Budapest-Nyugati pu.
tatu2dtb, 2010.03.14 14:22.36 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Összesen 17 vágány.
|
|
Öskü
Petrás Bence, 2010.03.14 14:07.35 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Itt forgatták a Bors című magyar sorozat Szervezzünk anarchiát! című epizódját.
|
|
Öskü
Petrás Bence, 2010.03.14 14:04.26 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Flirt érkezett Ösküre.
2010. 03. 14.
|
|
|
Szombathely
Petrás Bence, 2010.03.14 13:58.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Bzmot 203 Szombathelyen.
2010. 03. 13.
|
|
|
Vadaspark
Mk452006, 2010.03.14 01:18.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Én úgy emlékszem, hogy a megállóhelyet 2004-ben építették, és a 2005-ös Gyermeknapig nem volt menetrend szerinti megálló vonata Vadapark mh.-nek... És utána vált ideiglenes- majd időszakos megállóhellyé... De pontosan nem tudom, én csak 2006-ban jöttem fel a vasútra, akkor meg már időszakos mh. volt...
|
|
Tóvároskert
Selkath, 2010.03.13 18:05.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
isti2000: Ez szomorú... 2000 körül még minden rendben volt, akkor jártam arra. Gyönyörű park van mögötte! Ha idő van rá, érdemes Tóvároskerttől (Seestadtgarten... :))) ) az Öreg-tóhoz, majd onnan Tata állomásig elsétálni.
|
|
Budapest-Nyugati pu.
Kis Zoltán, 2010.03.13 17:25.30 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Hány vágány van most a pályaudvaron?
|
|
Tatabánya
Selkath, 2010.03.13 17:19.59 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A konkrét személypályaudvar a "hosszú épület" első traktusában van, a többi része üzletház. Egy nagy helységben van a váróterem és a személypénztár. Onnan nyílik az üvegfelüljáró a vágányokhoz. A forgalmi dolgozók egy másik, nem messze lévő vöröstéglás épületben szolgálnak. Szerintem az tekinthető az igazi felvételi épületnek. Bár szerintem Tatabányának eme "kettéosztottság" miatt nincsen klasszikus értelemben vett felvételi épülete.
|
|
Taszár
Selkath, 2010.03.13 17:10.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Csodálatosan felújítva (gondolom, az amcsi támaszpont hátszele miatt is)! Öröm az ilyet látni! :)
|
|
Tapolca
Selkath, 2010.03.13 17:00.23 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Hű, mekkora dízelüzem volt itt a '90-es években, Nohabbal, classic Csörgővel és minden más finomsággal! Kár, hogy mára alig maradt valami a nagy nyüzsgésből...
|
|
Hortobágyi Halastó
Leopardok111, 2010.03.12 20:26.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A kisvasúti végállomás 2006-ban.
|
|
|
Debrecen-Kertváros
benji, 2010.03.12 16:53.03 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Elmondanám,hogy ez a kép a Db.-Kertváros megállóhelyet ábrázolja! Innen kezelték a Füredi(Hámán Kató)úti teljes sorompót!Az utolsó üzemnap a régi nyomvonalon 1991.06.01-én volt!
|
|
Pécs-Gyárváros
Train Station, 2010.03.12 15:56.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
http://ballal.gofree.hu/G/Ps-Bz_helyzetrajz.jpg
Ezen kép szerint Mecsekszabolcs[Pécs-felső] és Pécs-Külváros között nem lett volna állomás.Pécs-Gyárváros állomást a Szénosztályzóhoz tervezték.
|
|
Ravazd
Rácz Gergely, 2010.03.12 15:51.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az a jó buszos ellátás azt jelenti, hogy a buszok fél órát araszolnak Győrön belül a dugóban. Na ezért lenne értelme az écsi megállónak. Csak nem ilyen formában, hogy nincs fűtött váróterem, nincs egy hely, ahova biztonságban le tudja tenni egész napra a kerékpárját, stb. Egyébként ha már megállómegszüntetés: arról például nem hallottam még, hogy Bakonypéterdet meg akarnák szüntetni. Pedig ott tényleg sokkal reménytelenebb a helyzet mint Écsen.
|
|
Ravazd
Veszprém27, 2010.03.12 15:34.33 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Hiába van közel a megálló a faluhoz,annyira jó a buszos ellátás,hogy senki se akart vonattal utazni.Így csak akadály a vasútnak.
|
|
Sárbogárd
Selkath, 2010.03.12 10:16.45 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
vasutas: Hamarosan lesznek (tőlem) képek a sárszentmiklósi állomásról-megállóról, Valamint meglátogatom Sárbogárd állomás "déli" oldalát, (Pécs irányába), mert onnan kevés képet láttam itt (arra van a PFT szakasz). Csak megvárom, amíg javul ez a borzasztó "tavaszi" időjárás. Zimában bizony nem jó biciklizni...
|
|
Székesfehérvár
Selkath, 2010.03.11 18:29.59 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Azt tudja-e valaki, hogy az emeleti részre miért tilos a felmenetel? Mert csak ott a nagy erkély és kész. Szegeden a galériás részt is használhatják az utasok, Fehérváron miért nem?
Egyébként sírni tudnék, hiszen nincs már a 45-ösön személyforgalom, de sokat jártam haza Sárbogárdra a fősuliból! Néha még MD-vel (!) is. De nem baj, előbb-utóbb úgyis Fehérvárra költözöm, szeretem ezt a várost! :)
|
|
Simontornya
Selkath, 2010.03.11 16:08.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Itt régebben bárcajegyet adtak ki (legalábbis én azt kaptam, mikor egy koncert után mentem haza). Manapság nem tudom, van-e jegykiadás.
|
|
Seregélyes
Selkath, 2010.03.11 15:56.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kb. 1 évig dolgoztam a vonalon, mint PFT-s. Seregélyes nagyon hangulatos állomás a magas fáival. Nyáron tök jó volt itt dolgozni. A felvételi épülettel szemben volt vasúti kertészet is, szerintem viszont már akkor sem működött, mikor ott voltam (2001).
|
|
Röszke
pinyoka, 2010.03.11 12:29.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Csak egy kis pontosítás az egyébként nagyszerű fotókhoz: az útátjáró fedezőjelzőjeként említett fényjelző valójában az állomás közös kijárati jelzője.
Nagyon szép kis állomás, igazán magával ragadó hangulattal- és épületekkel!
|
|
Sósvertike
Endre, 2010.03.11 12:22.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
1925.02.02.-án a 6323-as számú vonattal adták át a forgalomnak, feltételes, táblás megállóként.
("személyek fel- és leszállására, podgyász és kutyák fel- és leadására")
Eredetileg egy fedett, favázas kocsiszekrény szolgált váróhelyiségül, amely a 2. vh. során leégett. A vonal bontási engedélye, (1972), egy nyílászáró nélküli, falazott helyiséget említ, mint volt várót.
|
|
Vésztő
landsmann, 2010.03.10 17:30.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Készül az emlékhely. 2010.03.10.
|
|
|
Vésztő
landsmann, 2010.03.10 17:28.57 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Készül az emlékhely. 2010.03.10.
|
|
|
Godisa
szvdom, 2010.03.10 07:51.12 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Inkább III. osztályú épületre hasonlít
http://www.vasutallomasok.hu/tpmav80-o.php?osz=3
|
|
Mecsekpölöske
jajtejocijoci, 2010.03.09 21:03.50 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ez a kis állomás jelentette gyerekkoromban a szabadságot-ha megérkeztem ide nyár elején a Nagymamámhoz-és az "iskolai rabságot"-ha elutaztam innen augusztus vége felé.Nem volt akkor ez az állomás ilyen kihalt,de mi nem változott közben?A váróterem és a vasúti kocsik szaga azóta is ezeket az arany éveket juttatja eszembe.
|
|
Sáta
Dóri, 2010.03.09 14:10.29 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Gyerekként mindig azon röhögtünk, hogy a feliratot valaki kiegészítette egy N betűvel (SáNta, vagy SátáN)). Meg Kiskapudnál, aamikor a kaller kezelte a sorompót :)
|
|
Sajómercse
Dóri, 2010.03.09 14:06.23 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Gyerekkoromban (80-90-es évek) pitizni kellett a kalauznak, hogy megálljon itt a vonat, amíg leszállunk, itt laktak a nagyszüleim. Vagy 2 kilóméteres séta még a falu, viszont a környezet valami meseszép.
|
|
Gádoros
Kispala, 2010.03.09 11:17.11 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Időközben megszűnt a szolgálat, mert Gádoros MEFI állomássá épült át. Az 1-es és 4-es váltókat rugóssá alkították át. Naponta egy kereszt is van délután 15:30 magasságában
|
|
Pacsmag
Rácz Gergely, 2010.03.09 00:58.51 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egy régi irat szerint:
"A Keszőhidegkút-Gyönk - Tamási vasútvonalon 1975. december 15-től kezdődően Pacsmag mh. elnevezéssel új megállóhely került megnyitásra."
|
|
Pusztabánréve
anraas, 2010.03.08 22:04.37 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nagyon hangulatos hely. Fáj a szívem, hogy így leépült ez a kis állomás :'(
|
|