Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája


40 Budapest-Pusztaszabolcs- Pécs

Budapest-Déli (1, 30)
Budapest-Kelenföld (1, 30)
Budafok (30)
Háros
Budatétény
Barosstelep
Nagytétény-Diósd
Érdliget
Érd felső
Érd-Elágazás
Érd
Százhalombatta
Dunai Finomító
Ercsi (452, 453)
Iváncsa
Pusztaszabolcs (42, 44)
Szabadegyháza
Sárosd
Nagylók
Sárbogárd
Sárszentmiklós (46)
Rétszilas (43, 46)
Sáregres
Simontornya
Tolnanémedi
Pincehely
Belecska
Keszőhidegkút-Gyönk (48)
Szárazd
Regöly
Szakály-Hőgyész
Dúzs
Csibrák
Kurd
Döbrököz
Dombóvár (41, 459, 47, 49, 50)
Kaposszekcső (47)
Vásárosdombó (47)
Sásd (47)
Godisa (47)
Szatina-Kishajmás
Abaliget
Hetvehely
Bükkösd
Cserdi-Helesfa
Szentlőrinc (60, 61)
Bicsérd (60)
Mecsekalja-Cserkút (60)
Pécs (60, 64, 65, 963)

45 Sárbogárd-Székesfehérvár

Székesfehérvár (20, 29, 30, 44, 5, 906)
Börgönd (44, 944)
Belsőbáránd
Bodakajtor-Felsőszentiván
Aba-Sárkeresztúr
Sárkeresztúr
Sárszentágota
Felsőkörtvélyes
Sárbogárd

46 Sárbogárd-Bátaszék

Sárbogárd
Sárszentmiklós (40)
Rétszilas (40, 43)
Cece
Vajta
Bikács
Nagydorog
Kajdacs
Kölesd-Alsótengelic
Tengelic
Szedres
Fácánkert
Tolna-Mözs
Szekszárd-Palánk
Szekszárd
Őcsény
Decs
Sárpilis-Várdomb
Bátaszék (154, 50, 64, 9001)




Gyorsüzi
Minden jog fenntartva.
© 2024

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció




    Régi képekKépek a netrőlKéptárHozzászólások


Sárbogárd

állomás
40 Budapest-Pusztaszabolcs- Pécs
45 Sárbogárd-Székesfehérvár
46 Sárbogárd-Bátaszék

A felvételi épület 2023 márciusban.
2023.03.18.
Fotó: Iváncsics Roland [IRHZ]


  Az állomás földrajzi koordinátái:
N46.896801° E18.61187° | N46° 53' 48.48" E18° 36' 42.73"
A koordinátákra kattintva a hely megtekinthető a Google Maps térképen.


Felvételi épület


A felvételi épület a MÁV első háború utáni épülete, Kajdi Ferenc tervei szerint épült 1947-ben. Tömege, nyílászárói bauhaus stílusúak. A szépen osztott ablakok majdnem minden esetben összefüggő ablaksort képeznek.
Különösen szép az utca felőli homlokzaton lévő íves épületrész és ablakai. Az épület szakít a korábbi hagyományokkal, lapos, szétterülő épület, sok kisebb tömeg épül bonyolult rendszerben egymáshoz.
Az épület kialakítása a II. világháború előtt épült, Heimann Nándor, Kamarássy Jenő építészek által képviselt irányt követi (Máriabesnyő, Kőbánya alsó, Kiskunfélegyháza).

Kiszolgáló épületek


A raktárépület korábbi, tömege a jól ismert korai vasbeton-szerkezetű raktárépületekéhez hasonlít. Ez érthető, ez egy ideális, jól bevált elrendezés, de acélszerkezetű, és a szerkezetek elemek között van kifalazva, így vasbetont nem is használtak fel hozzá. (tm)

Állomás


Csomóponti állomás, a 40 Budapest-Pécs vonalból Székesfehérvár felé ágazik ki mellékvonal, utóbbin a személyszállítás 2009. december 13-tól szünetel. Az állomás villamosított.

Autóbusz kapcsolat


Az állomásépület mögött található Sárbogárd vá. elnevezésű megállóból az alábbi célállomásokra indulnak az Alba Volán Zrt. járatai (2008. dec. 14-től érvényes menetrend szerint):
Aba*, Hősök tere; Belsőbáránd*, sz. bolt; Dég, Béke tér; Dunaújváros* aut. áll.; Káloz, mozi; Mezőfalva* kh.; Nagyvenyim, iskola; Pélpuszta, ÁG; Pusztaegres, kh.; Sárbogárd, Haladás u.; Sárszentágota, iskola; Sárszentágota, kh.; Siófok* aut. áll.; Szabadhidvég, posta.; Székesfehérvár*, aut. áll.
A csillaggal jelölt településekre vonattal is el lehet jutni.

Újra megnyitva


2010. december 12-től, menetrendváltással újra járnak a személyvonatok a megszüntetett vasútvonalon.


Szelvénykő 789 Kelenföld-Szentlőrinc vonal
Autóbusz-megállóhely neve Sárbogárd, vá.
Szelvénykő 295 Székesfehérvár-Sárbogárd vonal

Képriportok, cikkek

Sárbogárd
2014.01.30 06:24 - Szente-Varga Domonkos
Fotók dátuma:...









Régi képek - Sárbogárd

Sárbogárd állomás régi felvételi épülete. Forrás: profila.hu korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Sárbogárd állomás felvételi épülete látható a képeslap jobb oldali kockáján. Forrás: profila.hu korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Sárbogárd állomás felvételi épülete látható a képeslap bal oldali képén. Forrás: korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Sárbogárd állomás utcafront felőli képe egykor. Forrás: profila.hu korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Sárbogárd az indóház belső és külső része. Forrás: profila.hu korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Sárbogárd állomás felvételi épülete egykor. Forrás: profila.hu korabeli képeslap .
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Sárbogárd állomás felvételi épülete látható a képeslap alsó képén. Forrás: profila.hu korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

A felvételi épület talán valamikor a 60-as években
Forrás: http://sarbogard.atw.hu/
 
Talán valamikor a 60-as években
Forrás: http://sarbogard.atw.hu/
 
Talán valamikor a 60-as években
Forrás: http://sarbogard.atw.hu/
 
Sárbogárd állomás felvételi épülete látható a képeslap jobb alsó képén. Forrás: profila.hu korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Sárbogárd egy régi képeslapon.
  Feltöltötte: Sándor Antal

Az állomás egy régi képeslapon.Forrás:korabeli képeslap
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Forrás: http://www.fortepan.hu/image.php?id=2565
 
Sárbogárd vasútállomás
  http://axioart.com/index.php?op=live_item&id=770092
Feltöltötte: Szente-Varga Domonkos

Sárbogárd váróterme 1957-ben. Forrás: fortepan.hu
  Forrás: http://www.fortepan.hu/?view=query&lang=hu&q=vasútállom...
Feltöltötte: Faltusz Csaba
Dátum: 1957.

Sárbogárd. Forrás: http://bedo.hu/
  Feltöltötte: Sándor Antal

Forrás: http://postcards.hungaricana.hu/hu/86839/?query=szo%3D%28vas%C3%BAt%C3%A1llom%C3%A1s%29
  Feltöltötte: Sándor Antal


  http://www.fortepan.hu/?view=query&lang=hu&img=79711
Feltöltötte: Sándor Antal
Dátum: 1958.

Sárbogárd 1909 előtt. Forrás: Képek a régi magyar vasutakról és vonatokról. Gyökér István, Dr. Kubinszky Mihály, 1991 (Közdok)
  Feltöltötte: Sándor Antal



Képtár - Sárbogárd


Fotó: Kovács Viktor
Dátum: 2007.

Fotó: Kovács Viktor
Dátum: 2007.

Fotó: Kovács Viktor
Dátum: 2007.

Fotó: Kovács Viktor
Dátum: 2007.

Fotó: Kovács Viktor
Dátum: 2007.
Sárbogárd
Fotó: Karch Roland
Dátum: 2011.05.07.
Gemenc IC érkezik Budapest-Déli Pu. felől
Fotó: Karch Roland
Dátum: 2011.05.07.
A vasbetonaljakból összerakott peronok
Fotó: Lukács Vendel
Dátum: 2012.03.18.
Továbbhaladva Pusztaszabolcs felé
Fotó: Lukács Vendel
Dátum: 2012.03.18.
Utcafront. Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.06.29.
A vágányok felől. Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.06.29.
A terjedelmes felvételi épület utcafrontja I.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
A terjedelmes felvételi épület utcafrontja II.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
Az autóbusz megállók a felvételi épület előtti kis tér túloldalán vannak. Szemétgyűjtő, tábla. Ennél puritánabb talán már nem is lehetne.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
Várótermi részlet I. A szemétgyűjtővel kitámasztott ajtó a bejárat az utcáról.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
Várótermi részlet II. A falakon az állomás múltját bemutató képek vannak.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
Várótermi részlet III. Mellékhelyiségek.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
Várótermi részlet IV. Pénztárablakok, közöttük a kijárat a vágányokhoz.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
A váróteremből kilépve az előtető alatt állva ez a látvány fogad.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
Az előtető alatt állva a kezdőpont irányába nézünk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
Az előtető alatt állva a végpont felé pillantunk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
A peronon állva a vonal kezdőpontja, Budapest-Déli pályaudvar felé nézünk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
A peronon állva a vonal végpontja, Pécs irányába tekintünk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
A felvételi épület a vágányok felől nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
Üzemi épület I.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
A biztosítóberendezési épületet szinte teljesen elrejtik a fák.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
A kezdőpont felé haladva újabb üzemi épületeket találunk, köztük az egykori vízházat.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
A gőzösvilág emléke egy vízdaru.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
A vízház oldalán szabványos tűzoltóvíz csatlakozó.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
Masszív erők felvételére tervezték az ütközőbakokat.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
Lakóház a kezdőponti útátjáró mellett.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
Fél- és fénysorompóval biztosított útátjáró a kezdőponton.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
A lakóház szabványkerítésének egy elemei.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
Az átjáróban állva a nyílt vonal felé tekintünk. A balra elágazó vonal Székesfehérvárra vezet.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
Az átjáróban állva az állomás felé nézünk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
A felvételi épület felé lépdelve visszatekintünk az átjáróra.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
Kezdőponti váltókörzet I.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
Kezdőponti váltókörzet II.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
Kezdőponti váltókörzet III.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
Kezdőponti váltókörzet IV.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
A végpont felé haladva. A raktárépület oldalrakodóval a vágányok felől nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
A raktárépület utcafrontja.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
A katonai rakodó vágányai.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
A volt élőállat rakodó.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
A hídmérleg-vizsgáló szerelvény az állomáson annak biztos jeleként, hogy továbbra is lesz árufeladás. Gőzerővel folyik a KÖFI rendszer kábeleinek lefektetése is.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
Hídmérleg ház.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
A katonai rakodóvágányok kiágazása. Balra egy UDJ napozik.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
A kihúzóvágány.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
A végponton is fél- és fénysorompóval biztosított az útátjáró.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
Az átjáróban állva a nyílt vonal felé nézünk. Balra Rétszilas felé futnak a sínek. Jobbra a kihúzóvágány veszik el a fűben.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
Az átjáróból az állomás felé tekintünk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
Betonozott áteresz a végponti oldalon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
Végponti váltókörzet I.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
Végponti váltókörzet II.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
Végponti váltókörzet III.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
Végponti váltókörzet IV.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
Végponti váltókörzet V.
Fotó: Sándor Antal
Épül a KÖFI.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
A forgalmi szolgálattevő munkahelye.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
Két vonat közti csend Sárbogárdon.
Fotó: Sárközi Gergely
Dátum: 2020.02.19.
Sárbogárd állomás vonatmentes időben.
Fotó: Kolláth Áron
Dátum: 2021.07.20.
A felvételi épület 2021 szeptemberben.
Fotó: Iváncsics Roland
Dátum: 2021.09.12.
A felvételi épület 2023 márciusban.
Fotó: Iváncsics Roland
Dátum: 2023.03.18.


Képek a netről - Sárbogárd

A második világháború bombázásai után elsőként 1948-ban a sárbogárdi vasútállomás épült újjá, Kajdi Ferenc tervei alapján.
https://epiteszforum.hu/hiv-a-vasut-var-a-mav-kiallitas-a-videki-vasutallomasok-1945-utani-ujjaepiteserol--1
[Tárolt változat]
 
Hozzászólások:
 
Ha te is szeretnél hozzászólást küldeni az állomáshoz, kattints ide: hozzászólás küldése
Az elküldött hozzászólás kizárólag ennél az állomásnál jelenik majd meg.
Az oldal szerkesztőjének küldendő üzeneted ne ide írd, azt továbbra is Gyorsüzi formájában
egyenesen a szerkesztőnek címezd.
Hozzászólások


bobo
e-mail: ferenc590125.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 31245
2017.12.05 21:11.54
Sárbogárd
Itt kezdődött el vasutas pályafutásom 1974-ben, mely azóta is tart. Akkor fiatalkorú tanulóként (gyerekként), 15 évesen felvett a MÁV és a nagykorúságom eléréséig tartó 3 év is munkaviszonynak számít, így kötöttek velem munkaszerződést.
Ma is nagy tisztelettel gondolok vissza azokra a kollégáimra akiktől én itt a szakmát tanulhattam a 70-es években. Neveket azért nem említenék, mert nagyon hosszú lenne a névsor és akkor sem biztos, hogy nem szándékosan bár, de kifelejtenék közülük néhányat, azt pedig nem szeretném. Én itt azt tapasztaltam, hogy tolatásvezetők, váltókezelők, forgalmi szolgálattevők, személy- és árupénztárosok, raktárnokok, kocsifelírók, távírászok, stb., de nemcsak az állomási személyzetnél, hanem a másik szakszolgálatoknál is sok olyan kollégával találkoztam akik a saját szakterületükön kiválóan felkészültek, büszkék voltak a beosztásukra, szerették a munkájukat és a MÁV-ot.
Mint nagy középállomás a 40-es fővonalon, és rendelkező állomás a Bátaszéki vonal és a Székesfehérvári vonal felé, amit egy középállomáson meg lehetett tanulni azzal én itt találkozhattam.
A 70-es években a fővonalon még a Siemens - Halske típusú biztosítóberendezések voltak üzemben, azaz a váltókat és az alak jelzőket állítóemeltyűkkel, vonóvezeték segítségével állítottuk át. Az állomások minkét végén váltókezelők dolgoztak az állítóközpontokban. A váltók és a jelzők villamos lezárása is teljesült. A forgalmi irodákban voltak az állomási rendelkező készülékek. Ezeknek az egyébként rendkívül megbízható biztosítóberendezéseknek egyetlen hiányossága az volt, hogy nem tudta visszajelenteni a vágányfoglaltságot. Az állomásközökben Siemens térközök voltak általában, de nem mindenütt. Sárbogárd — Nagylók között a 4. sz. térköz és Sárbogárd — Rétszilas között Sárszentmiklós rh. is vonatjelentő-őri térköz üzemelt. Az 1970-es évek végén és az 1980-as évek elején Szabadegyháza és Döbrököz között telepítve lettek a D 55. típusú biztosítóberendezések az állomásokon (Rétszilas és Simontornya kivételével ott már ez évekkel korábban megtörtént) és az állomásközökben az önműködő térközbiztosító berendezések, a vonalszakasz jelfeladásra kiépítve. A fejlődés következtében a nyíltvonali szolgálati helyek és a váltókezelői állítóközpontok megszűntek, eltűntetve a régi jó „bakterházi világot” is. Az 1980-as évek közepe táján pedig a vonal villamosítása is megtörtént.
Aba – Sárkeresztúr állomás felé Felsőkörtvélyes sorompókezelő-jegykiadó őrhely, Sárszentágota vonatjelentő-őri térköz jegykiadással, Sárkeresztúr sorompókezelő-jegykiadó őrhely volt még az 1980-as évek elején is. A személyszállító vonatokat 1978 vagy 79-ig 424-es gőzmozdonyok továbbították, aztán M40-es „púposok” váltották le őket. A tehervonatokat M62-es „Szergejek” továbbították. Rengeteg elegyet és utast szállítottunk ezen a vonalon is akkoriban.
A Sárbogárd — Bátaszék vonalon volt az országban legtovább gőzvontatású forgalom, 1985-ig. 1980-ig a Budapest és Baja között közlekedő gyorsvonatok kivételével (ezek akkor elkerülték Sárbogárdot) valamennyi személyszállító és tehervonatot 424-es gőzmozdonyokkal továbbítottunk. A 424-es „bivalyoknak” tehervonatokként 50 km/h sebességgel 1200 tonna volt a maximális sebessége és engedélyezett vonatterhelése. A személyforgalomban a gőzösöket M41 –es csörgők és MD motorvonatok váltották fel. A gőzvontatás felszámolása után a sárbogárdi fűtőház is megszűnt a vontatási személyzetével együtt, utána már csak tárolásra használtuk. A legnehezebb váltást a gőzösök leváltása jelentette. Az állomási tolatómozdony 411-es „Truman” gőzmozdony volt, ezt M43-as mozdony váltotta fel, meg kellett tanulnunk tolatni vele, mert nagyon gyenge volt a gőzöshöz viszonyítva. De a legnehezebb dolgunk akkor volt, amikor a 424-eseket is kivonták a forgalomból. Sárbogárd és Rétszilas között addig is valóságos „háború” folyt a rengeteg elegy továbbítása miatt, mert a gőzös terhelése is kevésnek bizonyult sokszor. Átmenetileg M43-as mozdonyok voltak addig amíg a Dombóvári Vonatási Főnökség biztosítani tudta az M44-es bobokat, a tolató tehervonati fordában.
A Sárbogárdról szolgáltuk ki Sárszentmiklós rakodóhelyet is megszűntetéséig. A fővonali, a Bátaszéki és a Székesfehérvári elegyünk is jelentős volt a 70-es és 80-as években. Az állomás a 80-as években lett megnyitva nemzetközi darabáru forgalomra, mely az állomási raktárnak és az ott dolgozó kereskedelmi dolgozóknak biztosított sok munkát. Mindig jelentős volt a cukorrépa szállítás is mely a IX. vágányon volt lebonyolítva. Elég jó volt a helyi leadása és feladása is az állomásnak. Az őszi csúcsforgalommindig jelentősen növelte az elegyet és a vonatképzést. Volt itt magyar és szovjet katonai laktanya is. Katonavonatokat is képeztünk, ilyenkor jelentősen csökkent az állomás fogadóképessége, mert a szállítmányokkal járó munka mindennél fontosabb volt. Ilyenkor az egyéb rendezési munka rendszerint Rétszilas állomásra hárult.
Az állomás utasforgalma is nagyon jelentős volt. Az állomás mellett ott volt az autóbuszok megállóhelyei, így biztosítva volt a „ráhordás” az olyan településekről amelyeknek a környéken nincs vasútállomásuk. Az állomáson működő postának is jelentős volt a szállítása, melynek kiszolgálása a postavonatokkal történt.
Amikor a D55 biztosítóberendezés telepítése történt, akkor az állomás Rétszilas felé meg lett hosszabbítva, mert addig olyan rövid volt az állomás, hogy kb. 600 méteres tehervonat sem fért el a leghosszabb vágányon sem. Az átépítés után a vonal egyik leghosszabb állomása lett.
1977-1981 között váltókezelőként dolgoztam itt, majd 1984-1987 között forgalmi szolgálattevőként (rendelkező és külső egyaránt) sokszor voltam kirendelésben, mert akkor már Rétszilas állomás létszámához tartoztam.
Tisztelettel:
Róth Ferenc

Balazs177
e-mail: balazs177.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 28279
2014.05.26 19:29.00
Sárbogárd,vasútállomás, frontra induló katonák búcsúztatása.Forrás:http://www.fortepan.hu/_photo/display/30339.jpg

Balazs177
e-mail: balazs177.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 28278
2014.05.26 19:27.49
Sárbogárd,vasútállomás, frontra induló katonák búcsúztatása.Forrás:http://www.fortepan.hu/_photo/display/30337.jpg

Gothpaladinus
e-mail: Gothpaladinus.kukac.Gmail.com
elfogadott hozzászólás 24506
2012.07.17 15:07.55
A leírásban az autóbusz kapcsolatnál be kéne csillagozni Abát és Belsőbárándot is, azoknál a településeknél megállnak a még létező fehérvári vonatok...

Selkath
e-mail: vasutas1.kukac.invitel.hu
elfogadott hozzászólás 16383
2010.03.12 10:16.45
vasutas: Hamarosan lesznek (tőlem) képek a sárszentmiklósi állomásról-megállóról, Valamint meglátogatom Sárbogárd állomás "déli" oldalát, (Pécs irányába), mert onnan kevés képet láttam itt (arra van a PFT szakasz). Csak megvárom, amíg javul ez a borzasztó "tavaszi" időjárás. Zimában bizony nem jó biciklizni...

vasutas
e-mail: torma.ferenc.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 6029
2008.08.21 14:11.55
Sárbogárdtól kb. öt km-re volt egy megálló vagy állomás Sárszentmiklós.(Forrás:1969-es személyszállitási kilométermutató.)

pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 2635
2008.02.05 17:18.59
2007

AIRsti
e-mail: stemiisti.kukac.mailbox.hu
elfogadott hozzászólás 1914
2007.12.12 08:20.06
Bz-k és egy Flirt Sárbogárdon

AIRsti
e-mail: stemiisti.kukac.mailbox.hu
elfogadott hozzászólás 1913
2007.12.12 08:08.56
A kép az Érdnél történt sikláskor készült.A fél Dunántúl megállt

admin
e-mail: sarbogard.kukac.gmail.com
Módosított hozzászólás [ROCOman]
elfogadott hozzászólás 1752
2007.11.19 20:57.40
http://allomas.bogard.hu/ Külön köszönet az állomásépület leírásáért!

Hozzászólás küldése ehhez az állomáshoz
Hozzászólások





Sáránd

Sáp

Sarkadi Cukorgyár

Sárd-Magyarigen

Sáregres