Hűvösvölgy
Petrás Bence, 2010.04.10 18:03.37 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Mk49,2006 a fűtőházban.
2010. 04. 10.
|
|
|
Hűvösvölgy
Petrás Bence, 2010.04.10 18:01.43 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
C50 3784 a vontatási telephelyen.
2010. 04. 10.
|
|
|
Hűvösvölgy
Petrás Bence, 2010.04.10 17:59.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az M4 a vontatási telephelyen.
2010. 04. 10.
|
|
|
Vértesboglár
M40_001, 2010.04.10 15:07.49 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sziasztok lenne pár adat amit meg szeretnék tudni és ezért kérem a segítségeteket!
Térjünk a tárgyra érdekelne,hogy ez az állomás hány vágányos volt,volt-e rakodó az állomás területén?
|
|
Nagyvisnyó-Dédes
kempelen, 2010.04.10 09:08.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2010.04.08 12:13
|
|
|
Balatonszemes
Marec, 2010.04.09 21:43.52 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
szerintem is nagyon szép az állomásépület, és ezen az állomáson lett öngyilkos a "színészkirály": Latinovits Zoltán.
|
|
Báta
LepesiZL, 2010.04.09 20:44.10 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A mohácsi oldalon is van egy-két nyom a tervezett Mohács - Bátaszék vasútvonalról. A farostlemezgyári vágányok azon a nyomvonalon vannak, illetve a II. Lajos király emlékmű mögött kettő híd is látszik egyik a Csele pataké, másik meg egy áteresz.
Lepesi ZL
|
|
Sárvár
sziblerg, 2010.04.09 20:01.50 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kedves Lőrincz Úr!
Nagyon köszönöm a segítségét, igénybe is fogom venni. Hogyan tudnánk megbeszélni egy személyes találkozást?
Email-címem: gaborszibler@freemail.hu
Üdvözlettel: Szibler Gábor
|
|
Mátraballa
Mi (M&C), 2010.04.09 19:37.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Üdv!
A "Mátra túristakalauz" térképe alapján Mátraballáról van egy "régi vasút" említés.
Radnóti utca ívében folytatódott, már a Balla-tatak túl oldalán volt "ott" ,majd a Verő-hegy és a 23-as főút bekötő útja között ment ki a ballai elágazásig, ott IVÁD felé fordult, ... volt még a 23-as főúttal egy kereszteződése is, .. nem messze kb 600m-re a főúttal párhuzamos kicsi szurdokos részig van rajzolva.
Akinek ez ismerős az részletesebben is írhatna erről! Üdv, Köszi!
|
|
Agárd
Radirpók, 2010.04.09 16:39.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Agárd állomás 2010. március 26-án 11 óra 46 perckor.
|
|
|
Középrigóc
sgyuri, 2010.04.09 14:53.29 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás forgalmi irodája.
|
|
|
Középrigóc
sgyuri, 2010.04.09 14:51.11 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az I.-es váltókezelői őrhelyen található sorompókezelő-készülék. A 62-es vonal bezárása óta nem használják, a fénysorompót leszerelték, de a fényképen lévő kezelőkészülék továbbra is megvan.
|
|
|
Középrigóc
sgyuri, 2010.04.09 14:48.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az I.-es váltókezelői őrhely emeltyűi (részlet)
|
|
|
Középrigóc
sgyuri, 2010.04.09 14:47.08 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az I.-es váltókezelői őrhely biztosítóberendezésének blokkszekrénye.
|
|
|
Középrigóc
sgyuri, 2010.04.09 14:44.12 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Előjelzővel egyesített alak bejárati jelző az állomás Barcs felőli oldalán.
|
|
|
Erdősmecske
Train Station, 2010.04.09 14:41.23 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ez biztos?Ha újraindul a vonat közlekedés akkor mi értelme volt becsukni a pécsváradi csonkát?
Nem csak kampány szöveg?
|
|
Középrigóc
sgyuri, 2010.04.09 14:40.57 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A biztosítóberendezés forgalmi irodában elhelyezett rendelkező-készüléke. (Siemens)
|
|
|
Sárvár
Lõrincz Sándor nyugdijas (forgalmi szolgálattevõ), 2010.04.09 13:44.04 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kedves Szíbler Gábor úr. Szívesen állok rendelkezésére, akár személyes találkozóra is. Előzetes egyeztetés után.
|
|
Sopron-Déli
Lõrincz Sándor nyugdijas (forgalmi szolgálattevõ), 2010.04.09 13:29.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sopron Déli kép sorozatban találtam egy számomra, érdekes képet (970es sorszám alatt). Ma egy kis üzlet. Tudomásom szerint a Bécsújhely-Sopron Déli-Szombathely, vasútvonal elkerülte SOPRON (Győri) állomást.A képen látható kis épület sorompóőr szolgálati helyként üzemelt.
|
|
Pécs-Gyárváros
Tádé, 2010.04.09 11:23.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Train Station-nek!
Nem véletlenül Pécs-Újhegyre gondoltál?onnan volt jó néhány iparvágány kiágazás.
Egy fotó a vágányokról:2010 04.04.
Erre sem mostanában járt szerelvény...
|
|
|
Görcsöny
Tádé, 2010.04.09 11:06.02 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egy-két régen ottfelejtett talpfa
|
|
|
Görcsöny
Tádé, 2010.04.09 11:03.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Vonóvezeték-elágazó az Állomással szemben
|
|
|
Görcsöny
Tádé, 2010.04.09 11:02.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A régi élőállat-rakodó maradványai
|
|
|
Görcsöny
Tádé, 2010.04.09 11:01.11 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Érdekes dolgok vannak az Állomás környékén:Az egyik régi vonóvezetéktartót benőtte egy fa
|
|
|
Görcsöny
Tádé, 2010.04.09 10:58.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az Állomás épület 2010 04.03.-án
|
|
|
Vasegerszeg
Lõrincz Sándor nyugdijas (forgalmi szolgálattevõ), 2010.04.09 08:06.13 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Vasegerszeg mint jegykiadó őri szolgálati helyként működött, szolgálati lakással kialakítva. A sorompózárása kézi kezelésű volt(nem csapórudas oldalirányú elfordítással, zárt állapotban a vágánnyal párhuzamos helyzetben, nyitott állapotban, a közúttal párhuzamosan voltak a sorompórudak elhelyezve). A vonal átépítése alkalmával (1969-1970) fénysorompó került, kiépítésre. Jegykiadás megszüntetése után , az épületet sajnos pontosan nem tudom, de valamikor 2005en elbontották. A tuják és a kút emlékeztet a hajdan volt épületre.
|
|
Zsédeny-Rózsamajor
Lõrincz Sándor nyugdijas (forgalmi szolgálattevõ), 2010.04.09 07:31.18 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Valóban a vasút építésekor csak Zsédeny-Rózsa major megálló rakodóhely volt kialakítva, személy és árú forgalomra. A képeken látható épület kezdetben, csak Pályaőri szolgálati célra lett kialakítva. Valamikor az 1950es években, nyitották meg személy szállításra. Ez után lett külön Zsédeny megállóhely és Zsédeny-Rózsamajor rakodóhely. A rakodóhelyen, a sárvári cukorgyár részére történt rakodás. Sajnos ettől a szereptől, az 1960as években bevezetett, GAZDASÁGI változások megfosztották. A vasút vonal megszüntetésére való törekvés, ezen időszakban indult meg. Igyekszem a valós Zsédeny-Rózsamajor épületről képet beszerezni.
|
|
Egyed-Rábacsanak
alexejevics, 2010.04.08 22:01.28 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ó, nagyon értékes kép, köszönjük! Van még?:) Mikor készült amúgy? A MÁV levéltárában minden szirszar adat megvan az egyedi bérlőkről, de azt, hogy pontosan mikor égett le, nem találtam meg.
|
|
Báta
Train Station, 2010.04.08 19:35.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az a félig megépült Bátaszék-Mohács vonal maradványa.Csak az alépítménye épült meg,az is csak Bátáig.
|
|
Gárdony
Kovács Kolozs, 2010.04.08 18:06.52 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomásnál már elkészültek a nagyobb peronok és esőbeállókat is csinálnak.
|
|