Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 486 ] [ 487 ] [ 488 ] [ 489 ] [ 490 ] [ 491 ] [ 492 ] [ 493 ] [ 494 ] ...   Utolsó Következő

Vokány    Train Station, 2010.04.18 11:37.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Villány felőli váltókörzet.
 
Vokány    Train Station, 2010.04.18 11:36.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A raktár és a kikötött vágányok.
 
Vokány    Train Station, 2010.04.18 11:35.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez az állomás már a GySEV-é? :D
 
Vokány    Train Station, 2010.04.18 11:34.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az épületben nagyon nem lehet nézelődni.
A nyílászárókat betömték.
 
Pécsudvard    Train Station, 2010.04.18 11:30.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A gondozás egyik jele.
 
Pécsudvard    Train Station, 2010.04.18 11:30.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megálló mögötti tavacska.
 
Pécsudvard    Train Station, 2010.04.18 11:28.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A jelenlegi megálló.Szép és gondozott.
A régi állomás épület teljesen kifosztva árválkodik.
 
Villány    Train Station, 2010.04.18 11:07.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Dráva IC tegnap Villányban.
 
Büdöskútpuszta    Csaba, 2010.04.18 02:20.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Én elfogult vagyok ezzel a településsel! Az én nagyanyám ott élt! Tehát,minden nyarunkat ezen a gyönyörű helyen töltöttük!Magyarország legszebb helyének tartom! És,hogy rozoga a megállóhely? A tájat kell nézni, nem a táblát!
D.Csaba
 
Mecsekjánosi    LepesiZL, 2010.04.17 19:33.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A hozzászólásod elejét olvastam, amely Mecsekjánosiról szól, forrásmegjelölésedet nem. Az Indóház tavaszi különszáma az AB illetve ABy motorokról szól, még nem olvastam végig, de furcsáltam a megjegyzést, megkerestem: "... idején a budapesti vonatok Mecsekjános állomásig... Földvári István elmondása alapján". Ismét bocs, de a szép állomásnevet sem tudja pontosan, sajnos a történet sem igaz. Mint írtam a vonatok a hivatkozott rekostrukció idején sem Mecsekjánosi - ig közlekedtek.
A Pécs - Szentlőrinc közötti vonalátépítés vágányzárában pedig a buszok Pécs és Szentlőrinc között közlekedtek. És még két dolog: 10 évig rendelkező forgalmi szolgálattevő vvoltam Pécsett, illetve emlékeimet az akkori Személyszállítási vezető erősítette meg. Igaz a hivatkozott Földvári Pista, pedig vezetőmérnök volt.
Lepesi ZL
 
Mecsekjánosi    LepesiZL, 2010.04.17 19:05.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Amikor a pécsi vonal Abaligeti alagútjának bekötése volt (kb. 8 méteres szintkülönbség volt a régi és az új nyomvonal között), akkor Magyarszék-Sikondagyógyfürdőig jártak a vonatok. Magyarszéken álltak a buszok, onnan mentek Pécsre. Bocs, de Mecsekjánosi mindig is rakódóhely volt, ott még a komlói bánya megszűnése után is fát rakodtak. Vonatkereszt nem.
Lepesi ZL
 
Komló-Teher    Papa83, 2010.04.17 13:41.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Teher II-es őrhely, ez volt Komló állomás (a teher és a személy pu. közös) bejárata
 
Komló-Teher    Papa83, 2010.04.17 13:39.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
És az egykori vágányok felől
 
Komló-Teher    Papa83, 2010.04.17 13:37.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Állomásépület az utca felől.
 
Mecsekjánosi    Papa83, 2010.04.17 13:30.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Én olyanról hallottam, hogy a 80-as évek végén valahol Godisa és Abaliget között elmosta a töltést az eső, és ekkor lettek a 47-esre terelve a pécsi vonatok, viszont akkor nem Jánosiba, hanem Komlóra. Egyébként ez utóbbi megoldás a logikusabb, hiszen Jánosiban akkor is csak két vágány volt, amiből az egyik rakodó, míg Komlón akkor még mind a két pályaudvar üzemelt, jópár vágánnyal, és a személypu. közvetlen a buszállomás mellett volt (van), és közúton is közelebb van Pécshez.
 
Csopak    CSUPA-CS, 2010.04.16 23:05.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sziasztok. 4db fotót szeretnék kérni,
az állomás épületéről. A BVE szimulátorhoz kellene, le szeretnénk modellezni. Aki tud segítsen. Elölnézet, hátulnézet és a két oldala. NAGYON KÖSZÖNÖM!
A képeket az e-mail címemre várom:
csucsa@t-online.hu
Csupor Csaba Marcali.
 
Csömödér-Páka    Train Station, 2010.04.16 22:38.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tudtommal a vonal összes állomásán (kivéve talán Lentit) rugós-váltók vannak.Így könnyítik meg a keresztezési lehetőségeket,hogy ne keljen külön szolgálat a váltó állításhoz.
 
Balatonfenyves GV    Train Station, 2010.04.16 22:36.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Én és a jó öreg Bax kocsi.
Még emlékszem a Bak kocsikra.Kényelmesek voltak.Jobban tatszettek mint a mostani Bax-ok.
 
Nyírábrány    gery92, 2010.04.16 22:23.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Miután átjöttem a határon, jó volt ezt látni:D
 
Mecsekjánosi    Train Station, 2010.04.16 22:22.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A 40-es vonal Pécs-Szentlőrinc közti szakaszának pálya rekonstrukciójakor a budapesti vonatok Mecsekjánosiig közlekedtek.Az utasokat busz vitte tovább Pécsre.
Forrás:INDÓHÁZ EXTRA 2010.tavasz.
 
Belsőbáránd    Zsu, 2010.04.16 13:25.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves vmarczi!
Valószínüleg azért mondták, hogy nem lakható, mert sem víz sem gáz nem volt bevezetve a házba.Megmondom ez volt az egyik kedvenc élményem gyerekkoromban, hogy lavórban lehetett fürdeni és ülni a jó meleg sparhelt mellett!:-)
De nagyon kár, hogy hagyják/ták így lepusztulni!
:-((((
 
Belsőbáránd    Zsu, 2010.04.16 13:11.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Gyerekkorom minden nyarát ebben a kis épületben töltöttem!Az idős bácsi János bácsi és felesége Margit néni a rokonaim voltak.Imádtam itt lenni...
Sajnálatos, hogy ,mára már ilyen állapotban van!
:-((((
 
Budapest-Ferencváros    Alacc, 2010.04.14 19:18.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Budapest-Ferencváros állomás Domino 70 típusú biztosítóberendezése.
 
Budapest-Ferencváros Keleti re    Alacc, 2010.04.14 19:13.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Gurítóról az irányvágányok felé nézve még 2008. nyarán.
 
Bajánsenye    Alacc, 2010.04.14 18:48.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megálló épülete a vasúttal ellentétes oldalról nézve még 2008.07.07-én.
 
Lepsény felső    Rácz Gergely, 2010.04.14 11:42.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szelvényszám: VALÓSZÍNűLEG a 286-287 szelvényközben volt a megállóhely, a 28-as számú őrháznál, amit rég elbontottak (egyébként a mostani 7-es főút átjárójáról van szó).
 
Nemesbikk    csátivasút, 2010.04.14 08:49.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem, nem egyezik meg az Igrici-kőrakodó az egykori Nemesbikk megállóhellyel. A megállóhely kb. félúton helyezkedett el Hejőbába-Hejőpapi megálló és az M3 autópálya keresztezés között. Ma már látható nyoma nincs, csak néhány nagyrészt beszántott betondarab emlékeztet rá.
 
Budapest-Kelenföld    Alacc, 2010.04.14 07:26.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nemcsak lépcső lesz a peronokon, hanem lift is.
 
Bánk    kobori850, 2010.04.13 21:39.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
kb. két hete voltam lent a bánkon voltam megint az állomás környékén de most a kisvasút miatt mentem arra fele hát komolyan borzalmas pusztítás van már a váltóknál is hiányzik az nagy nehezék azt hiszem egy-nél kettőnél megvan de nem hiszem szoval teljesen elhordtak mindent csoda hogy a sinek még megvannak.
 
Somogytarnóca    hayabusa, 2010.04.13 20:20.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Halad az épület átalakitása /bővitése/.
 
Előző Első    ... [ 486 ] [ 487 ] [ 488 ] [ 489 ] [ 490 ] [ 491 ] [ 492 ] [ 493 ] [ 494 ] ...   Utolsó Következő