|
2013. június 15-től a nyári menetrend idején gyorsvonat közlekedik Siófok és Győr között, ami a Székesfehérvár-Komárom vasútvonalon fog közlekedni, és megáll Bodajkon, Móron, Bakonysárkányon, Kisbéren és Nagyigmánd-Bábolnán. A vonat pótjegy nélkül igénybe vehető!
|
|
pintaboy15
e-mail: trojko13.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 21319
2011.07.04 18:44.00
|
Várakozás a negyedik vonatra... Kisbér, 2007. február 7.
|
|
|
Bakonyi betyár
e-mail: -.kukac.-.hu
|
elfogadott hozzászólás 20949
2011.05.02 19:45.22
|
Hááát...nagyon azt mondják,hogy nem lesz forgalom.Sőt inkább a környei szakaszt rebesgetik mostanában. Katasztrofális állapotok vannak Varsány és Bér között.A felét szétlopták.Már PFT menetek sincsenek.A Pápa Varsány szakasz még használható.Ha a Jóisten kegyes lesz,talán kapunk még ide vonatot.
|
|
Zsolt80
e-mail: gigant80.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 20946
2011.05.01 19:12.56
|
Érdekes a pénztár így, nem baj, hogy modern, sőt ez a jó, csak a kinézetéből a gépi jegykiadás tűnt logikusnak.
Amúgy arról valakinek van infója, hogy a szombathelyi irányba (Pápa felé) újra lenne vonat?
Neten olvastam, esélyes a nyitásra, de csak Kisbérig, innen Környéig nem lenne személyszállítás. Maradna a PFT menet, illetve az erőmű kiszolgálás Bokodig
|
|
Lennon15
e-mail: kispiros093.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 20910
2011.04.28 21:46.30
|
Igen, 2007-ben, 2008-ban is hagyományos jegykiadás volt itt. Sosem volt gépi jegykiadás. Zalaszentivánon is ilyen modern a pénztár, bankkártyaterminál is van, mégis vígan adják a kéregjegyet. Kisbéren 2009 májusa óta nincs jegykiadás, legutolján 2008 decemberében vettem ott jegyet, reformjegyet adtak Komáromig.
|
|
MJ
e-mail: meszarosjanika.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 20875
2011.04.22 13:05.26
|
Biztos?
Még bankkártya terminál is van az épületben
http://www.iho.hu/media/indomedia/cikkfoto/2010/10/101014_5/P7039358.JPG
|
|
Lennon15
e-mail: kispiros093.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 20874
2011.04.22 11:36.13
|
Kedves Zsolt80!
Kisbéren sosem volt gépi jegykiadás, a pénztár bezárása előtt bárca- és reformjegyek voltak.
|
|
Zsolt80
e-mail: gigant80.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 20828
2011.04.13 14:51.56
|
Múlt héten voltam Kisbéren. Meglepődtem, hogy milyen szép, tiszta, modern a váróterem! Gépi jegykiadás lehetett, amíg volt. Ilyen váróterem kellene minden vasútállomásra, megállóhelyre!
Ma került hozzám egy 2002 - 2003 évi menetrend. Ekkor még járt a Pécs - Sopron vonat...Délelőtt Kisbéren (8.42kor ért Kisbérre) volt csatlakozása Pápa, Tatabánya felé is, és Fehérvárra is ment egy vonat. Ilyen csatlakozás kellene mindenhol!Akkor utas is több lenne!
|
|
siofok35
e-mail: siofok35.kukac.c2.hu
|
elfogadott hozzászólás 17973
2010.07.04 15:09.27
|
A 150 éves vonalat és annak újranyitását ünneplő nosztalgiavonat Kisbér állomáson, 2010. július 3-án.
|
|
|
bagci
e-mail: bagci1989.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 17878
2010.06.27 11:11.08
|
Hát nem tudom hogy vagytok vele,de ha ujra is inditják a forgalmat a vonalon s 100km/h a megengedett max sebesség én desirot vagy uzsgyit raknék rá, mert egy motorvonat gazdaságosabb mint egy mozdonyos szerelvény . De remélem hogy tényleg ujraindul a forgalom ezen a vonalon.Egyrészt egy fővonal másrészt meg terelővonalként megint csak jó ha valmi baleset történik az 1-es vagy a Bp-Fehérvár vonalon.
|
|
kiskopi
e-mail: kopter22.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 17829
2010.06.22 14:00.10
|
Július negyedike a nagy nap amikor a Székesfehérvár-Komárom a Lajosmizse-Kecskemét a Pápa-Csorna és a Karcag-Tiszafüred közötti vaspályákon jár majd újra a vonat
|
|
Pista
e-mail: d.pista.kukac.yahoo.de
|
elfogadott hozzászólás 17740
2010.06.17 21:11.08
|
2008.06.29.
|
|
|
Veszprém27
e-mail: veszprem27.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 17549
2010.06.04 19:57.37
|
Lehet,hogy van már rá menetrend,de a fene se tudja, mikor lesz az a hivatalos.Egyébként a különvonatról semmit sem tudok,fordulj a székesfehérvári szolgáltatásértékesítőhöz.
Weisz Viktória Cím: 8000 Székesfehérvár, Béke tér 5-7. E-mail: weisz.viktoria@mav-start.hu
|
|
Oldalborda
e-mail: oldalborda.kukac.yahoo.de
|
elfogadott hozzászólás 17544
2010.06.03 18:56.29
|
Egy pillanat, ezt nem igazán értem.
Arról már hallottam, hogy esetlegesen újraindítanák a személyforgalmat, azonban ÁLLÍTÓLAGOSAN van rá menetrend, mert a készítők megcsinálták...
|
|
gozos_375
e-mail: wjanos.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 17543
2010.06.03 15:40.15
|
Köszönöm az infókat. A különvonatról érdeklődnék. egyáltalán hol lehet többet megtudni, és hol lehet rá jegyet venni? És Komáromból indul, vagy Szfehérvárról. És kb. hány órakor?
|
|
Veszprém27
e-mail: veszprem27.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 17542
2010.06.03 10:02.16
|
Bocs, tényleg július 4-ére gondoltam.Aznap egy különvonat lesz, másnap indul a menetredszerinti forgalom. A menetrendért mindent megteszek, hogy elfogadtassam a szövetséggel,8 vonatpárt és 1 gyorsvonatot engednek meg maximum.
|
|
gozos_375
e-mail: wjanos.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 17541
2010.06.03 09:32.25
|
Ez mennyire hiteles? Én úgy hallottam, hogy nem június, hanem július 4.-én csak különvonat lesz, és a menetrendszerű forgalom ezután fog majd újraindulni.Véleményem az, hogy elsőként vissza kellene állítani a bezárás előtti állapotot, és állapotot, és ha már működik, akkor kellene új mentrendtervezetet benyíújtani. Részemről támogatom a Bakony Vasút elképzelését.
|
|
Veszprém27
e-mail: veszprem27.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 17493
2010.05.30 18:55.12
|
Az 5-ös számú,Székesfehérvár-Komárom vasútvonalon június 4-étől a személyforgalom újra indul.
A 100-as sebességet egy korábbi baleset miatt "vették le a vonalról."Egyenlőre a tavalyi menetrendel indul a forgalom,de majd a Bakonyvasút szövetséggel nyújtunk be menetrendet.
|
|
gozos_375
e-mail: wjanos.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 17309
2010.05.15 06:56.45
|
Én is bízom benne, hogy újra fellendülnek e vonalak. Csakhogy volna egy észrevételem: Szfv. és Komárom között a menetidő kb. 1 óra 35 perc volt a bezárásig. Szerintem azzal is vissza lehetne csalogatni az utasokat, hogy a menetidőt lerövidíteni.Mivel a Bz csak 80 km/h -val tud menni max, a pálya meg 100-as, nem lenne-e célszerűbb pl. két Bhv kocsit indítani csörgővel? ez esetben a csörgő máris tudna 90-95-tel menni,főképpen a hosszabb szakaszokon, mint pl. Mór-Bakonysárkány, Nagyigmánd-Csémpuszta, stb. Kisbér és B. sárkány között pedig van egy 60-as lassújel, ezt kijavítva tovább lehetne csökkenteni a menetidőt. Ha pl. az 1 óra 35 perc helyett mondjuk, 1 óra 10, vagy 1 óra alatt leérne a vonat Fehérvárról komáromba, az már sokkal népszerűbb lehetne, A távoleső településeken pedig meg kellene szervezni az autóbuszos ráhordást a vasútra.
|
|
petike10024
e-mail: bauer.peter.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 17308
2010.05.14 23:25.29
|
Most remélhetőleg újból fellendülnek ezek a mellékvonalak és végre lessz ismét normális közlekedés.
Merem remélni hogy visszajön a Gőr -Pécs Gyorsvonat csak ezuttal úgy hogyegy nap ne csak egyszer járjon hanem legalább 3X - 4X
Bár az a véleményem hogy mentetrendet hétköznapi emberek segítségével kellene írni akik tudják hogy mi hiányzik és hogy mi az ami megkönnyítené a minden napjaikat
Tudja valaki hogy mikorra várható a vonalak újraindítása ?
|
|
gozos_375
e-mail: wjanos.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 17274
2010.05.09 16:49.00
|
Én is nagyon örültem, hogy tervezik újranyitni a vonalat. Valóban jó hír a vonal melletti településeken élőknek. A pálya valóban 100-as lehetne, de ehhez állítólag át kellene állítani a fénysorompók érzékelőit, u.is azok 80 km/h-ra vannak beállítva. 100km/h sebességhez pedig legalább csörgős szerelvényeket kellene közlekedtetni, mert a Bz csak 80-at tud maximum.Kíváncsi vagyok, milyen vonatokat állítanak újra szolgálatba. Újra Bz lesz 1 mellékkel, vagy valami más?
|
|
kadajo
e-mail: kadajo.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 17240
2010.05.07 17:01.02
|
A pályára csak 80 km/h az engedélyezett maximális sebesség, De úgy tudom hogy az állapota és a vonalvezetése is engedné a 100-at.
Jó hír nem csak a vonal mentén élőknek, hanem még jó néhány bezárt mellékvonal mellett élőnek, hogy a megalakuló új kormány visszatervezi állítani a bezárt mellékvonalak többségén a forgalmat. (Nem csak a most bezártakon, hanem a 2007-ben bezárt vonalak közül is.) Ez a vonal a lista elején szerepel.
|
|
gõzös 375
e-mail: wjanos.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 15146
2010.01.04 21:17.33
|
Tényleg nem értem, számomra felfoghatatlan, hogy miért kellett az 5-ös vonalat bezárni. Tudomásom szerint a pálya 100-as (a vonalon szolgáló egyik kalauztól tudom) csak kisbér-bakonysárkányközött volt egy 60-as lassújel, továbbá Székesfehérvár előtt egy 40-es. A két ünnep között jártam a 10-es vonalon, Győrből utaztam pápára és az a vonal sincs semmivel jobb állapotban a bezárt 5-ösnél. Mondja meg valaki végre, hogy mi szükség volt erre ???
|
|
Lennon15
e-mail: kispiros093.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 14743
2009.12.13 19:57.51
|
Kisbér
|
|
|
Lennon15
e-mail: kispiros093.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 14742
2009.12.13 19:55.57
|
Vízház
|
|
|
Lennon15
e-mail: kispiros093.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 14741
2009.12.13 19:53.54
|
Kisbér, 2009.12.12.
|
|
|
Central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
|
elfogadott hozzászólás 13348
2009.08.30 10:44.48
|
Kár,hogy ezt az épületet is ennyire átalakították.A régi képen látható,hogy egy módosított Déli Vasúti III.osztályú típusépület volt.Azért az átalakítás ellenére is még felfedezhetőek az épületen a Déli Vasút jellegzetességei.
|
|
Massababa
e-mail: pocahontas86.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 8974
2009.01.08 19:01.54
|
és mindezt Oroszlányból kiindukva szeretnénk végrehajtani..sőt megis tesszük erre megesküszöm..sőt Mór-Pusztavám vonal a tervben van..
|
|
Lennon15
e-mail: beatlesfan15.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 6940
2008.10.03 20:40.41
|
Benbe!
A 13-as állandó használatban van Pápától Franciavágásig! M47-essel szolgálják ki a fatelepet, és rendszeres teherforgalom van odáig. a sínek is nagyon fényesek. Franciavágáson, ha nem is állandóan, de szolgálat is van! Franciavágástól Veszprémvarsányig hiánytalan a pálya. nemrég járt arra permetezőszerelvény. Állítólag Veszprémvarsány és Kisbér között néhol hiányzik egy-két síncsavar, de hála az égnek semmi túl komoly dolog nincs. Ez érvényes a Kisbér-Környe szakaszra is.Kábellopások inkább csak Veszprémvarsánytól vannak.
|
|
Benbe
e-mail: benbe.kukac.elte.hu
|
elfogadott hozzászólás 6932
2008.10.03 09:01.56
|
Üdv!
Mi a helyzet a 13-as vonalon? Technikailag járható még, vagy már megbontották a vágányokat? Ha igen, mettől meddig járható?
|
|
Bakonyalja
e-mail: nagy.csaba.kukac.index.hu
|
elfogadott hozzászólás 5799
2008.08.12 14:49.45
|
Hangulatkép Kisbér állomásról. Őszi párában látható az állomás Komárom felől érkező bejárati szakasza.
|
|
|
Pezsman17
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 5746
2008.08.07 20:20.19
|
Megjött az ellenvonat Székesfehérvár felől.
2008. VIII. 06.
|
|
|
Bakony Vasútbarát Klub
e-mail: bakonyivasut.kukac.index.hu
|
elfogadott hozzászólás 712
2007.05.09 11:22.03
|
Kisbér állomás
|
|
|
Bauer Tibor
e-mail: btibor02.kukac.t-online.hu
|
elfogadott hozzászólás 472
2007.03.04 11:33.07
|
Ezt a képet véeltelenül Abaligethez is elküldtem. Tehát: 2007.03.03-án Kisbéren készült (telefonnal) 21.45-kor, amikor az utolsó vonat elment Tatabánya felé
|
|
|
Bauer Tibor
e-mail: btibor02.kukac.t-online.hu
|
elfogadott hozzászólás 471
2007.03.04 11:26.21
|
Az utolsó vonat Tatabánya felé 2007.03.03-án 21.45-kor elment. A resti közönsége is kitódult megnézni. Az ablakban a forgalmista által gyújtott mécsesek. A képek telefonnal készültek, így sajnos nem túl jó minőségűek.
|
|
|
Fekete Dani
e-mail: feketedani.kukac.t-online.hu
|
elfogadott hozzászólás 266
2007.02.04 17:36.41
|
Kisbér 03, 2006. 07. 15.
|
|
|
Fekete Dani
e-mail: feketedani.kukac.t-online.hu
|
elfogadott hozzászólás 265
2007.02.04 17:34.53
|
Kisbér 02, 2006. 07. 15.
|
|
|
Fekete Dani
e-mail: feketedani.kukac.t-online.hu
|
elfogadott hozzászólás 264
2007.02.04 17:33.03
|
Kisbér 01, 2006. 07. 15.
|
|
|