Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája


30 Budapest-Székesfehérvár- Nagykanizsa

Budapest-Déli (1, 40)
Budapest-Kelenföld (1, 40)
Albertfalva
Budafok (40)
Kastélypark
Nagytétény
Tétényliget
Érd alsó
Tárnok
Martonvásár
Baracska
Pettend
Kápolnásnyék
Velence
Velencefürdő
Gárdony
Agárd
Dinnyés
Ódinnyés
Börgöndpuszta
Székesfehérvár (20, 29, 44, 45, 5, 906)
Székesfehérvár-Repülőtér (29)
Sóstelep
Szabadbattyán (29, 455a, 944)
Kiscséripuszta
Polgárdi-Tekerespuszta
Lepsény (27, 49)
Balatonaliga
Balatonvilágos
Gamásza
Szabadisóstó
Szabadifürdő
Siófok-Tisztviselőtelep
Aranypart
Siófok (35)
Balatonszéplak felső
Balatonszéplak alsó
Zamárdi felső
Zamárdi
Szántód
Balatonföldvár
Balatonszárszó
Balatonszemes
Balatonlelle felső
Balatonlelle
Balatonboglár felső
Balatonboglár
Jankovich-telep
Fonyódliget
Fonyód (36)
Bélatelep
Alsóbélatelep
Balatonfenyves felső
Balatonfenyves
Balatonfenyves alsó
Máriahullámtelep
Máriaszőlőtelep
Balatonmáriafürdő
Balatonberény (37)
Balatonszentgyörgy (30b, 37, 924)
Vörs
Sávoly
Sávoly-Tőzegtelep
Zalakomár
Zalaszentjakab
Nagyrécse
Nagykanizsa (17, 60)




Gyorsüzi
Minden jog fenntartva.
© 2024

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció




    Régi képekKéptárHozzászólások


Martonvásár

állomás
30 Budapest-Székesfehérvár- Nagykanizsa

2005.12.03.
Fotó: Szente-Varga Domonkos [szvdom]


  Az állomás földrajzi koordinátái:
N47.320617° E18.781251° | N47° 19' 14.22" E18° 46' 52.5"
A koordinátákra kattintva a hely megtekinthető a Google Maps térképen.


Menetrend


Utastájékoztató menetrend (lista) az állomáshoz letölthető az alábbi honlapról:
groups.google.com/group/utastajekoztato-lapok

Szelvénykő 327
Megnyitás dátuma 1861.04.01.




Régi képek - Martonvásár

Martonvásár állomás eredeti felvételi épületét a Déli Vasút emelte II. osztályú típusterv szerint. Forrás: korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Martonvásár eredeti felvételi épületének képe a bal alsó sarokban. Forrás: korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Somay Nándor

Az állomásépület egy régi képeslapon. Forrás: korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kebelei György

Az állomásépület az utcafront felől. Forrás: korabeli képeslap.
  Forrás: http://rainmaker.neobase.hu/content/martonv%C3%A1s%C3%A1r-...
Feltöltötte: Kebelei György


  http://galeriasavaria.hu/termekek/konyv-irat/kepeslap/...
Feltöltötte: Szente-Varga Domonkos

Martonvásár eredeti felvételi épülete egy korabeli képeslapon. Forrás: www.darabanth.com/hu/gyorsarveres/161/kategoriak~Kepeslapok/Magyarorszag~662/Martonvasar-vasutallomas~II518818/
  Feltöltötte: Honfi Márk


  https://www.facebook.com/media/set/?vanity=428951014147596...
Feltöltötte: Sándor Antal
Dátum: 1978.

Fortepan / UVATERV
  Feltöltötte: Sándor Antal
Dátum: 1955.

Fortepan / UVATERV
  Feltöltötte: Sándor Antal
Dátum: 1955.



Képtár - Martonvásár

Kezdődik az állomás felújítása! Ezek voltak az első kapavágások!
Fotó: Tóth Gábor
Dátum: 2009.03.25.
A feltúrt állomás
Fotó: Adjudani Pezsman
Dátum: 2009.07.15.
Felújítás alatt álló vágány Martonvásáron
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2009.10.17.
Martonvásár épülő "A" peronja
Fotó: Tóth Gábor
Dátum: 2010.03.21.
A felvételi épület a peronról nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.06.
A harmadik vágány félig kész peronján állva a vonal végpontja, Nagykanizsa felé nézünk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.06.
Pillantás a félig kész aluljáróba.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.06.
A lift már üzemképes, de használni még nem lehet.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.06.
A harmadik vágány mellett állva a vonal kezdőpontja, Budapest-Déli pályaudvar felé tekintünk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.06.
A vízház még áll, bár funkcióját már régóta nem tölti be.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.06.
A felvételi épület utcafrontja. Buszmegálló és telefonfülke.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.06.
Az épülettől balra van a P+R parkoló.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.06.
A lakás nem lakatlan
Fotó: Lukács Vendel
Dátum: 2012.03.25.
A váróterem
Fotó: Lukács Vendel
Dátum: 2012.03.25.
A jegypénztárak
Fotó: Lukács Vendel
Dátum: 2012.03.25.
Váróterem
Fotó: Lukács Vendel
Dátum: 2012.03.25.
Az állomás utca felöli oldala
Fotó: Lukács Vendel
Dátum: 2012.04.22.
Épül a biciklitároló
Fotó: Lukács Vendel
Dátum: 2012.04.22.
Az épület
Fotó: Lukács Vendel
Dátum: 2012.04.22.
A bejárat
Fotó: Lukács Vendel
Dátum: 2012.04.22.
Kijárat a váróteremből a jegypénztárak felé
Fotó: Lukács Vendel
Dátum: 2012.04.22.
Az állomás
Fotó: Lukács Vendel
Dátum: 2012.04.22.

Fotó: Szente-Varga Domonkos
Dátum: 2005.12.03.
Pénztár
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2017.02.25.

Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2017.02.25.
Váró
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2017.02.25.

Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2017.02.25.
Aluljáró
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2017.02.25.
Baracska felé
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2017.02.25.
Tárnok felé
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2017.02.25.

Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2017.02.25.
A felvételi épület a peronról nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.07.07.
Utcafront.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.07.07.
Lejárat az aluljáróba.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.07.07.
Biztosítóberendezési épület.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.07.07.
KÖFI épület.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.07.07.
Az egykori vízház épülete.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.07.07.
Rakódóterület és parkoló is egyben.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.07.07.
A működésképtelenséget, rongálást be lehet jelenteni.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.07.07.
"A HIBA ELHÁRÍTÁSÁT MEGKEZDTÜK" Aláírás: Láttam: 2019.06.24. Remélhetőleg azóta ismét működőképes.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.07.07.

Fotó: Sárközi Gergely
Dátum: 2020.02.28.
A felvételi épület 2022 októberben.
Fotó: Iváncsics Roland
Dátum: 2022.10.10.

 
Hozzászólások:
 
Ha te is szeretnél hozzászólást küldeni az állomáshoz, kattints ide: hozzászólás küldése
Az elküldött hozzászólás kizárólag ennél az állomásnál jelenik majd meg.
Az oldal szerkesztőjének küldendő üzeneted ne ide írd, azt továbbra is Gyorsüzi formájában
egyenesen a szerkesztőnek címezd.
Hozzászólások


Márk
e-mail: honfi9.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 28179
2014.05.11 13:04.02
http://postcards.arcanum.hu/hu/view/front/211973/?zoom=2&lat=-1152&lon=1647&layers=B

Balazs177
e-mail: balazs177.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 26984
2013.08.11 08:06.05
Az 50-es években szinte csak a háborúban elpusztult,vagy súlyosan sérült épületek helyett építettek új épületeket.A békés pusztítás inkább a 60-as években kezdődött,és tart a mai napig is!

Central
e-mail: gyuri563.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 26981
2013.08.10 20:08.25
Az új felvételi épület Nyíri István(KÖZÉPTERV) építész tervei alapján épült 1950-ben.

Balazs177
e-mail: balazs177.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 26977
2013.08.09 17:16.55
Köszönöm!Én is ezt gyanítom!

Márk
e-mail: honfi9.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 26976
2013.08.09 14:42.22
Egy kis információ: Az 1950-es években már a mostani vasútállomás állt. Hogy a régivel mi lett azt sajnos nem tudni. Nekem az a sejtésem, hogy a második világháborúban megsérülhetett az épület és elbontották.

Harpi
e-mail: harpi79.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 26497
2013.05.06 19:11.15
Hát igen!Az egyszerűt,és kevésbé hangulatosat felújítják,míg a régi épületeket sorra elbontják.Sajnos itt tartunk!

Márk
e-mail: honfi9.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 26496
2013.05.06 18:19.17
Elkezdték az állomásépület felújítását. A harmadik jegykiadó ablakát amit már régóta nem használtak befalazták. Jelenleg a várótermet csinálják.

fizolt
e-mail: Fizolt .kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 25517
2012.12.09 11:25.55
Az épület valószínűleg a KÖFI-irányítótorony lesz, ugyanis állítólag innen fogják távvezérelni a szomszédos állomásokat.

Sanya
e-mail: Lorincz5.kukac.invitel.hu
elfogadott hozzászólás 25505
2012.12.08 18:38.47
Egy új létesítmény, melynek rendeltetése a vonatablakából nem állapítható meg.

lukacsvendi
e-mail: lukacsvendi.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 25381
2012.11.24 12:36.57
Az aluljárót összefirkálták.

lukacsvendi
e-mail: lukacsvendi.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 24514
2012.07.18 15:52.05
Az aluljárós megoldásnak sok hátránya is van. Például az, hogy ha valaki az autóbuszközlekedést választja, és hogy ha a vonat késik és mire az ember lemegy a föld alá, meg föl jön a föld alól, félő, hogy el megy a busz. Ezt a legtöbben úgy oldják meg (még az idősebb korosztály is!), hogy leugranak a szigetperonról és átmásznak a korláton. Persze ennek a állomásfőnök nem örül, s ilyenkor szupererős hangerővel bemondja, hogy "az autóbuszmegálló, illetve a peronok megközelítésecsak az aluljárón keresztül lehetséges.
A másik hátrány az, hogy ha az ember kijön az aluljáróból, akkor még gyalogolhat egy csomót a szigetperonon, mert a vonat (leginkább a martonvásárig, és onnan visszaközlekedő) előrehúz és a jármű vége ott a lakás és az állomásépület között van.

lukacsvendi
e-mail: lukacsvendi.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 24309
2012.06.20 18:31.46
Az aluljáró elkészült. Lehet számolni a napokat, hogy mikor firkálják össze ezt is.

lukacsvendi
e-mail: lukacsvendi.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 23531
2012.04.02 11:10.28
Itt már rengetegszer voltunk, ugyanis Tordason van egy telkünk. Ide mindig vonattal szoktunk lejárni, vagy pedig a gárdonyi strandra mentünk.
Az állomás és a peronok átépítése előtt egy raktárépület is tartozott a területhez. Ide mindig bementem. (nem volt kiírva hogy nem szabad:) Az épület egyik sarkában egy leszakadt, beépített mérlegházat lehetett látni. Maga az épület a magasrakodón volt rajta.
Egyszer mentünk le vidékre, akkor láttuk,hogy az épület már nincs.
Következő héten markológépek darabolták szét a magasrakodót. Azután kezdődöttek el az építési munkálatok...

railwayman
e-mail: railwayman.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 20719
2011.03.22 10:11.30
A zártláncú video megfigyelő rendszerek képe bármikor megtekinthető, ráadásul felvételt is készít. Ezt a képet vagy felvételt a megfelelő hozzáféréssel rendelkező személyek a világ bármely pontjáról visszanézhetik.
A megfigyelő rendszerek segítségével lehetőségünk nyílik, hogy ellenőrzésünk alatt tarthassuk a megfigyelt területeket, bárhol is vagyunk.
A rendszerek alapvető elemei a funkciónak megfelelően kiválasztott kamerák, optikák, a különböző képkezelő- és rögzítő berendezések, valamint a megjelenítést biztosító monitorok.

Forrest
e-mail: citromolok.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 20714
2011.03.21 23:30.19
Tudom, ez lényegtelen, de mi az a ,,zártláncú" kamerarendszer? Csak hogy én is értsem. :-)

Egyébként múlt héten, amikor esett az eső, azt tapasztaltam, hogy a szép új peron nem igazán van védve az eső elől, mert a födém szinte mindegyik eresztékeknél átereszti a vizet...

railwayman
e-mail: railwayman.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 20559
2011.03.03 11:10.55
Ha lesz is /nem tudom/, az csak a II. ütemben lesz. Akkor kerül kiépítésre a zárt láncú biztonsági kamerarendszer is. Más kérdés, hogy addig viszont a graffitisek szabadon garázdálkodhatnak.

neutand
e-mail: aneutsch.kukac.t-online.hu
elfogadott hozzászólás 20558
2011.03.03 07:46.25
Tudja-e valaki, hogy lesz-e utastajákoztató kijelzőberendezés, illetve mikorra várható a kész aluljáró átadása?

balazs177
e-mail: balazs177.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 20041
2011.01.22 19:17.08
Valaki esetleg tudja,hogy mikor bontották el az állomás régi Déli Vasúti felvételi épületét,és miért kellett újat építeni?

Forrest
e-mail: citromolok.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 18935
2010.09.15 00:35.59
Kedves tothgabi!
Köszönöm a reagálást a hozzászólásomra. Azóta már elég sok idő eltelt... Nem lehet tudni, hogy mikor lesz készen az állomás? Már nagyon jó lenne...

tothgabi
e-mail: toth.gabor.kukac.sznet.hu
elfogadott hozzászólás 16641
2010.04.02 17:19.39
Tisztelt martonvásári vasútbarátok!
Néhány hozzászólással előbb valaki feltett néhány kérdést az állomáson jelenleg uralkodó álapotokról.
Egy-két gondolat ezzel kapcsolatban:
Amikor az állomás vágányhálózata átépül és megvalósul a teljes utaskiszolgáló létesítmény ( peronok, aluljárók, mozgássérült lift, stb.) A vonatokat már csak az aluljáróból lehet majd megközelíteni. Megszűnik az a lehetetlen állapot ami a jelenlegi közlekedést jellemzi, hogy az emberek az éppen érkező vonat elött mennek át a sineken. Igaza van annak aki a legelső vágánnyal kapcsolatos anomáliákról írt! Egyszerűen vérforraló ahogy az első vágányra érkeznek a vonatok. Higgyétek el, az ott dolgozó forgalmistáknak is égnek áll időnként a hajuk, és öregszenek néhány évet egy-egy eset miatt.

Bence
e-mail: bence994.kukac.hotmail.com
elfogadott hozzászólás 16065
2010.02.14 15:10.26
Az állomásépület is fel lesz újítva!:)

Forrest
e-mail: citromolok.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 15799
2010.02.04 22:13.17
Egyébként azt nem tudja valaki, hogy a régi állomást ábrázoló kép mikor készült? Vagy úgy is kérdezhetném, hogy az eredeti állomásépület mikor épült pontosan. És mikor építették át a mostanira? A régi azért szép lehetett...

beno
e-mail: trainzister.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 15653
2010.01.27 10:31.35
Aluljáró épül. Utána nem fogsz a vágányokon átjárni ,hanem az aluljárón át...

Forrest
e-mail: citromolok.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 15651
2010.01.26 19:22.01
Engem érdekelne, hogy az 1. vágányt miért tették olyan közel az állomásépülethez. Nemnagyon látom benne a rációt. Szerintem így veszélyesebb, mint volt, mert sokkal hamarabb ott a vonat, ha valaki figyelmetlenül kilép... A másik értelmetlen dolog meg szerintem az, hogy ha szembeállunk az állomásépülettel, akkor mostmár attól jobbra állnak meg a vonatok. Ami azért nem jó, mert már többször előfordult olyan, hogy a Budapestről érkező vonat nem ment eléggé előre, így elállta a kivezető utat az állomásról. Úgyhogy az utasok mászhattak fel-le a vonaton keresztül, hogy kijussanak. Ennyire pancserek a masiniszták, hogy nem veszik észre, hogy nem tudunk kimenni a vonattól? Már bocsánat, de erre nem tudok jobb szót... A tervezőnkek meg külön gratuláció ezért az ötletért.

ROCOman
e-mail: antal.sandor.kukac.pr.hu
elfogadott hozzászólás 14887
2009.12.17 12:59.25
Martonvásár vágányhálózati rajzát megtalálod a http://allomasok.uw.hu/ oldalon.

Furkó
e-mail: arsenal1.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 14885
2009.12.16 19:40.36
Valaki azt is megtudná mondani hogy mi ez a jelenlegi vágányszámozás? elvileg a 2-essel kezdődik, de az egyesnek az épület elbontása nélkül nincs hely.

tothgabi
e-mail: toth.gabor.kukac.sznet.hu
elfogadott hozzászólás 14227
2009.11.03 22:20.30
Az érdeklődőknek:
Az állomás épület marad a régi. A váróterem eddig is fűthető volt és az is marad, csak éppen a szolgáltatójuk a MÁV Start Zrt. nem akarja fűttetni. Aztán pedig a tisztaságról: az állomást minden reggel kitakarítják. Aztán jönnek az Európai uniós kultúrált kedves aranyos elszállításra váró utasok és nem találják a kihelyezett kb 10 darab szemétgyűjtőt és szanaszét pöckölgetik cigicsikkeiket meg eldobálják papír és egyébb szemeteiket. Aztán meg ugye nem gondolják komolyan, hogy azok a hülye vasutasok kimennek a váróba és össze-vissza festegetik a falakat, meg letépkedik a lambériát, meg összepiszkítják a mellékhelyiséget.
Kinek inge vegye magára, akinek meg nem, az adjon igazat nekem.

Aradi László
e-mail: aradi.laszlo.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 13832
2009.10.01 15:50.27
Bízunk benne,mi martonvásáriak, hogy
a z állomás épülete is megújul,tiszta,kultúrált fűthető vá-
rótermünk lesz.

prozak01
e-mail: prozak01.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 13666
2009.09.16 14:35.34
2009.09.15 reggele szintén, útban az állomás felé.

prozak01
e-mail: prozak01.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 13665
2009.09.16 14:34.40
2009.09.15. Beérkezik a Bp-i személyvonat

LordAnduin
e-mail: bohibence94.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 12245
2009.06.30 20:24.58
Valaki tud arról valamit, hogy milyen lesz az elkészült állomás?

gyufi
e-mail: gyufi.kukac.szabocsalad.com
elfogadott hozzászólás 11894
2009.06.08 16:23.14
http://www.nif.hu/projekt/430

gyufi
e-mail: gyufi.kukac.szabocsalad.com
elfogadott hozzászólás 11891
2009.06.08 15:23.15
Tud valaki egy közvetlen linket a ami felújítás részleteiről szól?

christy01
e-mail: pierk70.kukac.hotmail.com
elfogadott hozzászólás 11635
2009.05.27 11:10.19
Hát igen, ma reggel AZ EGÉSZ PARKOLÓT lezárták. Én is úgy gondolom, hogy annyit megérdemelnénk, hogy kitáblázzák, hogy mégis mire készülnek. Valószínűleg egy kicsit jobb tervezéssel meg lehetne oldani, hogy először egyik oldal majd a másik kerüljön sorra, és ne kerüljön mondjuk annyi időbe, hogy megközelítsük a vonatot, amit már csak az állomásépületen keresztül tehetünk meg - lehet azt sem sokáig...

ChatNoire
e-mail: blond007x.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 11506
2009.05.20 13:09.58
"Azt nem tudja valaki, mi lesz a parkolóval? Sokan járunk oda autóval, és félő, hogy egyik reggel majd nem tudunk leparkolni... "
ez a reggel biza eljött... úgy tűnik szép lassan leszalagozzák az egészet :(
Azt egyébként érti valaki, hogy mire jó, hogy elkezdenek ásni A pontban, aztán félbehagyják, jön B pont, és így tovább Z-ig? Úgy, hogy A pont gödre körül már rongyos a szalag?
A másik dolog, hogy miért nem érdemlünk meg (mint nem-keveset-fizető-utasok) hogy nesze egy tábla, amire kiírják, hogy meddig és milyen ütemben tart a felújítás? Képzelem milyen kellemes lehetett, az élmény, ma reggel, amikor valaki siet a vonatra, és odaérve látja, hogy hú vazze, hát itt nincs hely, aztán integethet a vonatnak...

Barnabase
e-mail: barnabase.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 11487
2009.05.19 12:35.46
Sziasztok.
Én is Martonvásári vagyok.
Nem tudja valaki hogy neten elérhető-e az új állomás látványterve? vagy akármi....

Köszi

benyoo
e-mail: bence994.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 11415
2009.05.15 18:21.35
hát ami az átépítést illeti, én minden reggel vonattal megyek, és nem sok aktivitást látok a "munkásokban"!

christy01
e-mail: pierk70.kukac.hotmail.com
elfogadott hozzászólás 11410
2009.05.15 13:07.27
Azt nem tudja valaki, mi lesz a parkolóval? Sokan járunk oda autóval, és félő, hogy egyik reggel majd nem tudunk leparkolni...

jajaja
e-mail: jajaja.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 11075
2009.04.23 18:37.22
személyvonatokat valoban tárolnak az állomáson?

tothgabi
e-mail: toth.gabor.kukac.sznet.hu
elfogadott hozzászólás 10892
2009.04.07 09:21.34
Üdvözlet mindenkinek!
Elkezdődött a magyar vasúttőrténet egyik legnagyobb volumenű pálya és állomási rekonstrukciója a 30-as vonalon. A rekonstrukciós munkák BP.Kelenföld és Székesfehérvár állomások között zajlanak. Ezzel egyidőben nekiláttak a Székefehérvár Pusztaszabolcs közötti vonal villamosításához és a pálya felújításához is.
A sok jó hír melett azonban van néhány igencsak elkeserítő is. A Velencei tó partján lévő megállóhelyeket el akarják bontani és az úgynevezett Európai úniós elvárásoknak megfelelő esőbeállókat akarnak helyette kreálni! Ezeken a megállóhelyeken már több mint száz éve azonos a látvány! Most egy csapásra sivár, jellegtelen fém és üvegszörnyeket kaphatunk majd!

Gábor
e-mail: toth.gabor.kukac.sznet.hu
elfogadott hozzászólás 10832
2009.04.03 10:48.38
Elkezdődött Martonvásár állomás teljes felújítása! A felújítás teljes átépítéssel fog járni! Minden meg fog változni az állomáson: a jelenlegi hét vágány helyett négy sinpár marad csak, a peronok kiszélesednek, aluljáró épül, stb-stb. Mindez azonban hatalmas felfordulással jár majd!

neutand
e-mail: aneutsch.kukac.t-online.hu
elfogadott hozzászólás 5734
2008.08.06 14:52.21
Szomorú, hogy a váróban látható nacista graffitti firkákkal sem törödik senki...

benya
e-mail: kklégg.kukac.tgbt.hu
elfogadott hozzászólás 4254
2008.05.16 17:55.48
igen ez így van sajnos, énis martoni vagyok és különben már nincs kéregjegy
kb. 2hónapja van meg a jegykiadó automata
a vasorrú bába hát.... :D
igen ő mondjuk úgy hogy takarít, de ténbyleg inkább pletíózik :D

gergo3864
e-mail: gergo3864.kukac.szig.hu
elfogadott hozzászólás 752
2007.05.27 11:22.21
Kedves Gábor!
Igazad van, ami a lepusztulást illeti.De:(én martoni vagyok)
elsősorban nem csak a martoniak teszik tönkre, hanem a tordasról-baracskáról-gyúróról busszal jövő kultúrálatlan gyökerek(félreértés ne essék: nem a normális emberekre gondolok!!) és a mezei négerek.
[...]

Gábor
e-mail: toth.gabor323.kukac.chello.hu
elfogadott hozzászólás 710
2007.05.09 07:50.03
A közöny, a nemtörődömség, okozza az állomás épületének abszolúlt lepusztulását! Az állomáson már nincs Máv alkalmazásában segédmunkás! Egy külső vállalkozó szerencsétlen 70 éves vasorrú banyája a takarításért felelős, akinek a legfontosabb dolga az utazók időszerű pletykával történő ellátása! Az állomás állandóan koszos, lassan elönti a szemét! Az ablakok az utolsó négy évben nem voltak takarítva! A település ifjaiban az a kényszerképzet alakult ki, hogy a felesleges energiáikat a vasúton kell levezetni. Tőrnek zúznak, ordibálnak, a szemetüket még véletlenül sem tudják a hulladéktartóban elhelyezni.

Ezért hát, dolgozni is átkos az állomáson.

Domi
e-mail: info.kukac.vasutallomasok.hu
elfogadott hozzászólás 274
2007.02.07 18:08.16
01-es pénztár, amúgy az info stimmel!
Köszönöm a jegyet! iii!

sacc
e-mail: sacc.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 273
2007.02.07 16:12.34
Itt a 2. pénztárban adnak kéregjegyet.
Egyébként nem túl hangulatos hely. :)))

Hozzászólás küldése ehhez az állomáshoz
Hozzászólások





Máriaújfalu

Máriaudvar

Marosveresmart

Mosonszentandrás

Miskolc-Gömöri