|
A felvételi épület utcafrontja buszmegállóval.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
|
|
Árnyékszékek árnyékban.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
|
|
Habár a tető már megújult, a vakolat még elég lepusztult állapotban van.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
|
|
A váróterem.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
|
|
A felvételi épület a vágányok felől nézve. Mellette az utasellátó ma már üres épülete.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
|
|
Pillantás a III. vágány peronjáról a vonal kezdőpontja, Budapest Keleti pályaudvar felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
|
|
Pillantás a III. vágány peronjáról a vonal végpontja, Kelebia felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
|
|
A szivattyúház és az egykori árupénztár épülete.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
|
|
A régi WC épület.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
|
|
Lakatlan őrház a végponti oldalon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
|
|
Fény- és félsorompóval biztosított útátjáró a végponton.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
|
|
Az útátjáróban állva Kelebia felé nézünk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
|
|
Majdnem az előbbi nézőpontból a repülőtérre vezető iparvágányok.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
|
|
Az útátjáróban állva az állomás felé tekintünk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
|
|
Végponti váltókörzet I.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
|
|
Végponti váltókörzet II.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
|
|
Végponti váltókörzet III.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
|
|
A valaha kivilágítható betűkből álló névfelirat ma vakon mered a világba.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
|
|
Kapcsolókert és néhány itt felejtett háztól-házig konténer a felvételi épület tőszomszédságában.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
|
|
Oldalrakodó. A raktárépület már rég a múlté. A kép jobb szélén a rakodóterület látható.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
|
|
Egy letűnt kor, a gőzösvilág emléke. Vízdaru helye a kezdőponti végen. Az állomás egykor vízállomás volt. A háttérben tárolt pőrekocsik.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
|
|
A rakodóterület és egy csonkavágány a kép jobb szélén. Valahol a kép közepén állt a vízház.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
|
|
A vágányt keresztező hozzájáró út egyedi megoldású andráskereszttel biztosítva.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
|
|
Iroda- és raktárépület a kihúzócsonka mellett a kezdőponti oldalon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
|
|
Kezdőponti váltókörzet.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
|
|
A nyílt vonal Budapest Keleti pályaudvar felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
|
|
Lakóépület a kezdőponti oldalon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
|
|
Valaha a kezdőponti végen is volt, mégpedig csapórudas sorompó.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
|
|
Fotó: Szente-Varga Domonkos
|
|
Állomásépület buszmegállóval. Mivel eléggé messze van a vasút a településtől, buszos ráhordás van.
Dátum: 2014.08.22.
|
|
Összkép, bedeszkázott ablakokkal...
Dátum: 2014.08.22.
|
|
Az utcafront, bedeszkázott ablakokkal....
Dátum: 2014.08.22.
|
|
Fedett biciklitárolók és az északi P+R parkoló, itt fordulnak a buszok is.
Fotó: Vekker András
Dátum: 2017.02.12.
|
|
Utca felőli nézet: Új P+R parkolók és hozzájáró út épült, de az állomásépület és a peronok ugyanolyan lerobbantak maradtak...
Fotó: Vekker András
Dátum: 2017.02.12.
|
|
Flirt Kiskunlacházán
Fotó: Vekker András
Dátum: 2017.02.12.
|
|
A déli P+R - vasárnap elég üres volt. Remélem, hogy hétközben többen használják.
Fotó: Vekker András
Dátum: 2017.02.12.
|
ROCOman
e-mail: antal.sandor67.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 33388
2022.01.30 09:45.24
|
Kiskunlacháza állomás: Kiskunlacháza biztosítóberendezés különálló épülete felújításra kerül. Perononként perontetők létesülnek, melyek az eléréséhez gyalogos aluljáró épül. Bontásra kerül az Utasellátó épülete és a WC. A felvételi épület avult állapota miatt a bontására vonatkozó javaslat további vizsgálatok tárgyát képezi.
Forrás: https://www.soroksar.hu/uploads/_/originals/013752f2-6179-4702-8c1e-d02ab6d57656.pdf
|
|
Capras Dávid
e-mail: david.capras.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 31678
2018.08.07 17:45.42
|
A második vágány felszedése nincs benne a békeszerződésben, mint sokan emlegetik, pár kattintással lehet ellenőrizni. Egyszerű sínhiány az oka, mint ahogy a Rákosszentmihály–Rákospalota hév-vonal is kétvágányú volt pl.
„A kelebiai vasutat az első világháború idején elkezdték kétvágányú vonalra átépíteni. Az alépítménnyel el is készültek egészen Kiskörösig, de a vágányzat csak Kunszentmiklósig lett lefektetve, a forgalomnak pedig Kiskunlacházáig adták át a háború végéig.” Forrás: http://iho.hu/blogpost/varatlan-durranas-121009
|
|
Balazs177
e-mail: balazs177.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 24145
2012.06.03 14:07.42
|
Régi kép:http://www.fortepan.hu/_photo/display/18127.jpg
|
|