Godisa
Train Station, 2010.04.18 12:01.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Cserépkályha a Forgalmi Irodában.
|
|
|
Szatina-Kishajmás
Train Station, 2010.04.18 11:57.55 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Abaliget felé tovább.
|
|
|
Szatina-Kishajmás
Train Station, 2010.04.18 11:57.28 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Godisa felől.
|
|
|
Szatina-Kishajmás
Train Station, 2010.04.18 11:56.34 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A váróterem.Jelenleg berácsozva,használaton kívül.
|
|
|
Cserdi-Helesfa
Train Station, 2010.04.18 11:48.26 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az épület és az esőbálló együttese.
2010.04.17.
|
|
|
Villánykövesd
Train Station, 2010.04.18 11:46.38 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Lámpák a megállóban.A háttérben Villány BeJ-je látható.
|
|
|
Villánykövesd
Train Station, 2010.04.18 11:45.20 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A megálló épülete és a mellette lévő bakterház.Szolgálat,a fénysorompó felszerelése óta nincs.
|
|
|
Vokány
Train Station, 2010.04.18 11:40.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Melléképület,elhagyatottan a Áta felőli állomás végben.
|
|
|
Vokány
Train Station, 2010.04.18 11:39.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az 1.vágány becsatlakozik a 2.-ba.
|
|
|
Vokány
Train Station, 2010.04.18 11:39.08 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az utas WC.
|
|
|
Vokány
Train Station, 2010.04.18 11:38.20 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ezen volt a sorompókezelő berendezés.
|
|
|
Vokány
Train Station, 2010.04.18 11:37.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Villány felőli váltókörzet.
|
|
|
Vokány
Train Station, 2010.04.18 11:36.18 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A raktár és a kikötött vágányok.
|
|
|
Vokány
Train Station, 2010.04.18 11:35.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ez az állomás már a GySEV-é? :D
|
|
|
Vokány
Train Station, 2010.04.18 11:34.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az épületben nagyon nem lehet nézelődni.
A nyílászárókat betömték.
|
|
|
Pécsudvard
Train Station, 2010.04.18 11:30.34 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A gondozás egyik jele.
|
|
|
Pécsudvard
Train Station, 2010.04.18 11:30.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A megálló mögötti tavacska.
|
|
|
Pécsudvard
Train Station, 2010.04.18 11:28.49 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A jelenlegi megálló.Szép és gondozott.
A régi állomás épület teljesen kifosztva árválkodik.
|
|
|
Villány
Train Station, 2010.04.18 11:07.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Dráva IC tegnap Villányban.
|
|
|
Büdöskútpuszta
Csaba, 2010.04.18 02:20.18 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Én elfogult vagyok ezzel a településsel! Az én nagyanyám ott élt! Tehát,minden nyarunkat ezen a gyönyörű helyen töltöttük!Magyarország legszebb helyének tartom! És,hogy rozoga a megállóhely? A tájat kell nézni, nem a táblát!
D.Csaba
|
|
Mecsekjánosi
LepesiZL, 2010.04.17 19:33.04 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A hozzászólásod elejét olvastam, amely Mecsekjánosiról szól, forrásmegjelölésedet nem. Az Indóház tavaszi különszáma az AB illetve ABy motorokról szól, még nem olvastam végig, de furcsáltam a megjegyzést, megkerestem: "... idején a budapesti vonatok Mecsekjános állomásig... Földvári István elmondása alapján". Ismét bocs, de a szép állomásnevet sem tudja pontosan, sajnos a történet sem igaz. Mint írtam a vonatok a hivatkozott rekostrukció idején sem Mecsekjánosi - ig közlekedtek.
A Pécs - Szentlőrinc közötti vonalátépítés vágányzárában pedig a buszok Pécs és Szentlőrinc között közlekedtek. És még két dolog: 10 évig rendelkező forgalmi szolgálattevő vvoltam Pécsett, illetve emlékeimet az akkori Személyszállítási vezető erősítette meg. Igaz a hivatkozott Földvári Pista, pedig vezetőmérnök volt.
Lepesi ZL
|
|
Mecsekjánosi
LepesiZL, 2010.04.17 19:05.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Amikor a pécsi vonal Abaligeti alagútjának bekötése volt (kb. 8 méteres szintkülönbség volt a régi és az új nyomvonal között), akkor Magyarszék-Sikondagyógyfürdőig jártak a vonatok. Magyarszéken álltak a buszok, onnan mentek Pécsre. Bocs, de Mecsekjánosi mindig is rakódóhely volt, ott még a komlói bánya megszűnése után is fát rakodtak. Vonatkereszt nem.
Lepesi ZL
|
|
Komló-Teher
Papa83, 2010.04.17 13:41.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Teher II-es őrhely, ez volt Komló állomás (a teher és a személy pu. közös) bejárata
|
|
|
Komló-Teher
Papa83, 2010.04.17 13:39.08 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
És az egykori vágányok felől
|
|
|
Komló-Teher
Papa83, 2010.04.17 13:37.34 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Állomásépület az utca felől.
|
|
|
Mecsekjánosi
Papa83, 2010.04.17 13:30.29 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Én olyanról hallottam, hogy a 80-as évek végén valahol Godisa és Abaliget között elmosta a töltést az eső, és ekkor lettek a 47-esre terelve a pécsi vonatok, viszont akkor nem Jánosiba, hanem Komlóra. Egyébként ez utóbbi megoldás a logikusabb, hiszen Jánosiban akkor is csak két vágány volt, amiből az egyik rakodó, míg Komlón akkor még mind a két pályaudvar üzemelt, jópár vágánnyal, és a személypu. közvetlen a buszállomás mellett volt (van), és közúton is közelebb van Pécshez.
|
|
Csopak
CSUPA-CS, 2010.04.16 23:05.13 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sziasztok. 4db fotót szeretnék kérni,
az állomás épületéről. A BVE szimulátorhoz kellene, le szeretnénk modellezni. Aki tud segítsen. Elölnézet, hátulnézet és a két oldala. NAGYON KÖSZÖNÖM!
A képeket az e-mail címemre várom:
csucsa@t-online.hu
Csupor Csaba Marcali.
|
|
Csömödér-Páka
Train Station, 2010.04.16 22:38.56 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Tudtommal a vonal összes állomásán (kivéve talán Lentit) rugós-váltók vannak.Így könnyítik meg a keresztezési lehetőségeket,hogy ne keljen külön szolgálat a váltó állításhoz.
|
|
Balatonfenyves GV
Train Station, 2010.04.16 22:36.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Én és a jó öreg Bax kocsi.
Még emlékszem a Bak kocsikra.Kényelmesek voltak.Jobban tatszettek mint a mostani Bax-ok.
|
|
|
Nyírábrány
gery92, 2010.04.16 22:23.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Miután átjöttem a határon, jó volt ezt látni:D
|
|
|