Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 826 ] [ 827 ] [ 828 ] [ 829 ] [ 830 ] [ 831 ] [ 832 ] [ 833 ] [ 834 ] ...   Utolsó Következő

Véménd    András, 2008.03.18 19:25.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szebény felé
 
Véménd    András, 2008.03.18 19:25.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez van bátaszék felé! Bocs!
 
Báta    András, 2008.03.18 19:21.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ennyi maradt az állomásból. Szinte alig van nyoma! Bátaszék felé, nagyon sok sint eloptak, szinte csak az üres töltés van.
 
Bicske    Domján György, 2008.03.18 16:53.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Aki nem látta a régi felvételiépületet az mejen el Tatára, ugyanaz a típus volt mindkettő, csak annyi különbséggel, hogy a tatait felújították a bicskeit meg lebontották. A tatai sokkal rosszabb állapotban volt amikor tatarozni kezdték, mint amikor a bicskeit végleg lebontották, pedig az félig lebontva is állt még vagy 15 évig. Nagyon szép volt benne az emeletre vezető lépcső, volt még ezenkívül dohányzó és nem dohányzó váróterem, resti, és tarfik, ahol lángost is lehetett kapni. A mostani állomáson se resti, se trafik, a telefon is csak néha működik, a váróteremről meg inkább ne beszéljünk, mert az nem nevezhető annak, pedig a forgalom alapján (a környékbeli buszok is innét indulnak) az utasok többet és Bicske is többet érdemelne. Biztos annak idején valakinek a tervét muszáj volt megépíteni, és Bicskére esett a választás. Kár volt. Egyébként a régi épület helyén néha 1,5-2 m magas gaz áll, ha valaki a sok szemetet a lábával elkotorja még a régi járólapokat is felfedezheti abban az állapotban, ahogyan kb. 100 évvel ezelőtt lehetet. Az állomási melléképületek közül nem régen (2006) bontottak el egy emeletes szolgálati lakást a felüljáró mellett, máshol a felvételi épület nincs akkora, mint ez volt. Összességében a jelenlegi állomás és a környéke kritikán aluli.

 
Acsád    Central, 2008.03.18 14:30.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A büki oldali bejárat előjelzőjén jól látható a fényvisszaverő fólia.
 
Hosszúpereszteg    kempelen, 2008.03.18 13:06.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az egykori rakodó egy "árván" maradt oszloppal 2002 júliusában...
 
Mesterháza-Pórládony    kempelen, 2008.03.18 13:04.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egykori sorompóőrház az utátjáró mellett. Szintén 2001 novemberi kép. Akkor egy kedves idős néni lakott benne.
 
Mesterháza-Pórládony    kempelen, 2008.03.18 13:02.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az épület utca felöli homlokzata.
 
Mesterháza-Pórládony    kempelen, 2008.03.18 13:00.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2001 novemberi felvétel az utolsó lakóval, aki egyben az állomás utolsó állomásfőnöke volt. Akkor még egyben volt az épület és nem voltak kiverve az ablakok sem.
 
Bicske    kempelen, 2008.03.18 12:51.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Elmúlt év májusi kép a VIII. vágányon "veszteglő" 1116 065-2 pályaszámú GYSEV mozdonyról, hosszú tehervonatával... A "nyolcadik" akkor még müködött.
 
Bicske    kempelen, 2008.03.18 12:47.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bicske állomás 2008. március 15.-én. Már "csak" az első hat vágányon és az állomásépület oldalán lévő rakodóvágányokon zajlik a forgalom. A VII, VIII és a C vágány forgalomból kizárva.
 
Bicske    kempelen, 2008.03.18 12:40.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bicske állomás víztornya. Ablakjai kiverve, feljáróajtó nyitva-tárva. Megépítése után szolgálati lakásokat építettek mindkét oldalához.
 
Pincehely    timbuk, 2008.03.18 11:09.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A képhez: tavaly tavasszal készült, amikor az állomás láthatóan virágba borult! :)
 
Pincehely    timbuk, 2008.03.18 11:08.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez az állomás az idősek rémálma! A vonatról 1 métert kell lépni a peronra. Én néha ugrottam inkább..:(
 
Fornád-Kecsege    timbuk, 2008.03.18 11:03.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Csak a pontosítás miatt írtam, mert Fornád és Kecsege nem tartoznak egybe. Bár mindkettő Tamási külterülete.
Egyébként nagyon mesés tájon haladt ez a vonal, ahogy az elbeszélésekből hallom, meg ahogy látom. Kár érte valóban.
 
Fornád-Kecsege    timbuk, 2008.03.18 11:00.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Fornád és Kecsege két külön puszta, kb 5 km-re egymástól. Ez az átjáró nagyjából Fornád után (Kecsege felé) 1 km-re van, a halászat mellett. Minden nap itt járok, tudom :).
Fürged innen még elég messze van több, mint 10 km közúton.
 
Tamási    Timbuk, 2008.03.18 10:56.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hihetetlen, hogy egy városnak nincs működő vasútállomása, és vasúton nem lehet megközelíteni. Utazzon az ember a legközelebbi faluig, majd onnan vonatozhat... A halálom volt, míg vonattal közlekedtem.
Rettentően elszomorít, hogy mindent hagynak tönkremenni.
 
Hatvan    fcs, 2008.03.18 09:57.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sziasztok!

Az állomásépület mellett a régi szép raktár épület tetőszerkezetét megkezdte az időjárás vagy a helyi "erő". Nem nagyon törekednek az épület megvédésére!!!!Aki arra jár kérem fotózza le és küldje el ide a hozzászólásokba. Köszönjük előre is!!
 
Bogdása    AKON, 2008.03.17 15:29.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Na most amíg járt vonat Sellye-Villány és Sellye-Barcs között én nagyon ritkán láttam teher vonatot valamint Sellye-Szentlőrinc között is ritkán láttam teher vonatot.
 
Balatonfüred    Domján György, 2008.03.17 12:49.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A régi felvételiépület 2000-ben még állt. Áll-e még?
 
Szár    Domján György, 2008.03.17 12:38.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Régen Száron volt állomás és megálló is. A szári vasútállomás a mostani szárligeti helyén állt, kisvasút is volt hozzá.
 
Farád    Domján György, 2008.03.17 08:40.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Farádon és Bágyogszovátron is a második vágány vakvágány volt, legalábis 1995-ben, aztán mind a két helyen felszedték azokat.
 
Bókaháza    hayabusa, 2008.03.16 22:08.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2007.őszi képen még látható az állomásfelirat helye,sajnos egy korábbi festés után a felirat már nem olvasható.
 
Bonyhád    hayabusa, 2008.03.16 22:01.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az előbbi képen látható, leváló vágány belépése a vállalat területére.
 
Hidas-Bonyhád    hayabusa, 2008.03.16 21:58.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Arról /még/ nincs,viszont van 2 kép a 6-os ut alatt való áthaladás után közvetlenül leváló /ipar/vágányról.
 
Zalacsány    hayabusa, 2008.03.16 21:49.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az ősz óta sok változás nincs,2008.márciusi állapot.
 
Pörböly    Ágica, 2008.03.15 11:19.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ugye milyen szép ez az állomás?? Én itt lakom, ebben a házban:)))
 
Farád    Peron, 2008.03.15 07:59.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Amikor 2006 nyarán itt jártam, elég sok felszálló volt kb úgy 10-15 fő..közel van a faluhoz a megálló.
 
Bágyogszovát    Peron, 2008.03.15 07:56.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szerintem ezen a mh en nagyon csekély az utasforgalom. Az ok talán az lehet, hogy messze van a falutól.
Félő, hogy nemsokára csak egy forgalmi kitérő lesz , mint Fertőendrédből is lett.
 
Ikrény    Peron, 2008.03.15 07:52.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kellemes állomás, a gond csupán az, hogy a fővágány az első vágány, így ha kereszt van , ami szokott lenni, pl délután, akkor az IC megy kitérőbe, és battyog át az állomáson ...
 
Előző Első    ... [ 826 ] [ 827 ] [ 828 ] [ 829 ] [ 830 ] [ 831 ] [ 832 ] [ 833 ] [ 834 ] ...   Utolsó Következő