Nógrádszakál
rol1613, 2010.05.03 20:30.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
szemafor az állomás ipolytarnóc felöli végén
|
|
|
Nógrádszakál
rol1613, 2010.05.03 20:29.16 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
az állomás ipolytarnóc felöl nézve
|
|
|
Nógrádszakál
rol1613, 2010.05.03 20:28.06 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
az állomás az utca felől nézve
|
|
|
Nógrádszakál
rol1613, 2010.05.03 20:26.51 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
az egykori rakodó az 1. vágány mellett
|
|
|
Véménd
pezsman, 2010.05.03 16:17.08 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Gábor ezt hol hallottad? A feltételek adottak, hiszen az M6-os építésénél a felüljárónál figyelembe vették a vasutat is, csak a pályát kellene felújítani. (Bár szerintem nyomvonalkorrekció is kellene.)
|
|
Tokorcs forgalmi kitérő
Lõrincz Sándor nyugdijas (forgalmi szolgálattevõ), 2010.05.03 13:00.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Tokorcs Forgalmi kitérő nem sokkal, a második világháború előtt építették. A képen látható épület a vonal át építése során lett ki alakítva. Az eredeti épület nyeregtetős kivitelben, forgalmi irodával és szolgálati lakással lett megépítve.A személyszállító vonatok csak forgalmi okból állnak meg.
|
|
Cserepes
raps, 2010.05.03 12:35.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Cserepes. A vasúti pálya az egykori megálló épülete mellett ( az épülettel szemben ). Kép készítésének dátuma: 2010 04. 30.
|
|
|
Cserepes
raps, 2010.05.03 12:33.13 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Cserepes megszűnt megállóhely helye. A megálló épülettel rendelkezett, amit eltakarítottak, helye nehezen ugyan, de megtalálható. Az egykori megállóhely a 117. vonalon Ohat-Pusztakócs felől Nyíregyháza felé haladva a pálya jobb oldalán helyezkedett el. Kép készítésének dátuma: 2010 04.30. Az egykori megállóhely koordinátái: 47 41' 44,07" É, 21 04' 44,80" K.
|
|
|
Farád
Lmarec, 2010.05.03 10:11.38 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
azt tudom, hogy a jobaházaiak sorompót akarnak a megállóhely melletti átjáróba, mivel sok baleset történt itt.
|
|
Szokolya-Riezner
matteo, 2010.05.02 18:20.38 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A megállót 1983-ban is Szokolya-Riezner néven találjuk.
|
|
Dinnyés
kempelen, 2010.05.02 14:53.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
-
|
|
|
Dinnyés
kempelen, 2010.05.02 14:52.52 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
-
|
|
|
Pécs
Train Station, 2010.05.02 11:07.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Elkezdődött a Pályaudvar felvételi épületének tető felújítása.Ez (a tervek szerint) július közepéig tart.
Bár Pécs idén EKF,Főpályaudvarának környezete siralmas.A tervekből egyedül a környék újult meg.A állomásépület felújítását Hónig Péter megígérte.De a pénz útközben eltűnt.
A homlokzatot kb 10 éve tisztították meg a füsttől és a koromtól (melyek még a Nohabokból és a vasparipákból kerültek az épületre.)ekkortól láthatók a díszek is.Remélem az egész épület megújul mert ez katasztrófa...
|
|
Gádoros
Kispala, 2010.05.01 20:19.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A 37454-es (Bzmot 170) és a 37443-as (Bzmot 236) számú személyvonatok keresztje május 1-én. A vonalon közlekedő Bzmot-ok általában szólóban járnak.
|
|
|
Enying
vorilaci, 2010.05.01 19:44.04 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az Indóház cikke ellenére a Lepsény-felső állomás léte ezen a vonalon nem bizonyított. Az eddig általam kifaggatott lepsényi lakosok egyike sem emlékszik rá. Annál inkább a Lepsény Balatonfőkajár közti megállóra az egykori bakterháznál (7-es út kereszt).
|
|
Hantháza
nyomkeresõ, 2010.05.01 15:24.04 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Helló matteo!
Boccs,hogyha megsértettelek előző hozzászólásommal.
Ha érdekel ez a vonal az indóház 2010 februári számában van róla egy cikk.
|
|
Szombathely
prozak01, 2010.05.01 15:11.18 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Oszlopfő
|
|
|
Szombathely
prozak01, 2010.05.01 15:10.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Díszes mennyezet
|
|
|
Szombathely
prozak01, 2010.05.01 15:08.50 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A pályaudvar épülete a mai napon
|
|
|
Budaörs
beno, 2010.05.01 10:56.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Mai naptól a 88as mellett a 288-as busz jár ki az Állomásra teljesen más útvonalon. Mindkét irányban betér. A 289es nem jár erre. Megáll a busz a Franktanya nevű megállónál, a gyalogos aluljárónál.
http://www.bkv.hu/busz/288.pdf
|
|
Sitke
Lõrincz Sándor nyugdijas (forgalmi szolgálattevõ), 2010.04.30 19:52.29 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sitke állomás Bajti Kitérő,6 ezrelékes emelkedő után következett. Sárvár felől közlekedő tehervonatok sok esetben az emelkedőn kikötöttek. Az emelkedő felén vonat megosztás történt és két részben lett továbbítva, a vonat Sitke állomásra. Gérce felől úgyszintén 5 ezrelékes emelkedő volt. Őszi időszakban főleg esőben EMBERT gépet próbáló volt a tehervonat továbbítása. Újság hír valamikor 1981-ben Sitkén a vasút mellet égett az avar, melyet MOZDONY SZIKRA okozott. Megkívánom jegyezni hogy a vasút már hat éve megszűnt. Valószínű egy alattomos téli-nyári álomból ébredő mozdonyszikra lehetett.
|
|
Nagykáta
szander, 2010.04.29 20:19.07 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az az egy fura hogy kivan írva hogy ez a 2. az a 3. vágány de a 7. és a 8. nál az van kírva hogy 6. és 7.
pedig mindenhogy számolom 8-nak kéne lenni.
|
|
Dinnyés
jimydog, 2010.04.29 15:26.23 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Volt, nincs váltó...
Balázs György Fotó - iho.hu
|
|
|
Mesterháza-Tompaládony
Lõrincz Sándor nyugdijas (forgalmi szolgálattevõ), 2010.04.29 07:32.19 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nagyon szépen meg köszönöm annak, aki a motor vonatról készült képet feltette. A háttérben a vonat mellet lévő jegyvizsgáló én vagyok a vasutas pályám elején. 1970-07-01töl--2009-06-30ig szolgáltam a vasúton, jegyvizsgáló majd forgalmi szolgálattevő.
|
|
Mikosdpuszta
Lõrincz Sándor nyugdijas (forgalmi szolgálattevõ), 2010.04.29 07:19.34 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Mikosdpuszta Zalavég között volt a lengyári nyílt vonali iparvágány ki ágazás. Pályakezdő koromban itt láthattam, olyan tolatási műveletet, vontatással történő szalasztás vasutas kifejezéssel ANGOLOZÁS, amit nagy gyakorlattal és tapasztalattal rendelkező vasutas kollégák végezhettek el.
|
|
Káld
Lõrincz Sándor nyugdijas (forgalmi szolgálattevõ), 2010.04.29 07:02.31 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Vásárosmiske- Káld között volt egy homokbánya, iparvágány kiágazással. Tehervonati tolatás alkalmával gyakran hangzott el, a tolatásban részt vevő személyzet között, hogy "lök a bánya visszajár" rövidített, de a vasutasok között egy értelmű kifejezés. A tolatásban résztvevő személyek nagyon jól tudták, hogy milyen tolatási műveletet kell elvégezni. Az erdő szélén volt egy lakóőrház, vajon az épület meg van-e még. a 84 sz. fő útról sajnos nem látszik. Ki tud róla valamit.
|
|
Enying
Rácz Gergely, 2010.04.29 00:39.13 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Train Stationnek:
Az a megállóhely a 27-es vonalon volt, Lepsénytől 2 km-re. Már itt a weboldalon is felvették mint megállóhelyet.
|
|
Enying
Train Station, 2010.04.28 20:50.51 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Elvileg Lepsény és Enying között volt egy megálló Lepsény Felső néven.Lepsénytől 2km-re.
Forrás:Indóház Extara 2008 ősz.
|
|
Bicsérd
Train Station, 2010.04.28 20:21.16 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az utas WC.
|
|
|
Bicsérd
Train Station, 2010.04.28 20:20.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A váróterem.
2010.04.28.
|
|
|