fizolt
e-mail: Fizolt .kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 33446
2022.02.23 19:33.18
|
Jelenleg annyira mégsem biztosan, nemrég lett megsemmisítve a szakasz környezetvédelmi engedélye.
|
|
raps
e-mail: blau13.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 33444
2022.02.20 21:21.39
|
Lassan, de biztosan indul a Fradi-Kelenföld szakasz felújítása is. A szakaszon 2 új megállóhely létesül.
|
|
Chemnitzer
e-mail: leo.pec.kukac.aol.de
|
elfogadott hozzászólás 33364
2022.01.07 13:02.54
|
„Budapest-Ferencváros pályaudvart 1877. október 22-én adták át a forgalomnak, majd egy nappal később már Budapest-Kelenföldig ért a budapesti Körvasút, miután felavatták a Déli összekötő Duna-hidat.“
Forrás: https://iho.hu/hirek/ha-a-201-es-valto-meselni-tudna-150405
|
|
Chemnitzer
e-mail: leo.pec.kukac.aol.de
|
elfogadott hozzászólás 33361
2022.01.04 11:45.28
|
Az állomást minden bizonnyal a vasútvonal 1877-es megnyitásakor helyezték üzembe. Ezen a térképen már szerepel 1878-ból: https://maps.arcanum.com/hu/map/budapest-1878/?bbox=2124132.1510704616%2C6018565.246566426%2C2125946.336163668%2C6019241.236535324&map-list=1&layers=95
|
|
M62191
e-mail: knorbi825.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 32368
2019.12.15 14:36.41
|
Atis, Berendi Tibor elődje Udvarhelyi István kb. 1954-től 1969-ig volt főnök, elődje Mihálka László volt.
|
|
kinaisas
e-mail: kinaisas.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 30915
2017.04.29 16:05.49
|
már réges rég meg kellett volna építeni egy kiágazó vágányt a duna híd előtt soroksári út felé. így nem kellene a Hh, sopron -kelebia viszonylatban közlekedő vonatoknak bemennie fradiba, időt, pénzt spórolva. és még mielőtt megköveznétek, megsúgom, iszonyú nagy a forgalom fradiban. nappal még a köki-szfv között félóránként oda-vissza ingázó személyvonatok is nehezítik a közlekedést. egy éjszakás szoliban kb 80 tehervonat közlekedik.
|
|
sziblerg
e-mail: sziblerg..kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 25535
2012.12.10 15:38.49
|
http://ebolt.afoldgomb.hu/index.php?option=com_virtuemart&category_id=1&Itemid=2&page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=151
Cikk a ferencvárosi pályaudvarról A Földgömb magazin decemberi számában.
|
|
Balazs177
e-mail: balazs177.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 25136
2012.10.23 12:39.20
|
A nagyvasút és a BKV vágányok kapcsolódási pontjai:http://villamosok.hu/balazs/teher/mav-bkv/keptar/index.html#fc
|
|
Cseke Zoltán
e-mail: csekzoli.kukac.indamail.hu
|
elfogadott hozzászólás 23408
2012.03.15 01:12.27
|
Berendi Tibor e szerint már nem él: http://hu.wikipedia.org/wiki/Berendi_Tibor
Udvarhelyi: szerintem a könyvből nem derül ki a keresztneve, de az előbbi link szerint Berendi 1969-től volt a Fradi állomásfőnöke, tehát akkor vonult nyugállományba Udvarhelyi. Ha él még akkor szerintem kb. 95 éves lehet.
|
|
atis
e-mail: kissattila975.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 23405
2012.03.14 20:59.20
|
Vajjon él-e még Berendi Tibor volt állomásfőnök,és elődje Udvarhelyi? Moldova György könyvében szerepelnek.
|
|
siofok35
e-mail: siofok35.kukac.c2.hu
|
elfogadott hozzászólás 19561
2010.12.03 17:52.47
|
Menetrendváltás után csak simán Ferencváros lesz.
|
|
Alacc
e-mail: gitarmania.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 19346
2010.11.09 19:10.46
|
Ha jól tudom 1995. február 17-én adták át a Domino 70-et. Akkoriban kezdtek csak az elektronikus biztosítóberendezések beszivárogni az országba, így nem lehetett még ekkora állomásra olyat telepíteni. Egyébként a D70 felülvezérelve a számítógéppel a mai napig tökéletesen kielégíti az igényeket.
|
|
András
e-mail: szoljhozza.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 19295
2010.10.28 21:44.08
|
Mikor kapta meg Ferencváros a Domino 70-est ? Ez lett volna az utolsó D70 - telepítés az országban ? Miért nem egy korszerűbb és újabb technikát telepítettek ? Tud erről valaki valamit ?
|
|
Alacc
e-mail: gitarmania.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 16838
2010.04.14 19:18.29
|
Budapest-Ferencváros állomás Domino 70 típusú biztosítóberendezése.
|
|
|
prozak01
e-mail: prozak01.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 14832
2009.12.14 14:12.41
|
A váróterem.
|
|
|
prozak01
e-mail: prozak01.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 14831
2009.12.14 14:12.07
|
És a pálya felől.
|
|
|
prozak01
e-mail: prozak01.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 14829
2009.12.14 14:11.26
|
Az állomásépület a Könyves Kálmán krt. felől
|
|
|
prozak01
e-mail: prozak01.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 14828
2009.12.14 14:10.47
|
Személyvonat indul tovább Kunszentmiklós-Tass felé a mai napon.
|
|
|
M62_265
e-mail: chovanecz.kukac.hotmail.com
|
elfogadott hozzászólás 14335
2009.11.09 09:25.17
|
Nekem ez a kedvenc állomásom mert itt mindig történik valami. Ide járok fotózni, mert kevés idő alatt sok különleges gépet lehet fotózni. (MMV-s, Eurocom-os) Hangulatos és csendes hely ha épp nincsen semmi forgalom.
|
|
|
Lú
e-mail: napoleon.kukac.mir.hu
|
elfogadott hozzászólás 12941
2009.08.15 08:36.35
|
Komoly emlékem fűződik Ferencvároshoz. Kiskoromba édsanyámékkal nyaralni mentünk a komáromi vasutasüdülőbe. A vonat a Keletiből indult, beültünk az első osztályra, közel a vagon végéhez. Ahogy elindult a vonat, a keleti egyik kitérőjében feltűnően hangos fémes csattanás hallatszott. Az öregemék azt mondták: "ÁÁÁ csak a váltó"... Fradiba már vártak minket. KIESETT AZ ÜTKÖZŐ! Kisorozták a kocsinkat, maradt az addigra zsúfolásig telt II. osztály. Élmény volt.
|
|
raps
e-mail: blau13.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 10249
2009.02.26 20:40.27
|
Ugyan csak félig meddig tartozik a hozzászólásom a Fradihoz, de ide küldöm hisz tipikus példája a magyar vasút elkallódásának, végleges és teljes leépülésének. Rengeteg állomást, megállót érintettek az évek óta zajló rombolások. Sok megszűnt ( pl: Ózd Külső ma már csak képen létezik, Berente Szénpályaudvar szintén csak kép, Budapest-Józsefvárost hívhatnánk Budapest-Szellemvárosnak, és még sorolhatnám a halott helyeket ( Pestújhely, Törökőr..... )). Az én véleményem az hogy, ha nem vigyázunk értékeinkre hamarosan csak múlt lesz a magyar vasút. És a TIPIKUS PÉLDA:
Budapest-Ferencváros
Részei:
Bp. Dunaparti Teher pu. - megszűnt,
Külső Dunapart Teher pu. - megszűnt,
Sertésvásártér-megszűnt,
Marhavásártér-megszűnt,
Gubacs-üresen tátong a felvételi épület,
Az egykoron a fradihoz tartozott Kőbánya-Hízlaló - működik (??) ugyan de a sínek között kar vastagságú fák nőnek(!!!!!),
Maradt a Keleti, meg a Nyugati rendező, meg a Fradi pályaudvar......
|
|
Gerulata
e-mail: ward.leonard.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 1272
2007.09.06 18:14.44
|
Déli vasúti épület.
|
|
|
Kalocsai Richárd
e-mail: kalocsai_richard.kukac.fc.axelero.net
|
elfogadott hozzászólás 1267
2007.09.04 20:28.45
|
Csodálkozom, hogy Budapest-ferencváros pályaudvaron még nem járt a "csapat" fényképezni, hiszen ez Magyarország legnagyobb pályaudvara. Akit bővebben érdekel a pályaudvar, annak itt egy link, rengeteg képpel. Természetesen nem csak személypályaudvarról! :)
http://ferencvaros.no-ip.org/index_elemei/kepek.htm
|
|
Sinkovics Gábor
e-mail: tigram.bt.kukac.mail.tvnet.hu
|
elfogadott hozzászólás 682
2007.05.01 20:11.12
|
Íme egy új szerzemény.Használjátok egészséggel!
|
|
|