Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 479 ] [ 480 ] [ 481 ] [ 482 ] [ 483 ] [ 484 ] [ 485 ] [ 486 ] [ 487 ] ...   Utolsó Következő

Búcsúszentlászló    Train Station, 2010.05.05 10:18.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Jegykiadó ablak.
 
Búcsúszentlászló    Train Station, 2010.05.05 10:15.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szelvénykő a felvételi épület tövében.
 
Búcsúszentlászló    Train Station, 2010.05.05 10:14.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Modern virágtartó.
 
Búcsúszentlászló    Train Station, 2010.05.05 10:13.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2010.05.04.
A pécsi gyorsra várva.
 
Véménd    Train Station, 2010.05.05 10:12.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Pécs-Pécsvárad szakasz azért hosszabb a 6-os útihoz képest mert érinti Dombay tó-t és egy kicsit megközelíti Hosszúhetényt.Szerintem nem direkt ilyen hosszú és kanyargós a vonal.A XX.században így tudták megoldani.Ma más van fejlettebb és modernebb technika amivel ez kiküszöbölhető.Véménd és Palotabozsok között tényleg jól jönne egy nyomvonal korrekció,mert tényleg felesleges az a sok ív.(az állomástól a Véménd-Mohács műút keresztezéséig 3km a távolság a jelenlegi vonalvezetés szerint.
 
Zalaegerszeg    Train Station, 2010.05.05 10:00.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szobormozdony.
 
Zalaegerszeg-Ola    Train Station, 2010.05.05 09:58.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem maradhatott grafiti mentes...
2010.05.04.
 
Nagyrákos    Train Station, 2010.05.05 09:52.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2010.05.04.
 
Pankasz    Train Station, 2010.05.05 09:51.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2010.05.04.
 
Felsőjánosfa    Train Station, 2010.05.05 09:50.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2010.05.04.
 
Bagod    Train Station, 2010.05.05 09:42.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Régi híd a korábbi nyomvonalon Bagodnál.
 
Bagod    Train Station, 2010.05.05 09:41.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A régi nyomvonal Bagodnál.
 
Véménd    LepesiZL, 2010.05.05 09:32.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
64-es vonalhoz.
Gondolom többször végigutaztuk ezt a szép vasútvonalat. Én még emlékszem a rövid ideig közlekedő Bb motorokra is (13 t a tengelynyomása - nem tudom milyen módon, de közlekedtették a szegedi gyorson) később 375 ös vitte Bátaszékig. De nem ez a lényeg. Sok "kedves" politizáló kritizálta az M6 - os alagútjait, és a "nemlétező vasútvonal" hídját (lásd: www.m60.hu), akkor baj volt?
Na most vissza a vasúthoz nézzétek meg a vasút nyomvonalvezetését.Bátaszéktől (sac. a távolság, csak a lényeg miatt): 5km 12 -es emelkedő délre (déli irányban), 300m sík nyugat, 600 m 12 - es lejtő észak, 200 m sík nyugat, 700 m 12 -es emelkedő dél, 300 m sík nyugat, 600 m 12 - es lejtő észak, stb. Véméndnél gyakorlatilag akkora ív van, hogy majd' visszatér az eredeti kiinduláshoz.
Igen szép az a vasútvonal, de azonos nyomvonalon nem szabad újjáépíteni - Én sajnálom legjobban. Nézzétek meg Pécs - Pécsvárad vasúton mennyi km (22,5), Közúton, vasútállomástól, vasútállomásig 18,6. Az utasnak nem biztos, hogy odáig kell utaznia. Tehát, ha a Budai vámig még levonnék 4-5 km - t ... Nem disszertációt írok, de VASÚTSZERETŐK! Próbáljunk meg józanúl gondolkodni! Még egy adalék: másfél évvel a Pécsvárad Palotabozsok személyforgalom-szüneteltetés után végzett felmérés szerint Véménden javult a munkanélküliségi ráta, illetve a valódi vonzásközpontba (Mohács) jelentősen megnövekedett az utazási igény.
talán végigolvassátok e hosszú hozzászólásomat, szeretnék vasutat. De azt valakinek meg kell fizetni, pl. turizmus, hajtányozás - bár megnézném a kisgyerekes szülőket, akik felkínlódnak a 12 - es emelkedőn, majd megfogják a hajtányt a lejtőn! (Ausztriában ahol hajtányozás van nincs ekkora lejtés)
Most ennyi, lehet vitatkozni, de a tények makacsak.
Lepesi ZL
 
Nagykanizsa    Balaton, 2010.05.05 09:19.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kotorból visszafelé a gőzős hátratolat
a fűtőházba vizet vételezni,majd a vonatával indul vissza Budapestre.ápr.24.
 
Nagykanizsa    Balaton, 2010.05.05 09:14.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nosztalgia vonat villany előfogattal érkezik Nagykanizsára
a Kanizsa-Csáktornya-Pragerhof vasútvonal 150 éves évfordulója alkalmából ,majd rövid tartózkodás után indul tovább a Horvátországi Kotorba.ápr.24
 
Csömödér ÁEV    Balaton, 2010.05.05 09:04.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ábel és a többi mozdony pihen a főtőházban.máj.1.
 
Kistolmács    Balaton, 2010.05.05 08:58.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nosztalgiavonat érkezett Kistolmács végállomásra.máj.1.
 
Szikszó    jancsika, 2010.05.05 08:51.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Zajtán is ilyen a biztosító berendezés
 
Lenti ÁEV    Balaton, 2010.05.05 08:47.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ábel a főtőházban pihen.máj.1
 
Csömödér ÁEV    Balaton, 2010.05.05 08:43.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A nosztalgiavonat visszaérkezett Lentiből,készül Kistolmács felé a máj.1 szezonnyitó menetkor.
 
Hanság-Nagyerdő    rbatka, 2010.05.04 23:04.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A kitérők már nincsenek meg.
Az első vágányba kopott sinek vannak becserélve.
 
Sopronkövesd    Pista, 2010.05.04 23:01.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2010. szeptember második felében, végén előreláthatólag elbontják.
 
Eplény    Veszprém27, 2010.05.04 19:11.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Azért akarjuk az állomás neves megoldást választani, mert "egyes emberek miatt" lehetetlen megcsinálni a megállót.Így Eplénynek nem lesz állomása,a helyiek joggal reklamálhatnak, erre a MÁV nem mondhatja azt,hogy nem.
 
Vinye    Veszprém27, 2010.05.04 19:06.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Elkészült a peron. A sínkoronától 15 cm-ig ér,ezen kívül felújították a kandelábereket és a csapot is helyre hozták, nemsokára víz is fog folyni belőle valamint padokat helyeztek ki.
 
Eplény    Rácz Gergely, 2010.05.04 15:46.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az eplényi felső megállóhely létrehozásának nem feltétele az állomás nevének megváltoztatása. Másrészt meg jóval több az a távolság, mint 200 méter.
 
Ládi fatelep    daemon017, 2010.05.03 22:04.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A mai napon elkezdtem bejárni a felszedett vágányok nyomait a mészkőfejtő felé, sok nyomot nem találtam, csak pár heveder maradványt, és korhadt talpfákat, feljebb pedig egy kilóméterkövet,viszont a vasút egyértelmű nyomai a talpfák után maradt gödröcskék ma is láthatók.
 
Miskolc-Tiszai    atis, 2010.05.03 21:46.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tavaj júliusban jártam itt, idén május 1-én ettem is a restiben ,finom brassóit, céklával .Legközelebb is itt fogok enni!!
 
Ipolytarnóc    rol1613, 2010.05.03 20:35.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
a 341-es bz ipolytarnócon
 
Eplény    Marec, 2010.05.03 20:32.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
ha új nevet kap az állomás, akkor a faluban megállóhelyet lehet építeni, az utasok ugyanis panaszkodnak, mert amikor leszállnak az állomáson, kb. 200 métert kell gyalogolniuk az országút mentén, míg a faluba beérnek.
 
Nógrádszakál    rol1613, 2010.05.03 20:30.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
szemafor az állomás ipolytarnóc felöli végén
 
Előző Első    ... [ 479 ] [ 480 ] [ 481 ] [ 482 ] [ 483 ] [ 484 ] [ 485 ] [ 486 ] [ 487 ] ...   Utolsó Következő