Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 499 ] [ 500 ] [ 501 ] [ 502 ] [ 503 ] [ 504 ] [ 505 ] [ 506 ] [ 507 ] ...   Utolsó Következő

Budapest-Nyugati pu.    tatu2dtb, 2010.03.14 14:22.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Összesen 17 vágány.
 
Öskü    Petrás Bence, 2010.03.14 14:07.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt forgatták a Bors című magyar sorozat Szervezzünk anarchiát! című epizódját.
 
Öskü    Petrás Bence, 2010.03.14 14:04.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Flirt érkezett Ösküre.
2010. 03. 14.
 
Szombathely    Petrás Bence, 2010.03.14 13:58.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bzmot 203 Szombathelyen.
2010. 03. 13.
 
Vadaspark    Mk452006, 2010.03.14 01:18.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Én úgy emlékszem, hogy a megállóhelyet 2004-ben építették, és a 2005-ös Gyermeknapig nem volt menetrend szerinti megálló vonata Vadapark mh.-nek... És utána vált ideiglenes- majd időszakos megállóhellyé... De pontosan nem tudom, én csak 2006-ban jöttem fel a vasútra, akkor meg már időszakos mh. volt...
 
Tóvároskert    Selkath, 2010.03.13 18:05.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
isti2000: Ez szomorú... 2000 körül még minden rendben volt, akkor jártam arra. Gyönyörű park van mögötte! Ha idő van rá, érdemes Tóvároskerttől (Seestadtgarten... :))) ) az Öreg-tóhoz, majd onnan Tata állomásig elsétálni.
 
Budapest-Nyugati pu.    Kis Zoltán, 2010.03.13 17:25.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hány vágány van most a pályaudvaron?
 
Tatabánya    Selkath, 2010.03.13 17:19.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A konkrét személypályaudvar a "hosszú épület" első traktusában van, a többi része üzletház. Egy nagy helységben van a váróterem és a személypénztár. Onnan nyílik az üvegfelüljáró a vágányokhoz. A forgalmi dolgozók egy másik, nem messze lévő vöröstéglás épületben szolgálnak. Szerintem az tekinthető az igazi felvételi épületnek. Bár szerintem Tatabányának eme "kettéosztottság" miatt nincsen klasszikus értelemben vett felvételi épülete.
 
Taszár    Selkath, 2010.03.13 17:10.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Csodálatosan felújítva (gondolom, az amcsi támaszpont hátszele miatt is)! Öröm az ilyet látni! :)
 
Tapolca    Selkath, 2010.03.13 17:00.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hű, mekkora dízelüzem volt itt a '90-es években, Nohabbal, classic Csörgővel és minden más finomsággal! Kár, hogy mára alig maradt valami a nagy nyüzsgésből...
 
Hortobágyi Halastó    Leopardok111, 2010.03.12 20:26.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A kisvasúti végállomás 2006-ban.
 
Debrecen-Kertváros    benji, 2010.03.12 16:53.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Elmondanám,hogy ez a kép a Db.-Kertváros megállóhelyet ábrázolja! Innen kezelték a Füredi(Hámán Kató)úti teljes sorompót!Az utolsó üzemnap a régi nyomvonalon 1991.06.01-én volt!
 
Pécs-Gyárváros    Train Station, 2010.03.12 15:56.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
http://ballal.gofree.hu/G/Ps-Bz_helyzetrajz.jpg
Ezen kép szerint Mecsekszabolcs[Pécs-felső] és Pécs-Külváros között nem lett volna állomás.Pécs-Gyárváros állomást a Szénosztályzóhoz tervezték.
 
Ravazd    Rácz Gergely, 2010.03.12 15:51.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az a jó buszos ellátás azt jelenti, hogy a buszok fél órát araszolnak Győrön belül a dugóban. Na ezért lenne értelme az écsi megállónak. Csak nem ilyen formában, hogy nincs fűtött váróterem, nincs egy hely, ahova biztonságban le tudja tenni egész napra a kerékpárját, stb. Egyébként ha már megállómegszüntetés: arról például nem hallottam még, hogy Bakonypéterdet meg akarnák szüntetni. Pedig ott tényleg sokkal reménytelenebb a helyzet mint Écsen.
 
Ravazd    Veszprém27, 2010.03.12 15:34.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hiába van közel a megálló a faluhoz,annyira jó a buszos ellátás,hogy senki se akart vonattal utazni.Így csak akadály a vasútnak.
 
Sárbogárd    Selkath, 2010.03.12 10:16.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
vasutas: Hamarosan lesznek (tőlem) képek a sárszentmiklósi állomásról-megállóról, Valamint meglátogatom Sárbogárd állomás "déli" oldalát, (Pécs irányába), mert onnan kevés képet láttam itt (arra van a PFT szakasz). Csak megvárom, amíg javul ez a borzasztó "tavaszi" időjárás. Zimában bizony nem jó biciklizni...
 
Székesfehérvár    Selkath, 2010.03.11 18:29.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Azt tudja-e valaki, hogy az emeleti részre miért tilos a felmenetel? Mert csak ott a nagy erkély és kész. Szegeden a galériás részt is használhatják az utasok, Fehérváron miért nem?

Egyébként sírni tudnék, hiszen nincs már a 45-ösön személyforgalom, de sokat jártam haza Sárbogárdra a fősuliból! Néha még MD-vel (!) is. De nem baj, előbb-utóbb úgyis Fehérvárra költözöm, szeretem ezt a várost! :)
 
Simontornya    Selkath, 2010.03.11 16:08.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt régebben bárcajegyet adtak ki (legalábbis én azt kaptam, mikor egy koncert után mentem haza). Manapság nem tudom, van-e jegykiadás.
 
Seregélyes    Selkath, 2010.03.11 15:56.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kb. 1 évig dolgoztam a vonalon, mint PFT-s. Seregélyes nagyon hangulatos állomás a magas fáival. Nyáron tök jó volt itt dolgozni. A felvételi épülettel szemben volt vasúti kertészet is, szerintem viszont már akkor sem működött, mikor ott voltam (2001).
 
Röszke    pinyoka, 2010.03.11 12:29.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Csak egy kis pontosítás az egyébként nagyszerű fotókhoz: az útátjáró fedezőjelzőjeként említett fényjelző valójában az állomás közös kijárati jelzője.
Nagyon szép kis állomás, igazán magával ragadó hangulattal- és épületekkel!
 
Sósvertike    Endre, 2010.03.11 12:22.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1925.02.02.-án a 6323-as számú vonattal adták át a forgalomnak, feltételes, táblás megállóként.
("személyek fel- és leszállására, podgyász és kutyák fel- és leadására")
Eredetileg egy fedett, favázas kocsiszekrény szolgált váróhelyiségül, amely a 2. vh. során leégett. A vonal bontási engedélye, (1972), egy nyílászáró nélküli, falazott helyiséget említ, mint volt várót.
 
Vésztő    landsmann, 2010.03.10 17:30.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Készül az emlékhely. 2010.03.10.
 
Vésztő    landsmann, 2010.03.10 17:28.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Készül az emlékhely. 2010.03.10.
 
Godisa    szvdom, 2010.03.10 07:51.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Inkább III. osztályú épületre hasonlít
http://www.vasutallomasok.hu/tpmav80-o.php?osz=3
 
Mecsekpölöske    jajtejocijoci, 2010.03.09 21:03.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez a kis állomás jelentette gyerekkoromban a szabadságot-ha megérkeztem ide nyár elején a Nagymamámhoz-és az "iskolai rabságot"-ha elutaztam innen augusztus vége felé.Nem volt akkor ez az állomás ilyen kihalt,de mi nem változott közben?A váróterem és a vasúti kocsik szaga azóta is ezeket az arany éveket juttatja eszembe.
 
Sáta    Dóri, 2010.03.09 14:10.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Gyerekként mindig azon röhögtünk, hogy a feliratot valaki kiegészítette egy N betűvel (SáNta, vagy SátáN)). Meg Kiskapudnál, aamikor a kaller kezelte a sorompót :)
 
Sajómercse    Dóri, 2010.03.09 14:06.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Gyerekkoromban (80-90-es évek) pitizni kellett a kalauznak, hogy megálljon itt a vonat, amíg leszállunk, itt laktak a nagyszüleim. Vagy 2 kilóméteres séta még a falu, viszont a környezet valami meseszép.
 
Gádoros    Kispala, 2010.03.09 11:17.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Időközben megszűnt a szolgálat, mert Gádoros MEFI állomássá épült át. Az 1-es és 4-es váltókat rugóssá alkították át. Naponta egy kereszt is van délután 15:30 magasságában
 
Pacsmag    Rácz Gergely, 2010.03.09 00:58.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy régi irat szerint:
"A Keszőhidegkút-Gyönk - Tamási vasútvonalon 1975. december 15-től kezdődően Pacsmag mh. elnevezéssel új megállóhely került megnyitásra."
 
Pusztabánréve    anraas, 2010.03.08 22:04.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagyon hangulatos hely. Fáj a szívem, hogy így leépült ez a kis állomás :'(
 
Előző Első    ... [ 499 ] [ 500 ] [ 501 ] [ 502 ] [ 503 ] [ 504 ] [ 505 ] [ 506 ] [ 507 ] ...   Utolsó Következő