Martonvásár
Furkó, 2009.12.16 19:40.36 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Valaki azt is megtudná mondani hogy mi ez a jelenlegi vágányszámozás? elvileg a 2-essel kezdődik, de az egyesnek az épület elbontása nélkül nincs hely.
|
|
Mór
Timber, 2009.12.15 22:09.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Én is csatlakoznék azokhoz, akik sajnálják a móri vonal bezárását!
Egy képpel is hozzájárulnék a móri állomás emlékéhez!
|
|
|
Körösújfalu
Kispala, 2009.12.15 17:27.11 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az egyik utolsó személyszállító vonat Körösújfalunál
|
|
|
Mór
m62 306, 2009.12.15 16:22.43 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
34916 utóljára a vonalon:(
|
|
|
Létavértes
Marczy, 2009.12.15 15:46.19 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szombat este innen is elment az utolsó vonat, a forgalom tehát "ideiglenesen szünetel". Régen volt buszjárat, ami a település központjából ráhordta az utasokat a vasútra. Csakhát a Voánnak sem jó, ha magának csinál konkurenciát...
|
|
Marcali
tibho133, 2009.12.15 12:27.20 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Búcsú
|
|
|
Marcali
tibho133, 2009.12.15 12:24.51 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Somogyszobról az utolsó járat
|
|
|
Marcali
tibho133, 2009.12.15 12:22.28 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Marcaliban az utolsó BZ-k találkozása
|
|
|
Kótpuszta
Adani, 2009.12.15 11:34.08 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A leghátsó vágány érdekes is, a kótpusztai viadukt személyesen. Se talpfa se ágyazat nincs alatta ott lóg a levegőben a vágány.
|
|
Komárom
Johnny006, 2009.12.15 00:17.36 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szia Martin én a teherforgalmat hallottam , hogy Komáromból fogják majd inditani ezeken a vonalakon, de a többiről nem hallotam, csak erről az egyről. De még az is lehet ez is csak egy kósza hír lesz, és be sem vezetik.
|
|
Bicere
Kispala, 2009.12.14 22:39.43 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egy reggeli kereszt Bicerén december 13-án.
A keresztek idekerültek, de az I.-es őrhely olyan rossz állapotban van hogy az 1.-es váltó továbbra is ki van szögelve. Jövőre lehet, hogy konténer őrelyet tesznek ki, de az is lehet, hogy a régi éületet újítják fel. Ezt még nem lehet tudni.
|
|
|
Kiskőrös KK
Lennon15, 2009.12.14 22:09.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
KK=Kecskeméti Kisvasút
NyK=Nyírvidéki Kisvasút
|
|
Kiskőrös KK
madas, 2009.12.14 21:51.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
KK, NyK: biztos?
Én korábban keskenynyomközűt gondoltam, de ez csak saját elképzelés volt.
Most viszont egy helybéli vasutas azt mondta: a KK-ból a második közforgalmút jelent. Elég meggyőzőnek tűnik, mert a vasút eredetileg KGV (=gazdasági vasút) volt, s kézenfekvőnek tűnik, hogy a személyforgalom bevezetésével (esetleg hangsúlyosabbá válásával) így változtassák meg a nevet.
Az első K akár kiskunsági is lehetne, de ez megint csak saját találgatás.
|
|
Godisa
Norbert1073, 2009.12.14 19:50.10 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Godisa állomás felvételi épületének tükörképe.
|
|
|
Godisa
Norbert1073, 2009.12.14 19:48.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Godisa állomás felvételi épülete az utca felől nézve.
|
|
|
Godisa
Norbert1073, 2009.12.14 19:48.13 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Godisa állomáson ennek a lőrésnek(?) a lejáróját is betemették már...
|
|
|
Godisa
Norbert1073, 2009.12.14 19:46.31 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Godisa állomás mellékhelyiségei.
|
|
|
Godisa
Norbert1073, 2009.12.14 19:45.25 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Godisa állomás felvételi épülete a MÁV II.osztályú épület típusterveinek megfelelően épült.
|
|
|
Godisa
Norbert1073, 2009.12.14 19:41.20 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Godisa állomás Dombóvár felőli oldala.
|
|
|
Godisa
Norbert1073, 2009.12.14 19:38.50 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Godisa állomás Pécs (jobbra) ill. Komló (balra) felé vezető vágányai.
|
|
|
Vésztő
landsmann, 2009.12.14 17:50.32 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Püspökladány felé nem próbáltad? A 128-ashoz jó csatlakozás van Szeghalmon. Igaz, 2 átszállás, de 15 perccel még így is rövidebb a menetidő. Legalábbis a helyjegy nélküli járatoknál.
|
|
Világospuszta
oldalborda, 2009.12.14 17:34.45 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az egykori peron oldalán párszáz méterre található valami gazdaság, gondolom ezért volt itt egykor megálló.
|
|
Vésztő
atis, 2009.12.14 17:32.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Már megint rosszul van beállítva a menetrend,szegény 127-es Gyoma felől jó sokat ácsorog Szeghalmon,így pl.csak 10-45 re érkezik Vésztőre. A busz csatlakozás viszont ugyanúgy kihúz 10-40 kor. EZT orvosolni kellene ,k ülőnben így nincs értelme vonattal jönni Pesről!!
|
|
Romhány
oldalborda, 2009.12.14 17:30.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szelvénykavicsozottság szerint nem tizennyolc, hanem tizenhét km távolságra van Diósjenőtől.
|
|
Tolmács
oldalborda, 2009.12.14 17:30.11 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szelvénykavicsozottság szerint nem hat, hanem öt km távolságra van Diósjenőtől.
|
|
Rajka
oldalborda, 2009.12.14 17:28.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egy furiság, amit nem értek:
- Rajkán ki van írva, hogy marad napi négy vonatpár, ebből némelyik győri.
- Mosonmagyaróváron egy vonat sincs kiírva Rajka felé, illetve de, az esti nemzetközi.
- Az új menetrendben Budapest - Hegyeshalom az 1. viszonylat, ugyanakkor Rajka felé megy az esti nemzetközi...
- Belföldi utazásra tehát igénybe lehetne venni a szakaszt, mert gondolom Rajkán megáll ez a bizonyos nemzetközi.
Akkor most hivatalosan és konkrétan mi is van?
|
|
Almásfüzitő felső
Lennon15, 2009.12.14 16:34.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Almásfüzitő felső valójában Almásfüzitő állomás területén van.
|
|
Andráshida
cshaweska, 2009.12.14 16:34.05 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Hát nem is a WC-ben :-P
|
|
Kótpuszta
Kispala, 2009.12.14 16:27.36 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
05. ...már egy szerelvény volt
|
|
|
Felsőpulya
Train Station, 2009.12.14 16:27.25 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Örömmel látom hogy az osztrákok a lebontás helyett megőrizték az exHÉV épületeket.
|
|