|
Fotó: Adjudani Pezsman
Dátum: 2007.
|
|
Fotó: Adjudani Pezsman
Dátum: 2007.
|
|
Fotó: Adjudani Pezsman
Dátum: 2007.
|
|
A szépen felújított felvételi épület a vágányok felől nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.09.17.
|
|
Utcafronti részlet.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.09.17.
|
|
A tetőre vezető létra. Sajnos semmi sem gátolja meg az illetéktelenek számára a feljutást.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.09.17.
|
|
Kapcsolókert a felvételi épület tőszomszédságában.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.09.17.
|
|
Bejárat a váróterembe az épület vágányok felőli oldalán.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.09.17.
|
|
A kicsiny váróterem puritán berendezése mindössze egy padból és az utastájékoztató kijelzőjéből áll. A falakat sajnos nem kímélték.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.09.17.
|
|
"Tisztelt utasunk! Pénztárunk zárva tart. Menetjegy kiadása a vonaton történik pótdíj felszámítása nélkül."
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.09.17.
|
|
Gyalogút a peronhoz.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.09.17.
|
|
Pillantás a peronról Ferencváros felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.09.17.
|
|
Pillantás a peronról Pesterzsébet felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.09.17.
|
|
Egy régi raktárépület.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.09.17.
|
|
Modern, mégis szép szemétgyűjtő a peronon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.09.17.
|
|
A lépcsőn a gyalogos felüljáróra juthatunk fel. A falfirkák itt is burjánzanak.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.09.17.
|
|
A lift ajtaján rács, lakat.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.09.17.
|
|
Pillantás a felüljáróról a kezdőpont irányába.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.09.17.
|
|
Lejárat a HÉV-hez a felüljáróról.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.09.17.
|
|
Pillantás a felüljáróról a végpont irányába.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.09.17.
|
|
A jobbra kiágazó vágány a rendezőbe vezet.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.09.17.
|
|
Lifttel nem csak fel, le sem juthatunk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.09.17.
|
|
Karnyújtásnyira a HÉV.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.09.17.
|
|
Lakóőrház a kezdőponti oldalon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.09.17.
|
|
Útátjáró a kezdőponton.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.09.17.
|
|
Pillantás a kezdőponti útátjáróból Ferencváros felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.09.17.
|
|
Az egykori Budapest Duna part teherpályaudvar felé már csak a helye van meg a vágánynak.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.09.17.
|
|
Kezdőponti váltókörzet I.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.09.17.
|
|
Kezdőponti váltókörzet II.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.09.17.
|
|
Az állomás mellett egy út vezet. Ez a sorompó lenne hivatott a közúti forgalmat elzárni. Még a tábla is fordítva áll.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.09.17.
|
|
Útátjáró a rendezőbe vezető vágányon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.09.17.
|
|
Pillantás a végponti váltókörzetből a nyílt vonal felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.09.17.
|
|
Végponti váltókörzet I.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.09.17.
|
|
Végponti váltókörzet II.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.09.17.
|
|
A MÁV és a HÉV vágányok kapcsolata.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.09.17.
|
|
Érkezés Pesterzsébet felől az állomásra.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.09.17.
|
|
A rendezőből ezen a vágányon lehet az állomásra eljutni.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.09.17.
|
|
Magánvasúti Laminátka araszol konténervonatával a rendezőből.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.09.17.
|
|
A szinte üres váróterem, aminek talán egyetlen érdekessége a korszerű utastájékoztató kijelző, ami jelzi az állomás délutáni órákban félóránkénti S25-ös személyvonati elérhetőségét.
Fotó: Gál Marcell
Dátum: 2015.04.09.
|
|
Összkép a Beöthy utcai átjáróból nézve
Fotó: Vekker András
Dátum: 2020.09.25.
|
|
Felvételi épület
Fotó: Vekker András
Dátum: 2020.09.25.
|
|
Utasperon kijelzővel és felüljáróval
Fotó: Vekker András
Dátum: 2020.09.25.
|
Gothpaladinus
e-mail: Gothpaladinus.kukac.Gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 30496
2016.10.10 00:40.54
|
Húúú, amelyik admin itt a Beöthy utcát írta megközelíthetőségként, az eléggé ki akarhat ám cseszni az erre járó utassal... A Beöthy utca helyett ugyanis sokkalta inkább a Kén utca H (Illatos út) mondható az állomás igazi, normális megközelíthetőségének, a Beöthy utcánál ugyanis a BHÉV vonatok többsége meg sem áll, az ottani buszmegállótól meg hát elég körülményes az állomásig eljutni, ellenben a Kén utcánál az összes HÉV megáll, és az Illatos úti buszmegállóból is egész normálisan lehet elérni az állomási felüljárót.
|
|
matteo
e-mail: matteoXIV.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 18744
2010.09.04 12:54.23
|
Az állomás érdekessége,hogy kísérleti jelleggel elektromosan állított alakjelzői is voltak.Mivel ugyanannyiba kerül egy ilyen alakjelző mint egy fényjelző ezért nem alkalmazták.
|
|
prozak01
e-mail: prozak01.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 14987
2009.12.23 16:50.28
|
Gyalogos felüljáró
|
|
|
prozak01
e-mail: prozak01.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 14977
2009.12.23 16:41.38
|
A kicsiny váróterem.
|
|
|
prozak01
e-mail: prozak01.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 14974
2009.12.23 16:39.25
|
Az állomásépület a mai decemberi tavaszban.
|
|
|
raps
e-mail: blau13.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 6463
2008.09.12 19:58.04
|
Budapest - Soroksári út. Rendező pályaudvar állomásépülete. A rendező pályaudvar forgalma átlagos, innen szolgálják ki Csepel-Gyártelepet, és Budapest-Kikötőt is...
|
|
|
raps
e-mail: blau13.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 6462
2008.09.12 19:53.05
|
Budapest - Soroksári út. Az állomás bejárata felől.
|
|
|
raps
e-mail: blau13.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 6461
2008.09.12 19:50.17
|
Budapest - Soroksári út. A peronon állva...
|
|
|
raps
e-mail: blau13.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 6460
2008.09.12 19:47.00
|
Megnevezés: BUDAPEST - SOROKSÁRI ÚT
Rendeltetése:Országos törzshálózati vasútipálya,
Transz-európai vasúti árúszállítási hálózat részeként működő vasúti pálya.
Jellege: Állomás ( Közbenső állomás )Csak személy forgalomra.
Állomás állapota: Működő - 2008 09 12.
Vonalszám(ok): 150
MÁV kódszáma: 10116
Helye: Budapest, Főváros
Jellemzése: 4 darab vágánnyal rendelkező ( ebből kettő átmenő fővágány ) állomás. Villamosított. Több váltóval rendelkező állomás. Épülete szervesen egy van ( állomásépület ) csatlakozóan kettő.
Peronja van. Peronja térkővel kirakott.
Forgalma: Átmenő forgalma jelentős, saját forgalma - a hozzá tartó Rendező Pályaudvarral együtt - átlagos.
|
|
|