Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 491 ] [ 492 ] [ 493 ] [ 494 ] [ 495 ] [ 496 ] [ 497 ] [ 498 ] [ 499 ] ...   Utolsó Következő

Bácsalmási gyümölcsös    Train Station, 2010.04.05 18:09.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A földútról ami keresztezi a nyomvonalat és ketté szeli a megállót.
2010.04.04.
 
Bácsalmási gyümölcsös    Train Station, 2010.04.05 18:09.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Vadászlak (Regőce)felé.A nyomvonalat traktorok használják.
2010.04.04.
 
Bácsalmási gyümölcsös    Train Station, 2010.04.05 18:07.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bácsalmás felé.A rádiótorony után található a bácsalmási Kígyos-tavakhoz vezető műút.Mej' az almási megállótól indul.(a nyomvonal a hulladékudvari elágazásán keresztezi az utat)
 
Bácsalmási gyümölcsös    Train Station, 2010.04.05 18:06.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megállóban lévő egykori átjáró romjai.
2010.04.04.
 
Bácsalmási gyümölcsös    Train Station, 2010.04.05 18:05.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tegnap ismét jártam a környéken.
A képek ekkor készültek.A megálló környéke (udvar) rendezett,Virágágyásokkal.A tulaj is a házban tartózkodott.
 
Zalaegerszeg    szabyka5, 2010.04.05 14:24.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Amúgy az fel sem merült, hogy októberre kész lesz :S Legközelebb olyat írj ami biztos infó....
 
Zalaegerszeg    szabyka5, 2010.04.05 14:22.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
És most már a Máv-os trafó(szép zöld =)is kint van az Eon trafó telepén...úgy néz ki h talán még is kész lesz május 31.-re
 
Nagybörzsöny    Petrás Bence, 2010.04.04 22:20.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt forgatták 1979-ben a Másfélmillió lépés Magyarországon című dokumentumfilm-sorozat Barangolás a Börzsönyben című epizódját.
 
Sárvár    Lõrincz Sándor nyugállományu forgalmi szolgálattevõ, 2010.04.04 19:56.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sárvár állomáson a fűtőház szerepe a mellékvonalak bezárásával, megszűnt.Személyzet Celldömölkre és Szombathelyre került. Épület több funkciót töltött be.Szertár,Laktanya a bejáró vidéki dolgozók részére.Telep állomás szerep megszűntével, már csak anyagraktár szerep jutott ezen épületnek. Átszervezések folytán az épületet 2004ben elbontották.Ma már csak a 26os kitérő utáni vágány szakasz utal a hajdani Fűtőház létezésére.
 
Magyarhertelend    Papa83, 2010.04.04 12:41.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás lakatlan, állapota romlik. Kár érte, egy jó tíz évvel ezelőtt még szinte eredeti állapotában lehetett látni. A címlapfotón is látható előtetőt egy néhány évig az épületben működő fafaragóműhely készítette.
 
Esztergom    prozak01, 2010.04.04 00:03.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az Esztergom-Budapest vonal 100 éves évfordulójára állított emléktábla.
 
Esztergom    prozak01, 2010.04.04 00:01.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás közelebbről.
 
Esztergom    prozak01, 2010.04.04 00:00.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mai kép az állomásról. Érdekesség, hogy egykoron a helyén állt a középkori királyi pénzverők faluja, Kovácsi, ennek templomát fel is tárták az állomás építésekor, 1896-ban(Forrás: Zolnay László: A középkori Esztergom).
 
Kecskéd alsó    Lennon15, 2010.04.03 23:26.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A pápai vonalon található Kecskéd megállóhely névtábláját feltették a kecskéd alsói állomásépület homlokzatára!
 
Létavértes    Moldován István, 2010.04.03 12:54.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Régi kedves vasútállomás ez nekem.A hatvanas és hetvenes években sokat jártam a rokonokhoz,akik létán és Cserekerten laktak.Szolnoki létemre mindíg szerettem ezt a tájat.Sokat gyalogoltunk ki Cserekertbe,mert innen aztán nem ment se kocsi,se busz.Nagy néha valamelyik rokonom jött ki a vonathoz lovasszekérrel.Hát ezek már régi emlékek.
 
Budapest-Keleti pu.    Adani, 2010.04.03 12:22.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez meg egy átlagos hétköznap:

http://www.youtube.com/watch?v=yMDM0EiX0Fs

Gratula a videó készítőjének.
 
Komló-Teher    Papa83, 2010.04.02 21:38.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A www.komloiiparipark.hu oldalon van néhány remek légifotó a már nem használt, de még hiánytalan állomásról, gyomirtózott vágányokkal, tárolt kocsisorral. Valamikor 2000 körül készülhettek.
 
Komló-Teher    Papa83, 2010.04.02 21:22.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A 47-es vonalhoz tartozó két kiágazási váltó (a II-es őrhelynél a 401-es, és a Személy pu felőli oldalon a 2-es) a mai napig nincs kiszedve, csak ki vannak szögelve, és a kiágazás után pár méterrel mindkettő egy-egy földkúpban végződik. Az állomás területe jelenleg üres, gazzal és cseperedő akáccal borított parlag.

Most egy gyengébb minőségű, telefonos képem van az állomás egykori vágányainak hűlt helyéről, 2009 nyarán. Hamarosan valószínűleg komolyabb képekkel is szolgálhatok.
 
Komló-Teher    Papa83, 2010.04.02 21:05.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás 1952-ben épült, kifejezetten a komlói bányaüzemek kiszolgálására, és ezzel a régi komlói állomás (azóta Komló-Személy pu.) tehermentesítésére.
Az utolsó szénvonat 2000 januárjában hagyta el az állomást, a Szénosztályozó bontásakor a kinyert ócskavasat még itt adták fel, aztán funkcióját vesztve, és magára hagyva lassú pusztulásnak indult. A vágányhálózatot és az őrhelyeket több részletben, 2000-2005 között bontották el, a felvételi épület nemrég tűnt el. Egy szép, kőlábazatos, épület még áll, eredetileg talán az lehetett az állomásépület, bár ebben nem vagyok biztos. Ezt jelenleg egy cég használja, szépen karban van tartva, úgy tűnik, megmarad az utókornak egy letűnt kor és egy egyszervolt forgalmas, nyüzsgő, füsttel-szénporral borított rendezőpályaudvar (egyben rendelkező állomás) emlékeként..
 
Sándoros    krisztián, 2010.04.02 21:01.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ha érdekel valakit képet tudok küldeni a régi megálló mostani romjáról.
 
Répcevis    Egykori pályakezdõ Jegyvizsgáló, 2010.04.02 20:43.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Volt raktár épület, utasforgalom (90%-s) kihasználtsággal közlekedő vonatok.Nyári időszakban zsúfoltság. Utas számlálás (hivatalosnak titulált) nem a valóságot tükrözte. VOLÁN LOBBI
 
Sárszentmiklós    Papa83, 2010.04.02 20:15.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Minden jel szerint a Sárbogárd-Sárszentmiklóst Pusztaegressel és Mezőszilassal összekötő út átjárójánál kellett lennie, ahol jelenleg is áll egy régi őrház, több, minden bizonnyal vasúti épület
társaságában. A vonatból ugyan csak egy pillanatra figyelhető meg, de a Google Earth műholdfelvételén (vagy a helyszínen:))jól tanulmányozható...
 
Godisa    Papa83, 2010.04.02 20:05.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Annyit tudok róluk, hogy a pécsi vonal Godisa-Szentlőrinc szakaszának a 70-es évek elején történt átépítéséig létezett a husztóti és kovácsszénájai völgyhíd. Az Abaliget előtti vízválasztó alatti eredeti alagút ma is létezik, járható. A viaduktokból is maradtak látható maradványok. Üzem közben sajnos nem volt szerencsém látni őket. A témával egyébként a közelmúltban (2010 február-március)foglalkoztak az Index vasutasfórum "Elveszett vágányok" topicjában és itt, Szatina-Kishajmás mh adatlapjánál is találhat információkat.
 
Pettend    Train Station, 2010.04.02 18:32.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az eredeti épület milyen volt?
Mint a velencei vagy mint a kápolnásnyéki?
 
Martonvásár    tothgabi, 2010.04.02 17:19.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tisztelt martonvásári vasútbarátok!
Néhány hozzászólással előbb valaki feltett néhány kérdést az állomáson jelenleg uralkodó álapotokról.
Egy-két gondolat ezzel kapcsolatban:
Amikor az állomás vágányhálózata átépül és megvalósul a teljes utaskiszolgáló létesítmény ( peronok, aluljárók, mozgássérült lift, stb.) A vonatokat már csak az aluljáróból lehet majd megközelíteni. Megszűnik az a lehetetlen állapot ami a jelenlegi közlekedést jellemzi, hogy az emberek az éppen érkező vonat elött mennek át a sineken. Igaza van annak aki a legelső vágánnyal kapcsolatos anomáliákról írt! Egyszerűen vérforraló ahogy az első vágányra érkeznek a vonatok. Higgyétek el, az ott dolgozó forgalmistáknak is égnek áll időnként a hajuk, és öregszenek néhány évet egy-egy eset miatt.
 
Budapest-Keleti pu.    takacs951010, 2010.04.02 15:36.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A multkor Mosonmagyaróvárra utaztam, és volt egy óra átszállási idő. Megszámoltam 49(!, délutáni csúcs) vonat ment el, és 19 jött be!
 
Nagycenk    central, 2010.04.02 10:14.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hatalmas mennyiségű beépítésre váró építési anyag,az állomás IV.sz. vágánya mellett.
 
Nagycenk    central, 2010.04.02 10:10.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás átépítés előtti képe Harka felől nézve.
 
Nagycenk    central, 2010.04.02 10:07.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Javában folynak az állomás Harka felé történő meghosszabbításának munkálatai.
 
Nagycenk    central, 2010.04.02 10:03.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás átépítés előtti képe Lövő felől nézve.
 
Előző Első    ... [ 491 ] [ 492 ] [ 493 ] [ 494 ] [ 495 ] [ 496 ] [ 497 ] [ 498 ] [ 499 ] ...   Utolsó Következő