Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 502 ] [ 503 ] [ 504 ] [ 505 ] [ 506 ] [ 507 ] [ 508 ] [ 509 ] [ 510 ] ...   Utolsó Következő

Bánk    kobori850, 2010.03.02 10:35.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
most is voltam lent hétvégén Bánkon elmentem az állomáshoz is hát semmi változás nincsen annyi kivételével hogy nem tudom kik járnak oda néha napján de olyan szemét van ott a wc.elött hogy az nem igaz.
 
Drávasztára-Zaláta    viktor, 2010.03.01 20:47.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
keveset tudok a vasútról pedig Sellye-i vagyok annyit tudok hogy 1970 december 31-én szünt meg nyáron a 100-as híd maradványait megnéztük de vissza fordultunk mert kezdett sötétedni én úgy hallottam bár ez csak lehet hogy kacsa hogy még teher forgalom is volt ezen a vonalon gőzös meg ABmot mozdonyok közlekedtek rajta megmondom őszintén jó lenne ha még mindig lenne ez a vonal dehát ez csak egy szép álom
 
Nagypall    Train Station, 2010.03.01 17:14.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Leszerelték a sorompót.Az index fórumán olvastam.
 
Pécs-Gyárváros    Train Station, 2010.03.01 17:11.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Vajon kinek, és mire kelhetett a hirdetmény...?
 
Pécs-Gyárváros    Train Station, 2010.03.01 17:10.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A három nagy fa alatt.
 
Nagynyárád    Train Station, 2010.03.01 17:08.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A különvonat a 6-os MD segítségével meg is érkezett Mohácsról.
 
Nagynyárád    Train Station, 2010.03.01 17:07.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy nagy létszámú csoport különvonatára vár a megállóban 2007 nyarán.
 
Pécs-Külváros    Train Station, 2010.03.01 16:49.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Amióta bezárták a pécsváradi csonkát bezárt a bisztró az állomáson.
 
Pécs-Külváros    Train Station, 2010.03.01 16:49.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
a magyarbólyi személy elment.
 
Zsolnay-rakodó    Train Station, 2010.03.01 16:48.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tovább Pécs-Külváros felé.(a Basamalom u. feletti hídon 10-es lassítás van a bátaszéki vonalon.)
 
Zsolnay-rakodó    Train Station, 2010.03.01 16:47.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pécs-Gyárváros felől érkezve.
 
Zsolnay-rakodó    Train Station, 2010.03.01 16:46.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Háttérben a gyár.
 
Zsolnay-rakodó    Train Station, 2010.03.01 16:44.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt lesz a nagy kilátótér.(látványtervek:pecs2010.hu)
 
Zsolnay-rakodó    Train Station, 2010.03.01 16:44.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A több méteres rakodóból ennyi maradt.
Gőzerővel épül a ZSKN a rakodó területén.
 
Zsolnay-rakodó    Train Station, 2010.03.01 16:43.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Én a 64-es vonal szintjéről fotóztam.Csak eléggé keveset mert épp nagy meló volt.
 
Karácsond    kaktuszdinnye, 2010.03.01 16:12.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sziasztok!
Hát igen, nagyon le van pukkanva. De ez kb az 1980-0s évek közepétől van igy. Korábban három vágány volt, rakodó rámpával, az állomás épület pedig kétszintes. Gyerekkoromban még a "fele" megvolt, vagyis a felső szint már le volt bontva. De jó volt mert lehetett jegyet kapni, s váróterem is volt... Sajna ez lett belőle. Az aszfaltos járda, pedig a polgármesteri választások előtt került oda :)
 
Tompapuszta    Kolozsiné Földvári Etelka, 2010.03.01 13:03.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Előző hozzászólásomat annyiban módosítom, hogy Purgly Emil nem a testvére volt Purgly Magdolnának (Horthy Miklós feleségének), hanem az édesapja. Tehát igen, a kápolna övéké volt. És a kápolna a kanális egyik kanyarulatában, egy kis erdő szélén állt, amit sajnos már szintén nem láthatunk, mert kivágták.
 
Drávasztára-Zaláta    Tádé, 2010.03.01 11:30.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Gábor Lászlónak!
Ha ott jársz,a régi Drávára felvezető híd pilléreit ne hagyd ki!(elipszis alakú téglaoszlopok!)a "100-as híd" maradványairól is jöhetne egy pár fotó :-)
 
Kőbánya felső    prozak01, 2010.03.01 11:21.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Lejárat..
 
Kőbánya felső    prozak01, 2010.03.01 11:20.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Információ..
 
Kőbánya felső    prozak01, 2010.03.01 11:20.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ebben az épületben van a helyi talponálló.
 
Kőbánya felső    prozak01, 2010.03.01 11:19.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A 3-as és 4-es vágányokhoz ugyan vezet feljáró, de már rég nem használják őket, felverte a gaz mindkettőt.
 
Kőbánya felső    prozak01, 2010.03.01 11:18.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Vágányok a város felé..
 
Kőbánya felső    prozak01, 2010.03.01 11:17.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Átjáró a BNV felé..
 
Kőbánya felső    prozak01, 2010.03.01 11:16.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2010.03.01-i állapotok. A vasutasház..
 
Mezőhídvég    Rácz Gergely, 2010.03.01 01:46.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás eredeti neve Mezőkomárom-Szabadhidvég, vagy a megnyitáskor régiesen Komárom-Hidvégh. Nem véletlen a rövid "i", hiszen Szabadhídvég község nevét csak 2004-től írják hosszú "í"-vel (forrás: Wikipedia), ebből adódóan az állomás neve valójában Mezőhidvég volt, rövid "i"-vel.
Mezőkomárom és Szabadhidvég 1950-1954 között egyesítve volt Mezőhidvég néven (forrás szintén a Wikipedia), és ezt a nevet megkapta az állomás is. Aztán valahogy úgy maradt, erre már nem tudok magyarázatot.
 
Mezőhídvég    LepesiZL, 2010.02.28 20:57.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tisztelt Fórumozók!
Többször olvasom ezt az oldal, ahol vasútállomásainkról, vasútvonalainkról olvashatok. Valahogy mindig kimaradt ez a vonal, pedig ismerem, hisz Pécsett dolgoztam és különböző okokból rálátásom is volt rá. De. Ennél a különleges állomásnál mindenről beszélnek csak nem az állomásról - politika. Sic! Nem ide való.
Állomás különlegessége: Fórumozók! Nem kellene arról beszélni, hogy nincs is ilyen falu, hogy Mezőhidvég? Nem furcsa? Ez érdekes történet - Én tudom, de ez lenne idevaló. Három - négy környékbeli település volt, amely élvezhette a vasút hasznát: Mezőkomárom - ma is így nevezik. Faluhidvég, Városhidvég, Szabadhegy, ma ezen utóbbiakat hívják Szabadhidvégnek. A viták elkerülése érdekében: Faluhidvég 1910 - ben 799 lakossal Somogy megye tabi járásában, Városhidvég 1129 lakossal Somogy vármegye tabi járásában és Szabadhegy 217 lakossal szintén a fentieknek megfelelően létezett. Most nincs nálam aza a nyilvántartás, amely a rövid ideig lévő Mezőhidvég megalakításáról, megszüntetéséről szól, de megnézem.
Fórumozók, azt nem tudom miért maradt az állomás neve mégis ez?
Egyenlőre ennyi. Egyébként az állomás gyönyörű helyen fekszik, kár érte. Üdv. Lepesi Zoltán László
 
Drávasztára-Zaláta    viktor, 2010.02.28 20:05.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
nah az jó lenne ha lennének új képek :D nyáron voltunk arra de csak a 100-as hídat néztük meg
 
Selyp-Bányatelep    raps, 2010.02.28 19:52.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Selyp-Bányatelep állomás tulajdonképpen Petőfibánya területén található. Illetve csak volt található, hiszen a sínek Petőfibánya elejétől - Diósdi Építő Zrt központi telephelye - nem járhatóak. Feltehetően a petőfibányai szénbánya kiszolgálására épült a szárnyvonal. Hogy állomásépülete korábban lehetett-é azt nem tudom, de a selypi szolgálattevő szerint mostanában már biztosan nem volt állomásépülete. Mindenesetre rendkívül érdekes a pályakapacitás elosztó adatbázisának azon tényállása, miszerint : Selyp-Bányatelep állomás. Nemhogy épülete, de tulajdonképpen vágányai sincsenek.
 
Drávasztára-Zaláta    Gábor László, 2010.02.28 18:04.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szeva

Én most itt végzek fakitermelést,a híd nagyon érdekes az állomást meg most készülök meg nézni a napokban.
Csinálok képeket és felteszem.
Mindenkinek üdv!
 
Előző Első    ... [ 502 ] [ 503 ] [ 504 ] [ 505 ] [ 506 ] [ 507 ] [ 508 ] [ 509 ] [ 510 ] ...   Utolsó Következő