Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 503 ] [ 504 ] [ 505 ] [ 506 ] [ 507 ] [ 508 ] [ 509 ] [ 510 ] [ 511 ] ...   Utolsó Következő

Zsolnay-rakodó    Train Station, 2010.03.01 16:46.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Háttérben a gyár.
 
Zsolnay-rakodó    Train Station, 2010.03.01 16:44.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt lesz a nagy kilátótér.(látványtervek:pecs2010.hu)
 
Zsolnay-rakodó    Train Station, 2010.03.01 16:44.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A több méteres rakodóból ennyi maradt.
Gőzerővel épül a ZSKN a rakodó területén.
 
Zsolnay-rakodó    Train Station, 2010.03.01 16:43.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Én a 64-es vonal szintjéről fotóztam.Csak eléggé keveset mert épp nagy meló volt.
 
Karácsond    kaktuszdinnye, 2010.03.01 16:12.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sziasztok!
Hát igen, nagyon le van pukkanva. De ez kb az 1980-0s évek közepétől van igy. Korábban három vágány volt, rakodó rámpával, az állomás épület pedig kétszintes. Gyerekkoromban még a "fele" megvolt, vagyis a felső szint már le volt bontva. De jó volt mert lehetett jegyet kapni, s váróterem is volt... Sajna ez lett belőle. Az aszfaltos járda, pedig a polgármesteri választások előtt került oda :)
 
Tompapuszta    Kolozsiné Földvári Etelka, 2010.03.01 13:03.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Előző hozzászólásomat annyiban módosítom, hogy Purgly Emil nem a testvére volt Purgly Magdolnának (Horthy Miklós feleségének), hanem az édesapja. Tehát igen, a kápolna övéké volt. És a kápolna a kanális egyik kanyarulatában, egy kis erdő szélén állt, amit sajnos már szintén nem láthatunk, mert kivágták.
 
Drávasztára-Zaláta    Tádé, 2010.03.01 11:30.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Gábor Lászlónak!
Ha ott jársz,a régi Drávára felvezető híd pilléreit ne hagyd ki!(elipszis alakú téglaoszlopok!)a "100-as híd" maradványairól is jöhetne egy pár fotó :-)
 
Kőbánya felső    prozak01, 2010.03.01 11:21.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Lejárat..
 
Kőbánya felső    prozak01, 2010.03.01 11:20.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Információ..
 
Kőbánya felső    prozak01, 2010.03.01 11:20.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ebben az épületben van a helyi talponálló.
 
Kőbánya felső    prozak01, 2010.03.01 11:19.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A 3-as és 4-es vágányokhoz ugyan vezet feljáró, de már rég nem használják őket, felverte a gaz mindkettőt.
 
Kőbánya felső    prozak01, 2010.03.01 11:18.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Vágányok a város felé..
 
Kőbánya felső    prozak01, 2010.03.01 11:17.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Átjáró a BNV felé..
 
Kőbánya felső    prozak01, 2010.03.01 11:16.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2010.03.01-i állapotok. A vasutasház..
 
Mezőhídvég    Rácz Gergely, 2010.03.01 01:46.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás eredeti neve Mezőkomárom-Szabadhidvég, vagy a megnyitáskor régiesen Komárom-Hidvégh. Nem véletlen a rövid "i", hiszen Szabadhídvég község nevét csak 2004-től írják hosszú "í"-vel (forrás: Wikipedia), ebből adódóan az állomás neve valójában Mezőhidvég volt, rövid "i"-vel.
Mezőkomárom és Szabadhidvég 1950-1954 között egyesítve volt Mezőhidvég néven (forrás szintén a Wikipedia), és ezt a nevet megkapta az állomás is. Aztán valahogy úgy maradt, erre már nem tudok magyarázatot.
 
Mezőhídvég    LepesiZL, 2010.02.28 20:57.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tisztelt Fórumozók!
Többször olvasom ezt az oldal, ahol vasútállomásainkról, vasútvonalainkról olvashatok. Valahogy mindig kimaradt ez a vonal, pedig ismerem, hisz Pécsett dolgoztam és különböző okokból rálátásom is volt rá. De. Ennél a különleges állomásnál mindenről beszélnek csak nem az állomásról - politika. Sic! Nem ide való.
Állomás különlegessége: Fórumozók! Nem kellene arról beszélni, hogy nincs is ilyen falu, hogy Mezőhidvég? Nem furcsa? Ez érdekes történet - Én tudom, de ez lenne idevaló. Három - négy környékbeli település volt, amely élvezhette a vasút hasznát: Mezőkomárom - ma is így nevezik. Faluhidvég, Városhidvég, Szabadhegy, ma ezen utóbbiakat hívják Szabadhidvégnek. A viták elkerülése érdekében: Faluhidvég 1910 - ben 799 lakossal Somogy megye tabi járásában, Városhidvég 1129 lakossal Somogy vármegye tabi járásában és Szabadhegy 217 lakossal szintén a fentieknek megfelelően létezett. Most nincs nálam aza a nyilvántartás, amely a rövid ideig lévő Mezőhidvég megalakításáról, megszüntetéséről szól, de megnézem.
Fórumozók, azt nem tudom miért maradt az állomás neve mégis ez?
Egyenlőre ennyi. Egyébként az állomás gyönyörű helyen fekszik, kár érte. Üdv. Lepesi Zoltán László
 
Drávasztára-Zaláta    viktor, 2010.02.28 20:05.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
nah az jó lenne ha lennének új képek :D nyáron voltunk arra de csak a 100-as hídat néztük meg
 
Selyp-Bányatelep    raps, 2010.02.28 19:52.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Selyp-Bányatelep állomás tulajdonképpen Petőfibánya területén található. Illetve csak volt található, hiszen a sínek Petőfibánya elejétől - Diósdi Építő Zrt központi telephelye - nem járhatóak. Feltehetően a petőfibányai szénbánya kiszolgálására épült a szárnyvonal. Hogy állomásépülete korábban lehetett-é azt nem tudom, de a selypi szolgálattevő szerint mostanában már biztosan nem volt állomásépülete. Mindenesetre rendkívül érdekes a pályakapacitás elosztó adatbázisának azon tényállása, miszerint : Selyp-Bányatelep állomás. Nemhogy épülete, de tulajdonképpen vágányai sincsenek.
 
Drávasztára-Zaláta    Gábor László, 2010.02.28 18:04.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szeva

Én most itt végzek fakitermelést,a híd nagyon érdekes az állomást meg most készülök meg nézni a napokban.
Csinálok képeket és felteszem.
Mindenkinek üdv!
 
Csákánydoroszló    raps, 2010.02.28 17:25.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Miután Nagycsákány, és Rábadoroszló községeket 1939-ben egyesítették így kapta a település a Csákánydoroszló nevet.
 
Jászárokszállás    ROCOman, 2010.02.28 15:16.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Tarna áradása miatt 2009.02.21-től átmenetileg vonatpótló autóbuszokkal bonyolítják le a forgalmat Vámosgyörk és Jászapáti között.
Az állomáson három, zúzottkővel megrakott dozátoros kocsi áll, s remélhetőleg a tavaly száz éves vonalon felújítási munkálatok veszik kezdetüket. A kép február 26-án készült.
 
Bánk    Jankocha, 2010.02.28 15:09.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sőt! Már 2009 augusztusában sem volt.
 
Zirc    Garamvölgyi Ádám, 2010.02.28 11:05.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Zirc Dudar felőli bejáratánál egy régi nyomvonalra bukkantunk. Látszólag a Dudari vonal a győrit átszelve érkezett az állomáshoz. Nincs valakinek erről az állapotról helyszínrajza?
 
Csákánydoroszló    Lennon15, 2010.02.28 09:19.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás régi neve: Nagycsákány!

A forgalmista mutatta a raktár oldalán a felirat helyét, a betűk helyeimég kivehetők.
 
Zsolnay-rakodó    Train Station, 2010.02.28 00:07.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Amúgy nekem volt "selytésem" a helyszínről.A környéken lakok.Ezért kértem a felvételét.
A raktárnak csak egy kis része maradt meg a többit elbontották.
 
Pécs felső    Train Station, 2010.02.27 23:55.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Amikor személy- és teherforgalom is volt Pécs-Felsőn.
 
Pécs felső    Train Station, 2010.02.27 23:41.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Marad így.A kép 2008.őszén készült.
A síneket semmi nem fényesíti.Teherforgalom NINCS.Emlékeinkben viszont tovább él a csodás 64-es vonal.
 
Andráshida    fcs, 2010.02.27 23:30.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves Train Station és Lennon15. A szürke "doboz" a biztosító berendezések épülete, elé épült egy előtető, amely esőbeállóként funkcionál. Nincs szolgálat, mert forgalmi iroda sincs, nem felvételi épület. Jegyeket a vonaton lehet megvenni. Az állomás első és második vágánya közé építették a személyforgalmi peront, a harmadik és negyedik vágány a teherforgalom számára készült.
 
Tóvároskert    isti2000, 2010.02.27 20:35.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
a város igen szép részén található felvételi épületet olyan módon pusztitják és rongálják a vandálok ,amelyre magyarázat sincs.a wc-t be kellett zárni,a folyamatosan kitört ablakokat,mindhiába pótolják az ellopott dolgokat.a falak összefújva,a vörös falburkolat leszaggatva.
 
Tata    isti2000, 2010.02.27 20:21.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
a tata állomás 1883-84 között épült,amikor a vasútvonal is született.a szép épületet itt-ott összefujták.tavalyév végén 10 millió forintba került a wc,a vároterem korszerűsítése.
 
Előző Első    ... [ 503 ] [ 504 ] [ 505 ] [ 506 ] [ 507 ] [ 508 ] [ 509 ] [ 510 ] [ 511 ] ...   Utolsó Következő