Gemenc-Dunapart
Petrás Bence, 2008.09.04 19:01.51 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Gemenc-Dunapart
2008. 05. 01.
|
|
|
Aquincum felső
raps, 2008.09.04 18:13.51 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ez pedig egy közeli kép. Ide kerülnek az aljak......
|
|
|
Aquincum felső
raps, 2008.09.04 18:11.08 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Életkép az épülő hídon.
|
|
|
Nagykonda
Rácz Gergely, 2008.09.04 18:09.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Gábor15-nek is megy a válasz...
Itt egy megálló-rakodóhely volt, egy fő- és egy rakodóvágánnyal. Ugyanúgy, mint Felsőnyéken, Fornád-Kecsegén vagy Kocsolán. De ilyen volt Pusztaszentmihályfa, sőt, állítólag Kabókapuszta is(!), valamint a 48-as vonalon Adorjánpuszta és Alsómajsa.
|
|
Aquincum felső
raps, 2008.09.04 18:08.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szintén egy kép Aquincum felé nézve a hídról......
|
|
|
Aquincum felső
raps, 2008.09.04 18:05.33 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Aquincum felé nézve...... A pályaépítők folyamatosan dolgoznak. A pálya további részét már megszórták zúzottkővel.
|
|
|
Aquincum felső
raps, 2008.09.04 17:59.38 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
És igeeeen!!!! Áll az új híd. Elvileg - ha az információim igazak - ezen 18 nap múlva vonat fog menni...
|
|
|
Nagykonda
Rácz Gergely, 2008.09.04 17:50.49 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
9 millió?! 3 busz árából felújítani egy vonalat? Ezt a butaságot ki találta ki?
Amúgy tényleg volt a felújításra terv. De ezt a vonal valamelyik állomásához már beírtam, nem akarom ismételgetni ugyanazt.
|
|
Győr GySEV
lennon15, 2008.09.04 16:11.03 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sorompók
|
|
|
Győr GySEV
lennon15, 2008.09.04 16:09.28 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Raktár
|
|
|
Győr GySEV
lennon15, 2008.09.04 16:08.08 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Melléképület, valószínüleg WC volt.
|
|
|
Győr GySEV
lennon15, 2008.09.04 16:05.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Látkép Ikrény és a Rába irányába
|
|
|
Győr GySEV
lennon15, 2008.09.04 16:03.33 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
1-es számú őrhely a sorompótekerővel
|
|
|
Győr GySEV
lennon15, 2008.09.04 16:01.38 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az épület eleje
|
|
|
Mátéházapuszta
Gábor15, 2008.09.04 15:59.56 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Itt már csak a Baja felöli végen van tekerős sorompó!A Bácsbokod felölinél már LED-es fénysorompó van.(Itt keresztezi a vonalat harmadszorra a Bácsalmás-Bácsbokod-Baja közút.)
|
|
Győr GySEV
lennon15, 2008.09.04 15:59.43 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az épület háta
|
|
|
Győr GySEV
lennon15, 2008.09.04 15:57.18 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nagy teherforgalom Győr-GySEV pályaudvaron:
|
|
|
Fertőszéplak-Fertőd
Lennon15, 2008.09.04 15:46.30 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nincs teherforgalma?!
Nagyon nagy teherforgalma van!
És a személyforgalmat is bonyolítja sztrájk és egyéb esemény idején.
Nézz végig a 8-as vonalon! Pusztulnak az állomások! Pedig GySEV vonal! Amúgy is a tekerős sorompó tényleg megállítja az autósokat, mert az egész utat lezárja! Becsüljük meg ami van!
|
|
Hegykő
Gery, 2008.09.04 15:09.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Megtudnátok mondani hol található ez a megállóhely? Közel vagy távol van a falutól? Egyáltalán találni még valamit a helyén vagy már semmit se látni?
|
|
Toponár
fourP, 2008.09.04 14:36.57 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az egész tiszta gáz, nem hiszem hogy az a másfél-két perc séta bármelyik egyetemistának megártott volna. Gyalog egyébként is gyorsabb, mint vonattal; Kaposvár - Siófok három és fél óra...
|
|
Fertőszéplak-Fertőd
András, 2008.09.04 12:57.34 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nem feltétlenül jelentené egy korszerű vonalon lévő ottmaradt, elavult technika leselejtezése a megállóhely halálát. Győr-GySEV állomás személyforgalmat nem bonyolít, teherforgalmat sem igazán, ha jól tudom.
|
|
Nagykonda
Dalmand, 2008.09.04 11:32.31 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
De jogsértő ! Évszámokat sajnos már nem tudok,de a Nagykonda megszüntetésének történetét igen.
Valamikor az Államtól kapott a MÁV 9 milliót, hogy felújítsa ezt a vasúti vonalat! De ez helyett Ő megszüntette ezt a szakaszt és vett 3 db. IKARUSZ buszt ! 3.millió/db. Az első héten még bejárt a vonatpótló a helységre majd utána kikerülték avval az indokkal, hogy nem éri meg, mert nincs utas! Holott ez nem így volt, mivel más közlekedési lehetőség nem volt és már nem is lessz! Télen is a legnagyobb hóban a gyerekeknek közel 2 kilómétert kell megtenniük a legközelebbi településre (Szarvasd) ahol megáll a Volán busz!
De az egészben az a furcsa hogy, nem is lehetett volna megszüntetni ezt a szakaszt akkoriban, ugyanis még mindíg szerepel a Honvédség vasúti térképén !!! De ez csak egy kis része a település problémáinak (a közlekedés). A nagyobb gond a bürokrácia ! Ugyanis azt akarják elérni,az önkormányzatok hogy, kihaljon !!! De ez egy más történet ! Ha valakit érdekel akkor legközelebb folytatom.
|
|
Nagykónyi
Rácz Gergely, 2008.09.04 10:21.22 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Placi, szerintem tévedsz. Kút valóban van itt, de nem a gőzmozdonyok vízigényének kielégítésére. Nagykónyi soha nem volt vízállomás! A vonalon csak Mezőhídvégen, Fürgeden, Tamásiban és Dalmandon lehetett vizet vételezni.
|
|
Budafok-Belváros
kempelen, 2008.09.04 00:49.56 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Volt valaha Budafok-Belváros valódi állomás? Összes MÁV-os ismerősöm így emlékszik rá, mint megállóhelyre, de nagyapám az 50-es években még adott fel székeket Bőszénfáról Budafok-Belvárosra és be kellett hogy legyen rendezve áruforgalomra.
|
|
Budafok-Belváros
raps, 2008.09.03 20:36.35 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Budafok-Belváros. Ez pedig az állomás melleti növényzettel bőven befuttatott épület. Továbbra sem értem, miért éri meg ezeket az épületeket hagyni lerohadni???? Ha csak kötne egy szerződést a MÁV valamelyik dolgozójával, hogy felújítás és ott lakás ellenében gondozzák az állomást szerintem már az is kivitelezhető lenne. Ráadásul ez az állomás még elég jó helyen is van - mind közlekedési, mind fekvési szempontból. (moderált)
|
|
|
Budafok-Belváros
raps, 2008.09.03 20:28.50 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Budafok-Belváros. Az állomásépület így néz ki a főút felöl.
A 2008-as év kísértetállomása 1. sz. versenyzője............
|
|
|
Budafok-Belváros
raps, 2008.09.03 20:23.24 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Budafok-Belváros Kísértetállomás. Az állomás nem működik. Minden ajtaja bezárva, beszögelve, vagy belakatolva. Jegykiadás az állomás épület melletti bódéból történik. Az állomásépület mellett található egy régi épület növényzettel erősen befuttatva. Úgy tűnik, mintha a PGF ( volt PFT ) tárolója lenne. Ezen épület mellett van egy kiégett, lerombolt valami..... Van egy alúljárója is a kísértetállomásnak. Ott balkáni állapotok uralkodnak. Maga az állomás előtti peronrész viszont tiszta. Éppen ottjártamkor takarított egy hölgy.
|
|
|
Budafok-Háros
raps, 2008.09.03 19:31.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Budafok-Háros váltókörzet.
|
|
|
Budafok-Háros
raps, 2008.09.03 19:28.56 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Budafok-Háros állomásépület. Működik az állomás. Szolgálat is van benne. Több iparvágánykiágazás tartozik ehez az állomáshoz.
|
|
|
Nagykonda
pezsman, 2008.09.03 19:26.29 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nem jogsértő az, hogy a MÁV és a közlekedési minisztérium "ideiglenes szüneteltetés" néven zárja be a vasútvonalakat? Ez a kép, amit látunk, nem a vasúti forgalom ideiglenes szüneteltetését mutatja. Ha valami ideiglenes, az azt jelenti, hogy nem állandó. A szünet pedig olyan megszakítást jelent, ami nem végleges. Márpedig itt elég csak körülnézni. Vagy én nem tudok magyarul, vagy ezek szándékosan félrevezetik az utasokat. Ez nem ütközik valamilyen törvénybe?
|
|