Búcsúszentlászló
Train Station, 2010.05.05 10:18.57 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Jegykiadó ablak.
|
|
|
Búcsúszentlászló
Train Station, 2010.05.05 10:15.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szelvénykő a felvételi épület tövében.
|
|
|
Búcsúszentlászló
Train Station, 2010.05.05 10:14.37 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Modern virágtartó.
|
|
|
Búcsúszentlászló
Train Station, 2010.05.05 10:13.49 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2010.05.04.
A pécsi gyorsra várva.
|
|
|
Véménd
Train Station, 2010.05.05 10:12.31 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Pécs-Pécsvárad szakasz azért hosszabb a 6-os útihoz képest mert érinti Dombay tó-t és egy kicsit megközelíti Hosszúhetényt.Szerintem nem direkt ilyen hosszú és kanyargós a vonal.A XX.században így tudták megoldani.Ma más van fejlettebb és modernebb technika amivel ez kiküszöbölhető.Véménd és Palotabozsok között tényleg jól jönne egy nyomvonal korrekció,mert tényleg felesleges az a sok ív.(az állomástól a Véménd-Mohács műút keresztezéséig 3km a távolság a jelenlegi vonalvezetés szerint.
|
|
Zalaegerszeg
Train Station, 2010.05.05 10:00.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szobormozdony.
|
|
|
Zalaegerszeg-Ola
Train Station, 2010.05.05 09:58.14 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nem maradhatott grafiti mentes...
2010.05.04.
|
|
|
Nagyrákos
Train Station, 2010.05.05 09:52.05 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2010.05.04.
|
|
|
Pankasz
Train Station, 2010.05.05 09:51.05 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2010.05.04.
|
|
|
Felsőjánosfa
Train Station, 2010.05.05 09:50.14 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2010.05.04.
|
|
|
Bagod
Train Station, 2010.05.05 09:42.30 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Régi híd a korábbi nyomvonalon Bagodnál.
|
|
|
Bagod
Train Station, 2010.05.05 09:41.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A régi nyomvonal Bagodnál.
|
|
|
Véménd
LepesiZL, 2010.05.05 09:32.06 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
64-es vonalhoz.
Gondolom többször végigutaztuk ezt a szép vasútvonalat. Én még emlékszem a rövid ideig közlekedő Bb motorokra is (13 t a tengelynyomása - nem tudom milyen módon, de közlekedtették a szegedi gyorson) később 375 ös vitte Bátaszékig. De nem ez a lényeg. Sok "kedves" politizáló kritizálta az M6 - os alagútjait, és a "nemlétező vasútvonal" hídját (lásd: www.m60.hu), akkor baj volt?
Na most vissza a vasúthoz nézzétek meg a vasút nyomvonalvezetését.Bátaszéktől (sac. a távolság, csak a lényeg miatt): 5km 12 -es emelkedő délre (déli irányban), 300m sík nyugat, 600 m 12 - es lejtő észak, 200 m sík nyugat, 700 m 12 -es emelkedő dél, 300 m sík nyugat, 600 m 12 - es lejtő észak, stb. Véméndnél gyakorlatilag akkora ív van, hogy majd' visszatér az eredeti kiinduláshoz.
Igen szép az a vasútvonal, de azonos nyomvonalon nem szabad újjáépíteni - Én sajnálom legjobban. Nézzétek meg Pécs - Pécsvárad vasúton mennyi km (22,5), Közúton, vasútállomástól, vasútállomásig 18,6. Az utasnak nem biztos, hogy odáig kell utaznia. Tehát, ha a Budai vámig még levonnék 4-5 km - t ... Nem disszertációt írok, de VASÚTSZERETŐK! Próbáljunk meg józanúl gondolkodni! Még egy adalék: másfél évvel a Pécsvárad Palotabozsok személyforgalom-szüneteltetés után végzett felmérés szerint Véménden javult a munkanélküliségi ráta, illetve a valódi vonzásközpontba (Mohács) jelentősen megnövekedett az utazási igény.
talán végigolvassátok e hosszú hozzászólásomat, szeretnék vasutat. De azt valakinek meg kell fizetni, pl. turizmus, hajtányozás - bár megnézném a kisgyerekes szülőket, akik felkínlódnak a 12 - es emelkedőn, majd megfogják a hajtányt a lejtőn! (Ausztriában ahol hajtányozás van nincs ekkora lejtés)
Most ennyi, lehet vitatkozni, de a tények makacsak.
Lepesi ZL
|
|
Nagykanizsa
Balaton, 2010.05.05 09:19.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kotorból visszafelé a gőzős hátratolat
a fűtőházba vizet vételezni,majd a vonatával indul vissza Budapestre.ápr.24.
|
|
|
Nagykanizsa
Balaton, 2010.05.05 09:14.14 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nosztalgia vonat villany előfogattal érkezik Nagykanizsára
a Kanizsa-Csáktornya-Pragerhof vasútvonal 150 éves évfordulója alkalmából ,majd rövid tartózkodás után indul tovább a Horvátországi Kotorba.ápr.24
|
|
|
Csömödér ÁEV
Balaton, 2010.05.05 09:04.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ábel és a többi mozdony pihen a főtőházban.máj.1.
|
|
|
Kistolmács
Balaton, 2010.05.05 08:58.35 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nosztalgiavonat érkezett Kistolmács végállomásra.máj.1.
|
|
|
Szikszó
jancsika, 2010.05.05 08:51.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Zajtán is ilyen a biztosító berendezés
|
|
Lenti ÁEV
Balaton, 2010.05.05 08:47.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ábel a főtőházban pihen.máj.1
|
|
|
Csömödér ÁEV
Balaton, 2010.05.05 08:43.11 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A nosztalgiavonat visszaérkezett Lentiből,készül Kistolmács felé a máj.1 szezonnyitó menetkor.
|
|
|
Hanság-Nagyerdő
rbatka, 2010.05.04 23:04.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A kitérők már nincsenek meg.
Az első vágányba kopott sinek vannak becserélve.
|
|
Sopronkövesd
Pista, 2010.05.04 23:01.36 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2010. szeptember második felében, végén előreláthatólag elbontják.
|
|
Eplény
Veszprém27, 2010.05.04 19:11.35 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Azért akarjuk az állomás neves megoldást választani, mert "egyes emberek miatt" lehetetlen megcsinálni a megállót.Így Eplénynek nem lesz állomása,a helyiek joggal reklamálhatnak, erre a MÁV nem mondhatja azt,hogy nem.
|
|
Vinye
Veszprém27, 2010.05.04 19:06.38 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Elkészült a peron. A sínkoronától 15 cm-ig ér,ezen kívül felújították a kandelábereket és a csapot is helyre hozták, nemsokára víz is fog folyni belőle valamint padokat helyeztek ki.
|
|
Eplény
Rácz Gergely, 2010.05.04 15:46.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az eplényi felső megállóhely létrehozásának nem feltétele az állomás nevének megváltoztatása. Másrészt meg jóval több az a távolság, mint 200 méter.
|
|
Ládi fatelep
daemon017, 2010.05.03 22:04.49 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A mai napon elkezdtem bejárni a felszedett vágányok nyomait a mészkőfejtő felé, sok nyomot nem találtam, csak pár heveder maradványt, és korhadt talpfákat, feljebb pedig egy kilóméterkövet,viszont a vasút egyértelmű nyomai a talpfák után maradt gödröcskék ma is láthatók.
|
|
Miskolc-Tiszai
atis, 2010.05.03 21:46.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Tavaj júliusban jártam itt, idén május 1-én ettem is a restiben ,finom brassóit, céklával .Legközelebb is itt fogok enni!!
|
|
Ipolytarnóc
rol1613, 2010.05.03 20:35.22 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
a 341-es bz ipolytarnócon
|
|
|
Eplény
Marec, 2010.05.03 20:32.22 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
ha új nevet kap az állomás, akkor a faluban megállóhelyet lehet építeni, az utasok ugyanis panaszkodnak, mert amikor leszállnak az állomáson, kb. 200 métert kell gyalogolniuk az országút mentén, míg a faluba beérnek.
|
|
Nógrádszakál
rol1613, 2010.05.03 20:30.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
szemafor az állomás ipolytarnóc felöli végén
|
|
|