Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 477 ] [ 478 ] [ 479 ] [ 480 ] [ 481 ] [ 482 ] [ 483 ] [ 484 ] [ 485 ] ...   Utolsó Következő

Sarkadkeresztúr    Lovas Levente, 2010.05.07 16:42.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A 80-as években újították fel, 84-86 körül. Nagyon sokat utaztam ezen a vonalon gyerekkoromben.
 
Budapest-Kelenföld    beno, 2010.05.07 15:10.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Miért nem sikerült MOZGÓLÉPCSÓT építeni ahelyett a kib...ott hosszú lépcső helytt? LOL. M4...
 
Szombathely    Train Station, 2010.05.07 14:17.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
a celli személyvonat a 2.vágányon.
 
Szombathely    Train Station, 2010.05.07 14:15.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Rejtett szegletek.
 
Szombathely    Train Station, 2010.05.07 14:13.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az épület Ny-i oldala.
 
Szombathely    Train Station, 2010.05.07 14:12.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2010.05.04.
 
Mátraverebély    prozak01, 2010.05.07 11:24.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez még egy 2008 nyarán készült kép. Ekkor már a Mátraverebély felirat is hiányzott róla..
 
Középrigóc    Pezsman17, 2010.05.07 11:05.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Napra pontosan 4 éve ment el a 38138-as számot viselő utolsó vonat a Középrigóc-Sellye vasútvonalon. A vonal elhanyagoltságát bizonyítja, hogy nem tudunk a bezárás előtt megszüntetett állomásról vagy megállóhelyről, ami egyébként szokásos és legtöbbször logikus a 0 utasforgalmat bonyolító helyeknél.
 
Tóhát    raps, 2010.05.06 19:59.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tóhát megszűnt megállóhely. A kép készítésének időpontja: 2010 05.05.

( A fenti képen Füzesabony felől nézünk Debrecen irányába, tehát a peron a bal oldalon volt. )
 
Tóhát    raps, 2010.05.06 19:54.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tóhát megszűnt megállóhely. A megállóhely peronja Debrecenből Füzesabony felé haladva a pálya jobb kéz felőli oldalán helyezkedett el. Az egykori megállóhely koordinátái: 47 37' 07,15" É, 20 50' 39,09" K. Kép készítés dátuma: 2010 05.05.
 
Budapest-Kelenföld    JabyGabi, 2010.05.06 18:51.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Biztosan nem is lesz velük soha semmi baj, ahogy ez már lenni szokott nálunk...
 
Sopron-Déli    central, 2010.05.06 13:38.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Felújítás alatt az állomás egykori felvételi épülete.
 
Sopron-Déli    central, 2010.05.06 13:34.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Felújítás alatt az állomás egykori felvételi épülete.
 
Sopron-Déli    central, 2010.05.06 13:32.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Felújítás alatt az állomás egykori felvételi épülete.
 
Bük    central, 2010.05.06 13:26.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás átépítése.
 
Bük    central, 2010.05.06 13:24.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás átépítése.
 
Bük    central, 2010.05.06 13:22.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás átépítése.
 
Bük    central, 2010.05.06 13:20.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás átépítése.
 
Bük    central, 2010.05.06 13:17.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás átépítése.
 
Bük    central, 2010.05.06 13:15.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás átépítése.
 
Bük    central, 2010.05.06 13:13.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás átépítése.
 
Bük    central, 2010.05.06 13:10.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás átépítése.
 
Bük    central, 2010.05.06 13:08.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás átépítése.
 
Bük    central, 2010.05.06 13:06.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás átépítése.
 
Bük    central, 2010.05.06 13:03.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás átépítése.
 
Bük    central, 2010.05.06 13:01.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás átépítése.
 
Jászapáti    LepesiZL, 2010.05.06 12:05.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves ottlakók (Jászapáti), vonalat szeretők!
Én kérdezni szeretnék az állomásról. Van-e valakinek információja, hogyan is lett Jászapátiban Fűtőházfőnökség? Mert volt! A megszüntetésének állomásai: először Füzesabonyhoz csatolták, majd megszüntették. Ilyenekre emlékszem, hogy Vámosgyörk - Gyöngyös közötti ingán lévő Nurmik (424) Jászapátiba lettek honosítva, ugyanakkor a tengelynyomás miatt be sem tudtak menni a honos fűtőházba. Arról egyik iho.hu cikkből tudok, hogyan került Jászkisérre az Építőgéptelep Főnökség, de Jászapáti fűtőház, semmi. Csak az előbbi sztem nem egészen biztos információ. Tavaly jártam Jászapátiban az állomás közelében, még nyomokat sem találtam egy fűtőháznak.
Előre is köszönöm.
Lepesi ZL
 
Zalaszentiván    ROCOman, 2010.05.05 21:20.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pár kép az építésről: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?p=35339566
 
Somogyudvarhely    Train Station, 2010.05.05 11:10.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tovább romlik az állapota.
 
Murakeresztúr    cshaweska, 2010.05.05 11:05.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Gyalogos átjáró.
 
Előző Első    ... [ 477 ] [ 478 ] [ 479 ] [ 480 ] [ 481 ] [ 482 ] [ 483 ] [ 484 ] [ 485 ] ...   Utolsó Következő