Sarkadkeresztúr
Lovas Levente, 2010.05.07 16:42.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A 80-as években újították fel, 84-86 körül. Nagyon sokat utaztam ezen a vonalon gyerekkoromben.
|
|
Budapest-Kelenföld
beno, 2010.05.07 15:10.55 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Miért nem sikerült MOZGÓLÉPCSÓT építeni ahelyett a kib...ott hosszú lépcső helytt? LOL. M4...
|
|
Szombathely
Train Station, 2010.05.07 14:17.32 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
a celli személyvonat a 2.vágányon.
|
|
|
Szombathely
Train Station, 2010.05.07 14:15.11 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Rejtett szegletek.
|
|
|
Szombathely
Train Station, 2010.05.07 14:13.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az épület Ny-i oldala.
|
|
|
Szombathely
Train Station, 2010.05.07 14:12.19 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2010.05.04.
|
|
|
Mátraverebély
prozak01, 2010.05.07 11:24.05 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ez még egy 2008 nyarán készült kép. Ekkor már a Mátraverebély felirat is hiányzott róla..
|
|
|
Középrigóc
Pezsman17, 2010.05.07 11:05.25 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Napra pontosan 4 éve ment el a 38138-as számot viselő utolsó vonat a Középrigóc-Sellye vasútvonalon. A vonal elhanyagoltságát bizonyítja, hogy nem tudunk a bezárás előtt megszüntetett állomásról vagy megállóhelyről, ami egyébként szokásos és legtöbbször logikus a 0 utasforgalmat bonyolító helyeknél.
|
|
Tóhát
raps, 2010.05.06 19:59.55 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Tóhát megszűnt megállóhely. A kép készítésének időpontja: 2010 05.05.
( A fenti képen Füzesabony felől nézünk Debrecen irányába, tehát a peron a bal oldalon volt. )
|
|
|
Tóhát
raps, 2010.05.06 19:54.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Tóhát megszűnt megállóhely. A megállóhely peronja Debrecenből Füzesabony felé haladva a pálya jobb kéz felőli oldalán helyezkedett el. Az egykori megállóhely koordinátái: 47 37' 07,15" É, 20 50' 39,09" K. Kép készítés dátuma: 2010 05.05.
|
|
|
Budapest-Kelenföld
JabyGabi, 2010.05.06 18:51.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Biztosan nem is lesz velük soha semmi baj, ahogy ez már lenni szokott nálunk...
|
|
Sopron-Déli
central, 2010.05.06 13:38.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Felújítás alatt az állomás egykori felvételi épülete.
|
|
|
Sopron-Déli
central, 2010.05.06 13:34.35 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Felújítás alatt az állomás egykori felvételi épülete.
|
|
|
Sopron-Déli
central, 2010.05.06 13:32.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Felújítás alatt az állomás egykori felvételi épülete.
|
|
|
Bük
central, 2010.05.06 13:26.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás átépítése.
|
|
|
Bük
central, 2010.05.06 13:24.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás átépítése.
|
|
|
Bük
central, 2010.05.06 13:22.18 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás átépítése.
|
|
|
Bük
central, 2010.05.06 13:20.18 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás átépítése.
|
|
|
Bük
central, 2010.05.06 13:17.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás átépítése.
|
|
|
Bük
central, 2010.05.06 13:15.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás átépítése.
|
|
|
Bük
central, 2010.05.06 13:13.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás átépítése.
|
|
|
Bük
central, 2010.05.06 13:10.56 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás átépítése.
|
|
|
Bük
central, 2010.05.06 13:08.25 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás átépítése.
|
|
|
Bük
central, 2010.05.06 13:06.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás átépítése.
|
|
|
Bük
central, 2010.05.06 13:03.30 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás átépítése.
|
|
|
Bük
central, 2010.05.06 13:01.38 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás átépítése.
|
|
|
Jászapáti
LepesiZL, 2010.05.06 12:05.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kedves ottlakók (Jászapáti), vonalat szeretők!
Én kérdezni szeretnék az állomásról. Van-e valakinek információja, hogyan is lett Jászapátiban Fűtőházfőnökség? Mert volt! A megszüntetésének állomásai: először Füzesabonyhoz csatolták, majd megszüntették. Ilyenekre emlékszem, hogy Vámosgyörk - Gyöngyös közötti ingán lévő Nurmik (424) Jászapátiba lettek honosítva, ugyanakkor a tengelynyomás miatt be sem tudtak menni a honos fűtőházba. Arról egyik iho.hu cikkből tudok, hogyan került Jászkisérre az Építőgéptelep Főnökség, de Jászapáti fűtőház, semmi. Csak az előbbi sztem nem egészen biztos információ. Tavaly jártam Jászapátiban az állomás közelében, még nyomokat sem találtam egy fűtőháznak.
Előre is köszönöm.
Lepesi ZL
|
|
Zalaszentiván
ROCOman, 2010.05.05 21:20.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Pár kép az építésről: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?p=35339566
|
|
Somogyudvarhely
Train Station, 2010.05.05 11:10.56 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Tovább romlik az állapota.
|
|
|
Murakeresztúr
cshaweska, 2010.05.05 11:05.23 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Gyalogos átjáró.
|
|
|