Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 484 ] [ 485 ] [ 486 ] [ 487 ] [ 488 ] [ 489 ] [ 490 ] [ 491 ] [ 492 ] ...   Utolsó Következő

Siklósi szőlők    Train Station, 2010.04.20 19:58.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az épületet mikor "skalpolták meg"?
2004-ben még teljesen egyben volt,virágágyással.De a bezáráskor már "lapos" teteje volt a háznak.
 
Kétújfalu    Train Station, 2010.04.20 19:48.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A pálya állapota (természetesen) továbbra is siralmas.Zádorig egyben van.Majd utána hiányos a pálya.Majd Kastélyosdombó közelében "mesterséges" vetődés található.Itt traktorral megpróbálták feltépni a felépítményt de nem sikerült.(A rendőrök a keréknyomok alapján megtalálták őket).A 6-os út előtt pedig a síncsavarok és a hevederek hiányoznak.Középrigóc bejáratától egyben van a pálya.Ennyit tudok,remélem valamennyit tudtam segíteni.
 
Szajol    Papa83, 2010.04.20 12:50.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az eddigi legtöbb halálos áldozatot követelő magyarországi vasúti baleset Herceghalom állomáson volt 1916 végén, ahol a Bécsből, Ferenc József temetéséről hazaérkező vonat járt szerencsétlenül.
 
Zalaháshágy-Szőce    Train Station, 2010.04.20 11:08.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt nem volt még egy vágány?
Az épület előtt a gazban sejlenek fel vágányok.
 
Szajol    AKGV, 2010.04.19 23:46.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves adam!

A mendei baleset sajnos súlyosabb volt.
 
Sármellék    Pitta7, 2010.04.19 23:22.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bejárat Balatonszentgyörgy felől egy útátjáróból fényképezve. A háttérben az állomás (egykori) alak bejárati jelzője , míg előtérben az egész állomásra érvényes 5 km/h-s lassújel előjelző táblája látható. (Egyébként a vágányok viszonylagosan jó állapotban vannak, a megmaradt vonalrész jól járható)
 
Sármellék    Pitta7, 2010.04.19 23:14.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kijárat Balatonszentgyörgy felé. A jobb oldali vágányból ágazik ki a reptéri vágány, amit már évek óta nem használnak (a vágány még megvan,de több méteres fák nőttek ki azóta a sínek közül).
 
Sármellék    Pitta7, 2010.04.19 23:01.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Balatonszentgyörgy felől. A rakodóvágány csak a 2. vágány felétől ágazik ki.
 
Sármellék    Pitta7, 2010.04.19 22:54.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt pedig Balatonszentgyörgy felé nézve (különlegesség a rakodó vágányon lévő betonozott rész, gépjárművek rakodásában lehetett szerepe). Előző képemhez hozzáfűzném, hogy a pálya jelenleg az állomás Zalabér felőli utátjáró után a 76-os út mentén kb. 200m hosszan van meg. Az állomáson talán gyomirtó szerelvény járhatott utoljára.
 
Sármellék    Pitta7, 2010.04.19 22:39.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sármellék állomás Zalabér-Batyk felé nézve (2009 nyara). Az épületet valószínűleg lakják, de ha nem, akkor is használják valamire (új az esőcsatorna és a tető).
 
Budatétény    Incifinci, 2010.04.19 14:44.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves Illetékesek!

FELHÁBORÍTÓNAK tartjuk, hogy egy camponás-Tropicariumos kiránduláshoz,amin kerekesszékes, mozgásukban korlátozott emberek vennének részt, nem tudunk eljutni- a lift hibája miatt-PÁR MÉTERÉRT- az épületbe, csak úgy, ha továbbutazunk Kelenföldig v a Déli pu-ig és onnan vissza!Így kerülünk át a sín egyik oldaláról a másikra....


-egy elkeseredett mozgássérült csoport és kísérőik-

 
Feked    Train Station, 2010.04.19 10:18.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Pécsvárad-Palotabozsok szakasz felett NEM az országos szakpolitika,hanem a pécsi területi igazgatóság mondta ki a halálos ítéletet.Megegyezett a Pannon Volánnal és a felújításra fordítható pénzt inkább kifizette a buszos pótlásra, minthogy rendbe tegye a vonalat.
A szakaszon 96-ban még 40km/h volt a max sebesség,de egy siklás miatt (mely Feked közelében történt) a pft 20km/h-s sebességet rendelt el az említett szakaszon.Majd az 1997.júniusi menetrendváltás elhozta a rém hírt.
 
Tamási    Rácz Gergely, 2010.04.18 23:11.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomási őrház melléképülete.
 
Tamási    Rácz Gergely, 2010.04.18 23:10.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A pálya vége.
 
Tamási    Rácz Gergely, 2010.04.18 23:09.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az I. vágány folytatását képező csonkavágány homlokrakodóban végződik.
 
Tamási    Rácz Gergely, 2010.04.18 23:07.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Őrház az állomás területén.
 
Tamási    Rácz Gergely, 2010.04.18 23:07.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt egy PVG-szín állt.
 
Tamási    Rácz Gergely, 2010.04.18 23:06.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A vasúti telefonközpont az állomáson.
 
Tamási    Rácz Gergely, 2010.04.18 23:04.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy díszkút és egy ivókút a felvételi épület mellett.
 
Tamási    Rácz Gergely, 2010.04.18 23:03.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az I. számú váltóállító őrhely.
 
Tamási    Rácz Gergely, 2010.04.18 23:02.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A felvételi épület.
 
Tamási    Rácz Gergely, 2010.04.18 23:01.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tamási állomás bejárata 2010. április 17-én.
 
Adorjánpuszta    Rácz Gergely, 2010.04.18 22:59.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A kép közepén látható púp helyén állt a WC-épület.
 
Adorjánpuszta    Rácz Gergely, 2010.04.18 22:58.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megállóhely kerítésének oszlopai megmaradtak, de a rájuk kihúzott drótkerítés már nem az eredeti. (Lásd az 1989-es képet!)
 
Adorjánpuszta    Rácz Gergely, 2010.04.18 22:57.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Adorjánpuszta mrh. helye 2010. április 17-én.
 
Pacsmag    Rácz Gergely, 2010.04.18 22:55.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pacsmag mh. helye 2010. április 17-én. A telefonoszlop mögött álló két magasabb oszlopon a megállóhely világítására szolgáló lámpák voltak.
 
Alsómajsa    Rácz Gergely, 2010.04.18 22:53.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A rakodóvágány vágányzáró sorompójának tartósínje.
 
Alsómajsa    Rácz Gergely, 2010.04.18 22:52.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Alsómajsa mrh. helye 2010. április 17-én. A felvételi épület a fenyőfa mögött volt.
 
Keszőhidegkút-Gyönk    Rácz Gergely, 2010.04.18 22:50.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Kapos hídja közvetlenül az állomás előjelzője mellett.
 
Keszőhidegkút-Gyönk    Rácz Gergely, 2010.04.18 22:49.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy teknőhíd az útátjáró mellett.
 
Előző Első    ... [ 484 ] [ 485 ] [ 486 ] [ 487 ] [ 488 ] [ 489 ] [ 490 ] [ 491 ] [ 492 ] ...   Utolsó Következő