Haláperdő
Petrás Bence, 2010.04.24 20:26.26 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Haláperdő
2010. 04. 24.
|
|
|
Debrecen-Fatelep
Petrás Bence, 2010.04.24 20:22.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Mk48-2009 Debrecen-Fatelep állomáson.
2010. 04. 24.
|
|
|
Debrecen-Fatelep
Petrás Bence, 2010.04.24 20:20.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Mk48-2002 Debrecen-Fatelep állomáson.
2010. 04. 24.
|
|
|
Debrecen-Fatelep
Petrás Bence, 2010.04.24 20:18.34 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
394, 023 és az Mk48-2002-es az állomáson.
2010. 04. 24.
|
|
|
Nyírábrány
Petrás Bence, 2010.04.24 20:15.22 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Bzmot 386 Nyírábrányban.
2010. 04. 24.
|
|
|
Magyarbóly
siofok35, 2010.04.24 18:35.16 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Mai kép: M47+Bzx.
|
|
|
Sárszentmiklós
matteo, 2010.04.24 13:52.29 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Én a kép hátterében lévő házról beszéltem.
|
|
Sárszentmiklós
Fairybloom, 2010.04.24 12:29.43 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
841-es kilométerkő a sárszentmiklósi őrházak előtt. :-)
|
|
|
Sárszentmiklós
Veronika, 2010.04.24 12:21.24 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A megálló Pécs felé menet jobb oldalt a kereszteződés előtt volt, régen az őrház is ott állt, amit lebontottak és utána építették a jelenlegi őrházakat a másik oldalra a kereszteződés után. A régi sorompókezelő lánya aki 80 éves még most is ott lakik. :-)
|
|
Zajda-Doboskert
matteo, 2010.04.24 09:59.36 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Vonatok a megállóban:http://www.kisvasut.hu/showgallery.php?tip=1&f=&a=&i=481&t=1
|
|
Fertőboz
central, 2010.04.23 15:43.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Megtépázott állapotban,még áll az állomás soproni oldalán,az egykori I.sz.váltóőri szolgálati hely épülete.
|
|
|
Nagycenk
central, 2010.04.23 15:36.28 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Régi bontott anyagok az állomás melletti területen.
|
|
|
Nagycenk
central, 2010.04.23 15:32.11 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az átépítés alatt lévő állomás.
|
|
|
Nagycenk
central, 2010.04.23 15:28.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az átépítés alatt lévő állomás.
|
|
|
Nagycenk
central, 2010.04.23 15:26.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az átépítés alatt lévő állomás.
|
|
|
Nagycenk
central, 2010.04.23 15:22.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Betekintés az átépítés alatt lévő állomásra.
|
|
|
Nagycenk
central, 2010.04.23 15:19.11 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az ívkorrekció helyszínén már állnak a felsővezeték tartó oszlopok.
|
|
|
Nagycenk
central, 2010.04.23 15:15.07 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás sötét(kikapcsolt)Lövő felőli bejárati jelzője.
|
|
|
Nagycenk
central, 2010.04.23 15:10.32 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Anyagolás,az állomás Lövő felőli bejárati szakaszán.
|
|
|
Andráshida régi
pinyoka, 2010.04.23 10:50.55 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Két évvel ezelőtt jártam utoljára az állomáson. Nagyon takaros gondozott, vonzó, kedves kis állomás volt. Azonban az a látvány, ami pár napja fogadott teljesen megdöbbentett és letaglózott. Természetesen tudtam róla, hogy felszámolták az állomást és áthelyezték, ennek ellenére mégis a szívem sajdult bele a látványba. A felvételi épület teljesen kibelezve. Építési törmelék borít mindent a belsejében. Még látszanak a valaha kellemes meleget adó cserépkályha összetört maradványai. Elbontottak mindent, amit csak érdemesnek találtak. Kint a gaz veri fel az épület környezetét. Torokszorító érzés volt látni, ahogy a térdig érő gazban két szál tulipán próbál életben maradni az egykor még virágtartóként funkcionáló betonládában. A síneknek is hűlt helye, csak az ágyazati mészkőzúzalék fehér sávja halad a távolba. Képeket egyelőre nem készítettem, de azt hiszem ebben az állapotban nem is fogok. Elszomorító! Nem tudom, hogy szánnak-e valami funkciót a jövőben az épületnek és egyáltalán a területnek?
|
|
Andráshida
pinyoka, 2010.04.23 10:39.31 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nemrég egy kis túra kapcsán gondoltam megnézem magamnak ezt az új állomást. Valahogy nagyon személytelennek, kopárnak, idegennek, tárgyilagosnak éreztem. Nincs története (mitől is lenne), nincs mondanivalója, nincs romantikája, és nosztalgikus érzéseket is teljesen képtelen kiváltani az utazóból amúgy teljesen érthető módon. Egyszóval nem lopta be magát a szívembe. Lásd még Andráshida régi állomását!
|
|
Zalaháshágy-Szőce
Endre, 2010.04.22 18:45.10 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Fénykorában három vágányos állomás volt. Áruforgalmát 1972.12.31.-ével szüntették meg, az első vágány ekkor vált feleslegessé, a harmadikat pedig 1977-ben szanálták.
|
|
Szolnok-Teher
raps, 2010.04.22 18:07.57 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Szolnok Teher Pu. eredeti felvételi épülete az Ószolnok ( tehát az Indóház ) volt. A forgalom jelentős csökkenése, árufeladások elmaradása miatt, az egykori Szolnok Teher Pu. jelentősen átalakult. Vágányainak döntő többsége felbontásra került, épületeinek egy szintén jelentős része elbontódott, valamint a felvételi épülete ( Ószolnok ) forgalmi szempontból megszűnt. A Teherpályaudvar jelentősségét az adta, hogy a pályaudvar melletti részen - jelenleg bérházak - korábban Tüzép telep volt, a pályaudvar másik oldalán pedig egy nagy vas és fémtelep volt található.
A Szolnok Teher Pu. felvételi épülete, jelenleg egy a Kőrösi út és Temető utca sarkán található kis házacska. Szolgálat nappalos műszakban van. Az épület koordinátái: 47 10' 03,94" É, 20 10' 32,33" K. 2010 04 22. Forrás: Szolnok Teher Pályaudvar szolgálat tevője.
Ergo: Szolnok Teher Pu. és Ószolnok megegyezik.
|
|
|
Túrkeve
raps, 2010.04.22 17:28.59 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Túrkeve MÁV felvételi épület. Az utca felől. Az eredeti épület jelenleg 2 külön épületrészből áll.
|
|
|
Túrkeve
raps, 2010.04.22 17:25.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Túrkeve MÁV állomás. Az állomás épület előtti rész. Itt helyezkedtek el felszedésükig a vágányok. 2010 04.22.
|
|
|
Túrkeve
raps, 2010.04.22 17:21.12 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Túrkeve MÁV felvételi épület. Az eredeti kialakítású épülethez képest, tetőtér kialakítás történt. Az épület előtt megtalálható az eredeti világítást biztosító villanyoszlop, valamint a biztonsági korlátok egy része. A kép az állomás belső udvari részét ( tehát a sínek felöli oldalt ) ábrázolja. Az állomásépület koordinátái: 47 06' 34,49" É, 20 43' 50,98" K. 2010 04 22.
|
|
|
Szelevény
Lennon15, 2010.04.22 15:36.59 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Megszüntetik, mint állomást. A kitérőt és az SH bizt.bert leszerelik. Tehát a gyakorlati esélyét is elveszik annak hogy újra állomás legyen. Az épületre is bontás vár.Évek óta nincs szolgálat, üresen áll és ki is fosztották rendesen.
|
|
Enying
vasutimádó, 2010.04.22 10:54.24 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A múlt héten elcsíptem egy tehervonatot Enyingen!
|
|
|
Budapest-Déli pu.
prozak01, 2010.04.22 10:47.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ezt a részt bármilyen hihetetlen is, függőleges helyzetben (!) akarták felépíteni..Ráday Mihály érdeme hogy így valósult meg, miután kimerítően csatázott az illetékessel, Reischl Antallal..(forrás: Ráday Mihály: Városvédőbeszédek)
|
|
|
Budapest-Déli pu.
prozak01, 2010.04.22 10:45.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A lépcsők
|
|
|