Barcs
Train Station, 2010.03.07 14:59.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A vörös épületrész viszont csodásan fest.Az emeleti ablakokat nyáron a vágányok felőli oldalon kicserélték.És a lilaakác zuhatag illik az épülethez.
|
|
|
Kondoros
Adani, 2010.03.07 14:24.25 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Arra befizetnék én is. Van ugyan egy sáros dimbes-dombos földút Kondorosról oda, de azon még személyautóval sem lehet közlekedni nemhogy busszal. Terepjárók ha nincs sár még éppen el tudnak menni.
|
|
Mezőtúr
Adani, 2010.03.07 14:23.07 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Gyomán is új sorompókat építettek ki.
|
|
Kéthalom
Oldalborda, 2010.03.07 05:26.35 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kisvasút volt Csetére 8 km hosszan, de sem az építésről, sem az elbontásról nincs adatom.
|
|
Szeghalom
Oldalborda, 2010.03.07 00:21.56 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kisvasút: 1950 - 1952 között létesült több szakaszban, Szeghalom - Cserepes között 27 km hosszon; Kertészszigetnél csatlakozott Kisszódony - Bucsai vasúttal, mely 1922-ben létesült, kiágazással a Kisszódony - Hosaszúhát MÁV - szakasszal együtt.
|
|
Dunaharaszti alsó
gabi1996, 2010.03.06 21:13.06 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Személyvonat Dunaharaszti-alsón 2008 nyarán
|
|
|
Alsóörs
gabi1996, 2010.03.06 21:07.08 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2009. június 27-én, a Székesfehérvár-Tapolca vonal megnyitásának 100. évfordulója alkalmából különvonat közlekedett a két állomás között, élén a 424.247-es Bivallyal. A fényképet Alsóörsön készítettem a gőzösről.
|
|
|
Pestszentimre
gabi1996, 2010.03.06 20:57.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A vonal 120. évfordulója alkalmából közlekedett különvonat a Nemes utcai vasúti átjáróban 2009. szeptember 27-én.
|
|
|
Gyál felső
gabi1996, 2010.03.06 20:51.18 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2009-ben volt a Budapest-Lajosmizse vasútvonal 120. évfordulója. Ennek alkalmából 2009. szeptember 27-én nosztalgiavonat közlekedett a főváros és Lajosmizse között, a szerelvényt a 424.247-es Bivaly vontatta. A képen a különvonat Gyál-felső megállóhelyre érkezik.
|
|
|
Szépvölgyi út
Petrás Bence, 2010.03.05 21:55.03 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szépvölgyi út
2010. 03. 05.
|
|
|
Csákánydoroszló
Lennon15, 2010.03.05 21:13.10 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A raktár oldalán még kivehető a Nagy csákány felirat.
|
|
|
Csákánydoroszló
Lennon15, 2010.03.05 21:09.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomásépület az utca felől.
|
|
|
Ják-Balogunyom
Lennon15, 2010.03.05 21:07.52 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomásépület tetőszerkezetét kicserélték. A mérlegházat még tavaly elbontották.
|
|
|
Kisvárda-Hármasút
tibike88, 2010.03.05 13:30.33 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nem sok változás volt a kép készülte óta. Kitettek két új táblát, de már össze vannak firkálva.
|
|
Atkár
ROCOman, 2010.03.05 10:26.32 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egy '52-es évjáratú katonai térképen a jelzett helyen van feltüntetve Atkár. Mára már semmi sem maradt azon a helyen, legfeljebb nyomokban fedezhető fel.
|
|
|
Hejőbába-Hejőpapi
raps, 2010.03.05 08:49.35 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Valóban a volt szolgálati lakás romjai láthatóak a képen, de miután az állomásépületet már régen lebontották, a helyiek a volt szolgálati lakást nevezték - és tulajdonképpen, még máig nevezik is - állomásépületnek. Hasonló a helyzet, a volt nádudvari állomásépülettel is. Az eredeti HÉV épületet rég lebontották, viszont a váróterem - ami effektíve nem állomásépület - még mindíg meg van, átalakítva. A helyiek ezt az átalakított épületet ( valójában várótermet ) nevezik állomásépületnek...
|
|
Hejőbába-Hejőpapi
bodrostomi, 2010.03.04 22:04.33 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az előbbi képen nem az állomásépület maradványai, hanem a mellette található egykori szolgálati lakás látható.
|
|
Kondoros
M_Z, 2010.03.04 21:22.19 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az év vicce: "a fenti időponttól, a szüneteltetés által érintett vonalszakasz helységei között, a személyszállítást csak a Volán társaság végzi."
|
|
|
Murony
M_Z, 2010.03.04 21:10.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
"...míg technikai okokból Muronyban a jelenlegi állomást le kell bontani, s helyette némileg távolabb újat kell építeni."
http://www.beol.hu/bekes/gazdasag/uj-allomas-epul-muronyban-folytatodik-a-vasuti-felujitas-290856
|
|
Atkár
JCSABA, 2010.03.04 17:48.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Atkár álomás egy 1920 előtti vasúti hálózati térképen szerepel, de menetrendben sohasem láttam. Az Atkár-Csány összekötő út és a vasút kereszteződésénél volt valaha egy rakodóvágány - nyomai már nincsenek meg.
|
|
Porpác
Márványember, 2010.03.04 15:03.03 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
S egy utolsó kép, még mielőtt megjön a csornai személy
|
|
|
Porpác
Márványember, 2010.03.04 15:02.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
másik kép, ugyanakkor.
|
|
|
Porpác
Márványember, 2010.03.04 15:00.49 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2007.07.28-án
|
|
|
Sümeg
Márványember, 2010.03.04 14:57.38 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ugyanazon a npon, 2007.08.07.-én budapesti sebes.
|
|
|
Ölbő-Alsószeleste
Márványember, 2010.03.04 14:54.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
még egy utolsót
|
|
|
Ölbő-Alsószeleste
Márványember, 2010.03.04 14:53.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
még egyet
|
|
|
Ölbő-Alsószeleste
Márványember, 2010.03.04 14:53.06 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
na azért
|
|
|
Ölbő-Alsószeleste
Márványember, 2010.03.04 14:50.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2007.07.26-án az Abláncmajortól jövet, a kék túrán.
|
|
Bazsómajor
ROCOman, 2010.03.04 10:08.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egy '52-es évjáratú katonai térképen fel van tüntetve a megálló.
|
|
|
Egyházasrádóc
Lennon15, 2010.03.03 21:14.26 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A harmadik vágányt elbontották. A raktár még áll...
|
|