Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 462 ] [ 463 ] [ 464 ] [ 465 ] [ 466 ] [ 467 ] [ 468 ] [ 469 ] [ 470 ] ...   Utolsó Következő

Balatonrendes    Edyboy, 2010.06.28 11:40.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2009.08.13.
 
Cikó    interpici400, 2010.06.27 23:05.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megálló ismét működik: a 2010. június 19-től érvényes módosítás szerint Dombóvár felé 6:37 és 14:37, Bátaszék felé pedig 7:18 és 17:18 órakor áll meg itt vonat.
 
Lepsény    bveplaza, 2010.06.27 21:50.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
adam_mester ! Arra szeretnélek kérni, hogy ha megint Lepsény állomásom fotóznál, csinálnál-e nekem, az állomásépületről szemből készült képeket. A BVE vasútszimulátorhoz szeretném az épületet megépíteni. A 30-as vonal egy részét építem, és ehhez nagy segítség lenne. Köszi.
 
Debrecen    Pezsman17, 2010.06.27 12:57.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Köszönöm a válaszokat! Ezek szerint menjen Nagykerekibe az, aki MD-zni akar..:)
 
Istvántelek    meno_mano, 2010.06.27 12:24.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A kedvenc megállóhelyem!!! A fa felüljáró ma már ritkaságszámba megy, a megálló igazi oldskool design-os és még pénztár is üzemel!
 
Rákospalota-Újpest    meno_mano, 2010.06.27 12:22.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A vasútállomás kétségtelenül veszélyes a keskeny peronok miatt, de hátha nem csak nekem tűnt fel, hogy az állomásfőnökség sem valami lelkes és magas ívben szarnak az utasokra. Keskenyek a peronok Vácon is, de ott valahogy mégis oda tudnak figyelni..
 
Balatonakarattya    Petrás Bence, 2010.06.27 12:10.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bzmot 324 Balatonakarattyán.
2010. 06. 26.
 
Csopak    Petrás Bence, 2010.06.27 12:07.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
M41 2306 Csopakon.
2010. 06. 26.
 
Balatonfüred    Petrás Bence, 2010.06.27 12:05.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Balatonfüred
2010. 06. 26.
 
Tapolca    Petrás Bence, 2010.06.27 11:57.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt forgatták a Hasutasok című filmet.
 
Tapolca    Petrás Bence, 2010.06.27 11:53.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
M61 001 Tapolcán.
2010. 06. 26.
 
Kisbér    bagci, 2010.06.27 11:11.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hát nem tudom hogy vagytok vele,de ha ujra is inditják a forgalmat a vonalon s 100km/h a megengedett max sebesség én desirot vagy uzsgyit raknék rá, mert egy motorvonat gazdaságosabb mint egy mozdonyos szerelvény . De remélem hogy tényleg ujraindul a forgalom ezen a vonalon.Egyrészt egy fővonal másrészt meg terelővonalként megint csak jó ha valmi baleset történik az 1-es vagy a Bp-Fehérvár vonalon.
 
Drávaszabolcs    MacKay, 2010.06.26 22:49.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kérdés helyett inkább feladatot adunk/adok.
1. fényképezd le a kisállomás törmelékét és szúrd be az oldalához!
2. Kérdezd meg a nagyállomás tulajdonosát (akit én nem találtam), hogy van-e fényképe a korábbi, esetleg eredeti állapotról!
3. Keress valamilyen helytörténeti gyűjteményt és ott képeket a vasútról, kendergyárról, hídról, etc!

Sok sikert!
 
Drávaszabolcs    dezsõ, 2010.06.26 21:26.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
drávaszabolcsi vagyok, ismerem az egész vonalat, tudom hogy hol volt a kis állomás még a törmelékek most is megvannak amit a 2. vh-ban lőttek szét.A nagy állomáson 3 vágánypár volt egyet a kendergyár használt másikat pedig a vízügy és a helyi TSZ. , a középső pedig volt a fővágány ami régebben átlépte a határt.
 
Drávaszabolcs    dezsõ, 2010.06.26 21:17.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
tudok segiteni kérdezetek
 
Miskolc-Rendező pu.    zotyyassz, 2010.06.26 11:05.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ms-Rendező.
tartalék mozdony plussz tolató csapat
 
Miskolc-Rendező pu.    zotyyassz, 2010.06.26 10:59.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ms-Rendező
10/06/25
 
Miskolc-Rendező pu.    zotyyassz, 2010.06.26 10:57.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ms-Rendező
 
Miskolc-Rendező pu.    zotyyassz, 2010.06.26 10:55.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ms-Rendező: Gömöri,Tiszai felé
 
Miskolc-Rendező pu.    zotyyassz, 2010.06.26 10:53.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ms-Rendező pu. Fordítókorng
 
Miskolc-Rendező pu.    zotyyassz, 2010.06.26 10:49.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ms-Rendező pu. Fordító korong, Fűtőház. Elágazás Ms-Gömöri, Ms-Tiszai felé
 
Miskolc-Rendező pu.    zotyyassz, 2010.06.26 10:46.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ms-Rendező pu. Jobbra fent kiágazás Diósgyőr felé, balra gurító domb
10/06/25
 
Miskolc-Rendező pu.    zotyyassz, 2010.06.26 10:39.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ms-Rendező pu. A gurító domb felé
 
Harka    András, 2010.06.26 05:13.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mi az értelme és az oka a pálya új nyomvonalra építésének Nagycenk felé ? Van ennek köze a Nagycenket majdan elkerülő 84-es út számára szükséges helyhez ?
 
Felsőpaty    Lõrincz Sándor Nyugdijas (Forgalmi szolgálattevõ), 2010.06.25 07:57.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Felsőpaty állomásépület a vasút megszűnése után, pontosan nem tudom melyik évben, azzal a céllal lett lebontva hogy, egy új épület lesz kialakítva, hogy milyen célból aszt már nem lehet tudni. Maga az építés az alapoknál meg rekedt, ez látható a képen. Vasútállomás valóban a gesztenye fa mellet volt.
 
Rábasömjén    Lõrincz Sándor Nyugdijas (Forgalmi szolgálattevõ), 2010.06.25 07:42.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Rábasömjén Mrh-en az útátjáró felől volt egy, a szolgálati lakáshoz tartozó, gazdasági épület. Le bontása még a vasútvonal megléte alatt megtörtént. A bontás idején derült ki, hogy a beépített építő anyag nagyon nehezen bontható. Ez annak tudható be hogy az építők meg felelő szakértelemmel és építő anyaggal dolgoztak, és nem arra gondolva hogy a vasút az átadás után 61 év után megszűnik.
 
Csepreg    Lõrincz Sándor Nyugdijas (Forgalmi szolgálattevõ), 2010.06.25 07:13.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Csepreg állomáson a páros oldalon(Répcevis felől) volt egy őrház. Forgalmi szolgálattevő és családja lakott benne. Ki tud róla.
 
Kismegyer    Rácz Gergely, 2010.06.25 02:10.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megállóhely 1978-ban szűnt meg. Azonban érdekesség, hogy (véleményem szerint) most megint lehetne értelme a megállóhelynek, hiszen elég sok ház épült a közelében azóta, és van, hogy a megállóhelynél lévő vasúti átjáróig áll a kocsisor a Győrön belüli dugó miatt...
 
Olaszfalu    Rácz Gergely, 2010.06.25 02:08.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megállóhely 1956-ban létesült, Olaszfalu-Eplény megállóhelyet ekkor (és ezért) nevezték át Lókútra. 1978-ban szűnt meg, Lókúttal és Kismegyerrel együtt.
 
Balatonrendes    Oldalborda, 2010.06.24 22:51.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Régi és új tábla.
 
Előző Első    ... [ 462 ] [ 463 ] [ 464 ] [ 465 ] [ 466 ] [ 467 ] [ 468 ] [ 469 ] [ 470 ] ...   Utolsó Következő