Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 492 ] [ 493 ] [ 494 ] [ 495 ] [ 496 ] [ 497 ] [ 498 ] [ 499 ] [ 500 ] ...   Utolsó Következő

Nagycenk    central, 2010.04.02 10:03.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás átépítés előtti képe Lövő felől nézve.
 
Nagycenk    central, 2010.04.02 09:59.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás után Lövő felé,a leendő pályaív korrekció helyszínén jelenleg ásatási munkák folynak.
 
Kistolmács    Petrás Bence, 2010.04.01 23:26.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt forgatták 1986-ban az ...És még egymillió lépés című dokumentumfilm-sorozat Megy a csapat Kanizsára című epizódját.
 
Baja    siofok35, 2010.04.01 22:52.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Utca felőli homlokzat. Az előző képet légyszi töröljétek!
 
Újszász    siofok35, 2010.04.01 22:46.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pénztárablakok. Az egyik be van deszkázva.
 
Nyársapát    Oláh Gábor ogvmodellbahn, 2010.04.01 22:23.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez nekem a legkedvesseb állomás főleg hogy már megépítettem 1:87 ben. az állomásra az első KÁ69es biztosítóberendezést 1972ben telepítették ide.
Üdv Gábor
 
Mezőkovácsháza    siofok35, 2010.04.01 22:12.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2010.03.29.
 
Mezőhegyes    siofok35, 2010.04.01 22:07.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Vonatási telep, neon betűkkel.
 
Kétegyháza    siofok35, 2010.04.01 22:03.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2010.03.29, utca felőli homlokzat.
 
Öreglak    siofok35, 2010.04.01 22:00.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2009 nyarán már fel volt szerelve a fénysorompó, és elbontva az első vágány.
 
Belezna    BÁLI, 2010.04.01 21:23.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás borzalmas!Az utóbbi időkben
bevallom,tényleg nagyon nagyon lecsökkent az utasforgalma!Minek most már egy ilyen állomás a sövények és az erdők közepén,ahol még a madár se jár.Régebben sokkal nagyobb volt az utasforgalma!Naponta legalább 10 ember szállt le és föl!!!!!!
 
Zákány    BÁLI, 2010.04.01 21:09.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomásépületet lakják?
 
Börgönd    gozos_375, 2010.04.01 20:59.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valóban folynak a felújítások Börgönd állomáson. Mindkét oldalon Szabdbattyán - Székesfehérvár, ill. Pusztaszabolcs és Sárbogárd - cserélik ki a váltók alatt a talpfákat. Remélem, hogy ezzel el fognak tűnni a váltókra kihelyezett 20-as lassújelek. A szabadbattyán felé menő vonalszakasszal mi a helyzet?
 
Szépjuhászné    matteo, 2010.04.01 17:28.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Értem.Csak azért kérdeztem mert a jegyvizsgáló lányoknak különösen tettszett egy srác fényképező géppel a kezében.Azt hittem te voltál az.
 
Békéscsaba    Kispala, 2010.04.01 16:46.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Képes beszámolóm az IHO-ról:
http://www.iho.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=2144:csabaitotokestarsaik&catid=1:nagyvasut&Itemid=3
 
Szépjuhászné    Petrás Bence, 2010.04.01 15:33.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem, én február 4-én Szépjuhásznéról Széchenyihegyre utaztam fel.
 
Tiszavárkony    Kormányné, 2010.04.01 14:35.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez régen nagyon szép állomás volt.Én
nagyon sok időt itt töltöttem,Keresztapám itt volt állomásfőnök.Fájó szívvel nézem ezt a lepusztult állomást.
 
Gödöllő    sziblerg, 2010.04.01 08:25.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy örömteli esemény kilátásban. Ezt írja a mult-kor.hu:

"Megújulnak Gödöllő műemlékei
2010. március 31.

A „Várostörténeti és kulturális szempontból jelentős helyszínek rehabilitációja, többcélú hasznosítása” címmel benyújtott pályázatra az EGT/Norvég Finanszírozási Mechanizmusok pályázati konstrukció keretében adtak pénzt. A projekt koncepcióját 2007-ben nyújtotta be az önkormányzat, és 2009 május elején érkezett meg a „Támogatási Ajánlat”, mely szerint az alap Pénzügyi Mechanizmusok irodája 85 százalékos támogatást nyújt a rehabilitációs programhoz.
A nyertes pályázat eredményeként Gödöllő négy idegenforgalmi szempontból is különleges helyszíne újulhat meg:
A jelenleg vasúti váróteremként működő királyi váró számára jelentős fordulatot jelent a program. Az 1800-as évek végén épült, jelenleg a MÁV Zrt. kezelésében lévő díszes műemléképület, mára igencsak leromlott.
A következő hónapokban visszaépítik a kupolás fedélszerkezetet, a három homlokzaton végigfutó egykori kovácsoltvas oszlopokon álló, míves perontetőt, és felújítják a város felőli oldalon a kocsifelhajtót, valamint az előtte lévő területet és a két oldalán hajdan volt kerti ágyásokat. Ezt követően már nem váróteremként, hanem múzeumként és idegenforgalmi létesítményként fogadja az ide érkezőket.
Az épületben közlekedéstörténeti és helytörténeti kiállítást alakítanak ki, ahol a Magyar Műszaki Közlekedési Múzeum az udvari vonatokkal és a királyi várók legszebb emlékeivel ismerteti majd meg a látogatókat, ötven dokumentum és húsz műtárgy bemutatásával. Többek között itt lesz megtekinthető, a Tisza-vidéki vasút udvari kocsijának 1857-ből megmaradt bútorzata és a Stróbl Alajos által készített Erzsébet királyné és Ferenc József mellszobor, melyek egykor is itt álltak."

http://mult-kor.hu/20100331_megujulnak_godollo_muemlekei
 
Kecskemét-Parasztfőiskola    Adani, 2010.03.31 16:03.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Akkor ezért épült Ceglédi Szállásoknál is hosszú viacolor burkolatos peron?

Azt se használja szinte senki még akkor sem használták mikor még jártak arrafelé személyvonatok, manapság meg asszem napi 2x áll meg vonat. A takarítással meg nem sokat bajlódnak akkor sem ha mégis épül peron.
 
Pécsvárad    Train Station, 2010.03.31 15:43.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
"Ez egy rövid utazás,volt.Álmodozás.
Jó hogy itt voltál velem,jó hogy itt voltál!"
In Memoriam 64-es vonal
(Kép:2009.10.23.)
 
Zsolnay-rakodó    Train Station, 2010.03.31 14:44.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szerintem lenne értelme itt egy megállót kialakítani miután megnyílt a ZSKN.Hisz akkor vonattal is elérhetővé válna az ide tervezet Planetárium,Bábszínház és egyéb programok.A két rész a 6-os út feletti híddal kötik majd össze.
 
Bük    central, 2010.03.31 14:18.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Rengeteg beépítésre váró betonaljat is tárolnak az állomáson.
 
Bük    central, 2010.03.31 14:16.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hatalmas mennyiségű bazaltkő tárolása,az állomás acsádi oldalán a VIII.számú rakodó vágány mellett.
 
Acsád    central, 2010.03.31 13:56.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás átépítés előtti képe Bük állomás felől nézve.
 
Acsád    central, 2010.03.31 13:51.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás átépítés előtti képe Szombathely felől nézve.
 
Kecskemét-Parasztfőiskola    Barta Endre, 2010.03.31 13:46.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Cegléd - Kecskemét szakaszt 2003 nyarán újította fel a MÁV. Akkoriban a START elődjének számító Személyszállítási Üzletágnál egy nagyon furcsa ember határozta meg a fejlesztéseket. Előírta, hogy az ilyen tényleg nulla forgalmú megállókban is 250 méter hosszú peronokat építsenek, mert "sosem lehet tudni, hogy mikor áll meg ott a gyorsvonat." Megjegyzem, akkoriban két kocsis, 50 méter hosszú vonatok jártak, és ez valószínűleg most sincs másképp.

Gondoltam, nem kéne kidobni annyi pénzt az ablakon, mert azt a hosszú peront nem csak megépíteni kell, hanem takarítanai, világítani, vagyis fenn kell tartani.

Kértünk utasforgalmi adatokat, egy nap átlagban 2-3 ember használta, a legforgalmasabb napon öten utaztak. Elmentünk a városhoz, mondták, hogy jár arra helyi busz, nekik nem kell a megállóhely. A megszüntetés a vártnál is könnyebben ment: még el sem kezdődött az átépítés, de a megálló a menetrendből ki is maradt. Nem hiányzik gondolom azóta sem senkinek.
 
Acsád    central, 2010.03.31 13:46.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomáson tárolt hatalmas mennyiségű bazaltkő és vasbetonalj.
 
Acsád    central, 2010.03.31 13:42.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Megkezdődtek Acsád állomás átépítési és Szombathely felé történő meghosszabbításának munkálatai.
 
Királd    Barta Endre, 2010.03.31 13:30.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Április 23-25 között pályafenntartási tábort szervezünk a Putnok - Szilvásvárad vonalon. A tervek szerint a péntek lenne a gyülekező, szombaton pályás munkákat végeznénk, vasárnap pedig a megállóhelyekkel foglalkoznánk.

A terv az, hogy legalább három helyen, Királdon, Csokvaományban és Nekézsenyben kihelyezünk egy korhű, fehér alapon fekete betűkkel írt és fekete szegélyű állomási névtáblát. A legnagyobb munka Királdon lenne, ott az új táblát a hiányos neonbetűk helyére tennénk, lemosnánk a homlokzatot, és a tábla megvilágítására egy korhű lámpát tennénk - még ha az épület már csak nagy képzelőerővel idézi az építés korának hangulatát. Csokvaományban egy ócska, deszkára szabálytalan betűkkel pingált névtáblát tennénk, Nekézsenyben pedig oszlopokra állítanánk.

Ha van kedvetek segíteni, akár munkával, akár adománnyal, annak nagyon örülnénk.
 
Esztergomi tábor    8601301, 2010.03.31 13:11.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az 1963/64-es menetrendben is szerepel még.
 
Előző Első    ... [ 492 ] [ 493 ] [ 494 ] [ 495 ] [ 496 ] [ 497 ] [ 498 ] [ 499 ] [ 500 ] ...   Utolsó Következő