Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 479 ] [ 480 ] [ 481 ] [ 482 ] [ 483 ] [ 484 ] [ 485 ] [ 486 ] [ 487 ] ...   Utolsó Következő

Hanság-Nagyerdő    rbatka, 2010.05.04 23:04.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A kitérők már nincsenek meg.
Az első vágányba kopott sinek vannak becserélve.
 
Sopronkövesd    Pista, 2010.05.04 23:01.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2010. szeptember második felében, végén előreláthatólag elbontják.
 
Eplény    Veszprém27, 2010.05.04 19:11.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Azért akarjuk az állomás neves megoldást választani, mert "egyes emberek miatt" lehetetlen megcsinálni a megállót.Így Eplénynek nem lesz állomása,a helyiek joggal reklamálhatnak, erre a MÁV nem mondhatja azt,hogy nem.
 
Vinye    Veszprém27, 2010.05.04 19:06.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Elkészült a peron. A sínkoronától 15 cm-ig ér,ezen kívül felújították a kandelábereket és a csapot is helyre hozták, nemsokára víz is fog folyni belőle valamint padokat helyeztek ki.
 
Eplény    Rácz Gergely, 2010.05.04 15:46.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az eplényi felső megállóhely létrehozásának nem feltétele az állomás nevének megváltoztatása. Másrészt meg jóval több az a távolság, mint 200 méter.
 
Ládi fatelep    daemon017, 2010.05.03 22:04.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A mai napon elkezdtem bejárni a felszedett vágányok nyomait a mészkőfejtő felé, sok nyomot nem találtam, csak pár heveder maradványt, és korhadt talpfákat, feljebb pedig egy kilóméterkövet,viszont a vasút egyértelmű nyomai a talpfák után maradt gödröcskék ma is láthatók.
 
Miskolc-Tiszai    atis, 2010.05.03 21:46.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tavaj júliusban jártam itt, idén május 1-én ettem is a restiben ,finom brassóit, céklával .Legközelebb is itt fogok enni!!
 
Ipolytarnóc    rol1613, 2010.05.03 20:35.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
a 341-es bz ipolytarnócon
 
Eplény    Marec, 2010.05.03 20:32.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
ha új nevet kap az állomás, akkor a faluban megállóhelyet lehet építeni, az utasok ugyanis panaszkodnak, mert amikor leszállnak az állomáson, kb. 200 métert kell gyalogolniuk az országút mentén, míg a faluba beérnek.
 
Nógrádszakál    rol1613, 2010.05.03 20:30.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
szemafor az állomás ipolytarnóc felöli végén
 
Nógrádszakál    rol1613, 2010.05.03 20:29.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
az állomás ipolytarnóc felöl nézve
 
Nógrádszakál    rol1613, 2010.05.03 20:28.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
az állomás az utca felől nézve
 
Nógrádszakál    rol1613, 2010.05.03 20:26.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
az egykori rakodó az 1. vágány mellett
 
Véménd    pezsman, 2010.05.03 16:17.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Gábor ezt hol hallottad? A feltételek adottak, hiszen az M6-os építésénél a felüljárónál figyelembe vették a vasutat is, csak a pályát kellene felújítani. (Bár szerintem nyomvonalkorrekció is kellene.)
 
Tokorcs forgalmi kitérő    Lõrincz Sándor nyugdijas (forgalmi szolgálattevõ), 2010.05.03 13:00.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tokorcs Forgalmi kitérő nem sokkal, a második világháború előtt építették. A képen látható épület a vonal át építése során lett ki alakítva. Az eredeti épület nyeregtetős kivitelben, forgalmi irodával és szolgálati lakással lett megépítve.A személyszállító vonatok csak forgalmi okból állnak meg.
 
Cserepes    raps, 2010.05.03 12:35.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Cserepes. A vasúti pálya az egykori megálló épülete mellett ( az épülettel szemben ). Kép készítésének dátuma: 2010 04. 30.
 
Cserepes    raps, 2010.05.03 12:33.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Cserepes megszűnt megállóhely helye. A megálló épülettel rendelkezett, amit eltakarítottak, helye nehezen ugyan, de megtalálható. Az egykori megállóhely a 117. vonalon Ohat-Pusztakócs felől Nyíregyháza felé haladva a pálya jobb oldalán helyezkedett el. Kép készítésének dátuma: 2010 04.30. Az egykori megállóhely koordinátái: 47 41' 44,07" É, 21 04' 44,80" K.
 
Farád    Lmarec, 2010.05.03 10:11.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
azt tudom, hogy a jobaházaiak sorompót akarnak a megállóhely melletti átjáróba, mivel sok baleset történt itt.
 
Szokolya-Riezner    matteo, 2010.05.02 18:20.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megállót 1983-ban is Szokolya-Riezner néven találjuk.
 
Dinnyés    kempelen, 2010.05.02 14:53.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
-
 
Dinnyés    kempelen, 2010.05.02 14:52.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
-
 
Pécs    Train Station, 2010.05.02 11:07.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Elkezdődött a Pályaudvar felvételi épületének tető felújítása.Ez (a tervek szerint) július közepéig tart.
Bár Pécs idén EKF,Főpályaudvarának környezete siralmas.A tervekből egyedül a környék újult meg.A állomásépület felújítását Hónig Péter megígérte.De a pénz útközben eltűnt.
A homlokzatot kb 10 éve tisztították meg a füsttől és a koromtól (melyek még a Nohabokból és a vasparipákból kerültek az épületre.)ekkortól láthatók a díszek is.Remélem az egész épület megújul mert ez katasztrófa...
 
Gádoros    Kispala, 2010.05.01 20:19.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A 37454-es (Bzmot 170) és a 37443-as (Bzmot 236) számú személyvonatok keresztje május 1-én. A vonalon közlekedő Bzmot-ok általában szólóban járnak.
 
Enying    vorilaci, 2010.05.01 19:44.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az Indóház cikke ellenére a Lepsény-felső állomás léte ezen a vonalon nem bizonyított. Az eddig általam kifaggatott lepsényi lakosok egyike sem emlékszik rá. Annál inkább a Lepsény Balatonfőkajár közti megállóra az egykori bakterháznál (7-es út kereszt).
 
Hantháza    nyomkeresõ, 2010.05.01 15:24.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Helló matteo!
Boccs,hogyha megsértettelek előző hozzászólásommal.
Ha érdekel ez a vonal az indóház 2010 februári számában van róla egy cikk.
 
Szombathely    prozak01, 2010.05.01 15:11.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Oszlopfő
 
Szombathely    prozak01, 2010.05.01 15:10.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Díszes mennyezet
 
Szombathely    prozak01, 2010.05.01 15:08.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A pályaudvar épülete a mai napon
 
Budaörs    beno, 2010.05.01 10:56.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mai naptól a 88as mellett a 288-as busz jár ki az Állomásra teljesen más útvonalon. Mindkét irányban betér. A 289es nem jár erre. Megáll a busz a Franktanya nevű megállónál, a gyalogos aluljárónál.

http://www.bkv.hu/busz/288.pdf
 
Sitke    Lõrincz Sándor nyugdijas (forgalmi szolgálattevõ), 2010.04.30 19:52.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sitke állomás Bajti Kitérő,6 ezrelékes emelkedő után következett. Sárvár felől közlekedő tehervonatok sok esetben az emelkedőn kikötöttek. Az emelkedő felén vonat megosztás történt és két részben lett továbbítva, a vonat Sitke állomásra. Gérce felől úgyszintén 5 ezrelékes emelkedő volt. Őszi időszakban főleg esőben EMBERT gépet próbáló volt a tehervonat továbbítása. Újság hír valamikor 1981-ben Sitkén a vasút mellet égett az avar, melyet MOZDONY SZIKRA okozott. Megkívánom jegyezni hogy a vasút már hat éve megszűnt. Valószínű egy alattomos téli-nyári álomból ébredő mozdonyszikra lehetett.


 
Előző Első    ... [ 479 ] [ 480 ] [ 481 ] [ 482 ] [ 483 ] [ 484 ] [ 485 ] [ 486 ] [ 487 ] ...   Utolsó Következő