Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 462 ] [ 463 ] [ 464 ] [ 465 ] [ 466 ] [ 467 ] [ 468 ] [ 469 ] [ 470 ] ...   Utolsó Következő

Miskolc-Rendező pu.    zotyyassz, 2010.06.26 10:49.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ms-Rendező pu. Fordító korong, Fűtőház. Elágazás Ms-Gömöri, Ms-Tiszai felé
 
Miskolc-Rendező pu.    zotyyassz, 2010.06.26 10:46.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ms-Rendező pu. Jobbra fent kiágazás Diósgyőr felé, balra gurító domb
10/06/25
 
Miskolc-Rendező pu.    zotyyassz, 2010.06.26 10:39.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ms-Rendező pu. A gurító domb felé
 
Harka    András, 2010.06.26 05:13.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mi az értelme és az oka a pálya új nyomvonalra építésének Nagycenk felé ? Van ennek köze a Nagycenket majdan elkerülő 84-es út számára szükséges helyhez ?
 
Felsőpaty    Lõrincz Sándor Nyugdijas (Forgalmi szolgálattevõ), 2010.06.25 07:57.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Felsőpaty állomásépület a vasút megszűnése után, pontosan nem tudom melyik évben, azzal a céllal lett lebontva hogy, egy új épület lesz kialakítva, hogy milyen célból aszt már nem lehet tudni. Maga az építés az alapoknál meg rekedt, ez látható a képen. Vasútállomás valóban a gesztenye fa mellet volt.
 
Rábasömjén    Lõrincz Sándor Nyugdijas (Forgalmi szolgálattevõ), 2010.06.25 07:42.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Rábasömjén Mrh-en az útátjáró felől volt egy, a szolgálati lakáshoz tartozó, gazdasági épület. Le bontása még a vasútvonal megléte alatt megtörtént. A bontás idején derült ki, hogy a beépített építő anyag nagyon nehezen bontható. Ez annak tudható be hogy az építők meg felelő szakértelemmel és építő anyaggal dolgoztak, és nem arra gondolva hogy a vasút az átadás után 61 év után megszűnik.
 
Csepreg    Lõrincz Sándor Nyugdijas (Forgalmi szolgálattevõ), 2010.06.25 07:13.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Csepreg állomáson a páros oldalon(Répcevis felől) volt egy őrház. Forgalmi szolgálattevő és családja lakott benne. Ki tud róla.
 
Kismegyer    Rácz Gergely, 2010.06.25 02:10.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megállóhely 1978-ban szűnt meg. Azonban érdekesség, hogy (véleményem szerint) most megint lehetne értelme a megállóhelynek, hiszen elég sok ház épült a közelében azóta, és van, hogy a megállóhelynél lévő vasúti átjáróig áll a kocsisor a Győrön belüli dugó miatt...
 
Olaszfalu    Rácz Gergely, 2010.06.25 02:08.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megállóhely 1956-ban létesült, Olaszfalu-Eplény megállóhelyet ekkor (és ezért) nevezték át Lókútra. 1978-ban szűnt meg, Lókúttal és Kismegyerrel együtt.
 
Balatonrendes    Oldalborda, 2010.06.24 22:51.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Régi és új tábla.
 
Torontál utca    matteo, 2010.06.24 19:10.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megálló a '83/84-es menetrendben Atragyár néven szerepel.
 
Timót utca    matteo, 2010.06.24 19:10.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megálló az 1983/84-es menetrendben Lámpagyár néven szerepel.
 
Egyetemi Tangazdaság    matteo, 2010.06.24 19:07.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szigetcsép és Szigetszentmárton között volt még egy megálló:Egyetemi tangazdaság.A megálló a 2003/'04-es menetrendben még szerepel de nem sok vonat állt meg a maegállóban.
 
Szigetmajor    matteo, 2010.06.24 19:03.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tököl és Szigetcsép között volt még egy megálló: Szigetmajor. Nemrégiben ott ütközött egy traktor a HÉV-vel. Illetve a megálló a 2003/'04-es menetrendben még szerepel, de a vonatok már nem állnak meg a megállóban.
 
Ábrahámhegy    Oldalborda, 2010.06.24 17:35.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az itt található kiírás szerint 1925. május 5-én nyitották meg a megállóhelyet. Kiállítás is működik, a kulcs azonban számomra nem derült ki, hol szerezhető be. A megállóhelyen szombaton nem tartózkodott illetékes.
 
Hernádnémeti-Bőcs    francziszti János, 2010.06.24 07:47.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kérem,ha valaki Danko János Urrol tájékoztatna valamikor itt szolgált. 1962-ben végzet Szegeden a vasutforgalmi technikumba együtt jártunk.Köszi: francziszti János
 
Dinnyés    Cseke Zoltán, 2010.06.24 00:22.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Személyvonat érkezik Budapest-Déli pályaudvarról
2010. 06. 23.
 
Dinnyés    Cseke Zoltán, 2010.06.24 00:19.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Székesfehérvár felé tekintve
2010. 06. 23.
 
Dinnyés    Cseke Zoltán, 2010.06.24 00:17.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Budapest felé tekintve
2010. 06. 23.
 
Dinnyés    Cseke Zoltán, 2010.06.24 00:12.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Budapest felőli peron
2010. 06. 23.
 
Dinnyés    Cseke Zoltán, 2010.06.24 00:08.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Székesfehérvár felőli peron
2010. 06. 23.
 
Szatina-Kishajmás    Endre, 2010.06.23 21:19.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Megnyilt 1923.12.01.-én.
 
Sárszentmiklós    Endre, 2010.06.23 21:16.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Megnyilt 1922.03.01.-én.
 
Kisfástanya    Oláh Imre, 2010.06.23 11:25.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sajnos a fotó kissé elavult, mert az állomás és környéke az aljnövényzettől már szinte ki sem látszik!!!Illő volna rendet tenni hisz már lassan egy vagyont kell fizetni a jegyért!!! A váróterem naaa az hagy némi kívánnivalót maga után!! Jó lenne tudni ki is valójában a gazdája???? Miért nincs rendben tartva hisz a XXI. sz.-ba élünk!!
 
Kaposszentjakab    Train Station, 2010.06.23 11:15.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Innen/idáig szedték fel a szigetvári vicinálist.
2010.06.12.
 
Kaposszentjakab    Train Station, 2010.06.23 11:14.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A szigetvári vicinális nyoma.
2010.06.12-én.
 
Tótkomlós    Francziszti János, 2010.06.23 09:02.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Uraim! Nagyon meghatot a képek megtekintése mivel 1962.jun.24-töl ott szolgáltam mint vasutforgalmi technikumot végzett.Állomásfönök:SzakálGyörgy, Forgalmiszolgálattevők:Gyurkovics Pál,Tokovics Jozsef,Német István. Áruforgalmipénztáros:Topolszki Erzsi.Raktáros:Magyar János,málházo:Gyivicsán Pál voltak. Mais boldogan gondolok azokra az idökre. köszi:Francziszti
 
Győr    Oldalborda, 2010.06.23 08:22.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szia,
én erre a létesítményre gondolok. Azt hiszem három sínpár vezet be ebbe a garázs-szerűségbe, balra van az állomás, majdnem a fűtőház vonalában vagyunk. Jobbra még néhány méter megmaradt, egy udvarra vezethettek be anno a sínek.
 
Pacsmag    Rácz Gergely, 2010.06.23 02:46.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2007-ben csak a vonatpótló buszok szűntek meg, és nem március 3-án, hanem április 1-jén.
Az utolsó személyvonat viszont 1990. április 1-jén ment el a vonalon. Ezzel együtt megszűnt a Tamási - Dombóvár vonalszakaszon is a vasúti személyszállítás.
 
Kémes    Cseke Kata, 2010.06.22 20:28.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez az állomás szebb napokat is meg élt,nagyon szép volt,virágokkal parkosított.Sajnos nincs képem róla. Nagyon sokan utaztak a vonattal, amíg volt, munkahely.A nagy rendszerváltás óta rohamosan tönkretették.A MÁV semmit nem tett,hogy megóvja,mert különben nem így nézne ki!!!
 
Előző Első    ... [ 462 ] [ 463 ] [ 464 ] [ 465 ] [ 466 ] [ 467 ] [ 468 ] [ 469 ] [ 470 ] ...   Utolsó Következő