Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 491 ] [ 492 ] [ 493 ] [ 494 ] [ 495 ] [ 496 ] [ 497 ] [ 498 ] [ 499 ] ...   Utolsó Következő

Rákosrendező    Grigorij, 2010.04.07 14:00.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Néhány jellemző információ és adat még ehhez a csodás állomáshoz:
- ha már 500 méter a BKV kapcsolat, akkor említsük meg a Róbert Károly körúti felüljárót is, ahol ott az 1-es villamos, alul meg szintén a 20-as/30-as viszonylat, míg a benzinkút másik oldalán a 105-ös busz!
- És érthető, hogy amennyiben bezárják a Nyugatit, akkor ez a pályaudvar lesz a végállomás... Hiszen NINCS BKV kapcsolata...
- Említést érdemel a Szegedi úti, Teleki Blanka utcai közúti átjáró is, itt van ugyanis a hírhedt sorompórendszer, mely "fél órán túl is zárva tartható"...
 
Vilonya-Királyszentistván    Garamvölgyi Ádám, 2010.04.06 20:58.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Jó hír, hogy a szolgálati helyen minden nap reggel 4-től 12-ig van szolgálat! Majdnem minden nap közlekedik az ipari menet Fűzfő-gyártelep és Hajmáskér között, illetve rendszertelenül ugyan, de Papkeszire is szoktak vinni kocsikat.
 
Sátoraljaújhely    kerivili, 2010.04.06 20:39.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2010. április 6. délben.
 
Almamellék alsó    Jakab, 2010.04.06 20:08.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
This "station" can be found on the road to the sportpalya, opposite the church. The lakosok just left the building a year ago.
 
Röszke    atosz66, 2010.04.06 19:33.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nekem anno egy vasúti szaki mondta, hogy ez az útátjáró fedező jelzője. Ugyanis az állomás Szeged felöli kijáratánál semmilyen jelző nincs! Azt meg kicsit furcsállom, hogy az állomás egyik végén van kijárati jelző, a másikon pedig nincs. Most már én is kíváncsi vagyok, hogy mi az igazság!
 
Zsédeny-Rózsamajor    dezso, 2010.04.06 17:49.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hát... Az 1944. nyári (meg az 1941-es) menetrendekből nem úgy tűnik, hogy Zsédenynek két megállója lett volna (ami nem zárja ki, hogy a majornak valamiféle nyíltvonali kiágazásu rakodója nem lehetett)
 
Atkár    raps, 2010.04.06 17:13.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Atkár. Az útátjáró. 2010 04.02.
 
Atkár    raps, 2010.04.06 17:11.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Atkár. Az egykori állomásépület felé tekintve. 2010 04.02.
 
Atkár    raps, 2010.04.06 17:09.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Atkár. Az egykori állomásépület helye. Az állomás az Atkár-Csány összekötő út, valamint a vasútvonal kereszteződésében állhatott ( Lásd ROCOman térképrészlete ). Az egykori állomás helye, feltételezésem szerint Budapest Keleti Pu. felől Miskolc Tiszai Pu. felé haladva a pálya jobb oldalán helyezkedhetett el. A feltételezett hely koordinátái: 47 40' 46,45" É, 19 52' 04,68" K.
 
Atkár    raps, 2010.04.06 17:02.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Atkár. Az egykori állomás helye közelről. 2010 04. 02.
 
Albertirsa    almorav, 2010.04.06 16:49.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sajnálom, hogy az albertirsai vasútállomás régebbi állapotáról kevés kép maradt meg. Az ötvenes években még meglévő salakozó aknákról, a 4 db vízdaruról és két víztoronyról. Az egyik a Szegváriék lakásánál volt. A víztornyok gépházában lévő szivattyútelepek most ipari műemléket és műremeket képviselnének. Ha valaki ilyen képet találna nagy szolgálatot tenne a képek felrakásával.
 
Zsédeny-Rózsamajor    raps, 2010.04.06 16:32.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Köszönöm a megerősítést! Én egy régi térképen láttam a két különálló helyet.
 
Sárvár    sziblerg, 2010.04.06 15:50.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves Lőrincz Úr!

Nagy érdeklődéssel olvasom hozzászólásait a sárvári és a megszűnt répcevisi vonal állomásairól. Mivel érdekel a Sárvár környéki megszűnt vasutak története, kíváncsi volnék további információkra is. Lehetséges lenne? Előre is köszönettel: Szibler Gábor Sárvárról
 
Sárvár    Lõrincz Sándor nyugdijas (forgalmi szolgálattevõ), 2010.04.06 14:11.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sárvár állomás képeken látható váltóőri épületek, vágányhálózat átépítésekor, építették. 2009ben elbontásra kerültek.(Nem említem hogy mi volt az indok)Az eredetiek az akkori építészet remekművei voltak. Kiviteli formájuk még a mai kornak ékköve lehetne. Emeletes kialakítása, lehetővé tette a vágány hálózat áttekintését. Felső szinten pihenő szoba volt kialakítva.
 
Iklódbördőce    dezso, 2010.04.06 09:12.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valamikor a '80-as évek elején. (a két szélén álló úriember emlékére is)
 
Zsédeny-Rózsamajor    Lõrincz Sándor nyugdijas forgalmi szolgálattevõ, 2010.04.06 07:07.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Zsédeny valamint Zsédeny-Rózsamajor (rakodóvágánnyal rendelkezett)két külön álló megálló volt, egymástól 2km távolságra. Zsédeny-Rózsamajor, Zsédeny és Hegyfalu között található.Zsédeny megállóhelyen személy és vegyes vonatok álltak meg. Rózsamajorban teher és vegyes vonatok álltak meg.Rózsamajorban volt Pályamesteri szakasz és lakóépület. tudomásom szerint most, egy mezőgazdasági tevékenységet folytató cég tulajdonában van a Rózsamajori épület.
 
Bácsalmási gyümölcsös    Train Station, 2010.04.05 18:12.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bácsalmás felől érkezve.A megálló eléggé messze van a lakott résztől.Személyforgalma alacsony lehetett.50-100m-en belül 1-2 házacska található.
 
Bácsalmási gyümölcsös    Train Station, 2010.04.05 18:10.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az épület közelebbről.Látszik hogy rendezett és lakott.
 
Bácsalmási gyümölcsös    Train Station, 2010.04.05 18:09.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A földútról ami keresztezi a nyomvonalat és ketté szeli a megállót.
2010.04.04.
 
Bácsalmási gyümölcsös    Train Station, 2010.04.05 18:09.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Vadászlak (Regőce)felé.A nyomvonalat traktorok használják.
2010.04.04.
 
Bácsalmási gyümölcsös    Train Station, 2010.04.05 18:07.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bácsalmás felé.A rádiótorony után található a bácsalmási Kígyos-tavakhoz vezető műút.Mej' az almási megállótól indul.(a nyomvonal a hulladékudvari elágazásán keresztezi az utat)
 
Bácsalmási gyümölcsös    Train Station, 2010.04.05 18:06.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megállóban lévő egykori átjáró romjai.
2010.04.04.
 
Bácsalmási gyümölcsös    Train Station, 2010.04.05 18:05.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tegnap ismét jártam a környéken.
A képek ekkor készültek.A megálló környéke (udvar) rendezett,Virágágyásokkal.A tulaj is a házban tartózkodott.
 
Zalaegerszeg    szabyka5, 2010.04.05 14:24.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Amúgy az fel sem merült, hogy októberre kész lesz :S Legközelebb olyat írj ami biztos infó....
 
Zalaegerszeg    szabyka5, 2010.04.05 14:22.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
És most már a Máv-os trafó(szép zöld =)is kint van az Eon trafó telepén...úgy néz ki h talán még is kész lesz május 31.-re
 
Nagybörzsöny    Petrás Bence, 2010.04.04 22:20.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt forgatták 1979-ben a Másfélmillió lépés Magyarországon című dokumentumfilm-sorozat Barangolás a Börzsönyben című epizódját.
 
Sárvár    Lõrincz Sándor nyugállományu forgalmi szolgálattevõ, 2010.04.04 19:56.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sárvár állomáson a fűtőház szerepe a mellékvonalak bezárásával, megszűnt.Személyzet Celldömölkre és Szombathelyre került. Épület több funkciót töltött be.Szertár,Laktanya a bejáró vidéki dolgozók részére.Telep állomás szerep megszűntével, már csak anyagraktár szerep jutott ezen épületnek. Átszervezések folytán az épületet 2004ben elbontották.Ma már csak a 26os kitérő utáni vágány szakasz utal a hajdani Fűtőház létezésére.
 
Magyarhertelend    Papa83, 2010.04.04 12:41.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás lakatlan, állapota romlik. Kár érte, egy jó tíz évvel ezelőtt még szinte eredeti állapotában lehetett látni. A címlapfotón is látható előtetőt egy néhány évig az épületben működő fafaragóműhely készítette.
 
Esztergom    prozak01, 2010.04.04 00:03.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az Esztergom-Budapest vonal 100 éves évfordulójára állított emléktábla.
 
Esztergom    prozak01, 2010.04.04 00:01.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás közelebbről.
 
Előző Első    ... [ 491 ] [ 492 ] [ 493 ] [ 494 ] [ 495 ] [ 496 ] [ 497 ] [ 498 ] [ 499 ] ...   Utolsó Következő