Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája


40 Budapest-Pusztaszabolcs- Pécs

Budapest-Déli (1, 30)
Kelenföld (1, 30)
Budafok (30)
Háros
Budatétény
Barosstelep
Nagytétény-Diósd
Érdliget
Érd felső
Érd-Elágazás
Érd
Százhalombatta
Dunai Finomító
Ercsi (452, 453)
Iváncsa
Pusztaszabolcs (42, 44)
Szabadegyháza
Sárosd
Nagylók
Sárbogárd (45, 46)
Sárszentmiklós (46)
Rétszilas (43, 46)
Sáregres
Simontornya
Tolnanémedi
Pincehely
Belecska
Keszőhidegkút-Gyönk (48)
Szárazd
Regöly
Szakály-Hőgyész
Dúzs
Csibrák
Kurd
Döbrököz
Dombóvár (41, 459, 47, 49, 50)
Kaposszekcső (47)
Vásárosdombó (47)
Sásd (47)
Godisa (47)
Szatina-Kishajmás
Abaliget
Hetvehely
Bükkösd
Cserdi-Helesfa
Szentlőrinc (60, 61)
Bicsérd (60)
Mecsekalja-Cserkút (60)
Pécs (60, 64, 65, 963)




Gyorsüzi
Minden jog fenntartva.
© 2017

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció




    KéptárHozzászólások


Szatina-Kishajmás

megállóhely
40 Budapest-Pusztaszabolcs- Pécs

2013.11.09.
Fotó: Szente-Varga Domonkos [szvdom]


  Az állomás földrajzi koordinátái:
N46.202635° E18.083759° | N46° 12' 9.48" E18° 5' 1.53"
A koordinátákra kattintva a hely megtekinthető a Google Maps térképen.

Szelvénykő 1801




Képtár - Szatina-Kishajmás


Fotó: Balla László
Dátum: 2006.08.18.

Fotó: Balla László
Dátum: 2006.08.18.
Az épületről lekerült a neonbetűs kiírás és ez a tábla került a helyére.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2010.08.09.
Pécs felé tekintve.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2010.08.11.
Dombóvár felé tekintve.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2010.08.11.
Dombóvár felé a peron végéről.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2010.08.11.
Pécs felé tekintve Dombóvár felől érkezve.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2010.08.11.
Sajnos a padok hiányoznak és elég gazos is a környékük.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2010.08.11.
A megállóhely egy töltésen van, így csak lépcsőn közelíthető meg. A képen a Dombóvár felőli lépcső látható.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2010.08.11.
A Pécs felőli lépcsőfeljáró.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2010.08.11.
Utastájékoztató tábla.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2010.08.11.
IC halad Pécs felé.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2010.08.11.

Fotó: Balla László
Dátum: 2006.08.18.

Fotó: Szente-Varga Domonkos
Dátum: 2013.11.09.

 
Hozzászólások:
 
Ha te is szeretnél hozzászólást küldeni az állomáshoz, kattints ide: hozzászólás küldése
Az elküldött hozzászólás kizárólag ennél az állomásnál jelenik majd meg.
Az oldal szerkesztőjének küldendő üzeneted ne ide írd, azt továbbra is Gyorsüzi formájában
egyenesen a szerkesztőnek címezd.
Hozzászólások


batttila
e-mail: batttila.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 20775
2011.04.02. 18:16.34
Az (1961-es) vasúti hídról fotózott balra ívelő vasúti töltés tisztán könnyen kivehető.

batttila
e-mail: batttila.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 20774
2011.04.02. 18:12.28
1961-ben felújított,átépített vasúti híd az Orfűi-patak felett. Kishajmás előtt pár száz méterre.

batttila
e-mail: batttila.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 20773
2011.04.02. 18:07.26
Kishajmás első háza, a volt őrházból kialakított megállóhely(állomás).

kekekex
e-mail: lpkeke.kukac.msn.hu
elfogadott hozzászólás 19460
2010.11.23. 09:52.01
köszi a képet, így már teljesen kivehető merre volt a régi vonal

Papa83
e-mail: gabipapi.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 19435
2010.11.22. 09:58.09
Godisa és Szatina között néhányszáz méteren ma a műút fekszik a régi nyomvonalon.

Papa83
e-mail: gabipapi.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 19434
2010.11.22. 09:55.23
A Városi Közlekedés egy számából: (A Szaluna-Kiskunhajmás felirat mondjuk érdekesen veszi ki magát..)

kekekex
e-mail: lpkeke.kukac.msn.hu
elfogadott hozzászólás 19419
2010.11.20. 17:51.58
Nagyon érdekel merre is ment a régi vonal, az abaligeti oldalra töltöttem is fel régi képeslapot. Viszont akárhogy keresem a g earth-ön nem találom a régi nyomvonalat. Nagy segítség lenne ha valaki a google earth alapján beküldene egy képet a régi és a mostani vonalról. Előre is köszi!

kempelen
e-mail: krkatonka.kukac.t-online.hu
elfogadott hozzászólás 19413
2010.11.19. 14:17.26
Batttila:
A Vasúttörténet 6. kötetének 77. oldalán találhatsz bővebb információt az átépítésről. Van egy rajz is a régi-új pálya átvágásairól, de azon nem nagyon tudsz beazonosítani sokmindent.
Viszont a google earth vagy maps.google.com műholdképein még szépen kivehető a régi pálya nyomvonala Godisa és Bükkösd között.
Ha a kettőt együtt használod (a vasúttörténetben lévő rajzot és a műholdas képet) akkor szépen látható mi hol volt.
Sajnos magáról a régi megállóról eddig nem láttam képet sehol.
Ha nem is sokat, remélem valamit segítettem.

batttila
e-mail: batttila.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 19408
2010.11.17. 23:40.08
Érdekelne, hogy 1970-73 előtt hol, hogyan nézett ki az első megállója. Godisa és Bükkösd között jópár régi sínkanyart levágtak, patakot is eltereltek. Az útfelüljáró és maga a sínek "alá" is temérdek mennyiségű földet használtak fel. A '70 előtti térképeken is jól kivehető az akkori nyomvonal, és hogysmint változtatták át ezen a részén a tájat.
Vasúttörténeti könyvekben nem találtatok erről információt?
Illetve maga a 70-73-as építkezésekről.

pumpolini
e-mail: liqui.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 18924
2010.09.14. 13:34.13
Pesti János: Baranya megye földrajzi nevei

"... Vasúti aluljáró: 1973-ban adták át a forgalomnak..."

Endre
e-mail: laposkerek.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 17843
2010.06.23. 21:19.09
Megnyilt 1923.12.01.-én.

Train Station
e-mail: mav_usgyi.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 16899
2010.04.18. 11:57.55
Abaliget felé tovább.

Train Station
e-mail: mav_usgyi.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 16898
2010.04.18. 11:57.28
Godisa felől.

Train Station
e-mail: mav_usgyi.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 16897
2010.04.18. 11:56.34
A váróterem.Jelenleg berácsozva,használaton kívül.

Gabesz
e-mail: 64es_vonal.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 10889
2009.04.06. 20:21.54
http://www.sin-ter.hu/item.php?id=20899
Itt egy kép a régi abaligeti alagútról.1988-ból.

Gábor16
e-mail: kovacsgabesz15.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 10375
2009.03.06. 19:13.02
Igen.Abaligett elött volt egy (a mainál rövidebb) alagút.Képem nincs róla csak egy régi térképem (volt) ami ezt is jelöli.

atis
e-mail: kissattila975.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 10357
2009.03.05. 20:51.17
Sziasztok!Amikor a viadukt megszűnt, a nyomvonal módosításakor ,alagút is szűnt -e meg ? Jó volna erről is, a mai állapotot bemutató kép.

Hozzászólás küldése ehhez az állomáshoz
Hozzászólások





Szenta

Szák-Szend

Szabadságtelep

Sztaravoda-patak

Szatymaz