Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 494 ] [ 495 ] [ 496 ] [ 497 ] [ 498 ] [ 499 ] [ 500 ] [ 501 ] [ 502 ] ...   Utolsó Következő

Szellőhát    siofok35, 2010.03.29 22:04.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Új táblát kapott.
 
Kardoskút    siofok35, 2010.03.29 21:54.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Aranyos állomás, és még pénztár is van.
 
Újszeged    siofok35, 2010.03.29 21:46.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pénztárablakok. Csak a kisebbet használják. Érdekes állomás, a két vágány közt bokrok nőnek:-)
 
Tompapuszta    siofok35, 2010.03.29 21:42.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2010.03.28-án készült a kép. Az állomásépületet elbontották.
 
Battonya    siofok35, 2010.03.29 21:37.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2010. 03. 29. Gyönyörű álomás.
 
Mezőkovácsháza felső    siofok35, 2010.03.29 21:34.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2009. 03. 29. Van jegykiadás. Nagy az utasforgalma.
 
Bánkút    siofok35, 2010.03.29 21:31.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hangulatos megálló, bár eléggé pusztul. Fotó: 2010. 03. 29.
 
Felsőgalla    isti2000, 2010.03.29 18:35.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
már tehervonat se jár.
 
Felsőgalla    isti2000, 2010.03.29 18:34.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
tegnap jártam az állomáson,és a sineket meg a felsővezetéket is sajnos leszedték.kár érte,mert az állomás még használható.
 
Porpác    Fszt. úr, 2010.03.29 10:19.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Magyarország egyetlen 120 km/h sebességű váltópárja ezen az állomáson található, azonban senki ne keresse a jelzőkön az erre vonatkozó jelzést: a pálya 120 km/h-ra engedélyezett, s inkább lespórolták a jelzőkről.
 
Agárd    Leopardok111, 2010.03.28 18:11.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomásépületet teljesen elbontották. Gárdony és Dinnyés között csak egy vágány van jelen pillanatban, Dinnyés felől jövet a jobboldali. A másik vágány fel van szedve. Felújítás alatt és a felső vezetéke is átépítés alatt van. Nem volt nálam fényképezőgép, hogy lekapjam.
 
Velence    Civil, 2010.03.28 17:19.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Baracskánál nem lesz három vágány, a töltés mellé csak támasztótöltés kerül.
 
Bükkábrány    bartoksandor, 2010.03.28 17:12.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
forgalmi_iroda_bükkábrány
 
Csincse    bartoksandor, 2010.03.28 17:08.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Váróterem anno..2004
 
Szombathely    András, 2010.03.28 10:06.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tudunk-e valamit az állomási biztosítóberendezés teljes kicseréléséről ? Ez ugyan legalább egy kb. 2 milliárdos tétel, vagy még nagyobb, de mintha az állomásépülettől délre épült volna egy épület még régebben a Domino 70-nek, aztán azóta sem lett belőle semmi.
 
Pácsony    dezso, 2010.03.28 09:33.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Molnár bá' igazául
 
Szombathely    central, 2010.03.27 20:28.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A II.sz állítóközpont épülete a felüljáróról nézve.
 
Szombathely    central, 2010.03.27 20:25.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A kezdőponti oldali váltókörzet a gyalogos felüljáróról nézve.
 
Szombathely    central, 2010.03.27 20:21.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Letekintés a pályaudvarra a kezdőponti oldalon lévő gyalogos felüljáróról.
 
Pácsony    molnár, 2010.03.27 19:03.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pácsony /eredeti nevén:Győrvár/ vasútállomás a korábbi DSA /Duna-Száva-Adria/ vasúttársaság tulajdonában lévő vasútvonal mellett fekszik. Talán az 1910-es, vagy 20-as években vette át a MÁV. GySEV itt nem járt.
 
Pácsony    Train Station, 2010.03.27 18:19.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
MÁV állomás.A GYSEV most szerezte meg a szentgotthárdi vonalat.De elképzelhető hogy elkezd dél(Hrvatska) felé terjeszkedni.
 
Pácsony    másikmolnár, 2010.03.27 17:32.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez az állomás még MÁV, vagy már GYSEV?
 
Pácsony    molnár, 2010.03.27 17:07.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves Fotós, nagy örömet szerezél egy 82 éves embernek, ugyanis ezen az állomáson éltem le életem első 8 évét. A földszinten laktunk, felettünk a beosztott forgalmista. Apám igen nagy ember volt, ő volt az állomásfőnök, volt vagy 5 beosztottja. Nekem a legnagyobb ember volt, mint Petőfinek a jó öreg kocsmáros. 74 évvel ezelött az épület sokkal nagyobb volt.Vagy én nőttem meg? Még most is érzem a petróleumlámpának és a forgalmi iroda olajjal ápolt padlójának a szagát. Vízvezeték sem volt, de a mély kutban nagyon jól le lehetett hűteni a madártejet. A szomszédos Oszkó állomástól erre lejtett a pálya. Amikor néhány tehervagon elszabadúlt onnan, apámék fogták meg: hosszan földet szórtak a sinekre, ez fékezte a gördülést. Az állomás vége elött kisiklatót alakítottak ki, ne hogy túlgurúljanak, ki az egy-sínpáros nyilt pályára... Elkalandoztak a gondolataim. Bocsánat, ha úntattam volna a kedves olvasót. Pedig még mennyi emlék tolakszik elő a szép kis állomásépületből. De az már nem a net műfaja lenne. Így hát: Sorry!
 
Dombrád    Petrás Bence, 2010.03.26 22:45.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt forgatták 1990-ben a Kerekek és lépések című dokumentumfilm-sorozat a Két Tisza között című epizódját.
 
Belsőbáránd    vmarczi, 2010.03.26 20:40.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem lakják, kihaltak belőle az öregek, a bácsi nyugdíjas vasutas volt, azóta lett ilyen tré az egész, mióta lakatlan, addig szép gondozott virágoskert volt az épület, és a betonút között. kb. 2006 óta üres, csöves is lakott benne. 2002-ig az épület postaként is funkcionált, azonban a Postát elérte a szédületes reformok szele.
Mellesleg 2007-ben, levelezgettem a pécsi ingatlanos vezetővel, szerettük volna megvásárolni,(akkor még faszán nézett ki, felújított tető, stb.), de közölték, hogy nem alkalmas lakhatásra, (érdekes módón addig lakott volt) úgyhogy bontásra van itélve. -no comment
 
Jászberény    kerivili, 2010.03.26 18:20.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2010. márc. 26. du. A 224-es Szergej mellet befut az Ex 1755 CAMPUS.
 
Lenti    szabyka5, 2010.03.26 15:40.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem tudom miért olyan fontos,de igen ha jön a vonat akkor felcsendül hogy Rédicstől Zalaegerszegig közlekedő személyvonat érkezik a 2. vágányra.A vágány mellet kérem vigyázzanak!(vagy fordítva)
 
Pocsaj-Esztár    tibho133, 2010.03.26 10:37.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pocsaj vasútállomás (Béres Barna)
 
Pocsaj-Esztár    tibho133, 2010.03.26 10:36.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pocsaj vasútállomás (Béres Barna)
 
Pocsaj-Esztár    tibho133, 2010.03.26 10:36.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pocsaj vasútállomás (Béres Barna)
 
Előző Első    ... [ 494 ] [ 495 ] [ 496 ] [ 497 ] [ 498 ] [ 499 ] [ 500 ] [ 501 ] [ 502 ] ...   Utolsó Következő