Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 503 ] [ 504 ] [ 505 ] [ 506 ] [ 507 ] [ 508 ] [ 509 ] [ 510 ] [ 511 ] ...   Utolsó Következő

Drávasztára-Zaláta    Gábor László, 2010.02.28 18:04.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szeva

Én most itt végzek fakitermelést,a híd nagyon érdekes az állomást meg most készülök meg nézni a napokban.
Csinálok képeket és felteszem.
Mindenkinek üdv!
 
Csákánydoroszló    raps, 2010.02.28 17:25.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Miután Nagycsákány, és Rábadoroszló községeket 1939-ben egyesítették így kapta a település a Csákánydoroszló nevet.
 
Jászárokszállás    ROCOman, 2010.02.28 15:16.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Tarna áradása miatt 2009.02.21-től átmenetileg vonatpótló autóbuszokkal bonyolítják le a forgalmat Vámosgyörk és Jászapáti között.
Az állomáson három, zúzottkővel megrakott dozátoros kocsi áll, s remélhetőleg a tavaly száz éves vonalon felújítási munkálatok veszik kezdetüket. A kép február 26-án készült.
 
Bánk    Jankocha, 2010.02.28 15:09.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sőt! Már 2009 augusztusában sem volt.
 
Zirc    Garamvölgyi Ádám, 2010.02.28 11:05.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Zirc Dudar felőli bejáratánál egy régi nyomvonalra bukkantunk. Látszólag a Dudari vonal a győrit átszelve érkezett az állomáshoz. Nincs valakinek erről az állapotról helyszínrajza?
 
Csákánydoroszló    Lennon15, 2010.02.28 09:19.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás régi neve: Nagycsákány!

A forgalmista mutatta a raktár oldalán a felirat helyét, a betűk helyeimég kivehetők.
 
Zsolnay-rakodó    Train Station, 2010.02.28 00:07.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Amúgy nekem volt "selytésem" a helyszínről.A környéken lakok.Ezért kértem a felvételét.
A raktárnak csak egy kis része maradt meg a többit elbontották.
 
Pécs felső    Train Station, 2010.02.27 23:55.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Amikor személy- és teherforgalom is volt Pécs-Felsőn.
 
Pécs felső    Train Station, 2010.02.27 23:41.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Marad így.A kép 2008.őszén készült.
A síneket semmi nem fényesíti.Teherforgalom NINCS.Emlékeinkben viszont tovább él a csodás 64-es vonal.
 
Andráshida    fcs, 2010.02.27 23:30.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves Train Station és Lennon15. A szürke "doboz" a biztosító berendezések épülete, elé épült egy előtető, amely esőbeállóként funkcionál. Nincs szolgálat, mert forgalmi iroda sincs, nem felvételi épület. Jegyeket a vonaton lehet megvenni. Az állomás első és második vágánya közé építették a személyforgalmi peront, a harmadik és negyedik vágány a teherforgalom számára készült.
 
Tóvároskert    isti2000, 2010.02.27 20:35.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
a város igen szép részén található felvételi épületet olyan módon pusztitják és rongálják a vandálok ,amelyre magyarázat sincs.a wc-t be kellett zárni,a folyamatosan kitört ablakokat,mindhiába pótolják az ellopott dolgokat.a falak összefújva,a vörös falburkolat leszaggatva.
 
Tata    isti2000, 2010.02.27 20:21.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
a tata állomás 1883-84 között épült,amikor a vasútvonal is született.a szép épületet itt-ott összefujták.tavalyév végén 10 millió forintba került a wc,a vároterem korszerűsítése.
 
Ercsi    mr.d, 2010.02.27 16:11.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves nina!!!Ez o.k.,hogy sokan bent bagóznak a váróban,de addig amig tiltó táblát nem helyeznek el addig ott is fognak.De 90%-ban a kisebbség az aki ezt műveli.
 
Fancsika    szvdom, 2010.02.26 14:24.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valóban Fancsika! A menetrendekben pedig éveken át rosszul szerepel. Köszönöm a figyelmeztetést!
 
Cikó    Train Station, 2010.02.26 14:18.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Harc a vonatért az 50-es vonalon.
http://iho.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=1923:ez-feler-egy-utaspanasszal&catid=1:nagyvasut&Itemid=3
 
Medgyesegyháza    Lennon15, 2010.02.26 00:03.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bármennyire is hihetetlenül hangzik, de itt gépi jegykiadás van!
 
Komárom    pezsman, 2010.02.25 22:19.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Úgy tudom, hogy a ČSAD táblája még mindig ott áll az állomás mögött. Érdekesség, hogy az a csehszlovák busztársaság volt, s az ország szétszakadása után is a csehszlovák buszmegálló látta el az említett feladatot.
 
Mór-Újtelep    raps, 2010.02.25 21:47.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Akkor ezek szerint, lehetne indítványozni - tejesen jogosan - egy Mór-Sztahanov megszűnt megállóhely felvételét a vonalra. És akkor ezek szerint Mór-Újtelep sohasem lehetett Mór-Sztahanov............?
 
Mór-Újtelep    Endre, 2010.02.25 21:18.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Végülis sikerült tisztázni a dolgot korabeli hossz-szelvények és dokumentumok alapján:
Sztahanov iparvágány-kiágazás az 50/52 szelvényben volt/van.
1957-ben 54+13-nál váróhelyiség van feltüntetve, valószínűleg itt volt Sztahanov megálló.
Újtelep pedig a 60/62 szelvényben létesült 1967-ben.
Utóbbi megnyitását hírül adó dokumentumban pedig az szerepel, hogy Újtelep megnyitásával egyidőben "Sztahanov" és "Árkipuszta" megszünnek.
Tehát leszögezhetjük, hogy Sztahanov nem egyenlő Újteleppel.

 
Moha-Rakodó    kempelen, 2010.02.25 06:55.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Semmi gond. Nem igazán volt jelentős személyforgalma. Van pár lakás az állomásépület mögött és az ország egyik legnagyobb roncsfeldolgozó üzeme (al-cu-fer kft.) Általában egy-két ember le vagy felszállt. Inkább az ipari létesítménye és a már említett pár lakás miatt volt személyforgalma, mert távol esik minden közeli lakott településhez.
 
Zsolnay-rakodó    Tádé, 2010.02.24 22:39.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A képeket a Kedvetekért ma(02.24) csináltam,azért hogy legyen valami elképzelésetek a helyszínről!Ne bonyolítsátok túl: EZ EGY SZIMPLA IPARVÁGÁNY (volt)!!!Soha nem funkcionált megállóhelyként,semmi köze nem volt a személyforgalomhoz-iparterülethez tartozott-ennyi.Jól írtátok:ennyi erővel meglehetne említeni(Pécsbánya-r. felé!)a MALOM iparvágányát,a SAJT-üzemét stb...!Ezeknek a cégeknek különböző iparvágányai voltak,amik kiszolgálták őket!Mégegyszer mondom:Egyiknek sem volt köze személyforgalomhoz,soha!Javarészt elbontották őket,de azért Nézzetek körül a környéken,érdemes!
 
Moha-Rakodó    Train Station, 2010.02.24 22:16.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bocs,rosszul írtam.Akkor jelentős volt a személyfogalma?Vagy szimpla rakodó állomás volt?
 
Moha-Rakodó    kempelen, 2010.02.24 20:30.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Raps: Tulajdonképpen igen.
 
Moha-Rakodó    kempelen, 2010.02.24 20:29.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Gábor (Train Station): Ez egy beugratós kérdés? Csak annyit mondok 2009. december 13.
 
Moha-Rakodó    raps, 2010.02.24 17:41.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Balla térképen a Moha-Rakodói kiágazáson, Moha-Rakodó után Moha-Rakodó felső található. Moha-Rakodó felső megegyezhet Kincsesbányával?
 
Moha-Rakodó    Train Station, 2010.02.24 17:12.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomásnak nagy a személyforgalma?

 
Zsolnay-rakodó    Train Station, 2010.02.24 17:10.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem tudom hogy volt-e személyforgalma.De elég lenne a "megszünt rakodó" megnevezés.Valószínűleg amikor nagyobb erőkkel dolgoztak a Zsolnay Porcelánmanufaktúra Rt-nél szállítottak vasúton is.Ezért épülhetett.Amióta csak kis számban készülnek alkotások,leállt a vasúti fuvarozás.Most pedig a raktárat elbontották a ZS.K.N.* kiépítése miatt.
*Zsolnay Kultúrális Negyed.
 
Zsolnay-rakodó    raps, 2010.02.24 15:15.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Akkor megfordítom a kérdést:
Miért van felvéve, ha sem állomás, sem megállóhely nem volt ? Mert akkor így minden rakodót, iparvágány kiágazást, elágazást stb. fel kellene venni. Ami ugye nem cél...... Anno ezért kérdeztem, hogy állomás volt, esetleg megálló ?
 
Komárom    komaromi, 2010.02.24 12:55.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A két városrész között korábban csak a nemzetközi forgalomban közlekedő expresszvonatok jártak át, a két városrészt összekötő "helyi" forgalom nem volt!! Volt viszont egy buszjárat, a jobbparti városrészben a vasútállomásnál volt a megállója, a "tufélen" meg a buszpályaudvaron, a Rozálián.
Érdekessége volt, hogy a CSAD járta, és a déli oldalon is CSAD buszmegálló-tábla volt!!
A megálló az állomásépületből a főbejáraton át kilépve, balra volt, a személypénztár ablaka után, a kazánház bejárata előtt. A helyijárat megállója meg ez után volt, ott, ahol az állomásépület mellett ki lehet jönni a Gólyahíd felé.
 
Mór-Újtelep    raps, 2010.02.24 12:54.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Jogos! Ezek szerint akkor téves az a megállapítás hogy Mór-Újtelep korábbi neve Mór-Sztahanov. És ezek szerint akkor fel kéne vetetni Mór-Újtelep és Mór-Sporttelep közé Mór-Sztahanovot ??
 
Előző Első    ... [ 503 ] [ 504 ] [ 505 ] [ 506 ] [ 507 ] [ 508 ] [ 509 ] [ 510 ] [ 511 ] ...   Utolsó Következő