Miskolc-Rendező pu.
zotyyassz, 2010.06.26 10:49.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ms-Rendező pu. Fordító korong, Fűtőház. Elágazás Ms-Gömöri, Ms-Tiszai felé
|
|
|
Miskolc-Rendező pu.
zotyyassz, 2010.06.26 10:46.16 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ms-Rendező pu. Jobbra fent kiágazás Diósgyőr felé, balra gurító domb
10/06/25
|
|
|
Miskolc-Rendező pu.
zotyyassz, 2010.06.26 10:39.51 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ms-Rendező pu. A gurító domb felé
|
|
|
Harka
András, 2010.06.26 05:13.52 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Mi az értelme és az oka a pálya új nyomvonalra építésének Nagycenk felé ? Van ennek köze a Nagycenket majdan elkerülő 84-es út számára szükséges helyhez ?
|
|
Felsőpaty
Lõrincz Sándor Nyugdijas (Forgalmi szolgálattevõ), 2010.06.25 07:57.13 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Felsőpaty állomásépület a vasút megszűnése után, pontosan nem tudom melyik évben, azzal a céllal lett lebontva hogy, egy új épület lesz kialakítva, hogy milyen célból aszt már nem lehet tudni. Maga az építés az alapoknál meg rekedt, ez látható a képen. Vasútállomás valóban a gesztenye fa mellet volt.
|
|
Rábasömjén
Lõrincz Sándor Nyugdijas (Forgalmi szolgálattevõ), 2010.06.25 07:42.11 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Rábasömjén Mrh-en az útátjáró felől volt egy, a szolgálati lakáshoz tartozó, gazdasági épület. Le bontása még a vasútvonal megléte alatt megtörtént. A bontás idején derült ki, hogy a beépített építő anyag nagyon nehezen bontható. Ez annak tudható be hogy az építők meg felelő szakértelemmel és építő anyaggal dolgoztak, és nem arra gondolva hogy a vasút az átadás után 61 év után megszűnik.
|
|
Csepreg
Lõrincz Sándor Nyugdijas (Forgalmi szolgálattevõ), 2010.06.25 07:13.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Csepreg állomáson a páros oldalon(Répcevis felől) volt egy őrház. Forgalmi szolgálattevő és családja lakott benne. Ki tud róla.
|
|
Kismegyer
Rácz Gergely, 2010.06.25 02:10.51 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A megállóhely 1978-ban szűnt meg. Azonban érdekesség, hogy (véleményem szerint) most megint lehetne értelme a megállóhelynek, hiszen elég sok ház épült a közelében azóta, és van, hogy a megállóhelynél lévő vasúti átjáróig áll a kocsisor a Győrön belüli dugó miatt...
|
|
Olaszfalu
Rácz Gergely, 2010.06.25 02:08.20 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A megállóhely 1956-ban létesült, Olaszfalu-Eplény megállóhelyet ekkor (és ezért) nevezték át Lókútra. 1978-ban szűnt meg, Lókúttal és Kismegyerrel együtt.
|
|
Balatonrendes
Oldalborda, 2010.06.24 22:51.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Régi és új tábla.
|
|
|
Torontál utca
matteo, 2010.06.24 19:10.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A megálló a '83/84-es menetrendben Atragyár néven szerepel.
|
|
Timót utca
matteo, 2010.06.24 19:10.06 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A megálló az 1983/84-es menetrendben Lámpagyár néven szerepel.
|
|
Egyetemi Tangazdaság
matteo, 2010.06.24 19:07.31 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szigetcsép és Szigetszentmárton között volt még egy megálló:Egyetemi tangazdaság.A megálló a 2003/'04-es menetrendben még szerepel de nem sok vonat állt meg a maegállóban.
|
|
Szigetmajor
matteo, 2010.06.24 19:03.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Tököl és Szigetcsép között volt még egy megálló: Szigetmajor. Nemrégiben ott ütközött egy traktor a HÉV-vel. Illetve a megálló a 2003/'04-es menetrendben még szerepel, de a vonatok már nem állnak meg a megállóban.
|
|
Ábrahámhegy
Oldalborda, 2010.06.24 17:35.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az itt található kiírás szerint 1925. május 5-én nyitották meg a megállóhelyet. Kiállítás is működik, a kulcs azonban számomra nem derült ki, hol szerezhető be. A megállóhelyen szombaton nem tartózkodott illetékes.
|
|
Hernádnémeti-Bőcs
francziszti János, 2010.06.24 07:47.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kérem,ha valaki Danko János Urrol tájékoztatna valamikor itt szolgált. 1962-ben végzet Szegeden a vasutforgalmi technikumba együtt jártunk.Köszi: francziszti János
|
|
Dinnyés
Cseke Zoltán, 2010.06.24 00:22.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Személyvonat érkezik Budapest-Déli pályaudvarról
2010. 06. 23.
|
|
|
Dinnyés
Cseke Zoltán, 2010.06.24 00:19.25 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Székesfehérvár felé tekintve
2010. 06. 23.
|
|
|
Dinnyés
Cseke Zoltán, 2010.06.24 00:17.10 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Budapest felé tekintve
2010. 06. 23.
|
|
|
Dinnyés
Cseke Zoltán, 2010.06.24 00:12.56 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Budapest felőli peron
2010. 06. 23.
|
|
|
Dinnyés
Cseke Zoltán, 2010.06.24 00:08.23 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Székesfehérvár felőli peron
2010. 06. 23.
|
|
|
Szatina-Kishajmás
Endre, 2010.06.23 21:19.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Megnyilt 1923.12.01.-én.
|
|
|
Sárszentmiklós
Endre, 2010.06.23 21:16.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Megnyilt 1922.03.01.-én.
|
|
|
Kisfástanya
Oláh Imre, 2010.06.23 11:25.30 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sajnos a fotó kissé elavult, mert az állomás és környéke az aljnövényzettől már szinte ki sem látszik!!!Illő volna rendet tenni hisz már lassan egy vagyont kell fizetni a jegyért!!! A váróterem naaa az hagy némi kívánnivalót maga után!! Jó lenne tudni ki is valójában a gazdája???? Miért nincs rendben tartva hisz a XXI. sz.-ba élünk!!
|
|
Kaposszentjakab
Train Station, 2010.06.23 11:15.43 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Innen/idáig szedték fel a szigetvári vicinálist.
2010.06.12.
|
|
|
Kaposszentjakab
Train Station, 2010.06.23 11:14.07 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A szigetvári vicinális nyoma.
2010.06.12-én.
|
|
|
Tótkomlós
Francziszti János, 2010.06.23 09:02.19 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Uraim! Nagyon meghatot a képek megtekintése mivel 1962.jun.24-töl ott szolgáltam mint vasutforgalmi technikumot végzett.Állomásfönök:SzakálGyörgy, Forgalmiszolgálattevők:Gyurkovics Pál,Tokovics Jozsef,Német István. Áruforgalmipénztáros:Topolszki Erzsi.Raktáros:Magyar János,málházo:Gyivicsán Pál voltak. Mais boldogan gondolok azokra az idökre. köszi:Francziszti
|
|
Győr
Oldalborda, 2010.06.23 08:22.11 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szia,
én erre a létesítményre gondolok. Azt hiszem három sínpár vezet be ebbe a garázs-szerűségbe, balra van az állomás, majdnem a fűtőház vonalában vagyunk. Jobbra még néhány méter megmaradt, egy udvarra vezethettek be anno a sínek.
|
|
|
Pacsmag
Rácz Gergely, 2010.06.23 02:46.26 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2007-ben csak a vonatpótló buszok szűntek meg, és nem március 3-án, hanem április 1-jén.
Az utolsó személyvonat viszont 1990. április 1-jén ment el a vonalon. Ezzel együtt megszűnt a Tamási - Dombóvár vonalszakaszon is a vasúti személyszállítás.
|
|
Kémes
Cseke Kata, 2010.06.22 20:28.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ez az állomás szebb napokat is meg élt,nagyon szép volt,virágokkal parkosított.Sajnos nincs képem róla. Nagyon sokan utaztak a vonattal, amíg volt, munkahely.A nagy rendszerváltás óta rohamosan tönkretették.A MÁV semmit nem tett,hogy megóvja,mert különben nem így nézne ki!!!
|
|