Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája


40 Budapest-Pusztaszabolcs- Pécs

Budapest-Déli (1, 30)
Kelenföld (1, 30)
Budafok (30)
Háros
Budatétény
Barosstelep
Nagytétény-Diósd
Érdliget
Érd felső
Érd-Elágazás
Érd
Százhalombatta
Dunai Finomító
Ercsi (452, 453)
Iváncsa
Pusztaszabolcs (42, 44)
Szabadegyháza
Sárosd
Nagylók
Sárbogárd (45, 46)
Sárszentmiklós (46)
Rétszilas (43, 46)
Sáregres
Simontornya
Tolnanémedi
Pincehely
Belecska
Keszőhidegkút-Gyönk (48)
Szárazd
Regöly
Szakály-Hőgyész
Dúzs
Csibrák
Kurd
Döbrököz
Dombóvár (41, 459, 47, 49, 50)
Kaposszekcső (47)
Vásárosdombó (47)
Sásd (47)
Godisa (47)
Szatina-Kishajmás
Abaliget
Hetvehely
Bükkösd
Cserdi-Helesfa
Szentlőrinc (60, 61)
Bicsérd (60)
Mecsekalja-Cserkút (60)
Pécs (60, 64, 65, 963)




Gyorsüzi
Minden jog fenntartva.
© 2017

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció




    Éjszakai képekKéptárHozzászólások


Budatétény

megállóhely
40 Budapest-Pusztaszabolcs- Pécs

2005.12.03.
Fotó: Tóth Márton [Pocok]


  Az állomás földrajzi koordinátái:
N47.405106° E19.016441° | N47° 24' 18.38" E19° 0' 59.18"
A koordinátákra kattintva a hely megtekinthető a Google Maps térképen.


Átszállási lehetőségek


Autóbusz: 13 113 113A 138 150 150A 233 (Budatétény vasútállomás (Campona))

Menetrend


Utastájékoztató menetrend (lista) az állomáshoz letölthető az alábbi honlapról:
groups.google.com/group/utastajekoztato-lapok

Szelvénykő 82




Képtár - Budatétény

Budatétény megállóhely a felüljáróval
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2009.06.13.
Naplemente a felüljáróról
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2010.01.23.
Letekintés a felüljáróról Budafok-Háros felé.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2010.07.04.
A felüljáróra vezető járda a Campona felől.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2010.07.04.
Letekintés a felüljáróról Nagytétény-Diósd felé.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2010.07.04.
A gyalogos felüljáró nézete a Campona felől.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2010.07.04.
Látkép Nagytétény-Diósd felé.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2010.07.04.
Látkép Budafok-Háros felé.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2010.07.04.
A megállóhely peronjai a Campona felől nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2010.07.04.
A gyalogos felüljáró nézete Budafok-Háros felől.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2010.07.04.
A gyalogos felüljáró nézete Nagytétény-Diósd állomás felől.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2010.07.04.
Budatétény vasútállomás
Fotó: Hansági Csaba
Dátum: 2011.08.20.
Budatétény vasúti megállóhely, Háros állomás felől Érd-Felső írányába.
Fotó: Hansági Csaba
Dátum: 2012.09.07.

Fotó: Tóth Márton
Dátum: 2005.12.03.

 
Hozzászólások:
 
Ha te is szeretnél hozzászólást küldeni az állomáshoz, kattints ide: hozzászólás küldése
Az elküldött hozzászólás kizárólag ennél az állomásnál jelenik majd meg.
Az oldal szerkesztőjének küldendő üzeneted ne ide írd, azt továbbra is Gyorsüzi formájában
egyenesen a szerkesztőnek címezd.
Hozzászólások


Adani
e-mail: a-dani.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 26995
2013.08.12. 08:49.48
Érdekes módon máshol, ahová építettek liftet tud működni és használják is, pl. Ferihegyen sincs lezárva. Azért megépíteni ,hogy aztán lezárják nincs értelme. Lehet kamerákat rakni a liftbe meg a megállóra, hogy visszatartó ereje legyen (Barosstelepre is kellett volna szerelni, akkor nem verték volna szét hónapok alatt).

puma87
e-mail: hans87.kukac.windowslive.com
elfogadott hozzászólás 26983
2013.08.11. 01:32.44
Adani:
"Jártam itt megint, sejtem hol lehet a lift"
A "tornyok"-ban, a szimpla ajtó mögött.

"de mi a tökért kell lezárni?"
Mert féltik. Kis hazánk közbiztonsága a nullával egyenlő és sokan szeretnek ész nélkül rongálni.

"Ha már van akkor miért nem használhatják az utasok?"
Használhatják, ha szereznek kulcsot. Más kérdés, hogy kamerázni kéne és az sem lenne gond, ha a Campi biztiboy-ai időnként nem csak a parkolóig bicajoznánk/Segway-oznának el.

Adani
e-mail: a-dani.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 26978
2013.08.09. 23:23.36
Jártam itt megint, sejtem hol lehet a lift, de mi a tökért kell lezárni? Ha már van akkor miért nem használhatják az utasok?

Railwayman
e-mail: railwayman.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 26648
2013.06.02. 22:59.13
Lift van, de le van zárva, elvileg előre be kell jelenteni telefonon előtte nap, ha használni akarják, és akkor leküldik a kulcsot Kelenföldről. Ugyanúgy működne, mint az emelőberendezés igénylés.

puma87
e-mail: hans87.kukac.windowslive.com
elfogadott hozzászólás 26643
2013.05.30. 14:17.15
Adani:
Ennek a dolognak van egy szépséghibája. Van lift!
Pont a tegnapi nap folyamán volt szerencsém üzemben látni. Épp a liftes cég szakemberei voltak kint (és ahogy hallom egy rendszeres karbantartás volt). Az Érd felőli "torony"-ban lévő lift kocsit láttam is belülről, hát össze-vissza volt pusztítva. Azaz vagy bejutnak a vandálok, vagy a liftet mióta anno leállították, azóta nem hozták helyre. Pedig nagy szükség lenne rá, mióta megnyílt a CsoPa, nem 1 és nem 2 kerekesszékes csoportba futottam bele.

Adani
e-mail: a-dani.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 26421
2013.04.23. 13:13.13
Egy liftet se ártana odarakni.

Railwayman
e-mail: railwayman.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 26412
2013.04.22. 18:28.12
Az I. vágány melletti partoldalból 18 db 100 literes zsák szemetet szedtek össze a MÁV közmunkásai. Még tescós bevásárlókocsi is volt bedobva oda.

puma87
e-mail: hans87.kukac.windowslive.com
elfogadott hozzászólás 26410
2013.04.22. 00:42.06
Az épület újra lett festve az elmúlt két hétben (sajnos, már egy firkász be is találta).
A peronon lévő padokat is újrafestették. Egész elviselhető lett a megálló. Egy rendes utastájékoztatás (turista forgalom miatt: CsoPa+Tropicarium+Campona), egy kicsit nagyobb esőbeálló és egy rendes jegykiadási lehetőség megfűszerezve pár kamerával és bőven oké lenne a hely.

Railwayman
e-mail: railwayman.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 26195
2013.03.21. 11:31.16
Azért az érem másik oldalát is nézd meg, miért alakult ki ez a szokás, hogy a kaller ad ki jegyet. Ugyanis a helyi pénztáros korábban (talán most is) igen gyakran kitette a rögtön jövök táblát, sokszor a vonat érkezéséig nem is ért vissza. Ezért ha mondtad a kalauznak, hogy a pénztárban nem volt éppen senki, kiadta a jegyet. Ezt mindig be lehet játszani. És nem feltétlenül a pénztáros a hibás. Egy tisztességes felvételi épület kellene, nem egy szűk konténer, mellékhelyiség nélkül.

puma87
e-mail: hans87.kukac.windowslive.com
elfogadott hozzászólás 26191
2013.03.21. 00:47.31
A megállóhely mindennapjaiból:
2013.02.26-án egy súlyosan sérült férfit talált az egyik tehervonat vezetője. A magatehetetlen ember a kifele tartó vágány melletti peronon feküdt. A vasutas azonnal nekilátott az elsősegély nyújtásnak, de mire a mentősök kiértek, a férfi elhunyt. Az eset máig tisztázatlan.
A történet hozadéka, hogy az életvédelmi kerítés - utasok által (a vágányokon való gyorsabb átjutás céljából) többször megrongált - egy részét a vasút szakemberei megjavították. Így a síneken való átrohanások megszűntek (máshol történik).

Peron:
Jegyet többnyire ugyanúgy tud az utas fia venni a kallertől is.

Eugene:
Igen, egyszerre futhatunk bele az 1, 2 és az A, B megnevezésbe. Nekem oké, mert csukott szemmel is mozgok a környéken, de a Campona (Tropicarium&CsoPa) látogatói felé néha durva szívatás.

Eugene
e-mail: eugene.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 24941
2012.09.23. 22:20.17
És mi ez a peron mizéria? A hírdetmény szerint az A peronon van a pénztár, amit a hangos 2. vágánynak hív. És sehol a megállóban nincs kiírva melyik-melyik vágány. Szóval egyszerre él két elnevezés is?
Amúgy remélem a konténerpénztár előbb-utóbb kap gépesített jegykiadót.

Peron
e-mail: atelion.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 24940
2012.09.23. 20:23.22
Nem van lehetőség, hanem ott kell megvenni a menetjegyet.

puma87
e-mail: hans87.kukac.windowslive.com
elfogadott hozzászólás 24935
2012.09.23. 18:02.54
Kisebb kiegészítés a leíráshoz:
Ez év augusztusától menetjegy vásárlásra is van lehetőség az igen forgalmas megállóhelyen. Nyítvatartás hétfőtől vasárnapig, 06:45-től 17:00-ig. A jegykiadás korlátozott és a 2-es vágány peronján, BKV buszvégállomás felőli rámpánál található konténerben történik. Személyes tapasztalatom szerint az igen jelentős (és talán növekvő) utasforgalom miatt szükség volt erre a lépésre és úgy tűnik sokan élnek is a lehetőséggel.

Kovács István
e-mail: k_istvan0626.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 19515
2010.11.27. 17:51.03
Még volt szerencsém használni a régi megállóhelyet,de képem sajnos nincs róla. (Ha Valakinek van,engem is érdekelne.) A villamosítást már egyszerű táblás megállóként érte meg,a jobb vágány mellett - nagyjából ott,ahol most egy telephely-féleség van - volt egy egyszerű esőbeálló,egy sima beton alapon fémvázon műanyag hullámlemez borítással. (Érdekes módon,akkoriban még senki sem verte szét,igaz a mai Barosstelep mh környékén lévő zajvédőfalon sem volt firka...csak az alumínium burkolata tűnt el néhanapján...)

Volt hangos utastájékoztatás,Ha minden igaz,Hárosról kezelve. A nyolcvanas években a pálya átépítésével egyidejűleg kapott a szokásosnál egy kicsit magasabb peront,ennek maradéka ma Érd állomáson szolgál tovább,a többit az állomás előtti régi betonhíd bontásakor használták a 30-as vonal vágányainak védelmére.

INTERFRIGO
e-mail: csepicorps.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 19227
2010.10.21. 12:48.43
A régi Budatétény megállóhelyről (ami a Nagytétényi úti kereszteződés mellett volt) tudna valaki fotót küldeni, amikor még az működött? Ha jól tudom, a Campona megnyitásakor helyezték át a megállót, a réginek a nyomai még látszanak, élőben azonban nem láttam. Köszönöm a segítséget!

arsen
e-mail: arsen65.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 19139
2010.10.02. 20:02.21
A megállóhelyen az átadáskor mindkét oldalon lift is működött, amit, gondolom a rongálások miatt lezártak. (persze meg kellett volna csinálni). Nem tudom ilyen helyen miért nincs legalább kamerás védelem?
Sajnos Magyarországon balkáni állapotok uralkodnak.

Nórika
e-mail: felker.nora.kukac.t-online.hu
elfogadott hozzászólás 18080
2010.07.09. 18:20.31
Szeretném kérdezni, mozgássérültek számára milyen átkelési lehetőség van . Pl. a parkolóbol a tulsó vágányra. A lépcsős felüljáró számomra jelenleg megmászhatatlan, többszörös bokatörés-implantátumok- utáni nagyon lábfájós állapotban. Nagy segítség lenne számomra egy könnyebb lehetőség, de nincs erőm személyesen felfedezni a terepet.Sokszor szeretnék beutazni Budapestre. Kérem, mielőbb válaszoljanak! Köszönettel : N.né dr. F. E.

Incifinci
e-mail: Incifinci78.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 16948
2010.04.19. 14:44.04
Kedves Illetékesek!

FELHÁBORÍTÓNAK tartjuk, hogy egy camponás-Tropicariumos kiránduláshoz,amin kerekesszékes, mozgásukban korlátozott emberek vennének részt, nem tudunk eljutni- a lift hibája miatt-PÁR MÉTERÉRT- az épületbe, csak úgy, ha továbbutazunk Kelenföldig v a Déli pu-ig és onnan vissza!Így kerülünk át a sín egyik oldaláról a másikra....


-egy elkeseredett mozgássérült csoport és kísérőik-

Peron
e-mail: attos.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 1050
2007.08.05. 13:58.02
Szörnyű ez az felüljáró....
Ráadásul balesetveszélyes is, hiszen belelóg a biztonsági sávba. A régi Budatétény innen kb 400m re volt a Nagytétényi út kereszteződésében...
Vissza kéne építeni azt is, ezt meg átépíteni...

Hozzászólás küldése ehhez az állomáshoz
Hozzászólások





Vörösberény-Budatava

Budapest-Soroksári út rendező

Üröm

Budai út

Buziásfürdő