Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 480 ] [ 481 ] [ 482 ] [ 483 ] [ 484 ] [ 485 ] [ 486 ] [ 487 ] [ 488 ] ...   Utolsó Következő

Nógrádszakál    rol1613, 2010.05.03 20:30.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
szemafor az állomás ipolytarnóc felöli végén
 
Nógrádszakál    rol1613, 2010.05.03 20:29.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
az állomás ipolytarnóc felöl nézve
 
Nógrádszakál    rol1613, 2010.05.03 20:28.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
az állomás az utca felől nézve
 
Nógrádszakál    rol1613, 2010.05.03 20:26.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
az egykori rakodó az 1. vágány mellett
 
Véménd    pezsman, 2010.05.03 16:17.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Gábor ezt hol hallottad? A feltételek adottak, hiszen az M6-os építésénél a felüljárónál figyelembe vették a vasutat is, csak a pályát kellene felújítani. (Bár szerintem nyomvonalkorrekció is kellene.)
 
Tokorcs forgalmi kitérő    Lõrincz Sándor nyugdijas (forgalmi szolgálattevõ), 2010.05.03 13:00.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tokorcs Forgalmi kitérő nem sokkal, a második világháború előtt építették. A képen látható épület a vonal át építése során lett ki alakítva. Az eredeti épület nyeregtetős kivitelben, forgalmi irodával és szolgálati lakással lett megépítve.A személyszállító vonatok csak forgalmi okból állnak meg.
 
Cserepes    raps, 2010.05.03 12:35.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Cserepes. A vasúti pálya az egykori megálló épülete mellett ( az épülettel szemben ). Kép készítésének dátuma: 2010 04. 30.
 
Cserepes    raps, 2010.05.03 12:33.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Cserepes megszűnt megállóhely helye. A megálló épülettel rendelkezett, amit eltakarítottak, helye nehezen ugyan, de megtalálható. Az egykori megállóhely a 117. vonalon Ohat-Pusztakócs felől Nyíregyháza felé haladva a pálya jobb oldalán helyezkedett el. Kép készítésének dátuma: 2010 04.30. Az egykori megállóhely koordinátái: 47 41' 44,07" É, 21 04' 44,80" K.
 
Farád    Lmarec, 2010.05.03 10:11.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
azt tudom, hogy a jobaházaiak sorompót akarnak a megállóhely melletti átjáróba, mivel sok baleset történt itt.
 
Szokolya-Riezner    matteo, 2010.05.02 18:20.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megállót 1983-ban is Szokolya-Riezner néven találjuk.
 
Dinnyés    kempelen, 2010.05.02 14:53.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
-
 
Dinnyés    kempelen, 2010.05.02 14:52.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
-
 
Pécs    Train Station, 2010.05.02 11:07.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Elkezdődött a Pályaudvar felvételi épületének tető felújítása.Ez (a tervek szerint) július közepéig tart.
Bár Pécs idén EKF,Főpályaudvarának környezete siralmas.A tervekből egyedül a környék újult meg.A állomásépület felújítását Hónig Péter megígérte.De a pénz útközben eltűnt.
A homlokzatot kb 10 éve tisztították meg a füsttől és a koromtól (melyek még a Nohabokból és a vasparipákból kerültek az épületre.)ekkortól láthatók a díszek is.Remélem az egész épület megújul mert ez katasztrófa...
 
Gádoros    Kispala, 2010.05.01 20:19.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A 37454-es (Bzmot 170) és a 37443-as (Bzmot 236) számú személyvonatok keresztje május 1-én. A vonalon közlekedő Bzmot-ok általában szólóban járnak.
 
Enying    vorilaci, 2010.05.01 19:44.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az Indóház cikke ellenére a Lepsény-felső állomás léte ezen a vonalon nem bizonyított. Az eddig általam kifaggatott lepsényi lakosok egyike sem emlékszik rá. Annál inkább a Lepsény Balatonfőkajár közti megállóra az egykori bakterháznál (7-es út kereszt).
 
Hantháza    nyomkeresõ, 2010.05.01 15:24.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Helló matteo!
Boccs,hogyha megsértettelek előző hozzászólásommal.
Ha érdekel ez a vonal az indóház 2010 februári számában van róla egy cikk.
 
Szombathely    prozak01, 2010.05.01 15:11.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Oszlopfő
 
Szombathely    prozak01, 2010.05.01 15:10.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Díszes mennyezet
 
Szombathely    prozak01, 2010.05.01 15:08.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A pályaudvar épülete a mai napon
 
Budaörs    beno, 2010.05.01 10:56.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mai naptól a 88as mellett a 288-as busz jár ki az Állomásra teljesen más útvonalon. Mindkét irányban betér. A 289es nem jár erre. Megáll a busz a Franktanya nevű megállónál, a gyalogos aluljárónál.

http://www.bkv.hu/busz/288.pdf
 
Sitke    Lõrincz Sándor nyugdijas (forgalmi szolgálattevõ), 2010.04.30 19:52.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sitke állomás Bajti Kitérő,6 ezrelékes emelkedő után következett. Sárvár felől közlekedő tehervonatok sok esetben az emelkedőn kikötöttek. Az emelkedő felén vonat megosztás történt és két részben lett továbbítva, a vonat Sitke állomásra. Gérce felől úgyszintén 5 ezrelékes emelkedő volt. Őszi időszakban főleg esőben EMBERT gépet próbáló volt a tehervonat továbbítása. Újság hír valamikor 1981-ben Sitkén a vasút mellet égett az avar, melyet MOZDONY SZIKRA okozott. Megkívánom jegyezni hogy a vasút már hat éve megszűnt. Valószínű egy alattomos téli-nyári álomból ébredő mozdonyszikra lehetett.


 
Nagykáta    szander, 2010.04.29 20:19.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az az egy fura hogy kivan írva hogy ez a 2. az a 3. vágány de a 7. és a 8. nál az van kírva hogy 6. és 7.
pedig mindenhogy számolom 8-nak kéne lenni.
 
Dinnyés    jimydog, 2010.04.29 15:26.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Volt, nincs váltó...
Balázs György Fotó - iho.hu
 
Mesterháza-Tompaládony    Lõrincz Sándor nyugdijas (forgalmi szolgálattevõ), 2010.04.29 07:32.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagyon szépen meg köszönöm annak, aki a motor vonatról készült képet feltette. A háttérben a vonat mellet lévő jegyvizsgáló én vagyok a vasutas pályám elején. 1970-07-01töl--2009-06-30ig szolgáltam a vasúton, jegyvizsgáló majd forgalmi szolgálattevő.
 
Mikosdpuszta    Lõrincz Sándor nyugdijas (forgalmi szolgálattevõ), 2010.04.29 07:19.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mikosdpuszta Zalavég között volt a lengyári nyílt vonali iparvágány ki ágazás. Pályakezdő koromban itt láthattam, olyan tolatási műveletet, vontatással történő szalasztás vasutas kifejezéssel ANGOLOZÁS, amit nagy gyakorlattal és tapasztalattal rendelkező vasutas kollégák végezhettek el.
 
Káld    Lõrincz Sándor nyugdijas (forgalmi szolgálattevõ), 2010.04.29 07:02.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Vásárosmiske- Káld között volt egy homokbánya, iparvágány kiágazással. Tehervonati tolatás alkalmával gyakran hangzott el, a tolatásban részt vevő személyzet között, hogy "lök a bánya visszajár" rövidített, de a vasutasok között egy értelmű kifejezés. A tolatásban résztvevő személyek nagyon jól tudták, hogy milyen tolatási műveletet kell elvégezni. Az erdő szélén volt egy lakóőrház, vajon az épület meg van-e még. a 84 sz. fő útról sajnos nem látszik. Ki tud róla valamit.
 
Enying    Rácz Gergely, 2010.04.29 00:39.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Train Stationnek:
Az a megállóhely a 27-es vonalon volt, Lepsénytől 2 km-re. Már itt a weboldalon is felvették mint megállóhelyet.
 
Enying    Train Station, 2010.04.28 20:50.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Elvileg Lepsény és Enying között volt egy megálló Lepsény Felső néven.Lepsénytől 2km-re.
Forrás:Indóház Extara 2008 ősz.
 
Bicsérd    Train Station, 2010.04.28 20:21.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az utas WC.
 
Bicsérd    Train Station, 2010.04.28 20:20.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A váróterem.
2010.04.28.
 
Előző Első    ... [ 480 ] [ 481 ] [ 482 ] [ 483 ] [ 484 ] [ 485 ] [ 486 ] [ 487 ] [ 488 ] ...   Utolsó Következő