|
Fotó: Balla László
Dátum: 2006.08.18.
|
|
Fotó: Balla László
Dátum: 2006.08.18.
|
|
Az épületről lekerült a neonbetűs kiírás és ez a tábla került a helyére.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2010.08.09.
|
|
Pécs felé tekintve.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2010.08.11.
|
|
Dombóvár felé tekintve.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2010.08.11.
|
|
Dombóvár felé a peron végéről.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2010.08.11.
|
|
Pécs felé tekintve Dombóvár felől érkezve.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2010.08.11.
|
|
Sajnos a padok hiányoznak és elég gazos is a környékük.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2010.08.11.
|
|
A megállóhely egy töltésen van, így csak lépcsőn közelíthető meg. A képen a Dombóvár felőli lépcső látható.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2010.08.11.
|
|
A Pécs felőli lépcsőfeljáró.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2010.08.11.
|
|
Utastájékoztató tábla.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2010.08.11.
|
|
IC halad Pécs felé.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2010.08.11.
|
|
Fotó: Balla László
Dátum: 2006.08.18.
|
|
Fotó: Szente-Varga Domonkos
Dátum: 2013.11.09.
|
|
A megállóhely 2021 augusztusban.
Fotó: Iváncsics Roland
Dátum: 2021.08.31.
|
IRHZ
e-mail: ivancsicsroland2062.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 33831
2023.03.25 07:41.00
|
Az épületet elbontották.
|
|
batttila
e-mail: batttila.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 20775
2011.04.02 18:16.34
|
Az (1961-es) vasúti hídról fotózott balra ívelő vasúti töltés tisztán könnyen kivehető.
|
|
|
batttila
e-mail: batttila.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 20774
2011.04.02 18:12.28
|
1961-ben felújított,átépített vasúti híd az Orfűi-patak felett. Kishajmás előtt pár száz méterre.
|
|
|
batttila
e-mail: batttila.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 20773
2011.04.02 18:07.26
|
Kishajmás első háza, a volt őrházból kialakított megállóhely(állomás).
|
|
|
kekekex
e-mail: lpkeke.kukac.msn.hu
|
elfogadott hozzászólás 19460
2010.11.23 09:52.01
|
köszi a képet, így már teljesen kivehető merre volt a régi vonal
|
|
Papa83
e-mail: gabipapi.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 19435
2010.11.22 09:58.09
|
Godisa és Szatina között néhányszáz méteren ma a műút fekszik a régi nyomvonalon.
|
|
Papa83
e-mail: gabipapi.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 19434
2010.11.22 09:55.23
|
A Városi Közlekedés egy számából: (A Szaluna-Kiskunhajmás felirat mondjuk érdekesen veszi ki magát..)
|
|
|
kekekex
e-mail: lpkeke.kukac.msn.hu
|
elfogadott hozzászólás 19419
2010.11.20 17:51.58
|
Nagyon érdekel merre is ment a régi vonal, az abaligeti oldalra töltöttem is fel régi képeslapot. Viszont akárhogy keresem a g earth-ön nem találom a régi nyomvonalat. Nagy segítség lenne ha valaki a google earth alapján beküldene egy képet a régi és a mostani vonalról. Előre is köszi!
|
|
kempelen
e-mail: krkatonka.kukac.t-online.hu
|
elfogadott hozzászólás 19413
2010.11.19 14:17.26
|
Batttila:
A Vasúttörténet 6. kötetének 77. oldalán találhatsz bővebb információt az átépítésről. Van egy rajz is a régi-új pálya átvágásairól, de azon nem nagyon tudsz beazonosítani sokmindent.
Viszont a google earth vagy maps.google.com műholdképein még szépen kivehető a régi pálya nyomvonala Godisa és Bükkösd között.
Ha a kettőt együtt használod (a vasúttörténetben lévő rajzot és a műholdas képet) akkor szépen látható mi hol volt.
Sajnos magáról a régi megállóról eddig nem láttam képet sehol.
Ha nem is sokat, remélem valamit segítettem.
|
|
batttila
e-mail: batttila.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 19408
2010.11.17 23:40.08
|
Érdekelne, hogy 1970-73 előtt hol, hogyan nézett ki az első megállója. Godisa és Bükkösd között jópár régi sínkanyart levágtak, patakot is eltereltek. Az útfelüljáró és maga a sínek "alá" is temérdek mennyiségű földet használtak fel. A '70 előtti térképeken is jól kivehető az akkori nyomvonal, és hogysmint változtatták át ezen a részén a tájat.
Vasúttörténeti könyvekben nem találtatok erről információt?
Illetve maga a 70-73-as építkezésekről.
|
|
pumpolini
e-mail: liqui.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 18924
2010.09.14 13:34.13
|
Pesti János: Baranya megye földrajzi nevei
"... Vasúti aluljáró: 1973-ban adták át a forgalomnak..."
|
|
Endre
e-mail: laposkerek.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 17843
2010.06.23 21:19.09
|
Megnyilt 1923.12.01.-én.
|
|
|
Train Station
e-mail: mav_usgyi.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 16899
2010.04.18 11:57.55
|
Abaliget felé tovább.
|
|
|
Train Station
e-mail: mav_usgyi.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 16898
2010.04.18 11:57.28
|
Godisa felől.
|
|
|
Train Station
e-mail: mav_usgyi.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 16897
2010.04.18 11:56.34
|
A váróterem.Jelenleg berácsozva,használaton kívül.
|
|
|
Gabesz
e-mail: 64es_vonal.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 10889
2009.04.06 20:21.54
|
http://www.sin-ter.hu/item.php?id=20899
Itt egy kép a régi abaligeti alagútról.1988-ból.
|
|
Gábor16
e-mail: kovacsgabesz15.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 10375
2009.03.06 19:13.02
|
Igen.Abaligett elött volt egy (a mainál rövidebb) alagút.Képem nincs róla csak egy régi térképem (volt) ami ezt is jelöli.
|
|
atis
e-mail: kissattila975.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 10357
2009.03.05 20:51.17
|
Sziasztok!Amikor a viadukt megszűnt, a nyomvonal módosításakor ,alagút is szűnt -e meg ? Jó volna erről is, a mai állapotot bemutató kép.
|
|