Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 483 ] [ 484 ] [ 485 ] [ 486 ] [ 487 ] [ 488 ] [ 489 ] [ 490 ] [ 491 ] ...   Utolsó Következő

Budapest-Déli pu.    prozak01, 2010.04.22 10:45.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A lépcsők
 
Budapest-Déli pu.    prozak01, 2010.04.22 10:44.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A mai délelőttön a 18-as villamos megállójából nézve
 
Szelevény    Oldalborda, 2010.04.22 00:22.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Már bocsánat, de nekem inkább az jön le, hogy átalakítják, nem pedig megszüntetik...
 
Szelevény    Lennon15, 2010.04.21 20:32.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az indexfórumon írták:
Május 7-ről 8-ra virradó éjjel egy újabb koporsószeget vernek a Lakitelek - Kunszentmárton vasútvonalba, Szelevény állomás is befejezi a pályafutását.
Fotózzátok, amíg lehet!

http://www.kapella.hu/vz_megrendeles_megtekint.php?id_vz_megrendeles=16706


 
Ostffyasszonyfa    Lõrincz Sándor nyugdijas (forgalmi szolgálattevõ), 2010.04.21 17:56.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ostffyasszonyfa állomás történetébe, tartozik egy iparvágány, ami a volt első világháborús Hadifogoly táborba vezetett ki. A vonal kivezetése a régi első vágányból történt. A vágány elbontása, valamikor (sajnos pontosan nem tudom) az 1920as években történt. Más téma--- Ostffyasszonyfa állomás és Nagysimonyi megállóhely között volt egy nyílt vonali őrház amit, HÁLA ISTEN bakter ház néven írta be nevét a vasutas (szóbeli) történelembe. Ez a megnevezés a gőzmozdony vontatás idejéből származik, de most a villany vontatás idején is helytálló főleg nehéz vonatoknál és esős időszakban. A pálya emelkedése, mindkét irányból ezen a szakaszon ér véget. Itt mondták (sóhajtottak fel) HÁLA ISTEN felértünk. A vonat ablakából az épület helyét, csak a vonalat jól ismerő személyek tudják be azonosítani. Pályaőri szolgálatról, LOVAS GYULA A BAKTERHÁZ című könyvben sok sok érdekességet tudhat meg az olvasó.
 
Budapest-Zugló    Viszkasz, 2010.04.21 12:24.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagyon köszönöm a gyors segítséget! Üdv. Viszkasz :-)
 
Budapest-Zugló    Adani, 2010.04.21 12:16.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igen a felüljáró előtt áll meg. Lejössz a lépcsőn és a Hungária körút felé mész (1-es villamos), de ahogy emlékszme ott a buszmegálló rögtön a felüljáró mellett ahogylejössz és sehová sem kell átmenni, felszállt a hetesre a felüljáró alatt átvezető út jobb oldalán és az elvisz a bosnyék térre.
 
Budapest-Zugló    Viszkasz, 2010.04.21 12:00.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves "Állomás"! :-) Azt szeretném kérdezni, hogy a vonat egy felüljáró szerű peronon áll meg? El kellene jutnunk nagyon hamar a vonattól a 7-es buszokig, a Bosnyák tér irányába. Van itt most valaki, aki le tudja írni, hogy merre kell lejönni a peronról, át kell-e menni valamilyen utca túloldalára stb.? Nagyon köszönöm előre is. Üdv. Viszkasz
 
Tapolca    peronlako, 2010.04.21 00:44.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nohab!
 
Füle    peronlako, 2010.04.21 00:34.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2010 02 04
 
Harkány    Train Station, 2010.04.20 20:01.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Először a Drávavölgyi HÉV társaság Harkány (akkoriban Harkányfürdő nevű) állomásától Donji Miholjacig (régebben Dolnji Miholjac, ritkán használt magyar nevén Alsómiholjác) tartó 14,5 km hosszú szakaszt adták át 1912. november 28-án.
A Pécs-Barcsi Vasúttársaság pécsi állomásától induló, Harkányig tartó 31,5 km hosszú második szakaszt 1913. július 17-én nyitották meg. A sík- és dombvidéki vasút építése jelentős földmunkával járt, legnagyobb műtárgya a 310,5 m hosszú, háromnyílású, vasszerkezetű híd volt a Dráva felett. A híd a közúti forgalmat is kiszolgálta. A felépítmény 23,6 kg/fm tömegű, „i” jelű sínekből épült, Pécs állomás környékén 28,0 kg/fm tömegű, „j” jelű síneket is beépítettek.
 
Siklósi szőlők    Train Station, 2010.04.20 19:58.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az épületet mikor "skalpolták meg"?
2004-ben még teljesen egyben volt,virágágyással.De a bezáráskor már "lapos" teteje volt a háznak.
 
Kétújfalu    Train Station, 2010.04.20 19:48.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A pálya állapota (természetesen) továbbra is siralmas.Zádorig egyben van.Majd utána hiányos a pálya.Majd Kastélyosdombó közelében "mesterséges" vetődés található.Itt traktorral megpróbálták feltépni a felépítményt de nem sikerült.(A rendőrök a keréknyomok alapján megtalálták őket).A 6-os út előtt pedig a síncsavarok és a hevederek hiányoznak.Középrigóc bejáratától egyben van a pálya.Ennyit tudok,remélem valamennyit tudtam segíteni.
 
Szajol    Papa83, 2010.04.20 12:50.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az eddigi legtöbb halálos áldozatot követelő magyarországi vasúti baleset Herceghalom állomáson volt 1916 végén, ahol a Bécsből, Ferenc József temetéséről hazaérkező vonat járt szerencsétlenül.
 
Zalaháshágy-Szőce    Train Station, 2010.04.20 11:08.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt nem volt még egy vágány?
Az épület előtt a gazban sejlenek fel vágányok.
 
Szajol    AKGV, 2010.04.19 23:46.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves adam!

A mendei baleset sajnos súlyosabb volt.
 
Sármellék    Pitta7, 2010.04.19 23:22.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bejárat Balatonszentgyörgy felől egy útátjáróból fényképezve. A háttérben az állomás (egykori) alak bejárati jelzője , míg előtérben az egész állomásra érvényes 5 km/h-s lassújel előjelző táblája látható. (Egyébként a vágányok viszonylagosan jó állapotban vannak, a megmaradt vonalrész jól járható)
 
Sármellék    Pitta7, 2010.04.19 23:14.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kijárat Balatonszentgyörgy felé. A jobb oldali vágányból ágazik ki a reptéri vágány, amit már évek óta nem használnak (a vágány még megvan,de több méteres fák nőttek ki azóta a sínek közül).
 
Sármellék    Pitta7, 2010.04.19 23:01.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Balatonszentgyörgy felől. A rakodóvágány csak a 2. vágány felétől ágazik ki.
 
Sármellék    Pitta7, 2010.04.19 22:54.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt pedig Balatonszentgyörgy felé nézve (különlegesség a rakodó vágányon lévő betonozott rész, gépjárművek rakodásában lehetett szerepe). Előző képemhez hozzáfűzném, hogy a pálya jelenleg az állomás Zalabér felőli utátjáró után a 76-os út mentén kb. 200m hosszan van meg. Az állomáson talán gyomirtó szerelvény járhatott utoljára.
 
Sármellék    Pitta7, 2010.04.19 22:39.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sármellék állomás Zalabér-Batyk felé nézve (2009 nyara). Az épületet valószínűleg lakják, de ha nem, akkor is használják valamire (új az esőcsatorna és a tető).
 
Budatétény    Incifinci, 2010.04.19 14:44.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves Illetékesek!

FELHÁBORÍTÓNAK tartjuk, hogy egy camponás-Tropicariumos kiránduláshoz,amin kerekesszékes, mozgásukban korlátozott emberek vennének részt, nem tudunk eljutni- a lift hibája miatt-PÁR MÉTERÉRT- az épületbe, csak úgy, ha továbbutazunk Kelenföldig v a Déli pu-ig és onnan vissza!Így kerülünk át a sín egyik oldaláról a másikra....


-egy elkeseredett mozgássérült csoport és kísérőik-

 
Feked    Train Station, 2010.04.19 10:18.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Pécsvárad-Palotabozsok szakasz felett NEM az országos szakpolitika,hanem a pécsi területi igazgatóság mondta ki a halálos ítéletet.Megegyezett a Pannon Volánnal és a felújításra fordítható pénzt inkább kifizette a buszos pótlásra, minthogy rendbe tegye a vonalat.
A szakaszon 96-ban még 40km/h volt a max sebesség,de egy siklás miatt (mely Feked közelében történt) a pft 20km/h-s sebességet rendelt el az említett szakaszon.Majd az 1997.júniusi menetrendváltás elhozta a rém hírt.
 
Tamási    Rácz Gergely, 2010.04.18 23:11.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomási őrház melléképülete.
 
Tamási    Rácz Gergely, 2010.04.18 23:10.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A pálya vége.
 
Tamási    Rácz Gergely, 2010.04.18 23:09.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az I. vágány folytatását képező csonkavágány homlokrakodóban végződik.
 
Tamási    Rácz Gergely, 2010.04.18 23:07.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Őrház az állomás területén.
 
Tamási    Rácz Gergely, 2010.04.18 23:07.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt egy PVG-szín állt.
 
Tamási    Rácz Gergely, 2010.04.18 23:06.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A vasúti telefonközpont az állomáson.
 
Tamási    Rácz Gergely, 2010.04.18 23:04.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy díszkút és egy ivókút a felvételi épület mellett.
 
Előző Első    ... [ 483 ] [ 484 ] [ 485 ] [ 486 ] [ 487 ] [ 488 ] [ 489 ] [ 490 ] [ 491 ] ...   Utolsó Következő