Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 496 ] [ 497 ] [ 498 ] [ 499 ] [ 500 ] [ 501 ] [ 502 ] [ 503 ] [ 504 ] ...   Utolsó Következő

Zichyújfalu    Selkath, 2010.03.21 12:41.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2001 körül, mikor a PFT-nél dolgoztam, még volt szolgálat a tornyokban. Amúgy Zichy elég komoly személyforgalmú állomás, nem nagyon sok ülőhely szokott lenni a bz-n reggelente (iskolások).
A magtár iparvágányt akkoriban gyakran használták, sok szemestakarmány-szállító teherkocsi dekkolt az állomáson, amiket a pusztaszabolcsi tartalék mozgatott.
Az akkori öreg állomáskezelő szívesen vette volna, ha az utódja leszek, a forgalmi vizsgám megvolt, csak sajnos III. csoportos voltam egészségügyileg (hogy ez a csoportozgatás mekkora baromság!). :(((
 
Ravazd    Rácz Gergely, 2010.03.21 08:11.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Akkor az écsit is tessék így megoldani, ott még kiépített út is van...
 
Bük    central, 2010.03.20 21:08.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A vasútépítők zöld kocsijai az állomás parkolójának tőszomszédságában az egykori cukorgyári vágányon.
 
Bük    central, 2010.03.20 21:02.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Érdekesség,hogy a vasúti járművet régóta nem látott,egykori cukorgyári iparvágány megmaradt részén lakó,és műhelykocsikat tárolnak a vonalkorszerűsítés kapcsán.Jobb oldalon a felvételi épület utcafront felőli oldala látható.
 
Ravazd    Veszprém27, 2010.03.20 19:54.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Bakonypéterdi állomást azért nem szüntetik meg, mert az erre irányuló ötlelteket mind megbéklyóztam.Az álloáson Peron lesz, és az oda vezető utat is megcsinálják.És a biciklitárolás is meg lesz oldva.Sajnos még nem tudom mikor.
 
Lövő    central, 2010.03.20 17:23.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás jelenlegi Bük felőli képe.
 
Lövő    central, 2010.03.20 17:20.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A büki oldalon is megkezdődtek az előkészítési munkák.
 
Lövő    central, 2010.03.20 17:17.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomáson tárolt beépítésre váró vasbetonaljak,és felsővezeték tartó oszlopok.
 
Lövő    central, 2010.03.20 17:11.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás jelenlegi nagycenki oldala.
 
Lövő    central, 2010.03.20 17:07.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hamarosan a teljes nagycenki oldali váltókörzet átépül.
 
Lövő    central, 2010.03.20 17:00.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás felsővezeték rendszerét ún.keresztgerendás rendszerűre építik át.
 
Lövő    central, 2010.03.20 16:54.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás vágányai Nagycenk felé meghosszabbításra kerülnek.Jelenleg a területen ásatási munkák folynak.
 
Bokod    alexejevics, 2010.03.20 16:10.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A 92/93-as menetrendi évben is megálltak még itt a vonatok.
 
Csömödér-Páka    szabyka5, 2010.03.20 16:08.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ezen az állomáson már nincs szolgálat!
Nem tudon honnét vetted hogy van.Igaz, én is örülnék neki ha lenne,de NINCS
 
Budapest-Angyalföld    Endre, 2010.03.20 13:41.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Azok a Vasúttörténetiben őrzött kocsik voltak, filmforgatáson, mint védőkocsi szolgáltak, (takarták a lakótelepet). (És csak az egyik volt Ax, talán nincs is már kettő belőlük összesen).
 
Budapest-Angyalföld    Train Station, 2010.03.20 13:06.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Olvastam a neten hogy itt sokáig állt 2 pécsi Ax kocsi.Jelenleg is itt állnak?
 
Vereb    Róbert, 2010.03.19 20:09.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Köszönöm a segítséget tisztelt SoNa sokat segítettél
 
Budapest-Keleti pu.    Kovács Kolozs, 2010.03.19 17:59.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás Magyarország legforgalmasabb állomása.
 
Vereb    SoNa, 2010.03.19 14:48.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves Róbert!

Én még csupán 15 éves vagyok és Baracskán lakom, és én is csak nemrég tudtam meg, hogy valamikor létezett ez a 6-os vonal amivel én is pont úgy vagyok, mint ön. Én is szerettem volna legalább egy részletét megmenteni az utókor számára, de aztán megtudtam, hogy a vasútvonal Felcsút és Vértesacsa közti szakaszát tavaly júniusban megvette a felcsúti Puskás Ferenc Labdarúgó Akadémia és ők fel akarják újítani ezt a szakaszt az állomásépületekkel együtt és a vasútforgalmat is vissza akarják állítani, valamint ezen a szakaszon egy bicikliutat is terveznek a pálya mellé. További információkat itt talál: http://vertesacsa.blogspot.com/;
http://stop.hu/articles/article.php?id=518915
Remélem segíthettem és ha többet szeretne megtudni a vasútvonalról, vegye fel a kapcsolatot Zsohár Melinda újságírónővel, ő sokat tud e régi vasútról. Email címe: zsohar.melinda@fibermail.hu

Üdvözlettel: Somay Nándor
 
Balatonkenese    zsofi, 2010.03.19 14:03.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A felvételi épület a közút felől.
 
Balatonfűzfő    zsofi, 2010.03.19 13:59.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A felvételi épület a közút felől.
 
Pátka    martin, 2010.03.18 16:47.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pontosabban katonai bázisra ment mivel a bázis (állítólag) megszűnt
 
Andráshida    martin, 2010.03.18 15:17.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Honnan kezelik a jelzőket??
 
Herceghalom    jannisz, 2010.03.18 14:38.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez az egyik szolgálati lakás. Volt belőle több is (3-4). Ez kb. 100 méterre állt az állomás épületétől. Az állomás épülete hasonló volt a régi kor szelleméhez. A földszinten váróterem külön helyiségben büfé (kocsma), az emeleten 3 szolgálati lakás.
 
Vereb    Róbert, 2010.03.18 12:37.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nemrég tévedtem az oldalra és olvastam kicsi falum állomásáról, sokat hallottam öregektől, szüleimtől az egykori megállóról a minap kilátogattam és nagyon lehangoló a látvány: az épület alapja van csak meg síneknek nyoma sincs és a szegény fenyőfát is eltüntették .Sokszor fel merül bennem, hogy mi lenne ha rendbe tenném egy kis részét, és legalább az alap, látszódna. Nemrég ugy hallottam , hogy ez a 6 os vonalat meg vette valami futball akadémia, de sajnos nem tudom ez mennyire igaz és hogy kinél kell érdeklődni , ha esetleg szeretném azt a részt kicsit rendbe rakni ,hogy ennyi legalább megmaradjon az utókor számára. Előre is köszönöm mindenki segítségét
 
Nemeskeresztúr    Kertész Róbert, 2010.03.18 12:09.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ezt sikerült létrehozni a szép épület helyett. No comment
 
Kovácshida    hayabusa, 2010.03.17 21:26.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
De lakott.Itt egy kép az épület külső oldala felől.Egy cigány család lakik a bal oldalon,egy nagyon kis szobában,sok gyerekkel,a kertben kutyákkal.
 
Kecskéscsárda    raps, 2010.03.17 19:18.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kecskéscsárda. Az egykori megállóhely a sínek felől ( az útátjáróból ) fényképezve. 2010 03 17.
 
Kecskéscsárda    raps, 2010.03.17 19:15.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kecskéscsárda megszűnt megállóhely. A megállóhely épülettel rendelkezett, melyet rég lebontottak. Az épület helye jól kivehető. A bokrok helyén állt az épület. Az egykori megállóhely Budapestről Szolnok felé haladva a pálya jobb kéz felőli oldalán volt. Koordinátái: 47 10'55,85" É, 19 54'59,02" K.
 
Pusztaszuri    raps, 2010.03.17 19:09.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pusztaszuri megszűnt megálló helye, a sínek felől. 2010 03 17
 
Előző Első    ... [ 496 ] [ 497 ] [ 498 ] [ 499 ] [ 500 ] [ 501 ] [ 502 ] [ 503 ] [ 504 ] ...   Utolsó Következő